Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:49
Onderwerp: Stemmen......op..
|
|
|
PIETER649 schreef: | Als de PVV als grootste partij geen coalitie kan smeden, geeft de formateur zijn opdracht terug aan de koningin, die daarop een andere formateur benoemd. Begin jaren 80 ( of was het nou toch in 1977?) was de Pvda ook weleens de grootste partij en kreeg Joop den Uyl het ook niet voor elkaar. Van Agt wel, dus bleef de grootste partij in de 2e kamer buiten de coalitie... geen angst dus Crossy.. je hoeft niet alweeeer heel dat stuk naar het stembureau te lopen vanwege Wilders.
( slecht kortetermijngeheugen trouwens... juist dankzij Bakellende moest je vaak stemmen de laatste tijd ) |
Ik wist dat jij zou reageren Pieter, fijn he, hap hap hap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:39
Onderwerp: Té tolerant?
|
|
|
ROELTJE813 schreef: | Hmmm, ok, 'k zal mn mond houden. |
Lijkt me heel verstandig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:36
|
|
|
Wat zou er gebeuren als de PVV de grootste partij zou worden over een paar maand, en dat ze geen coalitie kunnen vormen ......
Mogen we dan met zijn allen weer stemmen, zou leuk zijn, val van het kabinet al voor er een kabinet is ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 17:28
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Nee Mariska dat was het niet!
Het waren 5 lammetjes kris kras door elkaar,
nog erger dan de puzzels van JF.
Probeer er maares achter te komen welke pootjes bij welk koppetje hoord, wel leuk om zo n opdracht te doen. |
JF zou misschien wel bruut gaan hakken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 maart 2010, 00:22
Onderwerp: Traditie,en Religie.
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Cross.
Veel heb ik gelezen over hersensspoeling,dat geneest bijna niet. Die angst blijft altijd aanwezig,ondanks Jezus verlossend werk,zo mooi. Je blijft altijd gevangen in dat web,de hel voor ieder,is Gods Wil. Kerken hebben ook veel schade aangericht,zonder kogerls af te vuren,maar mensenharten wel monddood gemaakt. |
En toch Rinus, Gods Liefde is zo groot, daar kan geen kerk of leer tegen op. Als jij met een oprecht hart bidt tot God, dan zal Hij je zeker bevrijden van die gedachten. Dan zul je merken dat je mag staan in alle vrijheid voor Hem, zonder die dwanggedachten van "ik ben niet goed genoeg"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 23:37
Onderwerp: Traditie,en Religie.
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Lieve allemaal.
Ik heb geleerd den God der Wrake,is in tomeloze boosheid. Ik bezat een natuur,wat des heeren gruwelijk was,mijn moeders aard dus. Wee u dus,het zijn er maar enkelen,die,de vreugde,beproeven,om zonder vreugde,eeuwig in de hemelse kerkbank moeten plaats nemen,om preken te aanhoren,dat leerde ik dus. Bij die Club wil ik niet horen zij Robbert Long ooit,en ik begreep dat ook. God geeft meer angst bij mij,als Vaderliefde,dat geef ik eerrlijk toe.
Ik ben er ook van bewust,dat de zware Kerk,liever had gehad,dat Jezus niet op aarde was gekomen,en beslist het pinksterfeest,ziet,als een foutje van God,in lichtzinnigheid. Dat nooit meer dus. En dan van Godsgeloof,er nog een beeld van te vormen,duizelt mij dus. Ik heb mijn karakter verloren,waar de zon altijd in aanwezig was. Opvoeding ga in het graf mee,en de ziel gaat verloren. |
Hoi Rinus, je hebt geleerd "den God der wrake, is in tomeloze boosheid" en toch gaf die God der wrake, Zijn Enige Zoon. Om te sterven voor jouw en mijn zonden, Hij overwon de dood voor jou en mij, getuigt dat van wrake en tomeloze boosheid, of van oneindige LIEFDE ?? God is rechtvaardig, ja, en Hij zal oordelen, maar nu is het De God van Liefde, omdat hij nog steeds, elke dag, mensen de kans geeft om, door de Zoon, tot Hem te komen. DAT IS LIEFDE !!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 21:09
Onderwerp: Positie en taak van de vrouw in de gemeente
|
|
|
PIETER649 schreef: | zo kun je het dus ook zien... de bijbel als lopend buffet... laad je bordje vol met lekkers en wat je niet aanstaat, gewoon laten liggen ? |
Yep, alleen ik schreef, en daar blijf ik bij, "een gedachte is nog geen waarheid" Ik zie het stukje van, de schrijver, A.P. Geelhoed, nou eenmaal anders.
Maar wat je schrijft daar kan ik ten dele wel achter staan. laad je bordje vol met lekkers, en wat je niet aanstaat, gewoon laten liggen. Is dat niet wat we allemaal doen (ik doe het wel tenminste), of ben jij de uitzondering op de regel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 20:57
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik snap jullie geen van beiden en dat bevalt mij prima!! jullie snap? |
Ik snap dat jij niet veel snapt, snap trouwens niet dat je blij kunt zijn met iets wat jezelf niet snapt, ikke niet snap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 00:47
|
|
|
JONATHAN890 schreef: Mijn partij heeft tenminste een boodschap
http://www.youtube.com/watch?v=c-HARbBfNIQ&feature=related
-------------------------------------------------------------------------------------
ROELTJE813 schreef: | Ik mis alleen de ondertiteling. Nederland is toch nedelandstalig gesproken? |
-------------------------------------------------------------------------------------
Tja, 33 jaar jong en geen engels kunnen verstaan, mss tijd voor LOI cursus, engels ...... Of zou het een kwestie zijn van niet willen verstaan .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 00:36
Onderwerp: Positie en taak van de vrouw in de gemeente
|
|
|
Wat zijn wij MANNEN toch goed he
En op jouw inzending te reageren Anita, kan ik alleen maar zeggen, "een gedachte is nog geen waarheid"
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op vrijdag 5 maart 2010, 00:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 00:03
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: ik meen je wel eens bij pieter te hebben gezien, bbq en gourmetten dacht ik...... of is dat geen eten O nee, het is geen Aviko he
INKA401 schreef: | pieter snapt dat ... |
Pieter snap veel, maar of tie jou snapt .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 5 maart 2010, 00:01
Onderwerp: in het verkeerde lichaam...
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Zie jij dat dan zo...dat God imperfectie heeft gemaakt??? en dan zeggen dat hij die imperfectie verafschuwd en het Hem een gruwel is? Dat lijkt mij hypocriet.
Ik weet zeker dat God, de wereld met een heel andere bedoeling heeft gemaakt. perfect...zoals dat ook weer gaat komen.
Waarom dan nu wel met deze shit van t leven soms?? Daar weet ik ook wel eens de antwoorden niet op...Gelukkig zegt God mij dan....Mijn genade is jou genoeg.... Ik weet t dan weer, ff terug naar de basis.......Jezus |
Ziekte, beperkingen enz enz komen voort uit de zondeval. Dit is niet wat God met de mensen voor had, Hij heeft de mens geschapen naar Zijn beeld, dus volmaakt. Het enige wat invloed op de mens zijn ontwikkeling heeft gehad is de zonde. Toch staat er in de bijbel een heel interessant vers, die nader bekeken mag worden in dit topic. Het staat in Joh. 9 vers 2 Zijn leerlingen vroegen: ‘Rabbi, hoe komt het dat hij blind was toen hij geboren werd? Heeft hij zelf gezondigd of zijn ouders?’ 3 ‘Hij niet en zijn ouders ook niet,’ was het antwoord van Jezus, ‘maar Gods werk moet door hem zichtbaar worden. (NBV)
Volmaakt geschapen, maar door de zondenval "opgezadeld" met "gebreken"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 4 maart 2010, 23:26
|
|
|
INKA401 schreef: | bij jou kom ik al helemáááááál nooit eten |
ik meen je wel eens bij pieter te hebben gezien, bbq en gourmetten dacht ik...... of is dat geen eten O nee, het is geen Aviko he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 19:01
Onderwerp: Hitlers Kruis.
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Van de vele boeken die ik gelezen heeft,ben ik verbijsterd,en ook verast,wat dat derde rijk veroorzaakt heeft.
Erwin W Lutzer,is de auteur van deze geschiedsbeshrijving.
Met verast bedoel ik,dat heb ik nooit geweten,van uit vele documentatie,uit WO 2.
Zeer zeker de Kerk,Luthers en RKK,gaven Hitler,de vrije hand,en spanden samen met de satan,en Hindoeisme.
Een kleine groep,ging er niet in mee,ook Protetands en RKK. Zij verwiselden het Kuis niet,voor het haken kruis,dus gebroken kruis,met alle gevolgen,en de dood tot gevolg.
Nu leven wij,ook in een soort Crisis,de Joodse bevolking krijg weer de schuld,en vele politieke partijen,volgen ook dat Mijn Kampf,in plaats van Gods Woord. Bestel dit boek,Bij Chr voor Iraël,te nijkerk. Lees dat. Want er kom een Antiechrist,die nog verwoesterend is als Hitler.
Psalm,25. Ontwaakt gij dien slaap,en sta op uit dien doon.
Het Christus Kruis,is in ons land,ook niet meer altijd gewenst. |
Hieronder een korte beschrijving van het boek "Hitlers kruis, van Erwin W Lutzer http://www.postorderboekhandel.nl/object/9789077669259/Hitlers_kruis/#beschrijving
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 18:46
|
|
|
zie antwoord Liesbeth 18:44 uur je was me net voor ....
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op woensdag 3 maart 2010, 18:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 3 maart 2010, 18:40
Onderwerp: bidden geneest hiv
|
|
|
APPELTJE084 schreef: | Veel kan, dit niet hoor... Geloof je zelf niet toch? Duh.. (heb dit berichtje moeten aanpassen) Nu gaan mijn nekharen overeind staan! WTF? Wat lees ik nu? Ze bestaan... Mensen die zeggen dat God alles kan doen.. Zelfs ziektes genezen. Zeg... Ga jij wel eens naar een dokter?? Ik hoop het.. Een psalm lezen en bidden, dat werkt niet hoor... Zelfs mijn verkoudheid, daar was niets aan te doen... |
Heb je de reacties wel allemaal gelezen Appeltje, dan zul je zien dat het genuanceerder gezegd wordt dan jij het leest en oppakt. Bij God is ALLES mogelijk, dus ook genezing van HIV of welke ziekte dan ook. Moet je dan maar niet naar de dokter gaan?? Ik zou zeggen, gebruik je gezonde verstand en ga naar de dokter, is ten eerste al handig om een diagnose te laten stellen, en daarbij de medische wetenschap is er niet voor niets..... Zo zou je bijvoorbeeld kunnen bidden of God de arts die je behandeld wijsheid kan geven en dat dat mag meewerken tot je genezings proces.
Verder vind ik bepaalde opmerkingen in je posting, zie hierboven (vetgedrukt) niet echt passend voor CM. Een mening geven is prima, maar kwetsend worden ?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 23:18
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: Zefs als je hier een stevige opmerking maakt, wordt het al negatief beschouwd. We willen liever mild, makkelijk zijn en dat kan ten koste gaan van de waarheid van Christus.
Al te vaak is wijsheid zoveel meer dan waarheid.
Thomas
LIESBETH326 schreef: | Precies, en daarom houdt dit me ook bezig... En wil ik hierover graag met jullie van gedachten wisselen! |
De waarheid is in Christus, "Ik ben de Weg, de Waarheid.... ". Andere meningen hebben is mogelijk, maar kun je ze ook toetsen aan Gods Woord (de Waarheid). Sta je het jezelf toe om tolerant te zijn naar Gods Woord.....
Een voorbeeld; als je merkt dat iemand zich bezig houdt met ongezonde banden, toverbanden, banden van de dood, occulte banden, etc.... zeg je er dan iets van of blijf je zwijgen?? Hoe tolerant sta jij jezelf toe te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 22:12
Onderwerp: 10 geboden,wet van mozes
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Is dat zo raar dan? Het is heerlijk om te mogen zeggen, te ervaren dat je een kin d van God bent. Betaald.
Ik zeg t wel eens tegen mijzelf. Want alzo lief had God Johan, dat Hij zijn enig geboren zoon heeft gegeven, opdat als Johan gelooft, hij het eeuwige leven heeft. En dat is geweldig ! genade gekregen, vergeving, en weten dat Hij mijn vader is, die mij dan onvoorwaardelijk liefheeft. Wel verwacht Hij dat ik mijn best blijf doen, Hij leert mij, soms met een stok en staf, maar uit Liefde.
Ja ik wil zijn wet volgen, maar t lukt soms niet. Maar Hij vergeeft als ik Hem vraag, maar ook bereid ben dat Hij mijn leven mag leiden. Niet meer ik, maar Uw wil. |
Ik zou bijna zeggen, stel die vraag eens aan alle leden op CM, ben benieuwd hoeveel positieve antwoorden je hierop krijgt. Mensen die net als Hannah, jou en mij kunnen en durven zeggen JA, die genade is ook voor mij, op grond van wat jij schreef Joh. 3:16......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 20:39
Onderwerp: 10 geboden,wet van mozes
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ja roel, als je t zo duidelijk vraagt.... (op een openbaar forum, dat door de hele wereld mee te lezen is) ja, ik geloof dat Gods genade ook voor mij gegeven is, en ik hoop dat jij dat ook geloven mag! |
Fantastisch !!!!!! voor mij ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 20:32
Onderwerp: Het Onze Vader, een christelijk gebed?
|
|
|
Ik denk wel dat je mensen kunt vergeven, ook al vragen ze daar niet om. Zolang het jou bezig houdt, ben je er niet vrij van, door in Jezus naam te vergeven (gevraagd of ongevraagd) leg je het neer bij Jezus. Hij zal jou dan ook de rust en ruimte schenken om door te gaan met je leven.
Ik werd vanaf de kleuterschool elke dag gepest om mijn stotteren, nu jaren later weet ik dat vergeving de enige manier is om van die last af te komen. Ik moest inzien dat ik al die mensen die me hebben gepest, me niet hebben begrepen, me te kort hebben gedaan, dat ik al die mensen moest vergeven, in Jezus naam. Hebben ze me daar om gevraagd, NEE, maar het was voor mij nodig, om de last die dat gaf, te verbreken. Voor mij waren al die jaren, die ik met me mee droeg, een bittere wortel geworden, daar ben ik nu van bevrijd......
Dus ja, vergeven zonder dat mensen er om vragen, is nodig, want het bevrijdt je van verkeerde banden met je verleden (in mijn geval dan).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 00:35
Onderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
|
|
|
Ik had aangegeven een busje te willen huren indien er genoeg aanmeldingen voor waren. Dit kan niet doorgaan, de kosten voor het huren van een personenbusje zijn dermate hoog, dat het zou uitkomen op ± € 50,- pp.
Ik kan 3 mensen meenemen, 2 plaatsen zijn al voor Chatuliem en Susannah......
Ik hoor het wel wie allemaal mee willen rijden, kan eventueel wel een busje huren, maken we er een gezellige rit van
Dus mensen die dichtbij de A28 of de A50 wonen ...... Maar ook mensen die naar Ede toe willen komen om vanaf daar mee te rijden kunnen zich melden
Kosten van het huren van het busje moeten we dan maar delen (voorwaarde is wel, vooraf meebetalen aan de huur) .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 2 maart 2010, 00:28
Onderwerp: stelling
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eva, lees maar eens: Ezechiel 18:20. |
Zou jij dan 2 Samuel 11 en 12 willen lezen, en dan met name de verzen 10 en 11 van hoofdstuk 12 ... Het verhaal van koning David en Batseba, de gevolgen hiervan mag je toch ook zien als "erfzonde"
Of "erfzonde" nu wel of niet bestaat, voor mij staat het wel vast dat satan gebruik kan maken van "familiebanden" om ingang te vinden in ons leven. Deze banden zijn dan alleen te verbreken in Jezus naam.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 22:32
Onderwerp: stelling
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Erfzonden bestaan niet Eva. |
Rom.5:12 Door één mens is de zonde in de wereld gekomen en door de zonde de dood, en zo is de dood voor ieder mens gekomen, want ieder mens heeft gezondigd. Is toch ook een erfzonde Chat, ook al zal dit niet zijn wat jullie bedoelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 22:23
Onderwerp: Koning Jezus, nu of toekomende tijd ??
|
|
|
Vraag: Vaak hoor ik mensen zeggen "koning Jezus" maar klopt dat wel, is Jezus al koning?? Hij is de Koning van mijn hart, maar geld ook dat Hij nu al regeert als Koning op aarde, of is de aarde nog van satan, en hebben wij alleen de Heilige Geest als Trooster, tot Jezus terugkomt op de wolken??
Matt.4:8 De duivel nam hem opnieuw mee, nu naar een zeer hoge berg. Hij toonde hem alle koninkrijken van de wereld in al hun pracht 9 en zei: ‘Dit alles zal ik u geven als u voor mij neervalt en mij aanbidt.’ 10 Daarop zei Jezus tegen hem: ‘Ga weg, Satan! Want er staat geschreven: “Aanbid de Heer, uw God, vereer alleen hem.”’ 11 Daarna liet de duivel hem met rust, en meteen kwamen er engelen om voor hem te zorgen. (NBV)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 1 maart 2010, 19:45
Onderwerp: televisie kijken
|
|
|
VINCENT394 schreef: | Hihihi, herkenbaar!
Ik heb dan wel een tv in de huiskamer staan, maar nadat ik inmiddels 4 jaar in mijn huis woon, heb ik nog altijd niet de moeite genomen om mijn tv in te stellen. Ik kan alleen national geografic en RLT10 ontvangen, en dat is precies genoeg voor de twee keer per jaar dat ik even gedachteloos voor de TV wil hangen.
Vincent |
En dat is iets wat alleen mannen kunnen, zijn alle vrouwen jaloers op
http://www.youtube.com/watch?v=GuMZ73mT5zM
De bovenstaande link duurt 10 minuten, maar is echt de moeite van het kijken waard......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 februari 2010, 20:13
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | gokje....zwijnen
ik lees je berichten, denk er het zijne van, t goede onthou ik, rest vergeet ik t stof veeg ik van mijn schoenen
over jouw opmerkingen direct gericht aan ander.......dat vind ik geen leerzaam iets. |
Mat 10,14 En als ze je niet willen ontvangen noch naar je woorden willen luisteren, verlaat dan dat huis of die stad en schud het stof van je voeten. Bijna goed Jonathan .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 28 februari 2010, 19:59
Onderwerp: Vrijdag 26 februari 2010/Bemoediging uit Jezus spreekt
|
|
|
EVA685 schreef: | Zondag 28 februari 2010/Bemoediging uit Jezus spreekt:
PERFECT WERK:
Breng meer tijd door met Mij allèèn, daar komt kracht en blijdschap uit voort, dat tot hechtere vriendschap zal leiden en je werk zeer ten goede zal komen.
Gebedstijden zijn tijden van groei, beperk deze tijden en vele uren van hard werken kunnen waardeloos zijn, de hemelse maatstaven zijn zo anders dan de aardse.
Bedenk, dat uit het standpunt van de Grote Vakman bezien, een slecht werktuig, dat constant werkt, maar ondeugdelijk werk levert, van weinig waarde is in vergelijking met het scherpe, sterke, volmaakte stuk gereedschap, dat slechts korte tijd wordt gebruikt, maar perfect werk produceert. |
Zie Joh. 15 De ware wijnstok...... snoeien en bijsnoeien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 27 februari 2010, 15:22
Onderwerp: onbedoeld christelijk
|
|
|
JOJO659 schreef: | Dat is ook wel aardig kort door de bocht door niet te stemmen gaat je stem automatisch naar de winnende partij heeft iemand mij laatst verteld dus dan kan je beter blanco stemmen dan gebeurt dit niet
christen unie al nader onderzocht?? |
Niet helemaal mee eens Jojo.
Kan ik blanco stemmen? De mogelijkheid bestaat om blanco te stemmen. U kruist dan geen van de vakjes aan en maakt geen andere aantekeningen op het stembiljet. U vouwt uw stembiljet dus onbeschreven dicht en stopt het in de stembus.
Een blanco stem wordt wel meegenomen bij het bepalen van de opkomst (het aantal mensen dat naar het stembureau is gekomen om te stemmen). Een blanco stem telt niet bij de berekening van de uitslag en de kiesdeler/kiesdrempel. Daarvoor worden uitsluitend de stemmen die uit zijn gebracht op een van de kandidaten geteld.
Het uitbrengen van een blanco stem heeft, evenals het niet-stemmen, geen enkele invloed op de zetelverdeling. Dat een niet-uitgebrachte stem naar de grootste partij gaat, is een misvatting.
Wat gebeurt er met mijn stem als ik niet stem? Het niet deelnemen aan de verkiezing heeft, evenals het uitbrengen van een blanco stem of een ongeldige stem, geen enkele invloed op de zetelverdeling. Dat een niet-uitgebrachte stem naar de grootste partij gaat, is een misvatting.
Bron: Postbus 51 https://www.uheefthetvoorhetzeggen.nl/veelgestelde-vragen/#faqcat_6
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|