Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 december 2011, 09:14
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Niet zeuren he het mot eerst kerst worden en als het ken een witte |
gaat geen witte kerst worde las ik net , alleen als je zelf nepsneeuw strooit dus denk er maar ff over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 23:32
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nu naar bed gaan de dag is net begonnen |
heb je de tijd wel goed staan dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 21:56
Onderwerp: Ik ben Hetero.
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Waarom nou weer Iedereen is lief tegen elkaar geen ellen lange discussies geen onderwerp waar we elkaar voor in de haren hoeven te vliegen. |
teveel offtopic snap dat dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 21:55
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | BLIJ....DANKBAAR!!!!
Mijn contract is met een halfjaar verlengd!!!!! Krijg alleen niet meer dan 12 uur en niet meer dan 1 client per dag... (dus halve dagen...)
Ik mag echter wel reageren als er urgentie gevallen zijn...(inval) Maar gezien mijn lichamelijke klachten...weten waar mijn grenzen zijn...
Gelukkig is het niet zo dat ik niet geschikt zou zijn voor de thuiszorg...ik weet dat het klikt met de cliënten....daar ben ik erg blij mee... Dat is immers waar je het voor doet...een blij en dankbaar gezicht???
Met mijn 3 uurtjes huishouding bij de gehandicapten is het geen vetpot..maar God zorgt...we redden het.... |
Goed nieuws Zeeland, zo blij voor jou!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 16:14
Onderwerp: vreemdgaan
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Soms zelfs zo goed dat ze er zelf in gaan geloven.... |
precies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 16:09
Onderwerp: Heb je wat te klagen, dan is dit jou kans
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wellicht heeft u te hard over een hobbellige landweg gereden, terwijl uw cd stond te juichen, op de luide dreunen van oe oe oerent hard |
zeg op die landwegen rijden is alleen om de vering van de auto te testen, maar dat tie daarom nu een kras op mijn CD moet maken. Enne oerend hard ja qua rijden, maar niet qua muziek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 15:56
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Graag een slotje hierop.
Het gaat werkelijk nergens over. |
nieuw off-topic topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 15:55
Onderwerp: vreemdgaan
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Aanzetten tot, komt voor als wraak, denk ik.
Je merkt 't als iemand vreemd gaat. als ie bijvoorbeeld altijd wil bellen, en dan ineens vindt dat er teveel wordt gebeld. en dat duurt dan bijvoorbeeld maar één dag. Dat ie dat vindt.
Ook als je 'vrienden' bent, en eventueel een relatie wil in de toekomst. Dan vind ik 'het' ook niet kunnen.
Ja, het kan comfortabel zijn voor iemand, denk ik, om van meerdere wallen te eten.
Het behoeft denk ik, geen uitleg dat het voor de persoon waar tegen gelogen wordt desastreus is.
De persoon kan nog zo aardig en inemend en meevoelend zijn, niemand kan er tegen, tegen het idee dat er niet de waarheid wordt gesproken.
Ik las hier ergens een keer, dat de waarheid, ook al doet ie pijn, altijd nog vele malen beter is dan de leugen. Of dingen die erg de suggestie geven dat er wordt gelogen. |
dat hoeft niet eens altijd, sommigen zijn zo bedreven in het liegen en voorliegen dat je dat eens niet merkt. Denk aan de Pathologische leugenaars, die kunnen zooooo goed liegen dat je het niet eens merkt, ja veel later meestal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 15:37
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
HARALD940 schreef: | Ik heb wel een sappie naast mij staan om te mixen, geen probleem.
10% sappie 90% jenever
Toch? |
mag hoor, maar voor mij mag tie ook gewoon 100% blijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 10:09
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARRY942 schreef: | Jakkie Visser, wil je ons allemaal teut hebben? |
maak je er een mixje van, is errug lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 10:05
|
|
|
GRACE585 schreef: | deze dag begint met regen en regen en nog eens regen terwijl we gister zo'n mooi weer hadden met zon ik wil de zon terug wie heb em gejat |
ikke niet, hier stroomt de regen ook in bakken naar beneden, zit nog met het licht aan want het blijft donker. Maar achter de wolken zal die vast wel ergens schijnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 december 2011, 10:00
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Vanmiddag een gesprek op kantoor...of mijn contract verlengd zal worden....
Door mijn afwezigheid de laatste maanden...(ze hebben het er al over gehad) Maar aan de andere kant...mijn werk wat ik toch naar vermogen doe...kunnen ze me toch niet afnemen? En ziekzijn.......dat gaat toch buiten me om...dat wil ik toch ook niet???
Wie was hier ook langere tijd ziek...(Jose...Erica)Jullie hebben waarschijnlijk vaste contracten...ik niet.. Hoe ging je werkgever daar mee om??? Als er een christelijke signatuur vanuit gaat...en nogmaals je bent gewoon goed in je werk.... Nogmaals ik heb geen vast contract...dus ze kunnen alle kanten op...
Ik hoop...maar zie er tegenop... |
Hoop met jou op een verlenging, stuur wat positivo naar je toe, gaat snel met deze harde wind van vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:45
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Omdat Cootje niet verlengt heeft Ze heeft het gezegt he komt omdat jij niet met ons in de arrenslee wilde |
volgens mij is ze er nog steeds toch??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:26
|
|
|
Vandaag weer twee uurtjes op mn werk hebben mogen vertoeven er komt vooruitgang hier [/quote]
Hee dat is goed nieuws, blij om voor je!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:25
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wees eerlijk...een dag is nooit rot joh!!!! Soms kan hij weleens niet makkelijk zijn...das waar en ben ik met je eens!!!
Ik vind het een akelig woord joh!!! Appels en peren...die kunnen rot zijn...maar een dag??? |
is ook een akelig woord, maar de hele dag voelde wel rot en akelig en naar en alles wat maar niet fijn was. Maar misschien was een pet-dag, prutsdag of takkendag beter geweest. slorry
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 22:07
|
|
|
veel te veel wind en regen , gelukkig een lang werkdag in binnen. Vanavond nog wel harde windvlagen maar wel droog, maar soms leek de wereld overstroomd, wat een plassen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 december 2011, 21:57
Onderwerp: Sucsesverhalen
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Kan ik beter een boek schrijven dan maak ik van het kwaad, nog een deugt |
en als je het een beetje goed schrijf, komt er ook nog geld in het laatje, betaal je daar je abo weer van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 22:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | tja dan wordt het de kinderen de schuld geven |
ehmmm, tsja, hmmmmmmm, denk, gedacht, niets gevonden, weet ut niet, maar denk niet dat ze et gedaan hebben. Misschien was mijn CD-speler in de auto de muziek zo langzamer hand zat en heeft tie er stiekum een kras op gezet. Ken dat ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 22:36
Onderwerp: Opzien tegen morgen...
|
|
|
MARRY942 schreef: | yep |
hopen dat die dan niet lang op zich laat wachten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 22:34
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En daarom ga jij van cm af |
het werd TE leuk, denk ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 22:25
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Daar is waarschijnlijk, het hbo gehalte te laag voor |
Dan maar op MBO+ niveau.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 13:03
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Bij tijds in het doosje doen misschien |
sja, dat zou een oplossing kunnen zijn, helaas kwam het net uit het doosje, dusssssssssssssss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 13:01
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Is het natuurlijk de hamvraag of het merendeel der forumgangers dit waardeert........ |
Moeten we een enquete gaan houden nu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 december 2011, 12:56
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hoe heerlijk is je profiel was het toch Nah de mijne is eel heerlijk Geen hbo tiepje en met veel geneuzel, al mijn diploma,s bij elkaar gekregen |
Dan heb je het toch goed gedaan toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 23:23
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Die arme beestjes hebben het ook altijd gevreten ze krijgen de kat, ze doen katterig, de kat in het donker knijpen, de kat vangen, ik heb me kater ook nooit de schuld gegeven |
Nou valt mee hoor, waar geef ik mijn kattebeest de schuld Ik zocht een verklaring, voor de kras
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 22:27
Onderwerp: Opzien tegen morgen...
|
|
|
MARRY942 schreef: | Thx Yelnin, kunnen wij hier wel gebruiken.....heel de dag thuis zitten wachten, geen mens gezien....dag zaterdag |
Slorry, heeft de positieve energie niet geholpen dus!! en nu...................?? wachten totdat er een volgende open dag gehouden wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 december 2011, 22:24
|
|