ChristianMatch
 


Forum

Berichten van WILLEM618
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEM618
Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 10:35
BerichtOnderwerp: verkoop wat je hebt, en volg MIJ (de rijke jongeling)
 
PIETER619 schreef:
Ben je bereid om alles op te geven om Jezus te volgen, Alles op te offeren voor Hem?

Abraham werd op de proef gesteld en slaagde met vlag en wimpel, puur op vertouwen wat hij had in God. Er zit in dat verhaal een paar wijze lessen.
Wllen wij zelfs onze kinderen (het meest kostbaarste) opofferen voor God?

God vraagt geen onmogelijke dingen, maar wel de bereidheid, pas dan kan Hij vol op gaan zegenen, gelijk Hij wil.

Er zijn wel christenen die zeer rijk zijn, maar hun last is vele malen groter dan die van ons. Zo is er iemand die loopt in Armanie pakken, omdat zijn cliënten dat vragen. Hij heeft succes met zijn bedrijf, wil het wel verkopen, maar dan is alles wat hij weggeeft eenmalig, nu kan (en doet hij ook) hij veel meer goed doen voor hen di edat nodig hebben elk jaar weer opnieuw.


Christen zijn is moeilijk, maar we hebben gelukkig Hulp, daarom is het voor mij een feest om christen te zijn.

De bereidheid van mensen is niet zo groot, als je het mij vraagt. Alles overgeven en in geloof en vertrouwen leven, is in alles afzien van eigen kunnen. HET IS VOLBRACHT, betekend ook, dat er niets van ons bij hoeft, maar ook niet bij kan.
En dat Abraham slaagde, was niet het opofferen van zijn kind, maar van zijn eeuwig leven. Izak was zijn kind, waaruit de Heere Jezus geboren moest worden. Dat offerde hij op. En die vraag lijkt toch bijhoorlijk onmogelijk, lijkt mij. Zit je 20 jaar te wachten op de uitvoering van een belofte van God, en vervolgens mag je die belofte gaan offeren. En niet Abraham slaagde, maar God die dat geloof in hem gegeven had. En in dat vertrouwen, dan is het leven nooit hulpeloos. Maar ik kan niet zeggen dat het altijd een feestje is. Toen David gezalft was tot koning over Israël, toen moest hij vluchten. Was dat altijd een feest? Toen hij zei "David nu zeide in zijn hart: Nu zal ik een der dagen door sauls hand omkomen (Sam 27:1)". En later, toen hij op de vlucht was voor zijn eigen zoon? En heel het boek Job is een opeenvolging van onmogelijkheden. Toen job op de ashoop zal, zal hij echt niet hebben geroepen dat het een feestje was. Maar wel is waar, dat het soms uitzichtloos kan lijken, het is nooit hopeloos. Maar dat is niet omdat het om Abraham, David, of Job ging, maar omdat God zelf zorgt dat Zijn werk door gaat. Hij gaf geloof, en dan kan je alles hebben, omdat Hij het heeft gedaan.
HET IS VOLBRACHT, dat is het enige wat teld. Maar onze ogen zijn niet altijd zo groot dat we dat zien, maar als God Zijn Geest zend, DE TROOSTER, dan is het wel een uitzien naar dat feest, wat niet in dit leven werkelijkheid word, maar na dit leven.

Van wie veel gegeven is, zal veel geëist worden. Rijken zijn er, de Bijbel staat er ook vol mee, en geloof ook, dat als God voorspoed geeft, dat rijkdom ook een zegen is. Maar ook een verantwoording. Maar voor zowel rijkdom als voor armoede geld, dat het wel een verleiding is. spreuken 30: 8-9:
armoede of rijkdom geef mij niet; voed mij met het brood mijns bescheiden deels;
Opdat ik, zat zijnde, U dan niet verloochene, en zegge: Wie is de Heere? of dat ik, verarmd zijnde, dan niet stele, en den Naam mijns Gods aantaste.
Ik denk dat alles, waarin we niet zien op God, maar ons hart er op zetten, ons van God afhoud. Maar geeft ons God geloof, dan is het goed wat God doet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 01:34
BerichtOnderwerp: hoe benader je je broeder/zuster in Christus
 
YES356 schreef:
Ik lees je woorden” En nee ìk was er niet bij” als dat je het hebt van horen zeggen?!
Als dit zo is dan zeg je nog al wat! Dan lijkt het me beter te zwijgen dan te spreken als je het hebt van horen zeggen

Zo benad(eel)er je dus een broeder /zuster in christus????
(door iemand te kakken te zetten op een openbaar forum)

Als het anders is dan ik het lees hoor ik het graag
Sorry maar anders haak ik hier af!

Klopt Yes. En je benadeel niet alleen een broeder of zuster, je benadeel vooral de Oudste Broeder.

Hierbij nog toegevoegd: Aller eerst wordt er een oordeel gegeven over iemand die mensen om hun vingers willen winden, en dat ook nog met een christelijk sausje er over.
Ik volg regelmatig het forum, en afgezien van sommige benaderingen die persoonlijk zijn en niet liefde vol, kan ik geen christelijke sausjes vinden. Heb nog geen recept gelezen in die richting.
En een blauwtje lopen is nooit leuk, maar nooit een rede om een ander niet te respecteren en zwart te gaan maken. En zeker niet om een beeld te schetsen of actieve forumleden er op uit zijn om iemand nee te verkopen


Laatst aangepast door
WILLEM618
op woensdag 6 juni 2012, 10:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: woensdag 6 juni 2012, 00:54
BerichtOnderwerp: verkoop wat je hebt, en volg MIJ (de rijke jongeling)
 
HANNAH810 schreef:
manna begon in een ander topic over de rijke jongeling, en ik wil dat bericht hier nogmaals herhalen...................;
ik ben het niet met je eens, willem;
de enige voorwaarde is overgave; Jezus onvoorwaardelijk te volgen, no mather what. dat de jongeling het zo getroffen heeft (met zichzelf) en vanaf zijn jeugd al zo vreselijk goed zijn best heeft gedaan de hemel te verdienen, is alleen een barriere, die Jezus aanwijst.


Er staat duidelijk in dit gedeelte een voorwaarde, hij kreeg de opdracht alles te verkopen, en dan pas ...
Dit staat er niet voor niets, en heb tijden gezocht naar voorwaarden in heel de wandel van Jezus op aarde, maar er staat er geen, dan hier. Ben het met heel je omschrijving eens, maar niet in dit verband. Hier word duidelijk aangegeven, dat hij nog maar één ding had wat hem ontbrak. En dat was niet dat hij zo zijn best had gedaan, dat was een rede dat Jezus hem beminde. En meteen daarover heen kreeg hij een belofte, dat als hij alles verkocht, en geef het aan de armen (voorwaarde), dat hij een schat zou hebben in de hemel. (belofte)
En daar overheen de volgelingen opdracht van Christus: En kom daarna terug, en neem je kruis op en volg mij.

Dus: niet zijn goede werken waren een barrière, maar zijn hart zat in zijn rijkdom. En de jongeling had iemand gevonden, die blijkbaar nog beter leefde dan hij al deed, daarom begint hij ook met: Goede meester. En toen de vraag: wat doende ZAL ik het eeuwige leven hebben? Hij wilde weten wat er nog aan hem ontbrak. En in die toonzetting komt Jezus wel degelijk met een voorwaarde. Hij vroeg wat hij nu eigenlijk nog kon doen, En dat antwoord kreeg hij, was alleen niet echt om blij van te worden.


ook dat ben ik met je oneens;
van huis uit ken ik je manier van denken, maar het is écht onbijbels; en ten diepste een voorwaardelijk geloof, om maar even een bevindelijke term te lanceren.

In de situatie, dat wij naar God gaan, en God niet zien als God, maar als goed mens, zijn er wel degelijk voorwaarden, waar wij nooit en te nimmer aan kunnen voldoen. Dat heeft niets te maken met een voorwaardelijk geloof, maar met die zelfde manier van denken die ik ook ken. Met aan allerlei regels en wetten voldoen, heimelijk te denken dat je aan alle geboden van God voldoet, en wat ontbreekt er eigenlijk aan? Alleen God moet de rest effe doen. Lekker "ootmoedig" doen en gelijk je beter voelen dan de rest van de wereld. HET IS VOLBRACHT speeld in dat verband helemaal geen enkele betekenis. Is het zelfde als hier zou staan: trek je donkere kleren is uit, met rokken tot je schoenen, en trek is een mooie broek aan, en ga naar de kerk, en geloof dat Ik je nu aantrekkelijker vind dan eerst, en neem nu je ballast maar op, en volg Mij nu is. Lanceer dit gedeelte in die zelfde denk wereld, en ze verklaren je meteen helrijp.

hij hoefde alleen maar........................? Ja, hij moest alleen maar één ding te doen. Niet onbijbels, maar bijbels. Alleen moest hij er achter komen dat dit een onmogelijk iets voor hem was. En Jezus zijn discipelen aankijkende, zei, hoe bezwaarlijk zullen zij die hebben, het koninkrijk Gods ingaan. Zo lang wij kunnen, zolang wij moeten voldoen aan, dan word het vanzelf onmogelijk. Daarna volgt ook de menselijk onmogelijkheid, die alleen mogelijk is bij God.
hij hoefde NIETS dat was een paar versen verder pas. De discipelen waren ook al verbaast dat Jezus het zei. maar Jezus gaf als reactie: zeide tot hen: Kinderen! Hoe zwaar is het, dat degenen, die op het goed hun betrouwen zetten, in het Koninkrijk Gods ingaan!
(En voor goed lees ik dan ook: goed leven, strak aan menselijke eisen voldoen, enz.)

het IS volbracht. DAT is DE mogelijkheid BIJ God.

overgave; Jezus volgen; dat is voldoende.
en de eerste stap die de Heere Jezus zet is het wegruimen van overtollige ballast; zijn rijkdom en zijn "wat-bén-ik-toch-vreselijk-goed-bezig-gevoel".

of je nu je bevestiging zoekt in "hoe goed je bezig bent je behoeften te ontkennen" of door "je (vrome) ego overeind te houden"; het is gewoon overtollige ballast, die je in de weg staat de Heere Jezus te volgen.
nogmaals; ik zie het "verkopen van alles wat hij heeft", als eerste stap van het volgen van Jezus; een eerste opdracht / aanwijzing.

en inderdaad; als die ballast ruimte heeft in je hart, kun je Hem niet met je gehele hart volgen, denk ik. [/color] Dan is die behoefte er ook niet, denk ik

en het laaste schepje er boven op........... Knipoog smiley
de Liefde van Jezus was wel genoeg; ruim voldoende zelfs!!
God wil dat alle mensen tot bekering komen staat er in de bijbel.
Zijn liefde is groter, willem;
Jezus gaf vanuit Zijn liefde, antwoord. maar geloof alleen niet dat de jongeling die liefde gevoeld heeft, Jezus' hem beminnende ogen gezien heeft. De jongeling zag geen Jezus, maar een goede meester. Had Jezus hem niet lief gehad, dan had Hij hem geen antwoord gegeven. En ja, die LIEFDE is oneindig groot, maar iedereen die het zelf wil en kan, ziet en voelt die liefde niet, en loopt (verdrietig) weg
al was de jongeling nergens mee bezig, dan nóg had de Heere Jezus hem lief. Helemaal waar
Gods liefde is namelijk ONVOORWAARDELIJK.
geen als.................ik dit
als.........................ik dat
als..........................en dan...........!!

nee, het is eenvoudig-weg rusten op het volbrachte werk van de Heere Jezus, om het maar even in reformatorische woorden te vangen.
en dat is het kanaal, waardoor God ons zalig kan maken; het geloof. het vertrouwen op Zijn Woord, dat waar is, omdat Hij het heeft gezegd;
stoppen met DOEN, ALS en JA MAAR.....(EEEERST zal een mens toch moeten voelen.........)
rusten is NIETS DOEN, alleen zeggen; dank U wel, Heere Jezus!![/color]


Laatst aangepast door
WILLEM618
op woensdag 6 juni 2012, 01:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 23:08
BerichtOnderwerp: armoede in nederland
 
LINNY170 schreef:
ja zo zie ik het dus ook!

Als je God hebt, je gezinnetje...dan ben je toch rijker dan je denkt!
Al denken sommige mensen daar heel anders over..

En ben echt niet op geld belust..maar het maakt wel een boel makkelijk.

Klinkt zo makkelijk, maar God hebben is niet altijd makkelijk, hoor.
God is Liefde, maar soms is het gewoon echt niet leuk meer.
Maar als er dan na een dagje opstand, even iemand staat te zingen, "Maar de Heer ZAL uitkomst geven,..." dan mag het wel zo zijn, dat mijn hart breekt, en dat er toch zoveel hoop gegeven word, dat het goed is, wat er ook gebeurd.

En dus ja, geld is errug makkelijk, maar God rijker
Al hoop ik niet, dat dat tot het uiterste op de proef word gesteld. want makkelijk is het niet om met lege handen te staan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 22:15
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
MANNA420 schreef:
Precies. De rijke jongeling leefde ook keurig de geboden na, maar het ontbrak hem aan een ding en dat was overgave aan Jezus. Je zou die rijkdom kunnen vertalen met zijn eigen verworven gerechtigheid.

Paulus zegt het ook in een van zijn brieven. Hij zou alles wel willen verliezen om Christus te winnen.

De enige plaats, waarbij Jezus voorwaarden steld aan de zaligheid.
Iemand die alles zelf kon, en eigenlijk niet iets kon vinden wat er nog aan ontbrak. En dus gaf Jezus aan, waar zijn hart lag, in zijn goede werken, en in zijn bezittingen. Hij had jezus ook niet nodig, maar zocht alleen bevestiging. Om ook daar wat mee te zijn. Maar een Jezus die zijn verlosser was, had hij niet nodig. Maar Jezus gaf hem aan, dat hij alleen maar alles hoefde te verkopen wat hij had, en hij zou een schat hebben in de hemel. Maar dat was net effe te veel, DAT was zijn alles. En dat is nu net wat Jezus vraagt, ons hart.

Daarbij staat echter wel, dat Jezus hem wel beminde. En dat is niet genoeg, maar zegt wel iets over hoe de jongeling er mee bezig was. En daarmee, dat we niet neer hoeven te kijken op iemand die er zoveel voor over heeft. Maar het blijft niet genoeg, in de ogen van God dan.


Laatst aangepast door
WILLEM618
op dinsdag 5 juni 2012, 22:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 16:41
BerichtOnderwerp: hoe benader je je broeder/zuster in Christus
 
[quote=ZEELAND736]Zeeland, ik kan een eind meegaan in wat je denkt en hier opschrijft.
Wat ik me hierbij afvraag, is, wat is ONS doel met ons leven, met onze handel, met onze wandel?

Allereerst hebben we als mensen de taak, om waardevol met het leven om te gaan, dat geld voor mens, natuur, dier, en wat al.
Stapje dichterbij, onze naaste. Liefhebben als jezelf, dat is allereerst kennen. Ken je iemand niet, dan is liefhebben niet mogelijk. Dat is eerlijk en waardevol met het leven van de naaste omgaan.
En dan HET Leven, om God lief te hebben in alles, dat bestaat er in, dat we Hem kennen. En Hem kennen, is HEM Liefhebben, want het is onmogelijk de Liefde te kennen, en die niet te beminnen.

En hoe staan we dan in het leven. Als we het zelf allemaal wel kunnen, dan hebben we alleen met ons zelf te maken. Maar kunnen we het zelf niet meer, dan hebben we te maken met iemand die het ons geeft. En als ik iets krijg, dan mag ik dingen doen uit dankbaarheid omdat ik gekregen heb wat me mogelijk maakt wat ik niet kon. En leven vanuit die dankbaarheid, laat me genieten van Zijn werken. En dan mag ik ook genieten van mensen die God me geeft, niet vanuit verveling en begeerte, waarbij de ene zonde de andere in de hand werkt, maar mag ik alles vertellen aan mijn Vader, en Hem ook daarin de eer geven.
Ik weet, dat alles wat ik doe, gezien word door mijn Vader, dus hoef niets te verbergen, en weet ook, dat Hij weet wie ik ben, Hij heeft me zelf gemaakt. Maar als ik leef buiten die gedachte, en mezelf als meer zie als wat ik ben, dan bedoel ik Zijn eer niet, hou ik geen rekening met Hem, en dwaal ik af. Maar gelukkig, bij die God is altijd weer een weg terug.

Leef ik uit Zijn Liefde, dan heb ik er geen lol in om te zondigen, en me er van af te maken dat het wel weer vergeven zal worden. Zonde is Hem verdriet doen, en betekend Hem, die mijn Liefste wil zijn, pijn doen. Al is het zelfs al vergeven. En dat is als de strijd, van mijn vlees, wat ik altijd bij me heb, wat doen wil wat ik niet wil, en wat niet doen wil wat ik wel wil. En dat verlangen, om daar eens van verlost te zijn, en met een lichaam wat niet meer zondig is, zonder pijn, zonder verdriet, zonder ziekte, volmaakt op te gaan in Hem, dat is HET EEUWIG LEVEN. Maar is ook de strijd in dit leven, om Hem geen verdriet aan te doen met mijn zonden, hoe onmogelijk dat soms ook lijkt, maar tot Zijn eer te leven.


Laatst aangepast door
WILLEM618
op dinsdag 5 juni 2012, 16:46
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 juni 2012, 16:13
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
ZEELAND736 schreef:
Ik heb er bewondering voor, maar vind je tevens moedig...
Maar het is God die je kracht geeft...
Het staat er niet voor niets...de wereld zal je haten...(versta me goed)
Je zult vervolging en verdrukking ondervinden omdat je God wil volgen...
Maar hebt goede moed...Hij heeft die wereld overwonnen...

En omdat HIJ die wereld overwonnen heeft, KAN niets ons scheiden van Zijn Liefde.
Wat Hij gekocht heeft, kunnen wij zelf nooit verdienen, en daarmee ook niet verliezen. Zijn Liefde verspelen kan gewoon niet, maar leven naar Zijn wil is ook niet om het hiernamaals. Het Leven IS Christus, en ook al kan een mens in zonde vallen, God laat nooit los wat Hij eens begon.

En die vervolging, verdrukking, enz. is niet iets wat ik kan overwinnen, dat is een gegeven dat dat komt. Maar daartegenover staat, dat een woning is bereid, niet met handen gemaakt, maar door God in de hemel. En dus is ons tijdelijk leven een reis over de Enige weg, die naar God leid. en daar gaat het om, om Zijn eer, omdat Hij het waard is, niet om iets wat ik moet verdienen, of wat ik kan verspelen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zondag 3 juni 2012, 22:32
BerichtOnderwerp: hoe benader je je broeder/zuster in Christus
 
MANNA420 schreef:
Is waar. Is lastig om dat aan te voelen op een forum denk ik. En je moet iemand dan beter kennen.


Waar liefde woont gebied de Heer zijn zegen.

Ben het er mee eens dat het vaak lastig is aan te voelen, maar tegelijk, als we waardevol met mensen omgaan, en handelen vanuit het jezelf kennen en eerlijk met jezelf omgaan, dan heb je je naaste lief als jezelf.
En al voel je dan dingen minder goed aan, dan nog blijft het wel menselijk, en vanuit liefde gezegt en geschreven.

En dat Geeft ook zegen, en geen verwijdering
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 22:00
BerichtOnderwerp: Incest
 
HERMAN968 schreef:
Klopt Hanna, als mannen zouden zien wat het teweeg brengt bij een vrouw. Zelf heb ik -in een situatie geweest- om zo'n herbeleving mee te maken. Het is een onvoorstelbare weg die moet worden afgelegd. Ik schaam me dan echt als man wat de gevolgen zijn. En dan begrijp je ook van die molensteen .... Verlegen lachende smiley

En het zijn niet alleen mannen die het doen, Herman, al is het dan misschien wel het meeste bekend..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 21:58
BerichtOnderwerp: Incest
 
HANNAH810 schreef:
ik denk zelf dat een misbruikt kind andere normaal-waarden meekrijgt dan wenselijk, en dat dat misschien mede een oorzaak kan zijn dat een slachtoffer dader kan worden.

immers; lichaamsgrenzen worden geschonden en de persoonlijkheid en behoeften van het kind worden op die manier ondergeschikt gemaakt aan die van de (zieke) volwassene.
het kind leert dus eigen behoeften te ontkennen, niet op eigen gevoel af te gaan, wordt overdonderd door ervaringen waar het bij lange na nog niet aan toe is en krijgt een verkeerd beeld mee van intermenselijke gedragspatronen.

het heeft gewoon een heel groot effect op de eigenwaarde van een kind, de vaardigheid grenzen aan te geven, en een gezonde basis op te bouwen qua identiteit.
ik heb voor een misbruikt pleegkindje van twee jaar gezorgt, maar het is vreselijk om aan te zien wat de gevolgen zijn!!


de herbelevingen die het kind had waren afschuwelijk, en dat is dan alleen nog maar wat je ziet op de korte termijn.......... Zieke smiley





.

Ik bedoel denk ik het zelfde, al heb ik niet de ervaringen met gevallen die slachtoffer zijn. Zijn ook geen dingen die te omschrijven zijn, en alleen het voorstellen ervan is al vreselijk genoeg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 20:58
BerichtOnderwerp: Incest
 
[quote=WILLEMIJN232]

Ben het met je eens Willemijn, geloof ook niet dat ik gering denk over de gevolgen die het heeft, en welke sporen het trekt bij de slachtoffers
Daarom juist het belang van het onderstrepen van waardevol met het leven van jezelf en de ander omgaan.
En hoe begrijpelijk en intriest het ook is, veel slachtoffers zien vaak zelf ook de waarde van het leven niet, en ook de sporen die het trekt blijven altijd.
Maar zelfs de overheid gaat mee in het wegnemen van de waarde van het leven, en probeerd dat nog te verdedigen ook. En de waarde daarvan te zien voor je eigen leven, maakt ook dat je het ziet voor het leven van de ander.
En in dat opzicht ben ik er van overtuigt, dat als hier meer oog voor was, er veel minder leed zou zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 10:35
BerichtOnderwerp: Preek uit 5 woorden
 
HEIDE115 schreef:
Het kruikje te Sarfath..Amen

De preek van Jezus aan Mattheus

VOLG MIJ

Een erg korte preek, maar Jezus zag eerst de mens Mattheus aan, en daarna die preek, en gevolg was er meteen.

Is een even groot wonder als het kruikje, al was het kruikje voor het oog wonderlijker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 10:31
BerichtOnderwerp: Jesaja 61
 
HERMAN968 schreef:
Wat je in het gebed ook vraagt, je krijgt het als je gelooft dat je het al hebt. Markus 11:24. Breng het ook in de gebedsgroep van je kerk Manna. Reik uit naar de Heer, Hij zal antwoorden als je Hem zoek én Zijn tijd afwacht. Bidt dus ook om geduld.

Met welk doel bidden wij, bid ik?
Alles waar we om bidden, waarin we afzien van onszelf, en Gods eer op het oog hebben, zal gegeven worden. Maar wel op Gods manier, op Gods tijd.
Wij die het normaal vinden onze kinderen goede gaven te geven,hoewel we boos zijn, hoe veel meer zal onze Hemelse Vader, die ons niet geeft waar we om vragen, maar geeft de Heilige Geest als we Hem bidden. (luc.11:13)
En dat is vele malen meer als wat we ook vragen en waar we ook om kunnen bidden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 10:18
BerichtOnderwerp: Inzicht inzake honger naar relatie!
 
INGE721 schreef:
HIJ moet een dagtaak aan ons hebben..............zodat wij tijd voor onszelf hebben..........

Clown smiley

Hij MOET...

Ik denk niet dat dat gelukkig maakt, als er moeten in het spel is.
Geluk beleef je samen, niemand maakt iemand gelukkig. Als Hij een dagtaak heeft om de ander tijd voor zichzelf te laten hebben, dan is balans bijhoorlijk zoek denk ik.

Samen één zijn wil niet zeggen dat je altijd bij elkaar ben, maar er dan wel naar verlangt om weer bij elkaar te zijn. En ik geloof dat je er dan ook beiden naar verlangt, en er ook beiden aan werkt om bij elkaar te zijn, en in principe alles voor de ander te willen doen. En niet in een sfeer van de ander doet maar alles voor mij, dan kan ik lekker aan mezelf gaan denken. Als dat geluk zou zijn, dan was er een hoop geluk op deze wereld.


Laatst aangepast door
WILLEM618
op vrijdag 25 mei 2012, 10:20
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 mei 2012, 10:07
BerichtOnderwerp: Incest
 
[quote=JOL252]Mooi stuk Jol.

Het enige wat ik graag zou toevoegen is, dat er veel gekeken word achteraf. Oordelen zijn makkelijk te maken. Maar achteraf is spijt mogelijk, is vergeving mogelijk, maar vooraf gaan er dingen zo verkeerd, dat het gevolgen heeft. Het waardevol met de mensen omgaan, begint bij ons zelf. Een onderdeel wat ik erg veel mis in onze samenleving, en dan is er weinig verschil tussen christelijk denken en niet christelijk denken, is het waardevol omgaan met het leven. God lief te hebben met al onze kracht, en onze naaste als ons zelf, is de wet die we zouden moeten naleven. Maar echt van jezelf houden betekend al waardevol naar het leven van jezelf kijken. En vanzelf wordt dan ook het leven van de naaste waardevol. Ik ben er van overtuigd, dat als je dat doet, er veel gevallen niet plaatsvinden, en mocht het plaatsvinden, dat er dan ook een besef is van wat er is gebeurd, en wat je de naaste hebt aangedaan. Vandaaruit is er ook plaats voor oprecht spijt, berouw, maar ook van vergeving. En dit geldt denk ik voor alle dingen van het leven. Heel veel kleine dingen bij elkaar opgeteld vormen ook soms diepe sporen in een leven, die uiteindelijk vergelijkbaar zijn met beschadigingen van ernstige bedrijven. Een kind wat nooit gezien is, heeft ook sporen voor het leven.

Als we hier meer oog voor krijgen, krijgt veel een andere lading. Dat maakt het leven in het algemeen duurzaam en waardevol, maar ook het leven met God. Dan zie je pas goed, hoe mooi een mens geschapen is, en hoe waardevol we hier mee om mogen gaan. En dan is elk mens van waarde, en heeft God in elk mens kwaliteiten gegeven die hem maken die hij/zij is. En zelfs, al is men in zonden gevallen, dan is er altijd een weg terug. Bij God vandaan, maar ook naar mensen onderling


Laatst aangepast door
WILLEM618
op vrijdag 25 mei 2012, 10:08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: woensdag 23 mei 2012, 11:59
BerichtOnderwerp: Hoe verlies je 2 miljard Dollar in 10 minuten?
 
ROELANDE345 schreef:
ach

geen geld maakt ook niet gelukkig

en 'tis wel heel handig met boodschappen doen

Niets maakt ten diepste gelukkig, alleen de Vrede Gods, die alle verstand te boven gaat.

Maar tegelijk, geef ons heden ons dagelijks brood. Daarin de afhankelijkheid te ervaren, en de rust te krijgen, geeft zoveel vrede. Armoede en rijkdom geef mij niet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zondag 20 mei 2012, 21:35
BerichtOnderwerp: Romeinen 6: 14 versus 17
 
TINEKE986 schreef:
de link naar de offerdienst is deze;

vandaag hoorde ik, dat de bekering in symbool gelijk is aan het pascha.
Bekering als symbool van het pascha? [color=#00FFFF]Deze link vat ik niet helemaal. Pascha staat voor het gegeven dat er bloed nodig is, wil de engel voorbij gaan. En begrijp dat dit met bekering te maken heb, maar niet dat dit symbool staat voor de bekering. Het bloed wijst heen naar het offer van Christus, en ook hoe het feest gehouden word bij de joden wijst daar op. Hier worden drie broden onder een kussen gelegd, en tijdens het feest de middelste verbroken. Wat ook wijst op de middelste Persoon, die gebroken word aan het kruis. Ik weet dat deze dingen niet in de bijbel staan, maar is me meegedeeld bij bezoek aan een jood, die van die vergelijking overigens niets moets hebben, maar dat terzijde. Volgens mij staat dan ook het pascha in het teken van het lijden van Christus, en zie zelf het verband niet met een symbool voor bekering[/color]
gevolgd door pinksteren (betekenis is 50 dagen en gelijk aan het wekenfeest) en de doop in de Heilige Geest.

na de bekering komt de grote verzoendag. jouw discussie Hannah heeft te maken met de bekering. die van Beun met de grote verzoendag.

in de Bijbel wordt gesproken over het Pascha en het Paasfeest.
het geheel rond de kruiziging en alle profetieen daarom heen zijn letterlijk uitgekomen.

het wekenfeest. 50 dagen na het Paasfeest ( pinksteren) is het letterlijk uitgekomen.

op dit moment staan we voor het letterlijk uitkomen van de grote verzoendag. de dag dat de mensen zich (massaal) zullen bekeren tot God onze Vader (met groot berouw)

wat gevolgd gaat worden door het letterlijk uitkomen van het loofhuttenfeest.

de feesten zijn niet slechts gegeven als richtlijnen voor de feesten in het oude testament.

een deel van de uitleg ( het laatste deel zeker.) heb ik vanmorgen in de preek gehoord, voor mij was dat een stukje van de puzzel.

ik kan jullie hierin geen geloof geven. maar ik weet dat het zo is.
en dit weten weet ik niet alleen. de man die het vertelde stond voor op het podium. er zijn meerdere mensen die dit weten. ik weet dit niet uit mij zelf. dat kan namelijk niet.

maar weten doe ik het wel.

(de man op het podium heet Jan Sjoerd Pasterkamp. voor het geval iemand dat wat zegt).

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: woensdag 16 mei 2012, 19:30
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
 
JOL252 schreef:
ONGEZOND! Clown smiley

Wel gezond toch, chinees, alleen je gaat er zo nauw van kijken Knipoog smiley

Maar voor de broodnodige afwisseling wel lekker ook
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: woensdag 16 mei 2012, 19:26
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
 
COOTJE711 schreef:
Hmm... blijkbaar doe ik dan iets verkeerd... Geschokte, onthutste smiley
Cootje hoopt vrijdag in d'r enigheidje in huis mèt de schilderskwast aan het werk te gaan... Engeltje smiley

wat enig Knipoog smiley

maar als het maar mooi word, en niemand loopt dan in de weg. Scheelt weer overal NAT-bordjes ophangen Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 22:31
BerichtOnderwerp: ga je zaterdag 16 juni mee picknicken+BBQ in ede op de hei?
 
HANNAH810 schreef:
we willen dus op zaterdag 16 juni voor de elfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........









voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810, regio 073, 39 jaar, met drie kinderen (6, 6 en 7 jaar)
mar608, regio 0182, 51 jaar
qsjes546, regio 035, 43 jaar

harald940, regio 038, 37 jaar ov
jan578, regio 0172, 53 jaar


BBQ en houtskool worden meegenomen door;
- jan578 neemt BBQ mee
-
-
-



feest-tent wordt in geval van dreigende regen meegenomen door;
-
-
-
-

Leuk.

Ik heb die zaterdag wel mijn kinderen, dus ik kom met de volgende kinderen:
Henrike 15 jr
Joanne 13 jr
Harmen 9 jr,
Annelise 3 jr

Hoop dat het mooi weer word, en net zo gezellig als de vorig keer

Heb er zin in.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: maandag 7 mei 2012, 14:24
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk
 
CHATULIEM619 schreef:
helaas dat is de realiteit hier...

Ik denk dat de algemene realiteit van leven is, dat er veel te weinig aandacht is voor de waarde van de mens. En dat begint bij de waarde van ons eigen leven.
Word er waardevol omgegaan met onszelf en de medemens, dan is er ook een waarde in het hebben van sexuele contacten.
We hebben van Christus meegekregen, dat de wet is samengevat in twee gedeelten, die drie dingen inhouden.
Het liefhebben van God, met alles wat we kunnen, en het liefhebben van ons zelf en gelijk ook onze naaste
Maar liefhebben is onmogelijk, zo we niet mogen kennen. En daar ligt volgens mij een groot gemis. Wie neemt er nog de moeite eerlijk met zichzelf om te gaan, en vandaaruit eerlijk met de naaste. Het is namelijk onmogelijk God te kennen en Hem niet lief te hebben, daar Hij LIEFDE is. En vanuit DIE liefde, word ons opgedragen ook onze naaste lief te hebben. En dat betekend ook waardevol met elkaars lichaam om te gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 17:42
BerichtOnderwerp: Gebedsroom do 3 mei – ... voor bewaring en integriteit
 
HANNAH810 schreef:
kippesoep met koffie............. Zieke smiley

WAAR HEBBEN WE HET OVER!!

(om on topic te blijven;) heb je wel voor je eten gebeden, willem?

Ja ook dat nog........is toch topic Gebedsroom

En blijkbaar iedereen aan de soep Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 17:32
BerichtOnderwerp: Gebedsroom do 3 mei – ... voor bewaring en integriteit
 
JOL252 schreef:
Hier eten we groentesoep..Knipoog smiley inderdaad zonder knoflook, scheelt weer in de kwalijke luchtjes.

Lachende smiley met blinkend witte tanden Lekker aan de kippesoep. Met..................... koffie

Wordt er pittig van, en wakker. Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: donderdag 3 mei 2012, 16:47
BerichtOnderwerp: Discussieren met voorstanders van de evolutieleer
 
PIETER619 schreef:
Wat mij opvalt is dat de grootste dyhards wat evolutietheorie aangaat, hen zijn die vroeger ooit een christelijke opvoeding hebben gehad.

WEES MIJN GETUIGE, NIET MIJN ADVOCAAT, was getekend Jezus. een hele mooie visje poster, die mij aan het denken zette. Je mag wel in discussie, maar g agewoon in alle redelijkheid bezig, en word niet boos als men eens denigrerend bezig gaat.

Heb ooit iemand zijn verhaal horen doen:
Als jou vader iets mooit gemaakt heeft, en een ander zegt, dat is gewoon ontstaan, zou je dan niet boos worden. Het mooie bouwsel heeft wel je Vader gemaakt.
Hoe veel te meer, de hele schepping, het kunstige bouwwerk van God, wat tot in het kleinste detail weergeeft Zijn grootheid, zou je daar niet boos van worden als mensen denken en zeggen dat onze Vader dit alles gemaakt heeft?
En dan ook nog miljoenen jaren nodig blijken te zijn om ook maar een onzeker ontstaan weer te geven? Zonder dat er enig bewijs is te leveren, maar wel ernstig te kort gedaan word aan HET werk van onze God.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: donderdag 3 mei 2012, 13:20
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...kreeg ik net weer een mailtje waarin stond dat ik Floshke een dikke knuffel moet geven...en ik dan??? Krijg ik dan nooit eens knuffel??? Waarom moet altijd die muizen-vanger een knuffel krijgen??? Ik knuffel niets meer...en met de kerst wordt het Floshke op grootmoeders wijze...voila

Geef Floshke wel goed te eten dan Frank....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 14:04
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
CHATULIEM619 schreef:
Goed, de meerwaarde is wat mij betreft heel duidelijk. Ten eerste zit je op een chr. site en als je dan een weekend op stap gaat, kun je heel geschokt zijn als mensen dit doen. Sommige mensen kunnen hun geloof hierdoor verliezen. Ten tweede is de organisator dermate beschadigd, dat ze de volgende keer niet meer mee wil. Dit gaf ze al meteen aan na het weekend. Moet ik nog even doorgaan? Mensen zijn gewoon teleurgesteld in het gedrag van anderen...

We gaan het nu over dingen hebben, die prive zijn. Er is ook geen bedoeling geweest om iemand zwart te maken. Het enige wat ik er mee heb willen bereiken, is duidelijke afspraken maken. En volgens mij waren die er, maar blijkbaar niet duidelijk genoeg.
Wat mensen samen doen, is hun verantwoording, en ook niet mijn doel geweest dit aan groot publiek te tonen. Wel vind ik het jammer dat er prive gesprekken worden gebruikt om mensen in kwaad daglicht te trekken.
Niemand verdient het om op forum persoonlijk aangevallen te worden.
Mijn verhaal is eerlijk en duidelijk. En verder, iedereen mag mij daar op aanspreken, maar ik kan het niet hebben dat mensen uitgescholden worden en hun naam kwaad word aangedaan, om dat ze mijn naam niet willen noemen.
Vandaar mijn reactie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 mei 2012, 22:58
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
 
SIMSIM368 schreef:
Mijn reactie:

...heeft hij meer smaak in t vrouwelijk schoon dan dat hij met DIE dame in kwestie de liefde zou willen bedrijven.
...qua reputatie van de hoofdrolspelers heb ik geen reden om er aan te twijfelen.


De dame in kwestie ben ik. En ja, ik ben enorm gekwetst door dit verhaal dat nergens op slaat.
Heb de hele keuken nooit gezien waar ik zogenaamd een "ontmoeting" heb gehad.
Ik heb met niemand, wat dan ook, gedaan. Heb alleen een keurige zoen gehad en een tik op mn billen van de andere hoofdrolspeler.
Daarna ben ik naar mijn kamer gegaan, deur op slot en alleen gaan slapen.
Ik walg van de mensen die dit verhaal in de wereld hebben geholpen en ik walg van iedereen die dit verhaal zomaar als waarheid aanneemt.
Waarom de naam van chatuliem hierin voorkomt? Omdat, voor zover ik weet, het verhaal hier vandaan komt. Ik heb het hem zelf gevraagd.
Hij wil geen andere bron noemen.
En daarmee veroordeelt hij mijn reputatie tot het laagste beeld wat ik binnen cm ooit heb gehoord. Walgelijk vind ik dat.
Het is terecht dat simsim dit hier aankaart.
Op mijn klacht die ik heb ingediend bij de redactie van cm heb ik nooit antwoord gehad.
Wil je mij persoonlijk benaderen? Van mij mag je; ellabellabeer@hotmail.com
Ik heb niks te verbergen, en ben transparant. Jij ook?
Kotsmisselijk word ik van iedereen die hier mee te maken heeft.

ps. misschien leuk om te weten nog,is dat de persoon met wie ik meereed naar zeeland, mij keurig heeft afgezet voor de deur van mijn vriend waar ik nog steeds bij ben.

Momo




Bij deze mijn reactie, na een hele tijd eigenlijk niet op forum te hebben gelezen, en ook dit niet te hebben gevolgt.
Allereerst; er zijn geen namen genoemt op het forum, maar blijkbaar vind Pieter het nodig om in de latere reacties iemand wat aan te proberen te smeren.

Ik vind niet dat Chatuliem en/of Hannah de naam zouden moeten hebben van schijnheilige roddelaar. Ik vind het zeer ongepast hoe de mensen hier reageren, terwijl SIMSIM en MOMO notabene zélf met een gezamelijk bericht zijn gekomen op forum, en hier mensen op aangesproken worden, die daar geen enkele schuld aan hebben.

Ik heb de reacties gelezen en ik ben geschokt hoe mensen hun medemensen raken, wanneer zij iemand's naam niet willen noemen.
Wel, hierbij hebben jullie mijn naam; WILLEM618.
In de nacht, waarin we even buiten aan het roken waren, en vervolgens de bar even werd bemand door Barman, was zowel Simsim, als Momo niet aanwezig. Ik was daar nog met een nog enkeling, maar daar gaat het nu even niet om, een kwartier later kwamen genoemde mensen terug.

Ik ga niet zeggen dat er wat is gebeurd, ik zeg alleen dat er haren door de war zaten, en (dat was voor iedereen duidelijk zichtbaar) hun kleding zat toch wel rommelig.
Suggesties zijn dan logisch. Ik ben degene geweest, die Hannah hierop heb aangesproken, en als daar verder door meer mensen over gesproken word, zijn er dus zelfs mensen die het nodig vinden hun sensatie op deze manier te vinden, door mensen hier zwart te gaan maken, en dat valt me erg tegen.

Klokkeluider Willem618 is dus de dader. Dat de liefde bedreven is; bij mijn weten is er niemand bijgeweest, dus dat dit door Pieter word aangehaald, geeft aan dat er achter de schermen wel degelijk een verhaal in omloop is en dat er over gesproken is. Dat is ieders goed recht, maar wanneer dat wereldkundig gemaakt word, vind ik dat minder fair.

Het enige wat ik tegen Hannah gezegd heb, is dat we er mogelijk goed aan doen, wat basis regels op te stellen. We zijn allemaal volwassen, en als er in een single groep een paar mensen weg zijn, dan kan dat opvallen. En komen die personen terug, via de klapdeur naar de kamer, en zit kleding warrig en haar door de war, dan kan je mij niet zover krijgen, dat ik dan niet wat denk.
En dat ik Hannah als organisator daarover mijn bevindingen meedeel, is mijn goed recht; de afspraken waren voor ieder meer dan duidelijk. Namen zijn hier door personen in kwestie zelf forum kundig gemaakt, en dat ik niet de enige ben geweest, kun je natrekken bij Johan130. Dat iemand zich aangesproken voelt, mag, en dat iemand dat wil ontkennen mag ook, maar ga niet mensen betichten van allerlei smet-namen, wanneer zij gewoonweg mijn naam niet willen noemen.

Bij deze, jullie weten de bron. Hoop dat verdere laster en verwijt niet nodig zijn, en ieder die het verhaal mooier heeft willen maken, en daar eventueel nog net voor het einde van hun lidmaatschap wat lol aan willen beleven; vraag je eens af, waarom mensen je ooit nog in vertrouwen zullen nemen. Prive gesprekken zijn niet geschikt om uitgespeeld te worden via het forum.
En zeker niet, om je eigen falen daarmee te verbloemen.
Ik heb gezien wat ik gezien heb, dat staat hierboven ook vermeld. En heb daarmee niemand willen beschadigen, ook niet zwart willen maken, maar dat momo bij vriend is afgezet na dit weekend, is voor mij geen reden om te denken dat ik naar de opticien moet. En met mijn geheugen is ook bar weinig mis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 23:27
BerichtOnderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
 
XABIA794 schreef:
een groen-rood belgisch voorafje??? ben ik weer niet mee
dat roze ding vond ik pas eng

Herman had verse sla met verse tomaat.
Dat jij dat wer niet mocht nemen Knipoog smiley

En dat roze ding was gewoon aanbieding, dus maar meegenomen. Heb niet dat gevoel erbij van jou Lachende smiley

Maar had gelukkig nog alternatief voor je. Dus je hoefde geen droge pistolet te eten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 23:03
BerichtOnderwerp: ga je mee gezellig picknicken in ede op de hei op 28 april?
 
RIAATJUH149 schreef:
het was super gezelli op de picknick,we hebben het droog gehouden,geweldig

Weer een nieuwe Cm ervaring rijker, en moet zeggen, het was echt super gezellig.
De verwachting was uitgekomen, alleen de zon was er wat afwezig, maar dus een heerlijke bewolkte dag, waarbij het pas koud begon te worden toen het hoog tijd werd om naar huis te gaan.

Een hele mooie plek, lekker dat iedereen het heerlijk vond, en weer een bevestiging dat dergelijke uitjes heerlijk zijn om bij te wonen.

Heb alleen voor niets de vlieger meegenomen Frank, maar bewaar hem wel voor volgende keer Knipoog smiley

Eten was er genoeg, met een groen-rood belgisch voorafje, en verder ws het gezellig bij de bbq.

Op naar volgende keer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEM618 (55)





Berichten: 294

BerichtGeplaatst: donderdag 26 april 2012, 16:01
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
ZEELAND736 schreef:
Mobiele telefoon kwijt.....(gebeurd nooit... Verlegen lachende smiley )

Vervolgens mopperen(gelukkig op mezelf)
Tot ontdekking komen....dat ik zo vreselijk slordig ben...
Bellen met een andere telefoon in de hoop dat ergens uit de diepte een geluid komt...(wat er dus niet komt...en dus de telefoon niet in huis is)
Paniek...dat hij misschien gestolen is...

Bellen naar MevrX...Men X...niets gevonden....
Laatste poging Mevr B...JAAAAAAAAA!!!


In het hoekje van een bank...bij een client....heeft hij de nacht doorgebracht...
Gelukkig...weer terecht...

Lijkt juist op een heeeeeeeel mooi moment.....Weer gevonden!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEM618
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 Volgende
Pagina 9 van 10