Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 21:22
Onderwerp: Het weer
|
|
|
PIETER649 schreef: | toen ik vanmiddag in zeeland was, scheen t zonnetje. dus ik weet niet wat jullie intussentijd uitgevreten hebben??? |
Was dat ook rond 19.48 uur?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 21:20
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
PIETER649 schreef: | vandaag alweer!! en nee geen paspoort, 1 europa weet je nog.. |
Die sneeuwschuivers kunnen nog best een poosje wachten hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 19:48
|
|
|
YELNIN491 schreef: | hele dag zon, maar buiten is het koud en fris |
Nou, hier is het behoorlijk donker hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 19:45
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Lijkt mij fijn, als iemand het overneemt. De Noorderlingen zijn niet zo enthousiast, dus ik denk dat ik de bus (of is een klein busje, zijn een paar auto's genoeg?) toch zelf moet besturen. Visser, 't is denk ik handiger als het in mijn vakantie valt. Het weekend kan natuurlijk ook. Misschien kan ik in de kerstvakantie nog een snelcursus volgen. |
Welke vakantie? Kerstvakantie, voorjaarsvakantie , meivakantie , zomervakantie, herfstvakantie??????????????? Wanneer heb jij nou géén vakantie
Maar vraag het anders even aan W-tje.... die zou de datum uitrekenen.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op maandag 24 oktober 2011, 19:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 24 oktober 2011, 19:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | is goed hoor, mario, doen we dan gelijk even een soepje vooraf? want het is hiervandaan nog een een heel eindje tuffen naar zeeland.
overigens is griffin bus chauffeur, dus die kan het wel overnemen van je, zonodig, maryan!
(weer een stoel extra te reserveren voor visser, haha) |
Griffin?
Die had z'n buik vol van alles wat met CM te maken heeft toch? Dus die zal écht niet komen. En die afstand van dat durpke in Broabant naar Zeeland? Pffffffff, een goed uurtje ...als ge dat al ver noemt. Van Zeeland naar Drenthe , da's pas ver.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 22:06
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik moet nog even uitrekenen wanneer je 44 en een half wordt, iets in januari denk ik..... je hoort het nog... |
Hou je er wel rekening mee dat de buschauffeur nog verplichte vakantie heeft?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 22:01
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik vond het een heel zware middag. Allereerst heb ik me zitten opvreten waarom Ajax zo slecht speelde, en daarna heb ik anderhalf uur in spanning gezeten om te kijken of Groningen kon standhouden tegen Twente. Toen deze wedstrijd afgelopen was, was ik uitgeput, mensen wat kost het kijken naar voetbal een energie.....de asbak was overvol. |
En dan ook nog allemaal van die saaie uitslagen
1 -1-1-1-1-1-1-1-1-0 Je zou er een hekkie van bouwe
Maar wel jammer van die 0
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:34
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dat klopt, dan heb je al heet wat vervelende momenten gehad |
Mario.... wel een beetje voor je moedertje zorgen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 21:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dus Visser.....opgelet.....er komt een invasie Cmmers.....(drinken we eerst even koffie bij jou Mario..... |
Mooi. Dan nu nog een datum. Wie doet er een voorstel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:51
Onderwerp: Lichtje
|
|
|
LAIKA882 schreef: | Nee hoor ook bij mij !!!! toen inktvissie er nog was |
Is platvis al terug?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 16:48
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je kunt toch ook gewoon een plekje in de bus met Noorderlingen reserveren die allemaal naar Zeeand gaan.......... |
LEUUUK.
Maar ik wist niet dat Maryan buschauffeusse was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 23 oktober 2011, 15:17
Onderwerp: niet altijd een antwword op mail
|
|
|
TINK100 schreef: | had ik ook in hetbegin...een kaartje met hun verjaardag, niets.....nou ja...niet meteen opgeven.....das het beste wat ik heb gedaan...... |
Stuur je na een half jaar wéér een kaartje dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 23:14
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Vandaag naar de Europoort geweest waar het NK-junioren gevist werd. Dennis is geëindigd in de middenmoot maar de nr.1 kwam wel van onze club. Hij mag zich een jaar lang Nederlands Kampioen bij de junioren noemen.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 22 oktober 2011, 23:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 23:08
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Ja, dat snap ik. Maar Visser, eerlijk is eerlijk......je woont - hoe mooi Zeeland ook is - best wel in een uithoek. Al hebben wij, Veluwnaren (denk ook even aan Willemijn), de reis naar Zeeland best voor je over hoor. Je moet maar denken, dat je op de Veluwe weer geen slibtongetjes kunt vangen. Wanneer hoop je 44.5 jaar te worden? Dan kan ik de datum alvast in mijn agenda zetten. |
Kijk, dat vind ik nog es lief....toch iemand die de reis voor me over heeft .Maar ik geloof dat W-tje er niet zoveel zin meer in heeft. Ook wel weer te begrijpen want ze heeft nu heel andere dingen aan d'r hoofd natuurlijk. Maar wanneer ik 44,5 hoopt te worden? Sja dat weet ik ook niet, kan nog net mn geboortedatum onthouden. Misschien ff google radplegen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 20:29
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Een beetje stoere vrouw zeurt daar niet over Visser...... Mannen doen dat...... |
ik doe dat niet als man zijnde maar als zeeuw zijnde. En dat is wel een verschil hoor. Vandaag moest ik in Rozenburg zijn, mwah , een eindje maar he...120 km. En terug ook , hoppa 240 km. Maar degenen die uit de buurt van Rotterdam kwamen... dat was maar een piep klein eindje . Snappie wat ik bedoel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 20:14
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
MARRY942 schreef: | Vandaag krijg ik vast niemand op het eten: ik ga spruitjes eten! MMmmmmm heerlijk! Met uitgebakken blokjes spek en een verrukkelijk aardappelpureetje met gesmolten kaas..... (eh...vandaar dat kilootje teveel misschien?) |
Klinkt wel een beetje grieks
Visser die wel van grieks eten houdt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 20:04
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Nou inderdaad, hij is errug eh....ik bedoel minder enthousiast over onze komst. Misschien kunnen we toch beter rechtstreeks naar Friesland gaan. |
HO HO HO HO Zo bedoel ik het niet . Van jullie hoor en lees ik regelmatig wat , maar Thirza.......dat is al zoooo lang geleden.
Kijk, ik snap het ook wel, voor jullie maakt het qua afstand niet veel uit naar Zeeland of naar Friesland. Maar weet je hoe ver het is van Zeeland naar Friesland? Bijna net zo ver als van Friesland naar Zeeland hoor.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 22 oktober 2011, 20:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 19:48
|
|
|
HANNAH810 schreef: | deal, maryan en willemijn; dan vraag ik thirza ook gelijk mee; wel zo knus, he? en die appeltaart is goed te eten met zijn vieren............. |
Aaaaah, Thirza.......LEUUUUUUUK
weet je hoe het is met Thirza?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 19:37
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hannah, wanneer is Visser jarig? In juli toch? Gaan we taart eten bij Visser.... |
Nou , nou .... voel me wel zeer vereerd . Half CM op verjaardagsvisite ? En ze nodigen zeichzelf maar vast uit? Doen ook al de wens wat ze bij de koffie willen en wat ze willen eten? Volgen er nog meer ? Want dan weet ik alvast of ik een zaaltje moet reserveren of dat het gewoon in de achtertuin kan.
Maar juli duurt nog wel lang hoor . Zullen we het dan maar op mn 44,5e jaar vieren?
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 22 oktober 2011, 19:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:56
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Zoals...meestal...frietjes met een mexicano...enne...zullen we stroopwafelijs toe doen...??? |
Vandaag geen friet. Visser gelooft het wel , al die friet , iedere keer weer . Helemaal niet gezond Zeeuwtje
Vandaag ......Sliptongetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 17:50
|
|
|
HANNAH810 schreef: | goed plan, willemijn! maar eh..........dan wil ik wel eigengemaakte appeltaart van zeeuwse appeltjes!
(hem een beetje kennende denk ik dat het vis-taart zal worden? ) |
Appeltaart kan, maar dan moet je wel zelf je oven meenemen
Maar wel een leuk binnenkomertje na een hele dag aan de waterkant te zijn geweest.
Visser, die gisteren voor een rotprikkie een paar kilo sliptongetjes op de kop heeft weten te tikken. Interesse?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:13
Onderwerp: Concert Jan Vayne, Martin Mans en ....
|
|
|
MARRY942 schreef: | Nou Visser...t is mij een raadsel ! |
Dat kan. Maar je slingert me nu wel een tekst uit Matt. 7 naar mn hoofd , ( moet je zelf weten) , maar kan jij me dan vertellen waar in dit topic ik over iemand oordeel? Ik heb idd . gezegd dat er in de muziekwereld afgoderij is , niet alleen bij popmuziek maar ook bij klassieke muziek ......maar wie kan dat ontkennen? En verder heb ik gezegd dat het mij geen duppie waard is zolang die ene persoon erbij staat. Is dat een oordeel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:19
|
|
|
MARRY942 schreef: | Visser, jammer dat je je eh....kreten....niet uitlegt...Martin Mans is al jaren organist met hoog niveau, Jan Vayne pianist met idem....Petra Berger ken ik alleen van horen zingen, weet nix van haar prive...maarreh...oordeelt niet, opdat ge niet geoordeeld wordt he.... |
Ik weet niet welke uitleg je wenst maar ik dacht dat ik nogal vrij duidelijk was. Alleen... ik ga geen namen noemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 20:06
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Welke naam |
Ik ga geen naam noemen. Want iedere persoon die er bij staat heeft z'n voorstanders en tegenstanders. Wat ik wel wil zeggen dat er in de muziekwereld óók grote afgoderij heerst. En dat niet alleen bij popmuziek maar ook bij klassieke muziek.
Visser die maar zo denkt: Je hebt kunst en kitsch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 23:01
|
|
|
MARRY942 schreef: | Datum: 4 november 2011 Plaats: St.Janskerk Gouda Met medewerking van: Pianist Jan Vayne, Organist Martin Mans, Sopraan Petra Berger, Mannenkoor de Gouwestem en Vocalgroep Voice. Intree best prijzig, maar het is je geld dubbel en dwars waard! (32,00 euro) met kortingsbon uit kranten 25 euro. |
Zolang die ene naam erbij staat is het mij nog geen duppie waard.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:56
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | omdat het in zeeland nú geen vakantie is, kan ik natuurlijk nú wél op vakantie in Zeeland zijn...dus....pas maar op.... |
Oke dan ..................welkom in zeeland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:54
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik was gisteren nog ff in zeeland en t was toen ook al mooi weer |
Zou kunnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:47
|
|
|
Ik hoor/zie het al.........je hebt er weer geen woorden voor.
|
|
Naar boven |
|
|