ChristianMatch

Forum

Berichten van MIEKE364
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MIEKE364
Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 april 2011, 21:56
BerichtOnderwerp: ongelovige vriendschappen

[quote=MARYLIEN613]

Je geloof uitdragen in wie je bent, Marylien, is denk ik het belangrijkste. Daarin laat je Gods Liefde zien en door jou heen werkt Zijn Liefde voor jouw vrienden die niet gelovig zijn. Ook hen heeft Hij geschapen. Geniet van de vriendschappen die God op jouw pad heeft gebracht omdat jullie voor elkaar veel kunnen betekenen. Als ze vragen stellen over je geloofsbeleving kan je gerust een gesprek daarover beginnen. Ik geloof niet dat we perse moeten evangeliseren en iedereen op ons pad tot het geloof moeten proberen te brengen maar wel door onze levensstijl de ander nieuwsgierig kunnen maken.
Mijn vrienden die niet geloven waardeer ik om wie ze zijn en andersom is dat ook zo en dat is niet verkeerd. Volgens mij valt het zelfs onder: "heb uw naaste lief gelijk uzelf".
Als ze leefgewoonten hebben die je niet wilt navolgen zou ik dat ook niet doen, blijf jezelf wel trouw.
Voor hen bidden als ze hulp nodig hebben kan soms mooie ontwikkelingen geven in de vriendschap en in jullie levens. Vrees niet, Marylien, wees dankbaar voor het geschenk van hun vriendschap en dat je hen vriendschap kunt geven! Geniet ervan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 april 2011, 22:53
BerichtOnderwerp: De zee

MARIO216 schreef:
Ik loop op het strand
En in de verte ruist de zee
De golven met hun witte schuimkoppen
Rollen donderend af en aan

Het vele zand onder mijn voeten
Maakt dat het lopen zwaar valt
Het gaat stapje voor stapje
Ik moet moeite doen om vooruit te komen

Het maakt me moe, maar ik ga door
Want straks wordt het lopen lichter
Hoe dichter ik bij de zee kom
Hoe gemakkelijker het gaat

Want daar is het zand glad gemaakt
Zodat ik er dansend overheen kan gaan
Met het geluid van de zee naast me
Wordt het een bevrijdingsdans

Toch moet ik weer terug naar het mulle zand
En weer gaat het lopen zwaar
Ik kijk naar het zand, ik moet er doorheen
Want daar leidt de weg mij verder

Ik kijk nog eens achterom
En zie de zee met het gladde strand
En ik weet, ik kan telkens weer terug
Naar waar ik dansen mag

Heel herkenbaar, Mario, leuk!
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 april 2011, 22:05
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

MARIAN519 schreef:
http://youtu.be/QGOhveZW8us

eerst de url aanklikken dan je selectie en daarna weer de url. Knipoog smiley

dank je, Marian, kan iedere keer die url niet vinden..... Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 april 2011, 21:13

http://youtu.be/QGOhveZW8us

Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 april 2011, 20:57

THOMAS968 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=ppz5wxzLBKo&feature=related

Voor de liefhebbers, jammer van het tikje in de opname maar een bijzonder kijkspel aan het slot: het publiek reageert pas als ze de ogen opent.

Ik heb haar vaker gezien en gehoord maar ze doet het normaal niet, dus ik denk dat het echt is.

Thomas, als het echt is, is er maar weinig nodig, hoewel weinig.....

Weinig in kwantiteit zoals blijkt in dit filmpje en heel veel in kwaliteit en intensiteit, prachtig.

Laatst aangepast door
MIEKE364
op zaterdag 16 april 2011, 21:00
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 april 2011, 17:15
BerichtOnderwerp: Geweld tegen hulpverleners, wat kunnen we als christen doen?

CROSSROAD317 schreef:
Als het mij nou eerst eens zou lukken om tegen christenen "altijd" vergevend te zijn .... Verlegen lachende smiley

Een loffelijk streven, Cross, helaas....we zijn niet perfect.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 april 2011, 17:03
BerichtOnderwerp: CM setjes (de schone lei)

[quote=ZEELAND736]

Zo goed te horen dat het werkt als je je leven in Gods handen toevertrouwd, hij kent ons immers beter dan wij onszelf kennen en Hij weet wel wat goed voor ons is. Veel geluk!
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 april 2011, 23:22
BerichtOnderwerp: Geweld tegen hulpverleners, wat kunnen we als christen doen?

CROSSROAD317 schreef:
Hulpverleners werken natuurlijk niet alleen maar in de zorg ....

Ik heb jaren bij de vrijwillige brandweer gewerkt, en ook daar komt geweld tegen de hulpverlening voor.

Regelmatig moest er handelend opgetreden worden, door politie, tegen agressieve omstanders. Als je normaal met 2 man aan het blussen was, moest je dan met 4 man staan, 2 om te blussen en 2 om de stenen, bierflesjes of andere projectielen tegen te houden .... Boze smiley
Als christen kun je daar niets tegen doen, wel kun je, na de uitruk, praten vanuit je geloof tegen je collega's over de hoe jij er tegenaan kijkt. In elk geval geen oog om oog, tand om tand standpunt innemen ....
Zelf gaf ik vaak aan dat de oorzaak toch bij het ontbreken van normen en waarden ligt, meestal een gevolg van de opvoeding ...
Als christen kun je anders zijn door je anders op te stellen dan de niet christenen, doordat je leeft vanuit de Liefde van Jezus.

Als christen kan je dan eigenlijk toch het verschil maken; niet oog om oog maar vergevend en zoekend naar oplossingen en daarvoor bidden en dat uitdragend geef je een voorbeeldgedrag. Daardoor doorbreek je de neergaande spiraal van geweld en ontkracht je geweld.
Met je eens dat de oorzaak merendeel verloedering is van normen- en waardenbesef bij de ouders en bij de kinderen.
Eigenlijk zou de hele samenleving opnieuw moeten leren wat kan en wat niet kan en dat sociale controle (op een gezonde manier) wel effect moet kunnen geven.
Een straaltje water tegen de agressieve omstanders zou van mij wel mogen Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 april 2011, 23:12
BerichtOnderwerp: wie is je vriend of vriendin

Pittig topic met veel vragen/stellingen tegelijk.
Fantastisch als je partner je beste vriend/vriendin is. Ik denk wel dat het goed is in een relatie een paar eigen vrienden te hebben; je kunt niet alles met een mens delen, denk ik. Gemeenschappelijke vrienden geven een extra dynamiek aan je relatie.
Mannen en vrouwen in je vriendenkring is een rijkdom; mannen benaderen situaties, gedachten, gevoelens en emoties heel anders dan vrouwen en soms kan je in die verscheidenheid elkaar toch en zelfs goed vinden. Elkaar respecteren in dat man- en vrouwzijn en het beste uit jezelf en de ander halen in iedere relatie is een prachtige uitdaging waar ik dagelijks van geniet.
En vergeet niet goed bevriend met jezelf te blijven.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 april 2011, 23:03
BerichtOnderwerp: wie is je vriend of vriendin

GRIFFIN748 schreef:
Daar wordt door diverse mensen, w.o. familie, dan ook dankbaar misbruik van gemaakt.

wordt 't dan niet hoog tijd om te leren nee te zeggen? Dan leer je ook weer te genieten van vriendschap zonder het gevoel te hebben dat je misbruikt wordt.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 april 2011, 22:57
BerichtOnderwerp: Taalgebruik

Het is moedig dit topic te beginnen, chat en gelukkig is er veel gevoel voor humor bij de cm'ers in allerlei soorten te vinden, ik heb me gek gelachen.

Ik erger me ook weleens aan het slordige taalgebruik en de spelfouten.
De indruk die je ermee maakt vijzelt je imago niet op, zullen we maar zeggen en echt in veel sociale verbanden geldt dat; bewust of onbewust.
In allerlei correspondentie en in welke baan dan ook word je erop afgerekend en schaadt het de indruk die je maakt. In ieder beroep is het van belang dat je je taal goed spreekt en dat je foutloos schrijft.
Edoch een ieder van ons is feilbaar dus foutjes zijn toegestaan naar de mens gesproken maar maak er werk van het goed te doen, dan neem je jezelf en je medemens serieus en doe je je taal eer aan, waarom niet?
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 21:13

LISA610 schreef:
Zo doet ie t wel.. prachtig lied trouwens Knipoog smiley Knipoog smiley

ja dank je. indrukwekkend he?
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 21:23
BerichtOnderwerp: vrije wil versus Gods plan.

[quote=ANNETTE050]
Annette, hier kan ik me in vinden, ja zowel met de uitverkiezing van mensen en engelen tot een taak als de uitverkorenen uit alle volken door God gekozen en niet door werken of geloof alleen.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 10 april 2011, 17:46
BerichtOnderwerp: Jezus: God en mens tegelijk?

CROSSROAD317 schreef:
Toch jammer dat het lichaam van Jezus Christus, als gemeente dan, zoveel verschillende meningen/leringen heeft, met als gevolg .... Twijfelende smiley

1 Korintiërs 1:10 Broeders en zusters, in de naam van onze Heer Jezus Christus roep ik u op om allen eensgezind te zijn, om scheuringen te vermijden, om in uw denken en uw overtuiging volkomen één te zijn. .... 12 Ik bedoel dat de een zegt: ‘Ik ben van Paulus,’ een ander: ‘Ik van Apollos,’ een derde: ‘Ik van Kefas,’ en een vierde: ‘Ik van Christus.’ 13 Is Christus dan verdeeld?....
Voor elke naam mag je ook de naam van een kerk- e/o gemeenteleer plaatsen.....

Zo ben ik opgevoed, Cross en doe mijn best tot op de dag van vandaag zo te leven en ik geef t niet op.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 22:11

http://youtu.be/HsCp5LG_zNE

Smiley die vol vragen zit

Laatst aangepast door
MIEKE364
op zaterdag 9 april 2011, 22:14
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 21:31
BerichtOnderwerp: Taize liederen

LISA610 schreef:
[b] draagt en verdraagt elkaar.[/[/b]quote]

Met de laatste regel ben ik het wel eens.. verder vind ik het jammer dat jij je op deze manier uitdrukt op het forum.... je doet op deze manier precies datgene waar je je tegen af probeert te zetten Twijfelende smiley

Dat is jouw oordeel en interpretatie. Er is recht op woord en wederwoord.
Davids bijdrage druipt van beschuldigingen, ongenuanceerde verdachtmakerijen, kwaad bloed zetten, roddel en achterklap. Als daarop geen wederwoord mag zijn is het eind wel zoek.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 19:57

DAVID923 schreef:
@ lisa waarom we ook die taize moeten toetsen en niet in gevoel en ervaring op moeten gaan, is omdat de satan zich als engel des licht kan voor doen, en zo ook bij iets goeds een beetje gif kan doen.
paulus nam de ''rechte leer'' erg serieus:

gal 1:

6 Het verbaast mij, dat gij u zo schielijk van degene, die u door de genade van Christus geroepen heeft, laat afbrengen tot een ander evangelie, 7 en dat is geen evangelie. Er zijn echter sommigen, die u in verwarring brengen en het evangelie van Christus willen verdraaien. 8 Maar ook al zouden wij, of een engel uit de hemel, [u] een evangelie verkondigen, afwijkend van hetgeen wij u verkondigd hebben, die zij vervloekt!

2 kor 11:

3 Maar ik vrees, dat misschien, zoals de slang met haar sluwheid Eva verleidde, uw gedachten van de eenvoudige [en loutere] toewijding aan Christus afgetrokken zullen worden. 4 Want indien de eerste de beste een andere Jezus predikt, die wij niet hebben gepredikt, of gij een andere geest ontvangt, die gij niet hebt ontvangen, of een ander evangelie, dat gij niet hebt aangenomen, dan verdraagt gij dat zeer wel.

Deze Bijbelgedeelten kan je op alles toepassen, David. Het evangelie wordt uitgebreid verkondigd bij Taizé alleen al via de liederen die worden gezongen. Christus wordt op geen enkele manier in twijfel getrokken in Zijn afkomst noch in Zijn doel.

Het heeft met waakzaamheid niets te maken wat jij beweert.

Wat je doet is in het wilde weg proberen deze integere groep christenen proberen in een kwaad daglicht te stellen zonder ook maar enig aantoonbaar bewijs. Je uitingen zijn gebaseerd op uit de lucht gegrepen kwaadsprekerij van derden. Ik vind het onsportief en kwalijk, deze groep kwetsbare medemensen die geen enkel kwaad doen en God dienen in elkaar op die manier te bejegenen. Het is stuitend en getuigt van kwaadwillendheid en geenszins van een broederlijke houding ten aanzien van medechristenen.
Immers Paulus drukte ons christenen op het hart; draagt en verdraagt elkaar.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 00:50

[quote=THOMAS968]

Nou Mieke ik heb aangegeven dat ik het met David niet eens was en waarom. Met name dat Mohammed aanbeden zou worden, schoot me in het verkeerde keelgat. Ik heb absoluut moeite met de benadering van David en denk totaal anders maar trek zijn intenties niet in twijfel. Intenties horen ook niet in het geding te zijn. Ik hecht er wel aan dat de feiten kloppen en kan er slecht tegen als die niet juist worden weergegeven. Dat heb ik in hoofdlijnen willen aangeven. Ik kan me best voorstellen dat je je boos maakt maar het kan beter wat meer gematigd. Christenen moeten elkaar nog wel willen en kunnen bereiken ook al ben je het heel erg oneens.

Prima, Thomas. Het ging mij meer om de vorm.

Laatst aangepast door
MIEKE364
op zaterdag 9 april 2011, 00:51
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 00:34

http://youtu.be/p2hZfAdZ1qs

Deze kunnen we elke dag wel zingen om onze geest te richten.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 00:26

[quote=CHATULIEM619]

Je zou mijn bijdrage wat zorgvuldiger kunnen lezen, Chatuliem, voordat je reageert.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 00:23

WILLEMIJN232 schreef:
http://youtu.be/mwpLZRYTcmk

loof de Heer onze God, dit zegt toch genoeg?

Een warm aanbiddingslied dat de geest en de ziel verheft boven het aards rumoer, prachtig, en ons helpt te doen wat Jezus ons opdraagt; elkaar te dragen en te verdragen wat in de geest ligt van de oecumene (alles wat leeft).

Laatst aangepast door
MIEKE364
op zaterdag 9 april 2011, 10:58
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 00:15
BerichtOnderwerp: Jezus: God en mens tegelijk?

LISA610 schreef:
En laat me dan meteen maar een poging doen om de spits af te bijten.

Jezus, verklaard nergens in de Bijbel dat Hij God (de Vader) is. Hij is de Zoon van God en volkomen één met God. Volgens mij wordt dat volkomen één ten onrechte opgevat alsof Jezus God de Vader zelf zou zijn. Dat staat helemaal nergens in de Bijbel, maar is een onjuiste interpretatie. Juist daarom denk ik dat we een beetje uitkomen op de discussie over de drie-eenheid. Zoals gezegd meende ik dat daar een topic over liep, maar ik heb het niet kunnen vinden.

Volgens mij is het wel degelijk zo dat Jezus als mens naar aarde is gekomen. Wel een heel bijzonder mens, want vanuit zijn geloof in God de Vader heeft Hij zich volkomen overgeleverd aan de wil van Zijn Vader en leefde Hij vanuit een hele persoonlijke en intieme relatie met God. In Zijn levenswijze was Hij een voorbeeld voor ons allen en met Zijn sterven heeft Hij onze zonden op Zich genomen. Daarmee heeft Hij voor ons de weg vrij gemaakt om op dezelfde persoonlijke, intieme manier een relatie met God aan te gaan, door Hem, door Zijn lijden, Zijn sterven en Zijn opstanding.

Uit de Bijbel blijkt overduidelijk dat Jezus zichzelf niet heeft opgewekt uit de dood (zie de eerder door mij aangehaalde Bijbelteksten). Dat is logisch als je bedenkt dat Hij als mens op aarde kwam. Jezus, is opgewekt door de Vader en zit nu aan de rechterhand van God. Ja, Hij is volkomen één met de Vader, maar als je stelt dat Jezus zichzelf heeft opgewekt omdat hij dezelfde persoon als God is, geeft dat in mijn ogen blijk van het niet letterlijk lezen van wat er in de Bijbel staat

Dat laatste niet alleen maar het geeft ook nog blijk de Bijbel werkelijk niet te begrijpen wat op zich niet gemakkelijk is maar rekening houdend met alle studie-uren en contemplatie zou je toch wat anders mogen verwachten.

Een mooie heldere uiteenzetting, Lisa.

Laatst aangepast door
MIEKE364
op zaterdag 9 april 2011, 11:05
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 00:11
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

De gave des onderscheids en de gave van het woord. God zij geloofd en geprezen.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 00:10

[quote=CHATULIEM619]

Jouw bescheiden mening, Chatuliem, is niet de mijne.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 00:09

MARIAN519 schreef:
Ik weet van zijn punt en dat God liefde is en dat hIj dat bundelen wilde en op welke manier..maar het geloof in een liefdevolle God alleen is zaligmakend in mijn ogen en niet de liefde op zich waar hij naar streefde.. wat David ook zegt ( de gave des onderscheids is niet zijn sterke kant.) ..zijn gevoel van totale oecumene..

Wat mr Roger heeft begrepen is dat God Liefde is en dat onderscheid kan niet iedereen zien.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 00:06

CROSSROAD317 schreef:
Ik snap niet goed waarom je de naam Henri Nouwen aanhaalt in dit verband.
Ik weet niet of je zijn werken (boeken) kent en hebt gelezen, maar dan zou je waarschijnlijk zijn naam niet in deze context plaatsen.
Als je zijn werken (boeken) niet kent, zou ik zeggen: lees het boek "kun je de beker drinken" eens heel aandachtig door.
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/kun-je-de-beker-drinken/1001004002524838/index.html

Een uitstekend advies. Het boek over 'de verloren zoon' is een juweel.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 april 2011, 00:03

THOMAS968 schreef:
Formeel niet en ook in de praktijk niet, nee. Het is een exclusief christelijke organisatie. De argumenten die in dit stuk voorkomen geven aan dat het niet exclusief calvinistisch is - en dat is ook zo. Calvinisten vormen binnen het Christendom maar een kleine groep en uit het taalgebruik is duidelijk af te leiden dat het uit deze hoek komt. De bron is me wel bekend. Ik respecteer de pogingen van de behoudende calvinisten om mensen binnen de eigen kring te houden, maar hier zitten onjuistheden in. Niet sterk dus. Er wordt wel veel gebeden in Taize, dat is waar, maar om dat alleen mystiek te noemen, is buiten de orde. Liturgisch wijkt het natuurlijk wel erg af van wat men binnen het orthodoxe calvinisme gewend is, maar de boodschap is puur bijbels al is het niet volgens het calvinistisch denkpatroon. We weten ook allemaal wel uit een ander topic, wat dit voor wrede consequenties voor mensen heeft gehad en nog heeft. De meeste mensen die ik ken en er geweest waren, waren gereformeerd en bepaald niet achterlijk. Geen van hen heeft dit herkend of ervaren en ik zou ook niet weten hoe je het zo zou kunnen ervaren. Het is allemaal angst voor het onbekende. Jammer dat dit stuk gepaard gaat met onjuistheden. Christendom is echter niet hetzelfde als Calvinisme. Wetticisme tref je in Taize niet aan, dat is zeker waar. Men benadrukt dat we ondanks de verschillen die er nu eenmaal heersen, samen Christen mogen zijn en dat we Christus niet alleen met ons verstand, maar ook met ons hart kunnen ervaren. Vergelijkbaar met wat de evangelische christenen verklaren als ze zeggen tot een levend geloof te zijn gekomen. De evangelische christenen die dat zeggen hebben veelal een calvinistische achtergrond. Taize kent alleen teksten die Bijbels of Bijbels afleidbaar zijn en dat is eenvoudig na te gaan. En als je iets overschrijft, David, weet dan wel wat je overschrijft. Dit was beneden de maat. Wijs jij eens aan waar in Taize Mohammed of Boeddha aanbeden wordt en er sprake is van zuivere oosterse spiritualiteit. Dat kun je niet. Om over de gave des onderscheids maar niet te spreken....

Inderdaad, Meine Hoffnung und meine Freude, meine Stärke, mein Licht.

Thomas, ook andersdenkende christenen zijn broeders en zusters.

Goed onderbouwde, intelligente en waarachtige bijdrage, Thomas, een groot plezier om te lezen en bijzonder informatief.

Laatst aangepast door
MIEKE364
op zaterdag 9 april 2011, 11:01
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 april 2011, 23:51

[quote=DAVID923]vind dit anders wel schokkend:

De troebele wel van Taizé

Door S.C. Bax

Jouw bijdragen vind ik steeds schokkender worden, David. Je beoordeling vind ik erg negatief en eenzijdig en voegt geen positieve meerwaarde toe aan deze topic. Je uit je negatief en respectloos over medechristenen en neemt een respectloze houding aan ten aanzien van intellectuele medegelovigen die zich inspannen om dit topic en deze site de kwaliteit te geven die deze verdienen. Een kwalijk feit.
In je arrogantie en je grenzeloosheid mag je weleens gesnoeid worden; bij deze.
Het wordt hoog tijd dat je je matigt en jouw excuses zouden op hun plaats zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 april 2011, 23:40

DAVID923 schreef:
Thomas de bron is van ap geelhoed. zeker niet calvinistisch, verkeerd gegokt. en wetticisme leg je mij/de schrijver in de mond.

http://www.toetsalles.nl/belond3.htm

hij staat tussen de lijst, en is wel zeker goed onderbouwd.

Het is gewoon pijnlijk te lezen, David, hoe je keer op keer de plank misslaat en er werkelijk geen goed garen met jou te spinnen valt. Je begrijpt er werkelijk niks van.
Je aanmatigende houding naar mensen die zich inspannen om jou van goede raad te voorzien is weerzinwekkend.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 april 2011, 20:54

DAVID923 schreef:
nogmaals waarom zon hele lap kopieren als je in 1 zin er vlak onder het gewoon kan zeggen. snap daar niks van is erg irritant om zo een topic door te scrollen.

vriendelijk advies. Lachende smiley

je snapt wel meer niet, David en dat is niet erg, hoor.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MIEKE364
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 Volgende
Pagina 9 van 26