Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 17:20
Onderwerp: gebed gevraagd voor vrijgezel
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Oke, Frank je kan het ook hier bespreekbaar maken zien ik
Ik zeg niets
laterz! |
nee hoor Shanita je hebt gelijk dit topic gaat alleen om een heel zieke man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 16:44
Onderwerp: Humor
|
|
|
INGE721 schreef: | Dat is nou typisch een dochter.... Tot haar 16e blijft ze zeuren.... of ze een paard mag hebben..... En op haar 17e komt ze thuis... Met een ezel!!!!!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 16:43
Onderwerp: Cristenlijke homo´s
|
|
|
JANE336 schreef: | De homoseksuele geaardheid is naar mijn mening een aangeboren gevoel. Iets wat je overkomt en waar je niet om gevraagd hebt.
Alhoewel homoseksuele gevoelens ook beïnvloed kunnen worden. Uit een uitgebreid onderzoek is gebleken dat jongens die opgroeien (zonder mannen in de naaste omgeving) een verhoogd risico lopen om homo te worden. Opvoeding is ook een factor wat invloed heeft. Jongens die seksueel misbruikt zijn worden ook vaak homo, invloed van ervaring?
Mijn homo collega's zijn aardig en vriendelijk. ik heb er een goeie band mee. Ze weten ook dat ik ze respecteer als persoon maar dat ik een homoseksuele relatie afkeur om grond van de bijbel. Dat wordt ook gerespecteerd!
Het valt mij op dat 'het homo-zijn' de laatste jaren positief gediscrimineerd wordt. Je 'hoort er niet bij' als je een homorelatie afkeurt en je 'hoort er wel bij' als je een christelijke levenswandel afkeurt. De wereld op z'n kop.... |
goed gezegd en helemaal mee eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 16:42
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
gewerkt- was opgehangen vergaderd- was binnen gehaald en nieuwe opgehangen nu cm straks eten koken -was binnen halen huiswerk maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 16:40
Onderwerp: Vanuit vriendschap naar.... relatie.
|
|
|
HEIDE115 schreef: | en bij liefde op het eerste gezicht,moet dan wel van 2 kanten komen ..mooi.. |
Ja dat kan inderdaad dat is mij overkomen met mn vorige relatie. Het was meteen raak bij de 1e keer dat ik hem zag. Of de bliksem insloeg. Gelukkig was het wederzijds. Ik heb de raarste dingen gedaan in het begin zo verliefd was ik.Op mn werk kwamen ze niet meer bij van het lachen. Het is echt een super ervaring. Helaas, helaas heb ik deze relatie moeten verbreken om andere redenen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 11:16
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Klinkt zo simpel maar meestal werkt gewoon nee niet......maar je hebt helemaal gelijk,ze hoeven niks te weten |
Nee dat weet ik wel ik heb in een zelfde soort situatie gezeten, en je ziet mensen vaak wachten op uitleg. maar als jij die niet geeft dan durven ze er toch vaak niet om te vragen. Tenminste bij mij niet. Maar ik kijk msschien niet zo lief als jij haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 11:12
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Mag ik ook vragen ?
Ik heb weinig ervaring op de 1e dag na trouwdag
Wie moet eigenlijk afwassen? Man of vrouw
Ik hoop dat hier wel getrouwde persoon goede tip kan geven |
Herman , Herman wat valt me dat van jullie tegen joh. ! dag getrouwd en nu al dat woordje moet. de juiste vraag is natuurlijk wie mag jij wilt jou lieve vrouw zo graag bijstaan dat die vaat als vanzelf gaat. en zij op haar beurt hetzelfde. Dus het wordt ruziemaken wie het mag doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 11:05
Onderwerp: Wat vind jij het belangrijkste van een vriendschap?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Precies, zo denk ik er ook over... |
Had mn hartsvriendin van de mavo al jaren niet meer gesproken. We kwamen elkaar op internet weer tegen en hebben een afspraak gemaakt. En meteen was het weer als vanouds, samen alles met elkaar delen kletsen lachen. Kijk dat noem ik nu echte vriendschap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 juni 2012, 11:02
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb een vraag van een hele andere orde,eentje die andere vrouwen vast ook tegenkomen......
Vanavond ga ik vol trots naar de diploma uitreiking van de dochter van mijn vriend.........maar wat zeg ik als ze vragen of ik de "moeder van" ben?Ik heb gemerkt dat de blikken nogal vreemd worden als ik zeg dat ik de vriendin van haar vader ben,ik heb zelfs gehad dat mensen mij gaan negeren zodra ze dat horen(zonder dat ze onze achtergrond weten ) Partner van de vader?stiefmoeder(bleeeeeeeeh )?Of net doen of ik doof ben?haha Moeder leeft niet meer maar om alles uit te gaan leggen lijkt me niet de oplossing.........
Het mooie is dat zij en ik zo op elkaar lijken dat mensen vaak roepen dat ze duidelijk kunnen zien dat ik haar moeder ben! |
Ik zou gewoon nee zeggen en meer niet waarom uitleggen wie je wel bent? De mensen hoeven niet alles te weten toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:36
Onderwerp: Sorry...
|
|
|
he Beun fijn dat je er weer bent
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zolang de spinnen ons niet eten is er niets aan de hand...smakelijk alvast.. |
ach wat extra eiwitten snachts kan geen kwaad toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 19:35
Onderwerp: gescheiden...
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik wordt bijna helemaal benieuwd naar de weduwe Roos..... Enne Roelande, ik ken Frank al wat langer dan vandaag en mag hem graag plagen....... |
ja dat weet ik wel maarre nu vond ik het toch wel heel bont
zo zielug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 19:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | We hebben hier geen Lidl maar goed azijn is azijn he |
Bij de c1000 is de schoonmaak azijn het goedkoopst volgens mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 19:17
Onderwerp: gescheiden...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | 'Het gaat wel goed met haar en haar baby en dochter', schreef je...terwijl op je profiel staat dat je geen kinderen hebt. Een beetje raar eigenlijk. Tenzij...maar de rest kan je zelf wel invullen. Nou ja er staan nog wel andere onduidelijkheden op die er op wijze dat dit profiel nu door iemand wordt gebruikt en niet door de eerste eigenares. |
nou wil het toch even voor Frank opnemen het viel mij ook meteen op hoor, Ik was er niet naar op zoek ofzo, wilde alleen ff kijken of het die roos is die onlangs hier was. Maar het blijkt dat een vrijgezelle Roos het abo overgenomen heeft van de weduwe Roos. Vandaar de verwarring En als het dan ook nog een dame in de voor Frank goeie leeftijd is snap ik best dat ie goed kijkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 19:06
Onderwerp: KOFFIEPOT
|
|
|
NICOLETTE565 schreef: | heeft iemand met een senseo-apparaat mischien een koffiepot over? zo'n galze die je onder de fiter plaatst. de mijne. is stuk gevallen.
mail me maar in mijn postvak in. groetjes |
haha je kunt een nieuw topic starten Gezocht /aangeboden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 19:05
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Als je dat chloor met water en regen doet gaat het mos ook weg...... |
ja maar chloor is slecht voor het milieu azijn niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 19:04
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Klopt idd.... natuurazijn werkt overigens ook prima. gebruik ik er ook voor. (Elke keer weer hilarisch om het gezicht van de kassamedewerker te zien als ik bij de kassa sta en 2 dozen met flessen azijn afreken..... ) |
ja hihi had ik laatst ook al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 19:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ahaaaaaa weer een goede tip werkt dat bij mos tussen de tegels??? Please zeg ja |
jazeker na een paar dagen kun je t zo wegborstelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 18:52
|
|
|
YES356 schreef: |
Barst in je plaat Yes? Haal dat maand verband maar even van je mond dan kun je weer iets zinnigs zeggen. ben je goed in. Wel op een ander topic
ps. dat spul op mn mond is niet wat het lijkt. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 18:50
Onderwerp: Ik denk anders over sex!
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nee hoor Roelande......je hebt mij ook nergens horen zeggen dat het mijn persoonlijke norm is.......het was een constatering dat het in 2012 allemaal niet meer zo vanzelfsprekend is om te trouwen.....en zeker niet de norm om sex te bewaren tot na het huwelijk...... Bij sommige kerkgemeenschappen en gemeentes(ja, ook de evangeliegemeentes) is dat nog wel de norm..... Maar anno 2012 is het niet meer zo vanzelfsprekend dat het huwelijk er is.....en ik moet je eerlijk zeggen dat ik ook niet weet of ik nog wel een keer ga trouwen........
ik las vandaag een heel stuk in het Nederlands dagblad over dat veel kerken stilstaan in de tijd en dat het de bedoeling van God is dat je mee verandert met de tijd....ook kerken mogen aan verandering onderhevig zijn en niet stil blijven staan.....Ik vond het wel een boeiend artikel en vond er wel wat van waarheid inzitten.......vandaar dat ik op de term stilstaan in de tijd kwam...... |
Oh ja ik snap je best en ik kan me ook heel goed voorstellen dat je wilt gaan samenwonen i.p.v trouwen. dat is een persoonlijke keuze natuurlijk. Een zoon van mij woont ook samen, maar ze houden van elkaar en zijn elkaar trouw dus respecteer ik hun keuze. Zelf zou ik wel voor een huwelijk willen kiezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 16:30
Onderwerp: Mijn geloof?...
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja.. Hoe groot is de kans, wanneer je op een Christelijke dating site stapt, Om toch met andere christenen in verwarring te komen over bepaalde onderwerpen..wat we als topic's tegen komen. Iedereen mag zeggen wat persoonlijk wat een vraag of antwoordt voor zichzelf inhoudt Maar wanneer moet ik op komen voor mij zelf,wanneer we uiteindelijk toch de zelfde bijbel lezen?
Een lange vraag die een grote discussie zou kunnen uitdagen Hopelijk kunnen we samen in dit topic ook meer duidelijkheid krijgen, waarom we als christen ook heel persoonlijk op ''onze manier'' een band met God hebben..en het leven er ook naar..en de gevolgen daaruit?... |
weet niet zeker of ik helemaal snap waar jij naar toe wilt met dit topic. Waarom we als christen zo verschillend over dingen kunnen denken en allemaal zo heel persoonlijk op onze eigen manier mat God een band hebben. Tja we hebben allemaal onze eigen unieke achtergrond en levenservaring, die ons gevormd heeft. Waardoor we allemaal met onze eigen bril op die Bijbel lezen. Want die Bijbel blijft natuurlijk hetzelfde en onze God blijft Dezelfde tot in eeuwigheid. Ik heb 8 kinderen die zijn allemaal door dezelfde moeder opgevoed, daarom zijn er flink wat overeenkomsten. Sommige mensen herkennen ons aan onze specifieke gevoel voor droge humor bijv. Maar er zijn nog veel meer verschillen daar kan ik me ook wel eens over verbazen. En dat binnen zo'n close groepje mensen. Dus laat staan als je het dan over christenen hebt van allerlei denominatie. Aan de ene kant is dit juist heel mooi God is ook een veelkleurige God. Maar aan de andere kant ook wel lastig omdat veel van die christenen datgene wat ze doen uit overtuiging doen en ook anderen hierin proberen over de streep te krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 16:13
Onderwerp: Ik denk anders over sex!
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je schrijft mooie woorden op en zo zou het ook moeten zijn......Maar hoe komt het dan dat sommige kerken en geloofsgemeenschappen zo veroordelend zijn over seksualiteit tussen het zelfde geslacht en sex voor het huwelijk? Ik zie het ook als iets moois in een relatie van liefde en trouw maar ook niet per definitie gekoppeld aan een huwelijk...En anno 2012 is het niet meer zo vanzelfsprekend dat je gaat trouwen, ook niet als er kinderen komen / zijn.......Binnen de refoculturen nog wel maar daar blijft naar mijn mening de tijd dan ook een beetje stilstaan en werkt men niet echt aan vernieuwing en het doorbreken van grenzen.....en is meer op zichzelf gericht...... En wat je hierboven schrijft geldt dat ook voor Adam en Evert en Ada en Eva? |
Ook in de evangelische kringen is (gelukkig)trouwen nog de norm Willemijn. Maar misschien vind je dat de tijd daar ook stilstaat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 14:24
|
|
|
NICKY298 schreef: | Ik kreeg net te horen dat azijn van de lidl (geen reklame) moet erg goed zijn tegen onkruid ( wat wij al in ons eten stoppen) |
Schoonmaakazijn denk ik er op gieten als het een dagje droog is enhet sterft af. Werkt goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 12:02
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je moet eens beter alles lezen...het mag elke dag gehaktdag zijn maar als je ongesteld bent vliegt het rot er in, Steen. Dus wacht nog maar enkele dagen vooraleer je ballen gaat rollen... |
Ja haha dat weet Frank uit ervaring
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:58
|
|
|
HERMA135 schreef: | Ja, hier idem dito....echt een vreemd fenomeen....en Thomas...k heb geeen muizen hier.... |
nooit gehoord van het sokkenmonster? ieder huishouden heeft er eentje hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 10:56
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Neeeeeeeeeee dank je wel heb ze zelf al overal in de tuin morgen maar effe op zoek naar een probaat middel heb ze nu geprobeert te laten ontploffen met zout en gekookt water Alleen nog geen plof gehoord |
Ik zei toch ook poeder! Mieren verdwijnen en je stoep wordt niet aangetast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 00:11
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
[quote=YES356]Hebben ze op venus internet? [/quote
He hallo Roelande aan mars; wij hebben internet hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 23:44
|
|
|
haha dit is en geweldig leuk topic zeg en wat komt er lekker veel op. Ook een beetje dank zij enkele mannen natuurlijk. Moet eens bedenken wat ik er op ga zetten, veel kwaaltjes heb ik niet. ik bedenk nog wel wat
|
|
Naar boven |
|
|