Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:50
Onderwerp: onaardig gedoe in chat en forum deel 3
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | MARGREET933 schreef: off topic=
Zou ze met een HBO opleiding zelf niet weten wat off topic is " (voorbeeld van onaardig gedoe in de chat en op het forum)
.. |
Je bent gewoon gepikeerd omdat je buiten dr doelgroep valt Cross
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:45
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
CARIN303 schreef: | Leanne, ik maak me zorgen over je, je bent toch NIET aan de schoonmaak gegaan hè ! Kom gauw terug naar je pc en maak het jezelf gemakkelijk! |
Vrees niet,ik ben niet thuis,als ik hier vertrek wordt er achter mn kont schoongemaakt Misschien heeft mn buuf wel net zo'n tik als jij en kom ik in een brandschoon huis thuis?(dream on)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 15:35
|
|
|
JOLAN931 schreef: | hoe doe je dat ook alweer: vakantie vieren?
ben al twee weken 'vrij' en heb me alleen nog maar te pletter gewerkt |
Mot je maar minder bakken schat!
(ik hoop dat je nog tijd overhoudt om te gaan genieten Jolan)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 11:20
|
|
|
CARIN303 schreef: | Heerlijk hè, die frisse lucht in je huis! Wel een groot nadeel.....krijg ineens de energie om wat te gaan doen in huis, opruimen, wassen, strijken Ga maar even in een hoekje zitten en wacht tot dit overgaat! |
Ik hoop dat het niet besmettelijk is....... ga snel in quarantaine Carin!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 09:54
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Eindelijk afkoeling in huis. Raam open en de deur open. Een frisse wind waait door het huis.
En ik heb zin in koffie. |
Ik heb gisteren geshopt en een terrasje gepakt in jouw durrepie Maris,was jaren geleden dat ik er was,is in positieve zin veranderd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 juli 2010, 09:37
|
|
|
Goeiemorgen zonnetjes!!!
De zon straalt,de wind zucht door de bomen,mijn vakantie duurt nog weeeeeeken en de koffie is weer overheerlijk,life is beautyful
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 20:04
Onderwerp: Wat is er 'mis' met homofilie ??
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Een hetero die een seksuele relatie heeft en niet getrouwd is, komt ook niet aan het avondmaal. |
Alleen die dat nu hebben of ook degenen die dat gehad hebben???Want dan hoef je bij ons geen avondmaal meer te houden denk ik.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 17:13
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Wat heerlijk Le, zo kan het ook geweldig zijn dit weer toch?
Het is wel heel erg geweest in de achterhoek...wat verschrikkelijk! Drama's bij het terrein van de zwarte cross
ik ben blij dat de zon hier weer schijnt! |
Ja heerlijk tot mn knieen onder de modder en mijn haar in slierten om mijn hoofd,dat hoefde niemand te zien
Triest dat er slachtoffers gevallen zijn terwijl het zo'n mooi feest kon worden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 12 juli 2010, 13:43
|
|
|
MARY052 schreef: | De regen komt hier met bakken uit de lucht vallen, het is bloedje heet, en zo nu en dan rommelt het. Vannacht was het ook slecht weer.
Mary |
Het is hier heeeeeeeeeeerlijk,heb lekker alleen door de regen en het onweer gewandeld........ben kleddernat maar dik tevreden terug gekomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 11 juli 2010, 11:29
|
|
|
DAVID923 schreef: | tomas, ik had het over aids en de nieuwe soa`s, maar aids is zeker pas na de seksuele revolutie gekomen. niet zo tof doen he, je snapte wel wat ik bedoelde.
ik geloof ook dat God de hand in alles heeft, van aids tot tsunamies. God laat niet met zich sollen! |
Oke David,er zijn meer ziektes,zoals MS,die pas sinds enkele tientallen jaren bekend zijn.MS maakt je zwaar gehandicapt,is een enorm zware jarenlange pijnlijke en verdrietige lijdensweg tot de dood je verlossing geeft............ misschien kun jij mij vertellen waarom mijn liefste daar mee gestraft is?Dat zou een heleboel "waarom" vragen voor mij oplossen.......
(ik ben niet boos hoor,ik vind je wel errug ...... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 23:59
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
Vandaag in 1 ruk uitgelezen:Haar naam was Sarah van de Rosnay en straks begin ik met:Een rebelse meid van Freeman..........lekker hoor,vakantie
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op maandag 12 juli 2010, 13:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 12:45
Onderwerp: angst
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Ik vraag me af, of een bepaalde tolerantie enkel met leeftijd te maken heeft? Dan wel met je eigen geloofsbeleving... Ik ben zelf een stuk jonger dan jij, toch ervaar ik het precies hetzelfde. |
Nee het heeft,denk ik,niets met leeftijd te maken,misschien niet eens met ervaring maar wel met hoe je in het leven staat. Een kennis van mij is ook zijn partner verloren en hij zei dat hij voorheen altijd zorgeloos leefde.......toen ik met hem ging praten bleek dat zijn leven helemaal niet zorgeloos was maar hij ervaarde het zo.De één kan gebeurtenissen beter verwerken dan de ander en sneller naar de toekomst kijken maar je bent niet beter in Gods ogen als je (voor de buitenwereld)alles aankunt. Soms moet iemand je ogen en oren openen en je doen beseffen dat hetgene waar je zo aan vasthoudt toch minder goed is dan je dacht.........zelftolerantie?Je kijkt dan ook anders tegen je medemens aan.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 10 juli 2010, 11:44
|
|
|
DAVID923 schreef: | als je meer van mijn reacties leest, zie je dat ik er meestal mijn mening of gevoel er bij zet, maar in dit geval, vond ik elk menselijk woord te veel, omdat de teksten als zo duidelijk en krachtig zijn in hun algemene waarde en principe.
mag dat 1 x? op een seculier forum snap ik het, maar hier moet dat toch een keer kunnen? *zucht* |
Ja het kan,het mag,soms moet het David,dat begrijpt iedereen hier maar......hier spreek je tegen mensen,niet tegen een schermpje,er zijn hier velen met oud zeer en dan kunnen sommige opmerkingen meer afbreken dan opbouwen(en opbouwen is je bedoeling toch?) Jij praat vanuit een andere achtergrond dan ik,je theologiestudie,je niet gelovige achtergrond etc. Ik kan mijn gevoel in mijn reacties niet uitschakelen,de realiteit is nou eenmaal dat ik een gezin draaiende probeer te houden,dat blijft altijd meespelen. Door een vriend word ik wel eens gekscherend "oud wijffie" genoemd,omdat hij vindt dat ik genoeg levenservaring heb voor een 80-jarige Die ervaringen vormen je,maken je tot wat en wie je bent.Ik ben milder geworden en veel toleranter,waarschijnlijk te tolerant voor jou en dat wil wel eens botsen.Is niet verkeerd in mijn ogen,je kunt van elkaar leren als je er open voor staat en begrip voor elkaar kunt opbrengen.
Ik kan het niet laten een bijbeltekst te plaatsen over (Gods)liefde,er wordt nl. ook gevraagd je naaste lief te hebben als jezelf Het is geen verwijt,het is simpelweg mijn favoriete bijbeltekst.
De liefde is geduldig en vol goedheid. De liefde kent geen afgunst, geen ijdel vertoon en geen zelfgenoegzaamheid.Ze is niet grof en niet zelfzuchtig, ze laat zich niet boos maken en rekent het kwaad niet aan, ze verheugt zich niet over het onrecht maar vindt vreugde in de waarheid. Alles verdraagt ze, alles gelooft ze, alles hoopt ze, in alles volhardt ze. De liefde zal nooit vergaan. (1 kor.13 4-8a)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 22:10
Onderwerp: Knuffelhoekje...
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Mag ik ook gewoon een knuffel zonder dat het een reden heeft gewoon omdat ik er behoefte aan heb ?
Enne een knuffel aan iedereen die wil |
Jaaaaaaaaaa
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 20:41
|
|
|
DAVID923 schreef: | sorry dat ik Bijbelverzen plaats, wat denk ik wel op een christelijk forum, we kunnen idd beten ons hart en onze gevoelen laten regeren.
mijn excusus. |
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op vrijdag 9 juli 2010, 20:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 juli 2010, 16:55
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | jammer dat je zo reageert... in de praktijk zie je dat het blijkbaar niet zo gemakkelijk is... je zou ook mee kunnen voelen of als dat je iets beter ligt: mee kunnen denken. Vind dit een beetje erg koel en afstandelijk overkomen. |
Vind ik ook Susannah,kom eens met iets vanuit je hart,een bijbeltekst kan iedereen opzoeken(sorry,ik klink wat kribbiger dan normaal door de hitte )
Ik haal hier uit:je doet het niet goed want je hebt niet genoeg lief en vertrouwd niet genoeg op de Heer als je angst hebt......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 22:14
Onderwerp: Overleden
|
|
|
A Dieu - Nel Benschop Je bent niet dood - de Heer heeft je geroepen bij Hem te wonen in Zijn glanzend huis Je hoeft geen rust en vrede meer te zoeken, Je hebt ze nu - want je bent veilig thuis. Je bent niet dood - je mag voor eeuwig leven, Je bent verlost van onvolkomenheid, van pijn en van verdriet. God zal je geven een onbegrensd geluk in onbegrensde tijd - Je bent niet dood. – Maar ach, ik zal je missen zoals een mens de meest-geliefde mist. De jaren van geluk zijn nooit meer uit te wissen, En ik geloof: God heeft zich niet vergist.
Zachtaardige Arjan,rustig,bedachtzaam,ik zal je missen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 8 juli 2010, 10:00
|
|
|
GRACE585 schreef: | een dikke knuffel voor mijn jarige dochter 12 jaar
|
Gefeliciteerd!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 7 juli 2010, 08:05
Onderwerp: Vreemde kostganger(s) ?
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Was't een grote hap? Met tandafdrukjes??
Dan mag je wel uitkijken |
ka.......ka.........kabouters?????
Leuke stukjes dames,knap geschreven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 17:59
Onderwerp: WK-gekte
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | hmm...ik gok op van Persie |
Mijn zoon ook maar........ik heb aaaaaaaaaaltijd gelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 17:54
Onderwerp: WK-gekte
|
|
|
3-1 wordt het,Sneijder-Sneijder-Kuyt
Eg woar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 17:53
Onderwerp: Ik ga op reis naar....
|
|
|
Ik ga met de kinderen 10 dagen tussen de zwijnen wonen
En waarom daar?Kort ritje,mooie bungalow in de bossen,lekker vrij en stil maar toch alles bij de hand(het is zo'n je-weet-wel park) Veel meer dan schoon ondergoed,boeken en zwemspullen nemen we niet mee
(Oh ja,natuurlijk wel de laptops,hoeven jullie mij niet te missen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 10:13
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik kan ook niemand kwetsen. Ik zeg hiero dat ik homo's oke vind, en dat de liefde tal van zonden bedekt.
"Is het niet zo dat het iets met de jeugd te maken kan hebben, dat dacht ik ergens gelezen te hebben. Met teveel aandacht van de moeder, en afwezige(kan ook psychichs afwezig zijn natuurlijk) vader?"
|
Geen vader=homo=zonde? Misschien bedoel je het niet zo Shanita maar het raakt me toch wel hard.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 01:21
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Doei Leanne!! |
Doei Zinga!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 22:41
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Jij mag em hebben |
wat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 20:09
|
|
|
HAAS141 schreef: |
ff 3 dagen terug
en onze nieuwe ding is alweer 20 weken en over 20 weken hopen wij papa en mama te worden van ons eerste kindje |
Gefeliciteerd!!!!! Ik had al zoiets gehoord van unsere deutsche mede cm-ers,geweldig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 juli 2010, 17:45
Onderwerp: Kinderdoop
|
|
|
PIETER649 schreef: | Jij mag jouw mening best geven. Iedereen mag dat... ik ook.
Jij vergeet echter 1 ding Chatuliem, wat jij eenvoudigweg "de kinderdoop" noemt, staat in de kerken die dat hanteren, bekend als "de HEILIGE doop. Wat iemand HEILIG is, gaat hem of haar aan het hart.
Die laatste opmerking van jou geeft aan dat jij er van uit gaat dat mensen beseffen dat iets HEILIGS niet de juiste weg zou zijn.... Hiermee doe jij veel mensen pijn, want het gaat hier om veel meer dan om fan van ajax of feyenoord te zijn.... |
Voeg ik nog toe: Bij ons is het "gezinsdoop",als ouders kies je nl.bewust voor de doop,je draagt samen je kind aan God op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|