Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 februari 2010, 23:28
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
ELLY361 schreef: | hij is even een winterslaap aan het houden inka je weet zn nummer toch om hem wakker te bellen |
ja weet ik ... ik hoop hem eerdaags te verrassen met werk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 februari 2010, 23:26
Onderwerp: Je word ineens oud.
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Henk. Mijn vertrouwen in jou heb ik nooit verloren. Jij ben mijn echte vriend,door alles wat ik geplaats heeft,veel onterecht,ben jij mij blijven steunen,in mijn zoektocht. Dat is nu ongeveer wel vier jaar vermoed ik. Je weet dat ik mijn gedachten uit,dat best confroteerd soms. Kijk voor God,ben ik nog steeds die jongeling,waar hij hoop ik, genoegen in heeft,in soms de rake uitdrukingen. Ik danste inderdaad graag,en muziek,hoort bij een mens,zeer zeker bij mij,zolang het Gods Eer is,om te loven. Ook ik zal jou nooit veraden,als mijn beste vriend. Shalom. |
wat mooi om te lezen rinus ... geniet ervan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 februari 2010, 16:04
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
hey, hallóóó .... zijn jullie aan het vasten geslagen? ... ik niet hoor ... geef mij eens een tip voor morgen? heb trek in iets nieuws ... vanavond eet ik ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 februari 2010, 15:51
Onderwerp: en hoe was jóu dag vandaag?
|
|
|
ben vanmorgen thuis gekomen van een heerlijke wintersportvakantie in oostenrijk met mijn vriendin anneke en onze kids ... het was wáánzinnig ... in één woord súper ... gisteren nog skíend onder een stralende blauwe hemel ... nu de knop omdraaien naar een regenachtige dag in holland .... pfffff ... wát een land ...
en hoe was jullie dag vandaag? ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 februari 2010, 15:29
Onderwerp: dit vind ik niet leuk meer.
|
|
|
HAAS141 schreef: | ben ik het helemaal mee eens ... zoals ik al eerder postte ... vind ik het heel sneu voor sven en gerard. maar laten we het wel met een knipoog bekijken en het niet groter en zwaarder maken dan het is. |
ben het hier helemáál niet mee eens ... menselijk of niet ... op dit nivo is het de grootste blunder die een coach kan maken ... concentratie verlies? ... een blackout? ... geeft het maar een naam ... dit is tópsport ... een wereld waar wij ons niet in kunnen verplaatsen ... maar sven maar al te goed ... 4 jaar naar de kl.. geholpen waar hij zélf geen grip op had ... dát is nou frustratie ... jéééétje man ... ben verbaasd dat hij het ijs stadion niet heeft verbouwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 februari 2010, 14:31
|
|
|
ik ben een weekje weg geweest ... jeetje rolo, wat heb je nou weer uitgespookt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 februari 2010, 14:10
Onderwerp: Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?
|
|
|
PIETER649 schreef: | hij snapt nu ff niks... hij is op vacantie... MET zn vriendin Anneke ( je weet wel, die hij zo vaak knuffelt op forum terwijl ze allang geen lid meer is ) |
jippieee ... we zijn weer thuis, en hebben een waanzinnige vakantie gehad
een hééééle vette knuffel voor mijn anneke dus ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 februari 2010, 23:49
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Als ik een knipoog krijg, dan weet ik gelijk dat iemand m'n profiel niet gelezen heeft. (Daar staat namelijk in, dat ik er niks mee heb.) En dat zegt mij ook best wel wat! Een profiel vind ik namelijk minstens zo belangrijk, als een 'plaatje'. |
nou?? ... als hij daar in leest dat je daar niets mee heb, dan heeft hij jou profiel toch wél gelezen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 februari 2010, 22:42
Onderwerp: politieke discussies
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Ik zeg niet dat de oppositie helemaal achter de regering moet staan. Maar ik vind dat de oppositie zich netjes moet gedragen en dus alleen een regering ten val brengt wanneer het helemaal niet meer anders kan. Niet ten val brengen zolang er nog mogelijkheid tot goed regeren bestaat. De oppositie hoort mee te werken aan een verdere opbouw van het land, vind ik. Dat is wat anders dan het eens zijn met de regering...... |
ik vind dat meneer balkenende eens moet ophouden met mooie praatjes die tijd is in crissis tijd toch echt voorbij ... het is een stér met woorden als... goed overwogen in ons nationaal en europees belang ... kom op man ... ik wil een leider zien ... iemand met ballen ... pimmetje dus ... uuuh wilders? ik ben het lang niet met alles met hem eens ... maar ballen hééft tie ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 februari 2010, 22:20
|
|
|
ik geef mijn vriendin anneke een vette knuffel ... morgen vertrekken we naar de sneeuw in oostenrijk ... hou van je lieverd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 februari 2010, 22:17
|
|
|
een knipoog of niet ... iedereen die er eentje krijgt denkt er wél over na arjan... of ze nu er eentje terug sturen of niet. als je na die knipoog die je stuurt er gelijk nog een berichtje achteraan stuurt met de mededeling dat je voor haar geen woorden had, helemaal van de kook was ... moet je eens opletten hoe ze reageren suxes ... en uuuh ... dat schermpje van je, is wel een héél erg veilig gevoel hoor schaam je niet ... dat ervaard iedereen ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 februari 2010, 21:45
Onderwerp: liefde en opleidingsniveau
|
|
|
PIETER649 schreef: | Is het zo erg om een slimmere vrouw te hebben dan dat je zelf bent? |
ik dacht dat ik zelf slim was ... niks mis mee ... mijn vriendin is nog veel slimmer ... ook al niks mis mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 16 februari 2010, 20:35
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Je moet wat voor je vriendin over hebben Inka, Groningen -- Hengelo is toch ook bijna 2 uur rijden. Dus echt veel tijdwinst maak je niet, het eninge wat je ervoor terugkrijgt is dat je vriendin het eten voor je klaar heeft staan (maar dat zal in het hotel ook wel zo zijn, en daar heb je een menukaart). |
ik werk op dit moment in ter apel , als ik gas geef op de duitse autobaan dan ben ik binnen het uur in hengelo , dus goed te doen toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 15 februari 2010, 00:17
|
|
|
oké, het is niet iets van vandaag, maar heb wél wat leuks te melden ... in mijn vak kan het soms heel raar lopen ... heel soms weet ik vrijdags niet wat ik s'maandags gaat doen ... en het volgende kwam op mijn pad of ik een klus wilde doen in groningen ... uuuh toch een 2,5 uur rijden hé een hotel was geregeld ... dus geen probleem dacht hij ... mijn opdrachtgever kent mij wel , en weet dat ik nogal flexibel bent ... nou zei ik ... hahaha ik pit wel bij mijn vriendin in hengelo, en zei dus heeeeeeeeeeeeeeeeel graag hihi .... in de kost bij mijn vriendin ... hoe verzin je het ... het is maar voor 4 dagen ... daarna ga ik samen met mijn vriendin en onze kids heerlijk op wintersport in oostenrijk ... érg hé ..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 23:53
Onderwerp: naar Avatar
|
|
|
ik ben er toevallig gisteren met mijn vriendin geweest ... een film in 3 d ... érrrg aan te bevelen ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 23:51
Onderwerp: Vertel mij niet hoe de mens is.
|
|
|
als je denkt dat je mensenkennis hebt alfaromeo , dan heb je het mis ... een vrouw écht snappen? ... já mijn éérste vrouw ja ... (lees ff mijn profiel) ... wat daarna op mijn pad kwam?... daar snap ik nog steeds niks van ... jij snap? ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 23:31
Onderwerp: werking deze site
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat snap ik, maar weet je wat het gevaar van zoeken is? Je hebt dan een bepaald beeld in je hoofd waarnaar je op zoek bent, en de rest van de vrouwen laat je links liggen. Maar soms blijkt iemand die in eerste instantie niet meer dan gewoon aardig is als je hem/haar beter leert kennen juist perfect bij je te passen. Bij mijn man en mij sprong de vonk ook pas een maand of 8 na de eerste date over. Als we na die date gezegt hadden: je bent heel aardig maar zie een relatie me je niet zitten dus ik hoef geen contact meer had ik een schat van een vent misgelopen |
hey kom op man ... niet zo negatief, je bent pas 23 ... oké je hebt je verleden ... maar is dit iets om er zó bij neer te vallen? ... welnee joh ... geen hand vol maar een land vol zou ik zeggen ... ff dat knopje om hé ... ik ben hier al 4 jaar lid ... en heb sinds uuh nu alweer een maand of negen mijn allerliefste anneke hier ontmoet ... anneke was hier nog geen hálf jaar lid ... klikte mij aan en dacht van, dit word niks ... nu 9 maanden verder kunnen wij niet meer zonder elkaar... mooi toch? ... zo zie je maar weer ... tkan ineens zóó anders lopen ... God kijkt dwars door alles heen ... en ben daar wát blij mee ... jij snap?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 23:06
Onderwerp: De Vrouw.
|
|
|
ik weet niet wat ik hier mee moet ... al weet ik wel dat in veel gevallen vrouwen slimmer zijn dan mannen ... oeps ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:56
Onderwerp: winter
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Bij ons nederlanders is het ook gewoon nooit goed met het weer, of tis te koud,of t is te warm,het regent teveel, het regent te weinig....
Terwijl ik zelf ook al weken loop te klagen dat het zo kou is hier kreeg ik gisteren een mailtje van mijn nichtje die sinds 2 jaar zendelinge is in Sudan met het volgende stukje erin:
Wist je dat: - ik nu mijn koortsthermometer kan gebruiken om de temperatuur buiten te meten. - die thermometer direct bij 38 graden start. - het gisteren (maandag) om 16.00u nog 41,7 graden buiten in de schaduw was - het dan binnen met 39,2 graden best koel aanvoelt - mijn tenen deze dagen brandend aanvoelen in de schaduw - ik de hele dag niet alleen mijn haar maar mijn hele lichaam geföhnd krijg als ik buiten loop - ik na 3 liter water gestopt ben met tellen hoeveel ik drink per dag - we geprobeerd hebben volgens een tropenrooster te werken - dat dat niet meevalt als het om 11u al 40 graden buiten is - we visioenen van een zwembad in de compound en waterijs hebben - het douchewater 's avonds zo warm is, dat ik er koud water bij wil mengen - dit niet kan, omdat dat water al het koude water is - ik nu maar gestopt ben met de temperatuur te meten, want daar krijg ik het ook niet koeler van - ik allerlei nieuwe ontdekkingen doe over warmte - de blaadjes aan de bomen ook echt warm aanvoelen - je je voor je gevoel kan branden aan een plastic stoel die in de schaduw staat - het nu onmogelijk is om de latrinedeur na 13.00u met je handen te openen zonder dat er gelijk blaren op je handen staan - ook de Dinkas zich niet kunnen herinneren wanneer het voor het laatst ZO warm was
En zo zie je maar, een hollander heeft nu eenmaal altijd iets te klagen |
pffffff ... já hollanders hebben nu eenmaal áltijd wat te klagen ... is het niet over dit, dan is het wel over dat ... puur hollands ... maar je komt er wel achter als je je grenzen verbreed hoor, en ik denk nu aan de perioden dat ik werkzaam was in saudi-arabié ... in de warmste maand augustus blijft het daar s'nachts 38 graden ... overdag moest ik werken ... ik begon om 7 uur in korte broek en shirt , om 10 over zeven ging mijn shirt uit, en mijn korte broek kon je om half acht uitwringen ... jullie snap? en tóch wende ik daar érg snel aan ... ik ben 13 keer voor mijn werk daar geweest, en kan daardoor véél beter tegen de warmte dan tegen de kou ... ik vind de sneeuw super mooi ... schaatsen? ... helemaal top ... maar voor mijn werk? ... 3 keer niks ... als zelfstandige kost het mij handen vol geld ... vanwege de vorst kan er niet gebouwd worden ... dan nog een paar klanten die vanwege de resessi niet kunnen betalen, en het plaatje is compleet ... grrrr ... sorry dat ik even klaag ... maar tis de realiteit. vorig jaar september heb ik een reis geboekt naar oostenijk ... ik heb gelukkig mijn centjes daarvoor gereserveerd ... en volgende week is het dan zover ... samen met mijn vriendin en kids op wintersport ... k'heb er waanzinnig veel zin in hoor ... maar heb nú nog zoiets van ... oeps ... koud hé? ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:11
|
|
|
oké, ik geef toe ... na 4 jaar lid te zijn ben ik écht wel een beetje verslaafd aan cm ... nou ja ... nee niet verslaafd ... maar heb inmiddels veel vrienden hier op cm ... thats it ... en die kun je toch niet missen hé
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 00:06
Onderwerp: zondag
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik stel voor om alle werkelozen die graag willen werken, een schop en kruiwagen te geven om heel zeeland los te steken van de rest van het land zodat het zachies de noordzee in kan drijven |
of we beginnen in venlo, en dan omhoog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 februari 2010, 00:25
|
|
|
ik kwam er vandaag achter dat mijn abbo vanavond afloopt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 februari 2010, 02:17
Onderwerp: In Deutschland ist alles besser???
|
|
|
ARJAN007 schreef: | Misschien kón het ook niet anders. We waren er ook niet bij, dus kunnen we niet beoordelen of er een andere oplossing was geweest. Het laat dus zien dat de Duitse politie ook niet alles kan. Als in NL zo'n voorval plaatsvindt moet men dus niet bij voorbaat de politie de schuld geven van zo'n tragisch gebeuren........ |
ik vind dit véél te kort door de bocht ... kom op zeg ... ik verwacht van de politie vakmanschap ... m.a.w. zei verstaan hun vak écht wel , en weten dus dat ze een keuze hadden ... grrrrr ... het is zooo makkelijk gedacht , om er dan maar overheen te rijden omdat het hun op dat moment even goed uitkwam ... te gék voor woorden ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 februari 2010, 01:01
Onderwerp: In Deutschland ist alles besser???
|
|
|
JILL658 schreef: | Moet soms gewoon lachen om jou reactie hoor Pieter Maar het is wel erg dat de hond dood gereden is en dat deze vrouw geen hond heeft, maar wel voor de schade moet op draaien en dat is hard vind ik. Natuurlijk als je het van de kant bekijkt dat de hond ernstige ongelukken kan veroorzaken, ja wat had er dan gedaan moeten worden. Verdovingspistool misschien |
ja natúúrlijk had dat een mogenlijkheid geweest, en maak mij nu niet wijs dat dát niet had gekund ... nee dan die hond maar aanrijden ... pffff ... sjonguh zeg ... vind dit zóó voor de makkelijkste weg kiezen hé heb hier echt geen woorden voor ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 januari 2010, 18:10
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ff kijken zijn er nog dingetjes waar men mee zit? ik kan "raad" geven en met name kan.... maar kan ook wel serieus zijn oke tis wel moeilijk maar kan het wel dus mensen brand maar weer los.... |
is er brand dan
|
|
Naar boven |
|
|