Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 09:02
Onderwerp: wat zou jij doen als je geen kinderen kon krijgen ?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik heb mijn hele leven graag kinderen gewild, hoe meer hoe beter.
Echter is het nu zo dat het, medisch gezien, onverantwoord is om kinderen te krijgen (en dat nog afgezien van mijn leeftijd). Ik heb het daar heel moeilijk mee gehad, maar realiseerde mij uiteindelijk dat dat was uit egoistisch oogpunt.
En dat hielp om het negatieve feit om te draaien naar iets positiefs. Doordat ik geen gezin heb, kan ik mij meer inzetten voor Gods koninkrijk en dat voelt heel goed!
Nu is het zo dat ik hier een hele lieve man heb mogen leren kennen en we willen heel graag ons leven samen verder delen. We merken en voelen beide dat God ons samengebracht heeft en ons leven leidt. En of het zo moet zijn, weet ik niet, maar hij is gesteriliseerd en ook vanuit dit oogpunt is kinderen krijgen niet meer mogelijk (zonder medisch ingrijpen dan).
Nu dit feit zo ligt, besef ik mij des te meer dat kinderen niet alles zaligmakend is om gelukkig te zijn.
God heeft mijn leven zo geleid dat er geen kinderen zijn en gaan komen. Blijkbaar heeft God iets anders voor mij op het oog. Wat weet ik nog niet, wel weet ik dat ik God heel dankbaar ben voor de manier waarop Hij mijn leven leidt en voor de lieve man die Hij op mijn pad gebracht heeft!
José |
José, er zijn zo enorm veel kinderen die een warm plekje nodig hebben om te schuilen of verder op te groeien; wanneer je daarvoor openstaat komen ze vanzelf op je/jullie pad.
er is bijvoorbeeld alleen al binnen de pleegzorg veel behoefte aan weekend-pleeggezinnen, 24 uurs opvang, en vakantie opvang.
zelf heb ik ook geen biologisch eigen kinderen, maar er zijn zoveel kinderen op de wereld om van te houden, dat je hart niet groot genoeg kan zijn! konden we al die kleintjes maar helpen, he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 08:46
Onderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
|
|
|
DENNISS669 schreef: | Dank je, vers opgezocht, aandachtig gelezen en de samenhang ontgaat me nog steeds, maar das verder niet erg, voor mij iig, behalve als je een belangrijk punt wilde maken wat mij tot nu toe dus ontgaat.
HANS zegt; De wet geeft geen eeuwig leven, dat is enkel door de Zoon Die zegt: Ik ben de Weg, de Waarheid, en het Leven. niemand komt tot de vader dan door Mij. |
DENNISS669 schreef: | Laat je dan met een priem door je oor aan de Deur prikken!!
De laatste zin snap ik niet, en maakt me ook niet veel uit, met al het bovenstaande ben ik het eens, je hoeft niet in de wet te geloven om vanuit de wet en de bijbel te kunnen argumenteren. |
laat je dan met een priem door je oor aan de deur prikken.....
dat is een symboliek uit de psalmen, dacht ik denniss wanneer een slaaf na enige tijd, in het jubeljaar, werd vrijgelaten, was hij soms zo aan zijn meester gehecht, dat hij bij die meester wilde blijven. om te bezegelen dat hij zichzelf aan zijn meester zou wijden, werd er een ritueel uitgevoerd; de slaaf werd met een priem door zijn oor aan de deur van het huis van zijn meester gespijkerd.
dit kom je bijv tegen in psalm 40; "Gij hebt mij naar Uw Woord; de oren doorgeboord, en mijn lichaam toegerust."
wat er dus eigenlijk met die ene regel wordt bedoeld is; geef je over aan de Heere God.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 15 februari 2011, 08:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 21:07
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Marian096 48 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) linda610 met twee dochters (leeftijd?)
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 48 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar hermandv978 45 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370
32 dames en 30 heren
t wordt steeds gezelliger; de heide is nog groot genoeg.......... han het er zin an!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 16:50
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ga je ons ook al verlaten Hannah ? nee toch ??? |
ik organiseer gewoon door wat de picknick betreft, via het acount van vrienschappelijke contacten. en misschien verleng ik ook wel; ik weet het allemaal nog niet........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 16:17
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
LEANNE226 schreef: | G 5 L 12 H 12 |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 12:41
Onderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd
|
|
|
chris heeft in het verleden aangegeven dat hij het forum open wilde houden voor buitenstaanders, omdat dat leden op zou leveren. een bewuste keuze van CM dus. of die keuze recht doet aan de behoefte en toezeggingen aan betalende leden is zeer de vraag.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 13 februari 2011, 12:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 12:29
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Mislukte of gemiste valentijnfeest? Hier melden!!!
Hier zal best lukken Mario Hele de middag feesten. Wel zonder vliegende eikels |
nogmaals herman; zullen we hier de picknick-berichten behandelen? misschien wil je voor mislukte valentijns en valentino's een ander topic openen? dan blijft het een beetje duidelijker verwacht ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 19:45
Onderwerp: Taize liederen
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Hee,is het forum aangepast of haal je een html truukje uit Thomas??Weer wat anders,de reacties in boomvorm | Leanne, hoe durf je me te beschuldigen dat ik dit soort trucjes zou uithalen! Dat zou ik natúúrlijk doen (Dit woord mag niet van Willemijn)
Thomas, wát zou hij hebben gedaan [/quote]
ik zou t niet weten........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 15:57
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
(je vergat de schop onder zn kont, carien!!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 12:40
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
ken je TNT-reizen dan, leonard?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 10:51
|
|
|
zullen we hier alleen de picknick berichten van cm behandelen, herman?
ik ben bang dat het allemaal zo verwarrend wordt, wanneer al die berichten door elkaar gaan lopen. ik begreep dat degenen op de andere lijst ook gewoon "buitenstaanders van binnen cm" zijn, dus zonder de op-zoek-naar-jou-berichtjes komen we er naar alle waarschijnlijkheid ook wel uit, toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 00:30
Onderwerp: Vergeving
|
|
|
man with brains???? is that possible???
haha wie had die link ook weer geplaatst grace? hij blijft dzzzzzzzzz pssssssss drrrrrr pffffffffffffff leuk........haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 februari 2011, 00:26
|
|
|
HANS744 schreef: | orginazeren julli dit saamen met opzoeknaarjou of is dat toeval op zelfde datum en plaats? vind jammer dat het saamen valt met ,ned.zingtdag in utrecht. |
vorig jaar hebben we ongeveer elke zes weken gepicknickt hans; dus wieweet kun je een volgende keer wél mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 16:57
Onderwerp: Vergeving
|
|
|
chatuliem; wat ik niet begrijp is dat je niet gewoon even het topic van vorig jaar ernaast legt, waar ik al deze punten al uitgebreid heb weerlegt.
thomas heeft je de link al gegeven, en toch kom je met exact dezelfde vragen; waarom is dat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 09:01
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
PEET760 schreef: | Dat mijn auto een naar geluidje maakte en na een bezoekje aan de garage bleek dat ik een kapotte kogellager had. Kost weer alles.......... |
niet leuk, peet!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:01
|
|
|
leonard; jij hebt waarschijnlijk geen ex die elke letter en voetstap van je volgen wil? zulke verknipte mensen bestaan er; en dat kan knap benauwend werken!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 9 februari 2011, 10:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 17:45
Onderwerp: Tips voor de eerste date
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | buitenstaanders chat? |
als ik me goed herinner, marieke, gingen jij en tessybear en ik met de kinderen naar de heide; en zijn er steeds meer "buitenstaanders" bij aangesloten, zodat we nu op een groep zitten met marieke, hannah, en 58 buitenstaanders
ik moet zeggen dat ik buitenstaanders best leuke mensen vind, zo nu en dan, en jij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 14:57
|
|
|
VISSER278 schreef: Haha,voelde em al aankomen ja. 3 dozen voor Marieke, 2 voor Hannah , 1,5 voor Suus, 0,5 voor Hannah's dochter, 13 voor de overige picknickbezoekers.....dat is 20 dozen . x25 stuks ............kan ik boedelbak ook wel afhuren. Maar of visser 16 april in Ede aankomt , dat is nog maar de vraag. Zo niet , dan is mijn vraag : Kan je de volgende picknick dan eind juni / begin juli organiseren? Dan hoeft visser niet eerst te sparen om al die bolussen te kunnen kopen maar kan ie z'n vakantiegeld mooi besteden voor picknickgangersliefhebbersboluseters.
Maar even iets veel belangrijkers...............
MARIEKE 897..........WELCOME BACK visser, die ook wel een bolus lust, maar een bossche bol lekkerder vindt
MARIANNE129schreef; Ohhh Lieve Visser (ik hoop dat Duckie niet kwaad wordt) maar mag er nog een doosje bolussen voor mij bij .
Die dingen zijn zo ontzettend lekker, en dan ook nog puur jeugd sentiment.
Vakanties waren vroeger altijd bij Nieuwvliet in de tent, en dan mochten we 1 keer per week bij het bakkertje als ontbijt bolussen halen. We renden dan zo snel mogelijk terug naar de tent, zodat ze inderdaad nog warm waren. HEERLIJK, OM JE VINGERS BIJ AF TE LIKKEN. Ik doe 16 april NIET aan de lijn.
marianne, help mij dan even om die twee dozen leeg te krijgen alsjeblieft joh; anders kan ik weer gaan sonja-bakkeren straks...... en mijn meisje heeft ook aan een hapje genoeg, dus als jij nu eens gezellig bij mij op het kleedje kruipt???
deal?
ps. visser; reserveer je vacantiegelden maar vast, hoor!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 8 februari 2011, 14:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 13:43
|
|
|
we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
nog een goede tip van sweetlady; neem zo mogelijk een klapstoeltje mee, zodat je niet op een kleedje op de (nog koude) grond hoeft te zitten.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Carien.... (als ik weg kan... dus onder voorbehoud)
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, op die datum ben ik net 49 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar hermandv978 45 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar? jan578 52 jaar mits hij mee kan rijden vanuit regio 0172
30 dames en 31 heren........ er kan nog veeeeel meer bij!!
*= introducee of ex-christianmatch-lid
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 8 februari 2011, 13:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 11:32
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
o grut, marylien; t voorjaar in je bol geslagen zeker??? hahaha..........klinkt als puur genieten!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 17:58
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Hartelijk gefeliciteerd Majaro. Ben blij voor je. |
ik ook chat; maar als vrouw ben ik natuurlijk helemaaaaal niet nieuwsgierig naar de naam van die boer........
gefeliciteerd majaro!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 17:02
|
|
|
Er zijn van die radioprogramma's waarin je de groeten mag doen:
Thomas, doet de groeten aan zijn omgeving via het forum van CM ......en aan Liesbeth, dat dan ook wel weer
en hannah doet de groeten aan haar vriendin, zus en gemeentelid die dit forum meelezen.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 08:55
|
|
|
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud)
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, op die datum ben ik net 49 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar hermandv978 45 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?)
29 dames en 30 heren........ er kan nog veeeeel meer bij!!
*= introducee of ex-christianmatch-lid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 00:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | poehhhhhhhhh...........hoe moet ik dat gaan uitleggen?
Is er een bakker in ons midden????? |
visser; ik help je een handje;
als visser naar picknick komt wordt het dus klef, plakkerig, en om je vingers bij af te likken.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 februari 2011, 22:16
|
|
|
visser; je voelt em al hangen zeker?? drie dozen zeeuwse bolussen voor marieke895, oke? hoe je vrij regelt om te komen maakt niet uit; als er maar bolussen komen!!
o, ehhhm, crossroad; als ik toch bezig ben; als je iets aan een drent vraagt komt het in orde, zei je? doe maar pond belegen in stukjes gesneden asjeblieft........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 6 februari 2011, 22:17
|
|
Naar boven |
|
|
|
|