ChristianMatch

Forum

Berichten van THOMAS968
Ga naar pagina Vorige 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 ... 91 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van THOMAS968
Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 22:53
BerichtOnderwerp: Voetbalpraat

WOODYFLOW228 schreef:
Hallo!! ik ben nieuw op het forum.. en op de site
kan ik ook foto plaatsen of moet ik dan gelijk betalen?

En tja....
Oh even ontopic: NEDERLAND IS DOOR!!!!!

Nee hoor Woody, met je lidmaatschap is alles betaald, in je proefperiode is alles gratis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 22:03

MARIO216 schreef:
Pieter en Annette,

Hierbij feliciteer ik jullie met de overwinning van Duitsland.

Zullen we samen de finale kijken?

Groetjes, Mario

Dan zijn ze met de rolluiken dicht stiekem toch voor Nederland....
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 19:50

PIETER649 schreef:
sportverdwazing ende wereldgelijkvormigheid... datgene waar de oudvaders voor gewaarschuwd hebben Huilende smiley, smiley in tranen

Hopelijk ben je wijzer en leef je gelukkiger dan je oudvaders! Die hebben zich veel onnodig ontzegd.

Thomas, ook tevergeefs gewaarschuwd.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 18:30
BerichtOnderwerp: ga je mee picknicken in ede op de hei?

MARIANNE129 schreef:
Ik ben net weer thuis, we hebben in Ede een enkel drupje gehad, echt niet de moeite waard en eigenlijk al verdampt voor je het in de gaten had. Behalve Brazeevel die heeft dank zij mijn zoon last gehad van een zeeeeeer plaatselijke bijna letterlijke ijskoude regenbui (die uit een nog niet eens helemaal ontdooiede colafles kwam).

Maar jullie hebben een fantastische middag gemist

......gelukkig maar, ik zag een grote rode vlek met blauw eromheen op de radar en doorgaans is dat meer dan een drup.

Thomas, in Leeuwarden ook veel nattigheid.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 16:13

LEANNE226 schreef:
Over Friesland ook,het dondert en er vallen slagregens.......ik hoop dat het in Ede nog picknickweer is......

.....als ik de prognose aanzet komen er nog flinke buien, zeker in zo-Friesland. Maar ik veronderstel dat onze picknickers een uur geleden bij juffrouw Tok binnen zijn gaan zitten.Onweer en regen. Haal de was maar van de lijn, Leanne...
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zaterdag 3 juli 2010, 15:49

MARIO216 schreef:
Nieuwe Accu Clown smiley

Er trekt een onweersbui over de heide.....

Thomas, heeft buienradar
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 2 juli 2010, 18:24
BerichtOnderwerp: jodenvervolging 2010

Ben Ali Libi

Op een lijst van artiesten, in de oorlog vermoord,
staat een naam waarvan ik nog nooit had gehoord,
dus keek ik er met verwondering naar:
Ben Ali Libi. Goochelaar.

Met een lach en een smoes en een goocheldoos
en een alibi dat-ie zorgvuldig koos,
scharrelde hij de kost bij elkaar:
Ben Ali Libi, de goochelaar.

Toen vonden de vrienden van de Weduwe Rost
dat Nederland nodig moest worden verlost
van het wereldwijd joods-bosjewistisch gevaar.
Ze bedoelden natuurlijk die goochelaar.

Wie zo dikwijls een duif of een bloem had verstopt,
kon zichzelf niet verstoppen, toen er hard werd geklopt.
Er stond al een overvalwagen klaar
voor Ben Ali Libi, de goochelaar.

In 't concentratiekamp heeft hij misschien
zijn aardigste trucs nog wel eens laten zien
met een lach en een smoes, een misleidend gebaar,
Ben Ali Libi, de goochelaar.

En altijd als ik een schreeuwer zie
met een alternatief voor de democratie,
denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar
voor Ben Ali Libi, de goochelaar.

Voor Ben Ali Libi, de kleine schlemiel,
hij ruste in vrede, God hebbe zijn ziel.

Willem Wilmink

http://www.youtube.com/watch?v=iiyLxa6MfVs

Thomas, geen commentaar.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 2 juli 2010, 18:24
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 1 juli 2010, 18:32
BerichtOnderwerp: WK-gekte

Bij het voetballen is zelfs Jezus tegen ons want de Brazilianen hebben het enorme Jezusbeeld bij Rio de Janeiro gerestaureerd en het wordt nu verlicht in de nationale Braziliaanse kleuren. De meeste voetballers zijn ook nog evangelisch dus dit heidense land heeft geen schijn van kans.

Thomas, we weten nu waarom Nederland verliest Knipoog smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 1 juli 2010, 19:01
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: dinsdag 29 juni 2010, 15:21

DAVID923 schreef:
lol, in de Bijbelse tijd, of in vele landen, worden die vervelende jongeren dan neergeknuppeld. we zijn te soft, de overheid (rom 13) draagt het zwaard niet meer.

als het aan mij ligt; busje ME op die marrokaanse jongeren af en neerknuppelen Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

beschermen die joden, ze hebben al genoeg verdragen.

als het aan mij ligt; busje ME op die marrokaanse jongeren af en neerknuppelen Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

als het aan mij ligt; busje bruinhemden op die Joodse jongeren af en neerknuppelen Lachende smiley Coole smiley met zonnebril

Thomas, wann wird man je verstehn......
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: maandag 28 juni 2010, 23:10

PIETER649 schreef:
Afgelopen zaterdag een artikel gelezen in de telegraaf waar ik van geschrokken ben.
In Amsterdam is het onveilig voor joodse mensen om met een keppeltje op te lopen en-of naar de synagoge te gaan.
Sterker nog, de synagoge is als zodanig absoluut onherkenbaar.

Oorzaak: oplaaiend racisme, vooral onder marokkaanse jongeren.

Ook vraag ik me af wat de invloed is van mensen als Gretta Duisenberg, Dries van Agt en Harry van Bommel. Of van een Hirsch Ballin die het keihard ontkent in de 2e kamer!!
Antisemitisme is helaas weer salonfahig geworden.

En iedereen maar denken dat antisemitisme in nederland sinds 1945 voorbij is....

En wie weet wat ons nog boven het hoofd hangt. In het Zweedse Malmo worden Joden echt verdreven, lees bijbehorend artikel:

[/url]http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/sweden/7278532/Jews-leave-Swedish-city-after-sharp-rise-in-anti-Semitic-hate-crimes.html[/url]

Thomas, die vindt dat er geen homoprobleem, geen Jodenprobleem en ook geen vrouwenprobleem is, maar een probleem met de islamitische variant van het fascisme.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 28 juni 2010, 23:42
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 27 juni 2010, 12:10
BerichtOnderwerp: Christenen na de verkiezing: teleurstelling en bezorgdheid

DAVID923 schreef:
dus je gaat er gelijk van uit dat ik communisme aanhang?
wat dom...hoe kan ik als christen nu communist zijn als hun tegen religie zijn, zeggende dat het opium is voor het arme volk.

David, dit is een onjuist citaat. Ik ben bepaald geen marxist maar hij spreekt nergens van opium voor het volk. In 'Das Kapital' wordt gesproken van Opium des Volkes en dat is dus opium van het volk. Het volk dient het dus zichzelf toe en dat is iets wezenlijks anders. Deze tekst is dus bewust verdraaid.

Toch wel triest dat iemand die sociale rechtvaardigheid wilde, de christenen niet aan zijn zijde vond. Een meer sociale maatschappij had het communisme overbodig gemaakt en veel ellende voorkomen. Ik ben de Muur een paar keer gepasseerd en daar werd de onderdrukking zichtbaar, zo niet tastbaar.

Thomas, bestrijden mag, maar wel met de juiste argumenten.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 27 juni 2010, 21:11
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 juni 2010, 15:20
BerichtOnderwerp: Zou je nog kinderen willen?

JOLAN931 schreef:
Dat God de kinderzegen geeft daar lijkt de bijbel duidelijk over.
Maar hoe denken jullie in die zin dan over voorbehoedsmiddelen zoals de pil?
Is dat niet het zelfde als tegen God zeggen, Sorry God, maar ik zit ff niet te wachten om gezegend te worden?

Of is dat teveel off topic en moet daar een nieuwe voor komen?

Met alle respect, Jolan, ik vind dat het in een ander topic hoort. Wat ik hier deed was een suggestie om de meerkeuzevragen te verbeteren. Wat je aandraagt is best een interessant onderwerp maar past meer onder Christelijk leven. Elk onderwerp gaat op CM snel off-topic, maar dit is echt een nieuw item wat je nu inbrengt.

Thomas, wel benieuwd.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: donderdag 24 juni 2010, 18:53
BerichtOnderwerp: Zou je nog kinderen willen?

CM heeft een meerkeuzevraag: Kinderwens? Ik heb daar 'Nee' ingevuld, wat wel verklaarbaar is. Er is ook een keuzemogelijkheid met: Hangt er vanaf. Dat is wat vaag. Ik merk dat vrouwen het 'Nee' interpreteren als dat iemand niet een vrouw met kinderen wil, wat niet bedoeld wordt. Het staat er wel niet maar veel vrouwen lezen het zo, klaarblijkelijk.

Voor de volledigheid zou het goed zijn een optie toe te voegen in de trant van:

Nee, maar ik sta open voor jouw kinderen of:

Nee, maar als je zelf kinderen hebt, is dat geen bezwaar.

Nee, maar jouw kinderen zijn welkom (staat zo op CP)

mvrgr,

Thomas, die bij deze vraag geen rekening houdt met een eventuele invloed op linc-scores.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 25 juni 2010, 01:37
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 19:25
BerichtOnderwerp: liefde is

Liefde is: accepteren dat ze een vrouw is en anders denkt en voelt dan een man.

Thomas: andersom zou ook mooi zijn.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 10:18
BerichtOnderwerp: Christenen na de verkiezing: teleurstelling en bezorgdheid

CHATULIEM619 schreef:
Uiteindelijk zal dan de kiezer de verliezer zijn. De PvdA heeft immers verloren...Het zou een schande zijn voor de democratie, en het zal de aversie tegen de politiek alleen maar doen toenemen.
Zelf vind ik dat het dan tijd wordt om CDA en VVD, de natuurlijke bondgenoten samen met de hervormers een agenda moeten samenstellen. Dat zou veel meer recht doen aan de tendens van het land. Hervormingen hebben we nodig, niet pappen en nathouden.

Merkwaardige redenering, Chat. Als deelname van de twee zetels verliezende PVDA een schande zou zijn voor de democratie waarom is deelname van het CDA, met een verlies dat tien keer zo groot is, dat dan niet? De vraag is nu veeleer of er een stabiele meerderheid te vormen is.
En ook al zijn combinaties in eerste instantie afgeketst, die zijn daarmee niet definitief van de baan. Er zal toch een regering gevormd moeten worden. Jammer alleen dat geen enkele combinatie op veel enthousiasme kan rekenen.

We mogen al blij zijn dat er nog een kabinet komt, als ik al de (on-)mogelijkheden bekijk. Als je recht wilt doen aan de tendens in het land, dan zou de PVV mee moeten doen. Of dat wijs is, valt nog te bezien. En die hervormingen komen er echt wel, maak je geen zorgen. De vraag is hooguit voor wie het slecht uitpakt en of juist de hogere inkomens worden ontzien of niet. Daarin maken jij en ik verschillende keuzes.

Thomas, die een rollator en schone luiers voor Beppe in het verpleegtehuis belangrijker vindt dan meer bestedingsvrijheid voor mensen die het toch al goed hebben.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op woensdag 23 juni 2010, 12:15
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 22:17
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

Het toppunt van een positief zelfbeeld : bedenken dat je ooit het snelste zaadje bent geweest!

Thomas, die zich dat bij sommige mensen niet voor kan stellen..... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op vrijdag 18 juni 2010, 22:17
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: vrijdag 18 juni 2010, 01:49
BerichtOnderwerp: geert wilders een voorbeeld?

LIESBETH326 schreef:

Jezus was radicaal in Zijn standpunten en Zijn daden, én Hij was (is) met innerlijke ontferming bewogen...
Jezus rekende af met de daden van mensen, hun godsdienst en hun houding, Wilders lijkt af te rekenen met de mensen zélf...

Sterk geformuleerd, Liesbeth!

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 16:01
BerichtOnderwerp: De Stemming vandaag:

MARY052 schreef:
Mooi verhaal Mieke!.
Mary

Toch maar stemmen mensen. Al is het alleen maar om aan te geven hoe sociaal Nederland moet worden of blijven.

Thomas, stemt niet alleen voor het eigen belang.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 16:01
BerichtOnderwerp: De Stemming vandaag:

MARY052 schreef:
Mooi verhaal Mieke!.
Mary

Toch maar stemmen mensen. Al is het alleen maar om aan te geven hoe sociaal Nederland moet worden of blijven.

Thomas, stemt niet alleen voor het eigen belang.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: maandag 7 juni 2010, 15:49
BerichtOnderwerp: Belijdenis doen, zin of onzin?

CHATULIEM619 schreef:
Normaal gezien had ik haar alleen maar gefeliciteerd, maar zelf legt ze er de nadruk op. Dat kan ik toch niet zomaar laten staan???

Waarom niet? Het staat hier op CM vol met verschillende meningen. Je kunt het heel goed met elkaar oneens zijn en jouw opvattingen zijn hier echt niet leidend - we zijn allen broeder en zuster in Christus. Je mag van een voorganger toch wel verwachten dat pastoraal inzicht op zijn minst goed ontwikkeld is. Je hebt toch niet veel menselijk inzicht nodig om te weten dat belijdenis doen een gelukwens waard is en dat je dan de meningsverschillen even terzijde legt? Ik sta zelf ook verder af van charismatische gemeenten of heel behoudende kerken maar als iemand in deze kerken of groepen voor God kiest is dat voor mij ook toch net zo goed iets om blij over te zijn? Wat doet je mening er toe op deze plaats en wie zit daar op te wachten? Ik vind dit echt ongepast en je doet Mieke er onnodig verdriet mee. Je stelt je eigen al dan niet vermeend gelijk boven het geluk van het kiezen voor Christus, dat Mieke met ons wil delen.

Thomas.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 7 juni 2010, 16:05
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 22:29

MIEKE364 schreef:
Je reactie doet me goed, Thomas, dank je voor je goede woorden.
Onze God is een persoonlijke God, die Zijn Weg met ieder van ons gaat. Dat is ook mijn beleving.
Een vrouw in deze groep heeft zich in haar veertiger jaren laten dopen en daarmee tegelijkertijd belijdenis gedaan. Dat is zo ongeveer wat je beschrijft. Hopelijk zullen meer kerken open staan voor deze mogelijkheid. Het is een traditionele gebeurtenis toch wel. Je kunt ook in onze liberale gemeente, geen belijdenis doen zonder gedoopt te zijn. Dat is ook goed. Het heeft beide een heel eigen betekenis.

Mijn jongste broer heeft zich opnieuw laten dopen op volwassen leeftijd door onderdompeling en dat is fysiek en in alle andere dimensies zeer radicaal te noemen. Hij heeft daarmee gekozen voor een andere geloofsuiting (evangelisch), dan de traditie waarin hij is gedoopt (nederlands hervormd).

Met je eens dat de leegloop in de kerk zorgwekkend is. Heb ik meegemaakt in de gemeente waarin ik 23 jaar kerkte. Het voelde alsof de ziel van de gemeente langzaam stierf. Alle kennis en intelligentie, creatief denken en warmte verdwenen met de mensen die weggingen. Ik kon niet blijven hoewel ik het jarenlang heb geprobeerd. Er werd ontzettend geroddeld en er heerste ernstige onmin in de kerkleiding.
Moest uiteindelijk voor mijzelf kiezen en bleef gaan naar een gemeente met een gezonde 'ziel' hoezeer ik het verlaten ook betreurde. Eigenlijk had ik de meeste moeite met het afsterven van de gezonde, bloeiende gemeente die het eerst was. Dat is moeilijk te aanvaarden en waar je in je eentje alleen maar lijdelijk kunt toezien, je kunt echt niets doen.
Het kan zijn dat als steeds kleiner wordende gemeenten zich bij elkaar voegen en een bezielde voorganger een kerkenraad bijeen roept die alle partijen vertegenwoordigd, je een gezonde, sterke gemeenschap krijgt waarin ieder zich moet inzetten om er het beste van te maken.
Zoiets wens ik je van harte toe.

Je kunt ook in onze liberale gemeente, geen belijdenis doen zonder gedoopt te zijn.

In principe is de volwassendoop in de PKN- en misschien ook in jouw gemeente, tevens je belijdenis he. Wat mij betreft mag dat door onderdompeling. Maar dan zal er nog veel water door het doopvont moeten stromen, vrees ik.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 21:51

MIEKE364 schreef:
Vandaag, beste collegachristenen heb ik belijdenis gedaan op mijn oude dag.

Waarom nu en niet eerder vragen jullie je misschien af? Ik leg het even uit.

In mijn jonge jaren was het in ons gezin gebruikelijk dat de oudste zoon belijdenis deed. De andere kinderen hoefden dat niet, mochten dat wel.

Bij mij kwam het er niet van.

Toen ik mijn opleiding deed voor hathayogadocente, kreeg ik meditatieles van een theoloog, yogales van een gelovig man en het hoofd van het bestuur bleek ook een gelovig man te zijn. Niet allen zozeer binnen de kaders van een groep zoals nederlands hervorm of gereformeerd maar wel oprecht gelovige mensen, zich ontwikkeld hebbend vanuit hun traditionele basis (protestants).

Tijdens die opleiding werd me meer en meer helder dat God echt overal tegelijkertijd is, dat altijd is geweest en ook altijd zal zijn.
Ik werd me bewuster van wat het betekent om te zeggen dat je christen bent, wat dat werkelijk impliceert en hoe dat in te vullen.
En hoe De Heilige Geest in mijn leven werking heeft werd me steeds duidelijker.

Die realisatie die steeds sterker werd deed mij steeds meer verlangen naar het doen van belijdenis. Daarvoor was negen maanden toerusting nodig en dat is vandaag beëindigd in een feestelijke, indrukwekkende dienst waarin ik samen met zes anderen, variërend in de leeftijd van twintigers, een veertiger, een vijftiger en een zestiger, in het bijzijn van veel vrienden, mijn zoon en zijn geliefde, belijdenis mocht doen.
Dierbaren die er fysiek niet bij konden zijn waren er bij, in mijn hart.

Waar ik benieuwd naar ben is:
hebben jullie belijdenis gedaan? Zo ja, zou je dat nu anders doen of beleven?
Zo niet, zou je dat alsnog willen doen en waarom, wat zou je motivatie zijn?

Allereerst van harte gelukgewenst. Mooi persoonlijk verhaal ook en dat laat maar weer zien dat Gods wegen heel verschillend kunnen zijn, gelukkig wel en we mogen allen gelukkig zijn met de individuele weg die we gegaan zijn om Hem te vinden.
Ik ben als kind gedoopt en wat meer traditioneel rond mijn 20e belijdend lid geworden. Achteraf had ik misschien de volwassendoop als symbool Bijbelser en radicaler gevonden, maar toen kwam dat niet bij me op. De discussie daarover is nu nog moeilijk en was ook een rel geworden denk ik, ik om toch uit een redelijk behoudend nest. Ik heb het echter zeker wel als een persoonlijke keuze ervaren. Volwassendoop door onderdompeling is ook belijdenis in mijn beleving en zou als vorm voor belijdenis moeten kunnen.
Ik maak me meer dan anderen druk over kerkverlating en van de groep mensen die toen belijdenis deed, hebben de meesten de kerk de rug toegekeerd, weggegaan zonder groeten he. Wie vandaag belijdenis doet, doet dat zonder sociale druk en dat is grote winst. Ik zou graag zien dat velen je keuze volgden...

Thomas, mooi dat je dit deelde.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 6 juni 2010, 22:36
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 20:16
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

ELOY025 schreef:
Er komt hier bij Utrecht wel vanalles overwaaien maar als je alles doorstuurt naar Friesland dan moet ik vanavond toch echt wel de tuinslang nog even uitrollen want die paar spatjes van vanmiddag kan ik geen regen noemen.

Het dreigt hier nu toch ook wel. Nog niemand die weet wat Noflik betekent.....

Thomas: al het weer is van de Heer, toch is zeilweer zoveel meer!

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 6 juni 2010, 20:24
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 15:32
BerichtOnderwerp: Spaigelploatje

JONATHAN890 schreef:
dan nog een paar westerse (010)

wegtrekker = .........
hullie = ..........

hullie: zij (meervoud)
wegtrekker: kurkentrekker, emigrant, magnetiseur?

Thomas: lastig, die randstedelijke dialecten.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 6 juni 2010, 15:32
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 14:52

LIESBETH326 schreef:
Een dergelijke bewering is pas aannemelijk als een niet-Fries 'm doet... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Liesbeth,

Hm, ik heb even gekeken waar je ongeveer woont, maar ik weet het nu haast zeker: Zwammerdam! Knipoog smiley

Thomas, kent Zwammerdam alleen van het Pelgrimspad
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 14:32

LEANNE226 schreef:
Huh?Het is hier gewoonweg heet,de kinderen liggen in het zwembad.......

In Friesland is het altijd mooier. Leanne Knipoog smiley maar het is wel wijs even op de buienradar te kijken nu....

Thomas, zit nog droog
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 14:26

ANITA324 schreef:
Smokt tot myn lutje toan taw

Ontzettend lekker want je voelt het tot in je kleine teen?

Smulfsmurf, die dit aanspreekt....

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 6 juni 2010, 14:27
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 12:02

CARIN303 schreef:
Heel goed Lachende smiley , nu nog het rekkertje.....

Een lange kus, of eeh wat warmer?

Thomas, tuut is ook Fries....

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 6 juni 2010, 12:03
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 11:45

CHATULIEM619 schreef:
Mariska had gelijk, het zijn bretels. Nog een woord: ik vernuver mie wel.

Thomas, die zich ook wel vermaakt en vindt dat Chat nait mot soezen. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 6 juni 2010, 11:59
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968 (70)

BerichtGeplaatst: zondag 6 juni 2010, 11:43

Wat een leuk onderwerp!

Mijn zeilbootje heet: Noflik

Graag commentaar!