Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:14
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
YELNIN491 schreef: | heeft wel een mooi huis nu en een mooie keuken |
Ja, dat was zeker een verbetering.....mooie keuken he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 13:13
Onderwerp: Nog even.....
|
|
|
MARRY942 schreef: | Eh...Willemijn ben jij wel eens twee jaar werkloos geweest zonder enige vorm van inkomen? Ik denk niet dat dat iets te maken heeft met zielig doen, het waren de omstandigheden. Gelukkig heb ik nu weer werk, maar nog niet fulltime en nog steeds niet genoeg voor de vaste lasten, laat staan voor eten....enneh...er zijn hier mensen bij wie ik dat mag vertellen, die er wél begrip voor kunnen opbrengen zonder me zielig te vinden. |
jij weet niets van mijn leven en neem van mij aan: ik ben wel ervaringsdeskundig... Je wordt er nu boos om maar vergeet niet dat er massa's in dat schuitje zitten.....en ik probeer je alleen maar aan te geven dat het leven -hoe dan ook- altijd zijn positieve kanten heeft en dat je daar zelf voor moet zorgen.... En als je het nu bij die mensen houdt waar je het kwijt kunt zoals je zegt is het toch prima?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:50
|
|
|
MARRY942 schreef: | Helaas niet dat ik weet Frank....enneh....het geldkraantje hier blijft ook niet altijd stromen he.... |
Beetje positief denken kan geen kwaad Marry.....Een fikse wandeling of fietstocht kost niets en ik toch ook ontspannend? Ik bedoel het niet lelijk maar jouw berichtjes hebben altijd een ietwat sieluge ondertoon......En natuurlijk zijn sommige dingen niet leuk, maar er is maar één die daar verandering in kan brengen ben je zelf...vergeet dat niet..... ik zou ook graag een aantal dingen in mijn leven graag anders zien maar laat mijn leven er toch niet door bepalen.......althans dat probeer ik..... Maak gewoon van 2012 een positef jaar!
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 2 januari 2012, 12:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 12:48
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
IESJE369 schreef: | Arme Wim |
Ja, sielug he? Maar hij vocht er ook niet voor......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 09:40
Onderwerp: De klik...
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Tjone jonge wat een mooie uitspraak stel dat je zo,n veel dragende uitzending had moeten missen Wat een genot, dat zovelen stil staan bij zo,n veel zeggend programma |
Ach, jij houdt misschien meer van kattenprogramma"s.... daar kijk ik dus absoluut niet naar..... En ken je het? Zo lijkt het wel een beetje omdat je er zo'n mening over hebt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 09:19
Onderwerp: stapavondje
|
|
|
Bij iedere activiteit-wat dan ook- hoort iemand die het organiseert en die de leiding neemt. En regels horen daar ook bij....een regel kan ook zijn dat er geen regels zijn.....en als jij denkt dat dat een uitje ten goede komt moet je het zeker zo organiseren...... Maar om het nu gelijk te betitelen als zuipfestijnen? En ook al is dat zo? Dan is het nog niet jouw verantwoordelijkheid......en ben je er bij geweest of heb je het van horen zeggen? Waar baseer je je mening op denk ik dan......Je kan wel van alles roepen maar hoe kom je daar bij?
Oh, dit is een reactie op het stukje van Daniel.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 2 januari 2012, 09:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 23:24
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Willemijn Morgen komt er een BZV ik dacht om half 9 hoe het allemaal is afgelopen met de BZV ik hoorde ht op de radio vandaar dat ik het even meld Sjalom. Martin |
Dank je wel Martin dat je zo attent was.....ik heb inderdaad gekeken en weer genoten...... Voor jou in ieder geval veel heil en zegen in 2012!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 21:21
Onderwerp: wat is jou favoriete liefdes liedje ?
|
|
|
PIETER649 schreef: | tuurlijk, W-tje en ik maken nooit grapjes |
Het wordt geen zuipavond Momo, wat denk je wel? En grapjes? het is bloedserieus......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 1 januari 2012, 21:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 19:53
Onderwerp: wat is jou favoriete liefdes liedje ?
|
|
|
PIETER649 schreef: | Meatloaf Paradise by the dashboardlight
Een waarschuwing eigenlijk voor alle cm-ertjes... In een wilde bui beloof je soms dingen waar je later gruwelijk veel spijt van kan krijgen. |
Ik weet nog wel wat je beloofd hebt wat betreft Meatloaf....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 19:46
|
|
|
MOMO697 schreef: | Bij deze verklaar ik Daniel tot eregast, ongeacht hoeveel aanmeldingen er zijn |
Zullen we dat maar aan Chatuliem overlaten??????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 19:45
|
|
|
Ik chat haast nooit met W-tje...en ik denk dat voor sommige mensen BZV belangrijker is dan een chat...
Nee, klopt we chatten nooit......en wat kan er nu belangrijker zijn dan BZV? Toch heerlijk om naar te kijken en daarna even te evalueren???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 17:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | kerst, jaarwisseling, vuurwerk, knallen, oliedinges, wensen. Ik hou er niet van. Ik weet 1 ding: dit is mijn laatste kerst en oudejaar geweest...dit jaar... |
Ik weet ook één ding.......om vijf uur 's morgens mijn bed instappen is ook niets meer voor mij....... Maar ja, gezelligheid kent geen tijd....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 17:13
|
|
|
DANIEL777 schreef: | Beter alleen op cm zitten dan al een totaal stellen aan die er mee mogen |
Wat denk je Daniel? Ik begin 2012 eens lekker positief en kraak lekker een cm uitje af omdat jij daar wat vraagtekens bijhebt? Ik zou zo zeggen: Chatulliem organiseert het en die stelt de spelregels vast...... Als jij nu wat organiseert wat jou wel wat lijkt dan stel jij die vast toch? We wachten af.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:16
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nou meid dan neem je toch een driewieler? Ken ook met versnellingen en motortje hoor Enne valkans wordt dan wel erggggggggggg klein en als je valt danne ehhh......... is het echt hopeloos met je |
het medeleven is roerend weer.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 16:04
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Me niet prettig voelen...Hoofdpijn die niet weg wil... Zal ik onder de dekens kruipen...en dan morgenochtend er pas weer uit??? |
ik zou een paracetamolletje nemen Zeeland en er een gezellige avond van maken......met een lekkere oliebol en appelflap..... Even de gedachten omzetten is ook weleens fijn......als je niet oppast kan oudejaarsavond zo'n depri avond worden.....herken het hoor Zeeland....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:57
Onderwerp: kromme kinderbabbeltjes
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sja , niet iedereen slaat een jonge blomme aan de haak zoals jij |
Je blijft een Visser he? Met je aan de haak slaan.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 15:56
|
|
|
MARRY942 schreef: | Pietje ik ga je kielhalen |
Loslatingsprocessen bedoelt hij eigenlijk......Het zou ook niet goed zijn als je kinderen nog bij mama zouden zitten op Oudejaarsavond......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 14:52
Onderwerp: Op do 29 dec. om 20 u. - Echt opgewekt gebedsleven
|
|
|
HERMAN968 schreef: | [color=FFFF00]Zoals steeds kan iedereen zijn gebedspunten voorbrengen van allerlei aard. Ook is het mogelijk om gewoon als "stille bidder" aanwezig te zijn. We starten met lofprijzing, en hebben dan een stil moment waarop iedereen zijn gebedspunt kan overdenken. Iedereen van harte uitgenodigd,
Herman, Bettie, Martha en Vandam [/color]
Heer, we brengen alles bij U en bidden Uw zegen hierover Vader, wilt U de zieken steunen en hen troost schenken kracht geven ja heer, we bidden om genezing want door Uw striemen is ons genezing geworden! Dat zij het genezingwonder mogen ervaren we mogen het wonder verwachten Souvereine God Wij willen U ook onze regering(en) bij U brengen in deze tijden van gezagsconflict waardenvermindering en verloedering neemt chaos toe ja , armoede neemt toe, wordt erger als de liefde wegebt, verbrokkelt de samenleving zegt Zacharia Liefde verkoelt heer, wees met de daklozen met zulk weer als nu dat ze allemaal een plekje mogen vinden om de nacht door te brengen Wij bidden voor bewogenheid en barmhartigheid onder de christenen Dat er door Uw geest mensen geholpen mogen worden die uitzichtloos bestaan hebben
Laten we bidden dat God ons doordrenkt met Zijn liefde en aanwezigheid, dat Hij tekenen en wonderen aan zal geven in het nieuwe jaar dat we Zijn genade mogen ervaren als zoete olie. We bidden en danken dit alles in de naam van de levende Jezus.. er zijn geen grenzen aan jezus macht Wij bidden voor vrijmoedigheid en dat ons hart en verstand openblijft voor Gods boodschap en Zijn woord Alsook voor eenheid in de kerken over alle denominaties heen. En bidden voor moed om te doen in vertrouwen wat God van ons vraagt. Ook bidden we voor de mensen die honger lijden in de wereld en voor vervolgde christenen. Amen
We beëindigden de gebedsroom met Youtube het lied : “Prachtige God” opwekking 626.
Doeg allen en Gods zegen voor 2012 toegewenst Vanwege Visje, Moppie, Martha, Vandamme, Bettie, Herman en Rodger |
Weet je wat mij nu een beetje fascineert Herman? Hoe doen jullie dat nu met het zingen? Juliie sluiten af met een loflied, maar hoe gaat het dan? Met alle respect overigens hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 14:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Annette, je kent Willemijn al wel langer, hé? Dan zou je moeten weten dat zijwieltjes haar ook niet beschermen voor een val. Willemijn is een speciaal geval, dat weet je toch. Zij zou zelfs nog gezeten op een stoel in haar woonkamer onder een auto sukkelen. Ze gaat naar een gebedsdienst en haar slot gaat stuk...arm W-tje toch... |
Frank! Het was die maandag erg glad hoor...... Maar inderdaad, vrienden en familie waren niet echt verbaasd dat is ook wel weer zo..... Zijwieltjes is wel een mooie optie...zie je het al voor me op mijn snelle fiets met tig versnellingen en dan zijwieltjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:30
|
|
|
De Klik,
Ik las op de BZV vrouw site een tekst van Peter: die met die paarden weten jullie nog, en die vertelde:
De klik, die is niet uit te leggen dat gebeurd gewoon.....Je kan alles uitleggen behalve de liefde......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 31 december 2011, 12:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 12:27
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Had ik dat geweten, had ik ook op cm gaan zitten, samen wakker is altijd gezelliger he. Ik heb het echt nooit maar heb echt geen oog dichtgedaan vannacht. Vrees dat ik de reden nog weet ook: ik heb heel de week uitgeslapen en vrijwel niets gedaan overdag Ben gewoon niet geschikt om vakantie te vieren, vandaag eerst het huis maar eens een grondige schoonmaakbeurt geven dus.
(owja, sorry Pieter, volgende keer zal ik wachten met het bed verschonen tot je eruit ben ) |
Oh, dat was wel gezellig geweest.....Ik weet ook wel waarom ik niet kon slapen. Ik ben recent met die gladheid met mijn fiets gevallen(had er notabene net dure winterbanden op laten zetten omdat ik bang voor gladheid ben!) dus schouderblad erg in de kreukels en dan weet je pas hoe vaak je op je schouder ligt snachts..... Laten we het er dan maar niet over hebben hoe het is als je alles met links moet doen terwijl je rechts bent........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 09:37
|
|
|
MARIO216 schreef: | Kom jullie wel ophalen als ik uit Duitsland kom |
Mogen ex cmmers ook mee Chatuliem?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 09:37
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Heeft Frank bij jou in de buurt rotjes gegooid? |
Om deze tijd? Van een beetje vuurwerk lig ik echt niet wakker hoor.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 05:05
|
|
|
Dat ik niet kan slapen terwijl ik toch niet vroeg naar bed ging........ Zo! Heb ik ook eens even een slecht moment......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 01:03
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nee, ik heb morgen oud en nieuw feestje, met een koud en warm buffet voor achttien personen, gerrit; dus twee grote pannen soep en vier salades, en dan nog van alles erom heen aan balltjes gehakt en sausjes ed........
en ja.......voor de kinders wel kindermenu met frietjes, natuurlijk. |
Wat een werk....Het gaat vast gezellig worden.....dus geniet er van en een hele fijne jaarwisseling en maak er wat van in 2012!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 23:33
Onderwerp: mijmering
|
|
|
FRANKT627 schreef: | W-tje, ik kom net uit een zware periode...mag ik even rust, ja... |
weet ik, maar ik bedoelde het goed Frank......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:25
Onderwerp: Winterwandeling Drenthe Januari
|
|
|
MOMO697 schreef: | Ik vind het belachelijk dat er nu gesteld word dat kinderen niet mee mogen op een activiteit die overdag plaats vindt. Kan me herinneren dat mijn eigen zoon en de beide kids van een vriendin wel zijn meegeweest. Ook bij een etentje is wel eens een dochter mee geweest. Wat mij betreft zijn kids van harte welkom op de wandeling in de drentse bossen. Bij een stapavond vind ik het een ander verhaal.
Het allerergste vind ik dat Ina zich nu verwijderd heeft van cm om deze discussie. Belachelijk en in en intriest. |
Maar dan heeft Ina ook wel een erg kort lontje als je om deze discussie van CM gaat.......dan is er vast meer aan de hand zou ik zo denken.... En je moet nooit de boodschapper van iemand anders zijn Momo, als zij dat als vervelend ervaart moet zij dat zelf hier zeggen voordat ze vertrekt, nu zadelt ze jou er mee op of jij laat je er mee opzadelen....net hoe je het bekijkt...
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 30 december 2011, 19:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:07
Onderwerp: kerst en nieuwjaarswensen
|
|
|
VISSER278 schreef: | Laat ik het nu ook eens heeeeeeelemaaal met je eens zijn. |
met Frank of met mij?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:06
Onderwerp: mijmering
|
|
|
PIETER649 schreef: | nou WERK er dan es aan om t volgend jaar beter te krijgen. met janken en klagen kom je geen ruk verder... |
ik denk toch echt maar dat Frank en Marry hun oudejaarsavond bij elkaar moeten doorbrengen....ze zitten op één lijn.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 december 2011, 19:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nu heb ik echt een gevoel van medelijden met jou maar dat zeg ik dus niet omdat je echt heel onlief bent tegen mij.
Anderzijds kan die blonde team-incompetente-leider misschien maar beter iets anders doen dan... |
Niet altijd de teamleider of wie dan ook de schuld geven, das zo makkelijk.......
|
|
Naar boven |
|
|