Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 21:27
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Verhuizen????? Ik heb nooit last van kraaien.......Wel van Wally....... |
Wie is Wally??? Toch niet Eddy Wally zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 19:23
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
MAJARO438 schreef: | 8uur gewerkt, daarna met pup naar de dierenarts, toen nog boodschappen gedaan, gekookt afgeruimd(gezamenlijk) en straks nog een hond trimmen. Pfffffff even doorzetten nog. |
Dus heb je nog 13 uren om te ontspannen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 19:20
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sjonge jonge ........ je kan beter medelijden hebben met Yes. 4 dagen is er hier door de vrouwen geouwehoerd over spinnen en mieren . Moet je dáár een verhaal over zien te bakken?
Yes, veel , heel veel succes er mee . |
Er zijn ook nog de gehaktballen en vrouwelijke toestanden waar over kan geschreven worden. We hebben nog een vuile wc ergens in Pietenstad end dan het ontstaan van het vrouwentopic. Stof genoeg dus voor Yes indien hij de tijd vind.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 17:09
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denk dat het vandaag een snelle hap wordt Heb de hele week netjes gekookt en groente gegeten maar moet rond etenstijd met 1 van de katten naar de dierenarts dus tja dan maar een keer de frituur aanslingeren |
Je verhaal is niet af...nu weten we nog niet wat je gaat eten. Ik verondersel wel dat het een vettige ongezonde troep zal zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 17:07
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja je moet wel kiezen Frank t is of niets doen en dan kun je je niet vervelen. of je vervelen en dan kun je niet tegelijkertijd niks doen natuurlijk.
tip ik heb een heeele grote verwaarloosde tuin |
een tuin is niet mijn ding...ik ken amper het verschil tss 150 gram kaas en een grassprietje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:44
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Ik vraag me af wat ik weeral ga doen in het weekend...zal het vervelen worden of niets doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 15:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zou Yes geen fantasie meer hebben Mis al 5 dagen een verhaal of inspireren we hem niet meer |
..het verwonderd mij dat er nog mannen zijn op deze site. Jullie hebben echt wat tegen ons, zoveel is duidelijk.
Jullie zouden elke dag migraine of iets dergelijks moeten hebben...nou ja dat is dan weer niet goed voor de gehakballen-industrie...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 29 juni 2012, 16:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 05:09
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wie is er nu eerder jarig, jij of ik , of Dennis of je zoon? |
W-tje kan ons altijd zo heerlijk in de war brengen. Nu weet ik zelfs al niet meer wanneer ik jarig ben...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 22:18
Onderwerp: gescheiden...
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Litttekens mogen er zijn want die vormen je in wie je bent.......en vaak wordt je door ingrijpende zaken in je leven een wijzer mens........ Een ander noemt dat dan misschien eretekenen......en dat mag en kan ook..... Alleen ik vind de prijs hoog die ik voor de littekens in mijn leven heb betaald en zie ze meer als iets dat mijn leven uiteindelijk verrijkt heeft......en ik had ze liever niet gehad..... Maar ieder mens heeft littekens in zijn/haar leven en zal daar weer anders mee om gaan..... Ik vind wel dat zolang je in je leed blijft hangen je nog geen littekens hebt en wel veel wonden en daar kom je soms niet verder mee..... Mensen zijn soms zo nog zo dagvullend met het hun aangedane of overkomen leed bezig dat er geen ruimte is voor iets nieuws.....en je moet het leven toch vooruit leven is mijn ervaring..... maar ik ga off topic, het ging over scheiden..... |
Sommige mensen hebben meer tijd nodig om te verwerken. De scheiding ik had was een last die weg viel. Ik moest haast niets verwerken. De gebeurtenissen in de abdij van Zundert hebben me 7 jaren van mijn leven gekost. Zeven jaar om te rouwen en te beslissen wat ik wel en niet meer wilde. Dat jaar leer ik 2 vrouwen kennen. De ene loog tegen de sterren op (is na te vragen bij iemand die jij goed kent) en de andere was ontzettend lief en mooi (innerlijke en uiterlijk) maar behandelde me ook niet mooi...ze behandelde mij zelfs als een vijand. Zoiets, Willemijn, zijn harde noten om kraken. Op een verdriet of rouwproces staat geen tijd. Er is geen wet die zegt dat je maar zo lang mag rouwen. Over het leven bestaat geen handleiding. Dus, ieder heeft zijn of haar periode nodig om gelijk welke scheiding te verwerken. En ook de manier waar ze die scheiding verwerken. Als je goede collega's, vrienden, kennissen, familie hebt waar je je kan uiten ben je erg rijk. Heb je alleen een medium zoals dit en je uit je daarop dan kan je enorm veel tegenkantingen verwachten. Wat gek eigenlijk want wanneer je gelukkig bent en dat enkele malen per dag meld en dat enkele weken jubelen er velen mee. Uit je je verdriet enkele malen dan ben je een zielig figuur of wat dan ook. Wat een rare wereld, hé?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 21:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Weet jij dan niet wanneer andere CMmers zo ongeveer jarig zijn? |
Ik kan amper mijn eigen verjaardag herinneren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 21:19
|
|
|
JOL252 schreef: | omdat het juist ook zoiets is van... dat wilde je niet, daarvoor was je niet met elkaar getrouwd... omdat je toch ook elkaars leven deelde en dit je heeft gevormd en beïnvloedt... een scheiding is verscheurend.. en toch kan na het scheuren er een tijd van heling komen en kunnen de littekenen zelfs eretekenen worden. |
Ook ik heb een scheiding meegemaakt en toch herken ik me niet in het verhaal. Ik was enorm blij dat de scheiding zo vlot verliep. Ik gaf zelfs nog toe in de procedure hoewel ik redenen had om er 'meer' uit te halen. Voor mij was het een traneloze bevrijding en eindelijk kon ik me na die scheiding me wijden aan een kloosterleven...helaas heeft dit kloosterleven en de scheiding me meer tranen en verdriet gekost dan een ontbonden huwelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 21:02
Onderwerp: Humor
|
|
|
INGE721 schreef: | Dat is nou typisch een dochter.... Tot haar 16e blijft ze zeuren.... of ze een paard mag hebben..... En op haar 17e komt ze thuis... Met een ezel!!!!!! |
rare dochter(s) heb je...arme Inge...kan je ze niet inruilen voor voetbalprentjes bij de AH
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:36
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
Ik vind één reactie per man goed op deze man-onvriendelijke topic. Waarom blijven dan sommige mannen dan steeds posten? Is het al niet erg genoeg wat we moeten lezen... Laat dat vrouw-volk toch gewoon doen. Ze hebben nu eindelijk IQ- en EQ-genoten gevonden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:32
|
|
|
NICKY298 schreef: | Klopt Marieke. dit doen ze veelal op een boerderij! waar veel dieren en poep is , zijn veel muggen en vliegen..
o josina, je moet spinnen gaan houden |
Waar veel poep is? Zei Petra eerder deze week niet dat ze zoveel spinnen en een vuile wc had...brrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Jij kan heel niet zonder dat de vrouwen je plagen dus niet zeuren ja |
Ik word alleen graag geplaagd door lieve vrouwen. Maar die zijn hier niet te vinden op CM Weet iemand daar een goed huishoudmiddeltje tegen? Yes of Heide misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:10
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mag ik je even uit de droom halen??? Ik heb een nieuwbouw appartement en ook daar spinnen hoor
Ik ga zo maar eens even mijn mos te lijf in de tuin met het allesverdwijnendeschoonmakendeschoonmaakazijn |
kan je daar ook mensen en vrouwen met laten verdwijnen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:09
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser, zijn Dennis en jij niet gauw jarig????? |
Dat is waarschijnlijk een retorische vraag...de wandelende agenda uit Pietenstad weet meer als wij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 20:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Geen idee...Grieks... |
Een lekkere griek is ook niet slecht. Het moeten niet altijd de Chinezen zijn die opgegeten worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 17:38
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Eten bij de Griek...verrassing dus.... Met mijn jarige zoon...27...waar blijft de tijd!!! |
Wat ga je eten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 17:37
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Wat ik gedaan heb?
Ik moet boodschappen doen voor mijn kersverse vrouw |
Je bent amper een dag getrouwd en je moet al van alles doen. Waarom geen huwelijksreis naar één of ander exotisch land? Jullie moeten je effe laten bedienen...
Moet ik dan als Belg alles uitleggen??? En maar mopperen dat Belgen dom zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 17:33
Onderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hai Lieve Frank, ik weet precies wat je bedoeld met die woestijnperiode en alles wat je er verder over toelicht.
Ik denk dat 'ze' bedoelen van dat je daar beter zelf een gebedstopic van kan maken Omdat hier in dit topic gaat het over een héél erg zieke man, snappie?
Dat heeft mij ook geholpen, een gebedspunt voor mezelf maken, Uitleggen waar ik het moeilijk mee heb en waarom etc. kijk maar, op één reactie na, waar ik veel last van had(blauw), maar verder heeft 't mij erg goed geholpen, de keren dat ik erover schreef in een zelf opgestart onderwerp in het forum "Gebed".
Snappie?
Nb: ik wéét heel goed wat een woestijnperiode is....doe aub je eigen topic maken |
Shanita, ik wist niet dat het over een zieke man ging. Daarmee geef ik ook aan dat ik niet alles lees in een topic. Het is soms ook onbegonnen werk om alles te lezen.
Ik ben toch blij dat jij weet wat een woestijnperiode is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 15:17
|
|
|
INGE721 schreef: | Graag weer terug naar het onderwerp. GESCHEIDEN. |
We zijn volop bezig met te scheiden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 15:13
|
|
|
TINK100 schreef: | alle meiden/ vrouwen willen met em wokken....waarom hij niet met ons??? Ik wil best bobben en chaparoneren....eten sla ik dan wel over..... |
Alle meiden??? Je drijft nog niet een beetje over. Ik denk zelfs dat wokken met Maxima makkrlijker is dan met de CM-vrouwen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 15:10
|
|
|
TINK100 schreef: | alle meiden/ vrouwen willen met em wokken....waarom hij niet met ons??? Ik wil best bobben en chaparoneren....eten sla ik dan wel over..... |
jij eten overslaan??? Ik zie eerder satan nog zijn heilige plechtige coumminie doen dan dat jij niet zo eten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 15:01
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nu doe je het weer!!! Het is niet altijd leuk hoor!!! Je weet niet eens wie er voor je bidden... Als we bidden is het toch vrij goed mogelijk dat we bidden voor ALLE MENSEN!!! Zelfs voor vijanden...ook al is dat moeilijk... En je mag NOOIT zeggen dat bidden weinig waarde heeft.... En als dat weer een grapje is...vind ik het geen grapje...
Daarom begrijp ik de reactie van Josina heel goed!! En dan kan er een reactie komen dat alle vrouwen hetzelfde zijn en samenheulen...maar jij moet ook je plaats weten.... |
Weten jullie eigenlijk wel wat een woestijnperiode is??? Ik denk het niet...sla de lectuur er maar eens op na...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 14:57
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik vind dit een beetje een ongepaste reactie wanneer je kijkt naar wat Vrijgezel op dit moment moet doorstaan, Frank. |
Ik zou bij God niet weten wat er ongepast is aan mijn reactie. Ik geef gewoon een mededeling mee. Ik onderga sinds die breuk met die labiele vrouw een woestijnperiode. Haar doening had niet alleen een impact op mij maar ook op mijn ouders en vooral op mijn moeder die toen net herstellende was van iets ernstigs. Dat weet die ene vrouw ook want zij kende het verhaal en mocht foto's van ma zien. Ik weet dat ik klagerig, cynisch en soms humoritisch ben. Dit alles is om veel verdriet te verbergen. Dus, mijn reactie waarover je struikelde is zeker niet ongepast. Ik begrijp zelfs je reactie niet. Het zal wel aan mij liggen, alweer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 14:48
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik vind dit een beetje een ongepaste reactie wanneer je kijkt naar wat Vrijgezel op dit moment moet doorstaan, Frank. |
Al wat ik tik is ongepast...de redactie is er om klachten te onvangen en bans uit te delen. Hou je vooral niet in...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 14:41
|
|
|
Ik ben ook een vrijgezel maar ze moeten voor mij niet bidden. Ik onderga een woestijnperiodie waardoor het gebed geen of heel weinig waarde heeft. Laat staan, een resultaat oplevert.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 14:36
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ach arme Frank moeten die meiden je nu weer hebben? en tja ik ben onder de 40 dus mag ook niet zeggen of ik gescheiden ben zeker
Nee ben nooit gescheiden |
Niemand van de meiden moet me hebben. Dat is net het probleem. Ze willen zelfs niet scheiden van me...
|
|
Naar boven |
|
|