|
ALFAROMEO918
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 22:14
|
|
|
Ik heb een vrij groot aantal boeken ergens gererfd,van een overleden man. De meeste boeken gaan over de rol van de vrouw,in de samenleving.
Na wat maanden ben ik dat gaan lezen. Je kan beter zeggen bestuderen.
Jawel ,je gaat niet de sekse van de vrouw lezen ,maar die inteligentie,het moeder wezen,en dat ook mens ziijn. Die rol van een Vrouw,gaat verder als kinderen baren. Het is triest dat zij nog steeds ergens onderworpen zijn,in India,en moslimwereld. Het is geslachtsverschil fysiek,is gewoon normaal,en in schuine bakken,is de vrouw altijd de mindere,ook ik ben daar schuldig aan helaas. Je leest van prestatie,ook in zending,verzorging,en Liefde,dan schaam ik mij eigen,om een vrouw ooit als sexsymbool te zien en meer niet. Of ? een Vrouw? echt de politiek in moet?voor mij hoef dat niet,dan denk ik aan mijn moeder,die beheerste de politiek uitstekend in haar man en kinderkroos uitstekend. Die rolpatroon,van manwijven,is ook bitter voor mij,en smakeloos. Laat de vrouw ook echt Vrouw zijn,en geen Biths,met haar op de tanden,die maak ik ook mee. Gewoon dat moederschap,die tranen wegkust,mag ook niet meer. Mijn moeder was geweldig,en een stoel in de Hemel nu.
|
|