Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 19:34
Onderwerp: gebed gevraagd ivm weer een poging te gaan werken
|
|
|
PETRA373 schreef: | lekker genieten van het weekend nu shanita, als het goed is, blijft het fijn weer en die medailje heb je verdiend |
Dank je, ja, vandaag missie geslaagd, ik ga zo ook nog even naar buiten weer, het is zo heerlijk buiten, en, mijn hobby, film kijken met een vriend, maar nu veel vrolijker....Ja, er is weer een beginnetje.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 13:40
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Dus een heel gesprek over auto verkopen..blablabla...
Ik mis alleen 1 ventiel dopje zal ik zeggen tegen die persoon die voor de auto komt.. Nou,over zoiets kleins ga je toch niet vallen..zeg ik. .
Hij keek me twijfelend aan..
Enja.. zei ik;... op de sloop of bij een auto handelaar ,zullen er nog best wel zulke precies dezelfde,ja ook die kleur..en van dat merk..en die bij die auto past..ventiel dopjes te koop zijn;)
Hij keek mij gelijk blij aan
Zelf zou het mij een worst wezen,wel of geen dopje?!
Wij naar sloop en auto handelaren zoeken.. Nee,koopt die daar een andere auto met wel 4 passende dopjes?
Soms kan iets zo gek gaan he..??
(Own Accord:)) |
LOL....(En nu ga ik echt naar buiten ;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 13:22
|
|
|
Hai Petra,
Mooie dingen en ware dingen schrijf je, ja, ik herken, ja, zeker van die tandarts, en auto's idd... Ik ben er nu ook overheen, 'in remissie' ;)
Ja, zonder geloof had ik het ook niet gered hoor....
Ik ben er dus zeg maar ook wonderbaarlijk uitgekomen...
Ja, en nu, door een stok achter de deur, dat wel, zowaar enkele uren gewerkt , dus...dat betekend dat ik vanmiddag 'vrij'
ben en me ook 'vrij' voel, want ja, het heeft me wel even wat gekost hoor, dat werken... Ja, niet te lang in één keer, en, wat ik al doe op een dag, dat wél vasthouden en blijven doen.....;)
Ja, het kost idd energie, je moet even over een punt heen, maar ja, idd als je erover bent, gevoel dat je weer enigszins leeft
En met het mooi weer erbij, 17 graden hier :)
Dus, naar buiten, buurten ;)
Dank voor je reactie!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 3 mei 2013, 13:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 12:00
Onderwerp: Eenzaamheid, en wat ertegen te doen..
|
|
|
Het hoogste woord, interview met Antonie Kamerling. Scherm rechtsboven, waarboven staat; 'bekijk de hele uitzending'.
Ja, ik ben even klaar met werken, mag niet teveel in een keer, langzaam opbouwen, iig, ik kwam dit tegen...en ja, misschien meer begrip. Ik wist niet dat dit op internet stond...
Net zoals dat liedje 'Streets of London'....van kijk het kan ook anders, maar ja, Antonie had alles, op het oog dan, en toch geen geluk van binnen, ook al kon hij wel vrolijk overkomen. Hij was het volgens mij, bij tijden ook echt, gelukkig....Maar er was íets....
Een soort les, van ja, dingen hebben en uiterlijk is het dus ook niet...ik kijk goed en luister goed naar hem, en dan leer ik dingen denk ik daar gaat het mank, ook door dingen die die zelf aangeeft natuurlijk.
Dus de bedoeling van mij hier de film neerzetten is positief, en ook een soort begrip voor deze mensen, en een soort les, omdat hij zo openlijk sprak over dingen, en een eerbetoon aan Antonie Kamerling ook wel natuurlijk ;)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 3 mei 2013, 19:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 10:42
|
|
|
Even ook een Engelse versie, zooo mooi, die van Guus Meeuwis, bedankt!!!!
Originele Engelse versie, je ziet hem ook eerst jong en dan ouder...en dan verteld hij een stukje: het heette eerst 'Streets of Paris'.
Ook even Phil Collins, another day in Paradise
Ja, beetje zelfde thema :)
(ff tijdens het werk wat wonderbaarlijk goed gaat :)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 3 mei 2013, 10:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 10:31
|
|
|
Op de lagere school 4de of 5de klas, ja toen zongen we dit lied, in het Engels, niemand had een idee wat het betekende.... Aan de melodie herken ik.. Leuk! Om weer te horen :)
Tijdens het werk :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 08:13
|
|
|
Hallo Broeders en Zusters,
Na, alweer een tijdje overspannen te zijn geweest, ja echt waar, maar nu wat korter, is nu weer de tijd aangebroken om te gaan werken.
Nou is alle begin, of weer begin moeilijk.
Maar ik weet, dat ik me al na enkele uren beter ga voelen, en na enkele dagen helemaal goed. Ik moet alleen zorgen dat alles wat stress veroorzaakt en waar ik iets aan kan doen, dat ik dat ook doe. Dus geen vals schuldgevoel en toch dit, of me iets aan laten praten wat niet helemaal zo is en toch dat...(manipulatie).
Ja, want daar ga, ging nu , ik steeds op stuk.....
En ik weet, net wat Joannie schreef in haar stuk: DE GEBARSTEN KRUIK Quote: | zo’n beperking, zo’n onmogelijkheid, kan een heel positieve waarde aan ons leven geven. Natuurlijk, alles wordt anders als er beperkingen in je leven komen. Maar 'anders' hoeft niet 'minder' te zijn. Laten we om ons heen kijken en mogelijkheden opzoeken waar onmogelijkheden gekomen zijn. O ja, dit is gemakkelijk opgeschreven. Maar probeer het toch maar, want het is in alle ernst bedoeld. |
Ja, dit is zo positief en draagt eraan bij dat ik er (weer) voor ga!
Dank Joannie!
Werk ze!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 3 mei 2013, 23:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 07:57
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Mijn kreet was vandaag; Trust! |
Mooi kreet Heide!!!!
Dat gaan ik nu dan maar doen(heb ik keus ?
Ik ga nu werken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 07:55
|
|
|
Ja, op de site zie je een klein plaatje, dus ja, normaal als je plakt krijg je hetzelfde formaat, dan schrik je even...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 3 mei 2013, 10:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 07:54
|
|
|
niet beschikbaar
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 3 mei 2013, 10:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 07:44
Onderwerp: Klaagmuur
|
|
|
Ik moet zometeen gaan werken
Ja, kan je denken; ik ook, so what?
Ja, maar ik ben er een tijdje tussenuitgeweest vanwege ziekzijn, dus ik moet weer helemaal wennen....
Elk keer als ik langs me bed loop, o, ik zou er zo weer heerlijk in kunnen liggen....
Maar ja, het houdt een keer op, eens, als je enigszins het gevoel heb dat je weer kan werken, ja, dan moet je gaan werken....
Gewoon even wennen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 07:31
Onderwerp: Humor
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | En de boer ook
|
Ik ben in me kinderjaren tijden op boerderijen geweest.
Er was een boerderij, met zo'n elektrisch hek wat automatisch sloot.
Er kwam een kipje, geen kuiken, maar ook geen kip, ertussen, tussen het hek met z'n hoofd. Die overleefde het niet, en ik zag het gebeuren.
Ik was zooo verdrietig . Ik was een jaar of 8. Ja, sommige dingen vergeet je nooit.
Nu achteraf weet ik wel, dat ze kippen slachten deden achter me rug, om me niet te shockeren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 07:20
Onderwerp: Gehoorzaamheid en respect aan hoogeplaatsten en koningen.
|
|
|
Eigenlijk naar aanleiding van de soms overdreven negativiteit die men kan tegenkomen over de overheid, deze 2 teksten. Er zijn er nog meer.
1 Timoteüs 2,1-6
Voorschriften 2 1 Ik vermaan u dan allereerst smekingen, gebeden, voorbeden en dankzeggingen te doen voor alle mensen, 2 voor koningen en alle hooggeplaatsten, opdat wij een stil en rustig leven mogen leiden in alle godsvrucht en waardigheid. 3 Dit is goed en aangenaam voor God, onze Heiland, 4 die wil, dat alle mensen behouden worden en tot erkentenis der waarheid komen. 5 Want er is één God en ook één middelaar tussen God en mensen, de mens Christus Jezus, 6 die Zich gegeven heeft tot een losprijs voor allen; en daarvan wordt getuigd te juister tijd.
Eert de overheid Romeinen 13 1 Ieder mens moet zich onderwerpen aan de overheden, die boven hem staan. Want er is geen overheid dan door God en die er zijn, zijn door God gesteld. 2 Wie zich dus tegen de overheid verzet, wederstaat de instelling Gods, en wie dit doen, zullen een oordeel over zich brengen.
Dit zijn even 2 teksten over gehoorzamen aan overheden, koningen en hooggeplaatsten. Hoe belangrijk het is te bidden voor hooggeplaatsten opdat we een rustig leven mogen leiden in alle Godsvrucht en waardigheid. Omdat de overheden door God zijn ingesteld.
Ik vind zelf dat ik het goed heb hier in Nederland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 05:37
Onderwerp: TRIN-partner Lubega heeft kinderen seksueel misbruikt.
|
|
|
NICOLLE231 schreef: | nu kinderen sexueel misbruiken wordt ik boos over.
Hoe is het nu in dat kindertehuis? en met Lubega? ik heb nl net ! een kind gesponsort DAAR bij st trin!. |
Ja, het is Trin zelf niet natuurlijk die kinderen misbruikt: Mattheus van de Steen is te snel met Mr Lubega in zee gegaan zonder hem eerst te checken. Dacht te snel dit is van de Heer, en nu is er erg veel geld ingepompt, na eerst alle schulden te hebben afbetaald, in een kinderdorp, samen met nog 2 andere organisaties, die Trin hielpen zeg maar. Bij de link, in de openingpost is het wel duidelijk weergegeven.
Ik werd er verdrietig van....boos nee, ik heb niet het idee dat ze bij Trin kinderen misbruiken, tegendeel, ze wouden juist helpen....
Lees vooral ook het commentaar, zou ik aanbevelen, voor een duidelijker beeld, iig, dat hielp mij wel voor een duidelijker beeld.
Kijk, Mr Lubega ving al kinderen op, in een kerk, en is er uit gezet, omdat wat er zich 's nachts afspeelde.
Afijn, tis een echte journalist die het onderzocht, nadat veel mensen van Trin en Stichting Kaja en Wilde ganzen ea. Maar ja, Trin was degene die ermee begon en alle vertrouwen in die man(kinderopvanger/hulp) stelde zonder vooraf onderzoek. Die man is zich als een koning gaan gedragen en ja, van het een kwam het ander. Mensen die verhalen van kinderen serieus namen, werden vervloekt, bedreigt, etc.
Afijn lees zelf maar.
Groetjes!
NB: als je echt voor desbetreffende kinderdorp/tehuis een kind hebt gesponsord, ja, dat is niet oké. Mattheus heeft het op zich gehaald en moet ermee dealen. Wat natuurlijk wel moeilijk is als je leven in gevaar loopt dan, maar dit kan ook niet.
Hier nog ff de link, met daar weer linken naar onderzoeken, extra bronnen etc.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 22:47
Onderwerp: Zijlstra uit Levensstroomgemeente gezet...
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | He Shanita bedankt voor je uitleg. en ik begrijp je wel hoor. Er is immers zoveel ellende in de wereld. En soms bid je om uitkomst of genezing en je krjgt het niet. Is ook onbegrijpelijk. We kunnen beter inderdaad naar de overeenkomsten kijken van ons als christenen.Ik weet er nog wel eentje: Als christenen denken we allemaal volgens mij niet eentje uitgezonderd veel te klein van onze God |
Ja, ik denk juist weer heel groot, in die zin, dat ik geloof dat er geen verzoeking boven vermogen is, en met de beproeving ook de uitkomst.(teksten zoek ik later op)
Ja, als je met je neus erbovenopzit dat men niet geneest, en het zijn ook mensen die je nastaat, ja.... Een moeder met kinderen met een erge ongeneselijke ziekte die maar niet beter wordt...Ik kan zo een hele lijst opnoemen.
Aan de andere kant, besefte ik gisteren, mensen die wel in genezing geloven en daar hebben zij net als ik ook redenen voor, voor hun overtuiging, ja, waarom onderuithalen? Als ik migraine heb, en ik denk aan oa dat God alles kan en met me is, ja, dan is ook mijn migraine snel weg. Wel geloof ik dat als ik ooit ziek word, dat ik het kan dragen dat God me de kracht geeft.
Ik blijf het moeilijk vinden, als een dierbare vriendin erg ziek is...en maar niet beter wordt....
Maar ik wil er niet meer om ruziën....er is zoveel wat ons bindt...
Bedankt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 22:34
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
20 Signs That The Next Great Economic Depression Has Already Started In Europe
Hier
Als God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?
Welterusten strakkies!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 2 mei 2013, 22:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 22:09
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Ach, veels te laat opgestaan, en zit alleen maar achter de pc.
Ja, gaat goed hier.
Maar ja, ff de wekker wat eerder zetten, en ik heb me werk op tijd af morgenmiddag :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 21:57
|
|
|
Ooit, ooit moét het lukken
Geldt voor mij nu voor veel dingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 21:48
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Bedenk wel dat html, de taal waamee je sites programmeert, dan ondersteund moet worden. CM doet dat. Feitelijk geef je hiermee html-commando's. Het zal niet altijd en overal werken.
Thomas |
I know, het was geloof ik ook duidelijk dat het alleen voor forums die het ondersteunen was bedoeld, anyway, thanks! In mail kan ik het precies voordoen zonder dat het een link wordt...
even kijken of het hier lukt: [url=http://youtu.be/KeVjB-SXqwU]opwekking 733[/url]
Ja, het lukt: zo maak je dus een link met eigen tekst, alleen dat rode zet je bij het adres, alleen dan gewoon in het zwart.
Dus met gewoon zwart ipv rood krijg je: opwekking 733
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 2 mei 2013, 22:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 21:40
|
|
|
EEn link gevonden hoe je een link met eigen tekst maakt.
Bij het eerste voorbeeld, zijn er streepjes geplaatst, want anders krijg je daar natuurlijk meteen een link. dus die moet je wegdenken.
De 2de uitleg van 1 feb, 2013 10:12 is duidelijk vind ik.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 2 mei 2013, 21:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 21:24
|
|
|
1. naar you tube gaan 2. de film opzoeken die je op het forum wilt zetten en eerst de film uitzetten als ie begint te spelen vanuit zichzelf en naar het begin brengen, dat ie op 0.00 seconden staat. 3. als je de film hebt gevonden, klikken op delen met links 4.delen staat precies onder de film 5.Dan met rechts op de blauw geworden url(adres) klikken. En kopiëren selecteren. Dus.. Op kopiëren klikken met links. 6. Even opletten dat bij 'beginnen bij' vlak onder de url(adres), dat daar 0.00 staat en aanvinken, en anders op 0.00 zetten en aanvinken. Of op 0.30 zetten als je bijvoorbeeld wil dat de film na 30 seconden begint. Of wat dan ook. 0.45=45 seconden, 1.00=een minuut. etc..Je kan dit ook negeren merkte ik, als de film maar naar het begin is gebracht als ie begonnen is met spelen. Dat is de ene keer wel zo en de andere keer niet, weet nog niet waarom, maar bijzaak... 7. Naar het veld gaan op het forum waar je de aanklikbare link wilt maken. 8.Dan de link plakken. 9. Dan [url=adres]klik hier(of de tekst van de film, of iets anders, wat je wilt neerzetten)[/url]
Ik zal een voorbeeld geven: opwekking 733
Eronder op delen klikken dan krijg je: http://youtu.be/KeVjB-SXqwU(het adres of de url) Eerst even de film uitzetten en naar het begin gaan, en kijken of bij 'beginnen bij', of de teller op 0.00 staat. Goed bij delen krijg je dan: http://youtu.be/KeVjB-SXqwU(het adres of de url)
Dan is het heel makkelijk, ervoor [url=het adres]dan je eigen tekst; klik hier oid, dan afsluiten met[/url]
En geen spaties. En rood is wat je ervoor en ertussen en op het einde moet zetten, van de url(adres).
Dus dan krijg je: opwekking 733
Ja, en dit kan je nakijken door op 'reageren' te klikken, en dan gewoon niet te reageren, maar te kijken, en dan terug met de terugtoets....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 2 mei 2013, 21:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 20:18
Onderwerp: Zijlstra uit Levensstroomgemeente gezet...
|
|
|
Roelande en Petra :)
Ik wou nog ff wat kwijt.
Ja, ik ben er wel dubbel in: ja, natuurlijk geloof ik dat God alles kan.
Alleen, ik heb zoveel mensen gezien die niet genazen....
Wat ik wel wil geloven, God geeft je niet meer te dragen dan je aankunt....
1 Kor 10 13 Gij hebt geen bovenmenselijke verzoeking te doorstaan. En God is getrouw, die niet zal gedogen, dat gij boven vermogen verzocht wordt, want Hij zal met de verzoeking ook voor de uitkomst zorgen, zodat gij ertegen bestand zijt.
En 2 kor 1 8 Want wij willen u niet onkundig laten, broeders, van de verdrukking, die ons in Asia overkomen is: bovenmate en boven vermogen hebben wij een zware last te dragen gehad, zodat wij zelfs aan ons leven.. wanhoopten
Ik zelf denk dat, genezingen, was toen en nu niet meer. Dat denk ik zo anders kan ik veel niet-genezingen niet verklaren, en zeker als dat dierbare van mij betreft.
Ik heb weleens gebed gevraagd hier op CM en ik was altijd erg blij dat jullie reageerden.
Ik heb ook astma, gelukkig maar 2 aanvallen gehad, laatste bijna jaar geleden, maar dat vergeet je niet. Ja, dus ik mag me niet druk maken, niet op een te emotionele manier, vandaar ook contact met een ex verbroken, niet omdat de man niet goed is, juist wel, maar omdat het me teveel emotie geeft..... En ja, als jullie daarvoor zouden bidden zou ik dat ook geruststellend vinden.
Dus ja, wat ik eigenlijk wil zeggen, misschien bedoelt Dhr Zeilstra het wel heel goed. Ja, alleen het leed van mensen die niet zijn genezen heb ik van heel dichtbij gezien vandaar......Dus misschien wat begrip voor mijn standpunt......
Iig, ik zou het jammer vinden dat dat tussen ons, christenen, komt te staan. Zeker omdat ik zelf ook jarenlang zo dacht....maar ja, genoodzaakt was om anders te denken, want wat ik dacht strookte niet met wat ik zag...
Dus vandaar deze soort van rectificatie; ik zou het jammer vinden, als dit meningsverschil tussen ons komt te staan, en ja, het ís nu eenmaal een geruststellend idee dat God niet wil dat we ziek zijn...zeker als je een migraine hebt, gaat bij die gedachte de migraine al weg...
Ik hoop dat ik duidelijk ben, zo niet kan je me vragen, ook via mail.
Ja, en nogmaals, mijn standpunt dat het net als toen jezus hier op aarde liep dat iedereen genas, ja, dat heb ik helaas moeten herzien, en net als veel traditionelen denk ik, ja dat was toen, nu incidenteel. Omwille van vriend(en) die ziek zijn.....en na heel veel bijeenkomsten niet genazen.........Hoop op begrip,
S.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 2 mei 2013, 19:47
|
|
|
Hai Thomas,
Ik doe het gedeeltelijk anders, ja, zal het later uitleggen.
Ja, er zijn meerdere wegen naar Rome ;)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 2 mei 2013, 19:48
|
|
Naar boven |
|
|
|