Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 20:45
|
|
|
Ik loop op het strand En in de verte ruist de zee De golven met hun witte schuimkoppen Rollen donderend af en aan
Het vele zand onder mijn voeten Maakt dat het lopen zwaar valt Het gaat stapje voor stapje Ik moet moeite doen om vooruit te komen
Het maakt me moe, maar ik ga door Want straks wordt het lopen lichter Hoe dichter ik bij de zee kom Hoe gemakkelijker het gaat
Want daar is het zand glad gemaakt Zodat ik er dansend overheen kan gaan Met het geluid van de zee naast me Wordt het een bevrijdingsdans
Toch moet ik weer terug naar het mulle zand En weer gaat het lopen zwaar Ik kijk naar het zand, ik moet er doorheen Want daar leidt de weg mij verder
Ik kijk nog eens achterom En zie de zee met het gladde strand En ik weet, ik kan telkens weer terug Naar waar ik dansen mag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 april 2011, 22:53
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik loop op het strand En in de verte ruist de zee De golven met hun witte schuimkoppen Rollen donderend af en aan
Het vele zand onder mijn voeten Maakt dat het lopen zwaar valt Het gaat stapje voor stapje Ik moet moeite doen om vooruit te komen
Het maakt me moe, maar ik ga door Want straks wordt het lopen lichter Hoe dichter ik bij de zee kom Hoe gemakkelijker het gaat
Want daar is het zand glad gemaakt Zodat ik er dansend overheen kan gaan Met het geluid van de zee naast me Wordt het een bevrijdingsdans
Toch moet ik weer terug naar het mulle zand En weer gaat het lopen zwaar Ik kijk naar het zand, ik moet er doorheen Want daar leidt de weg mij verder
Ik kijk nog eens achterom En zie de zee met het gladde strand En ik weet, ik kan telkens weer terug Naar waar ik dansen mag |
Heel herkenbaar, Mario, leuk!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|