ChristianMatch

Forum

Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 ... 180 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 13:05
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

ZEELAND736 schreef:
Nee...dat ik zwijg...mij zul je het woord auto hier niet meer horen zeggen!!!

Maar omdat ik er wat anders mee omga dan jij dat doet zwijg je maar en noem je het woord auto niet meer....???
Het was gewoon een opmerking van mij en daar kan je het mee eens zijn of vinden dat ik raaskal.......
Niet zo dramatisch doen Zeeland....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:11
BerichtOnderwerp: Engelse taal op het forum.

FRANKT627 schreef:
Don't worry, W-tje, ik hou alleen maar van jou en daarom gebruik ik nooit Engelse woorden... Knipoog smiley ...laat die visser en mario je maar plagen, bij mij ben je safe Engeltje smiley

Kijk, dit is nu charmante mannentaal.....daar vallen vrouwen voor..... Engeltje smiley

Wel een beetje jammer van dat Engels tussendoor........ Boze smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 27 januari 2012, 13:06
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 11:09

ZEELAND736 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond Smiley met dichtgeplakte mond

Ik snap nooit die smiley's.....Wat bedoel je nu Zeeland????
Dat ik het niet mag zeggen of gewoon mijn mond moet houden????
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 09:45

ZEELAND736 schreef:
Waarschijnlijk leg jij die afstanden die ik rij in de thuiszorg ook niet af per fiets!!!

Het lijkt soms wel voor mensen of je auto je afgod is zoveel woorden en slechte momenten worden er aan gespendeerd........
Het is maar een vervoersmiddel.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 21:31

ZEELAND736 schreef:
NEEEEEEE...Ineke blijft gewoon optimistisch...en Frank ook...
Die garageman gaf me moed...hij weet meer dan mij....
Dat klopt ook wel...want het IS...de kabel...(zojuist gehoord ...kosten 70 euro...en dan nog erin zetten)
Die is besteld...maar wordt waarsch pas maandag....
Ik denk nu maar weer...het kan erger....

Ach, ga je toch lekker op de fiets???
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 20:58
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.

GRIFFIN748 schreef:
Ach ja, waar bemoei ik me ook tegenaan, ik ga niet eens mee Knipoog smiley

Griffin....aan 't werk, nu pas eindelijk neuspeuter-tijd...

Even erg off topic maar heb jij nu ook van die snoepautomaten in je bus????
Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 januari 2012, 20:46
BerichtOnderwerp: invloed van Westers denken op christenen?

THOMAS968 schreef:
De kerk biedt wel tegenwicht. Maar in hoeverre zoeken mensen in Drachten de eigen beleving? Het is wel zo dat het indruk maakt dat je er met zoveel mensen zit die doorgaans ook enthousiasme uitstralen. Het helpt echt daar moet je eerlijk in zijn. Maar is dat gemeenschapszin of het gevoel met velen te zijn? Ik zit zelf in een vergrijzende en teruglopende kerk en dat geeft toch geen goed gevoel. Toch is er wel een gemeenschapsgevoel omdat ik veel mensen vanouds ken. Aan de andere kant weet ik dat heel veel mensen zich in de kerken ook wel alleen voelen en de gemeenschap niet zo sterk ervaren. Ik moet wat dat betreft de baptisten nageven dat ze wel goed aan de sociale kant denken en elkaar ook buiten de kerk ontmoeten. De kerk is in die zin wel beinvloed door de moderne tijd maar nog steeds een ontmoetingsplaats.

Verder Willemijn: de meeste kerken en gemeentes lopen heel sterk terug.

Thomas

Er lopen bepaalde kerken terug, de meer traditionele kerken zeker...Hoewel die refodromes staan er ook niet voor niets.Maar wat je in tegenstelling tot vroeger ziet is dat er een grote evangelie golf is gekomen en er gewoon een ontzettende groei is van het aantal gemeentes en van diverse soorten......Dus praat je dan over een leegloop? Nee, er is meer verspreiding......mensen hebben veel meer keus...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 21:41
BerichtOnderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.

GRIFFIN748 schreef:
d'r is trouwens niks frans aan mijn Lagotto Romagnolo Boze smiley

verders onder voorbehoud, he...want ik heb nog niet gelezen dat HetBeest666 mee mag

en je dienstrooster he?
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 21:35

MOMO697 schreef:
hebben we met zn 3-en gedaan na er heel hard en in weer en wind voor gewerkt te hebben ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Dat is dan toch een keuze die je maakt om het daaraan te besteden?
Niets mis mee maar dan blijven er inderdaad andere dingen liggen.......zo werkt dat bij iedereen toch?
Ik heb geen flatscreen en heb de behoefte ook niet om er één aan te schaffen......maar als dat nu een hartewens is? Prima toch?

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 24 januari 2012, 21:36
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 06:13

THOMAS968 schreef:
Ik denk dat de houding van de kerken de individualisering sterk heeft bevorderd. Wie wil nu nog katholiek zijn? Voor veel protestantse kerken geldt het ook. De kerk maakt de eigen principes maar al te vaak niet waar.

Thomas

Ik ben het niet met je eens...Juist in de kerk merk je dat mensen gemeenschapszin zoeken...Waarom zijn er van die grote refodromes en stroomt Drachten op zondagochtend vol......
De maatschappij is verindividualiseerd maar de kerk? Juist niet zou ik zeggen.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 06:10

GERRIT084 schreef:
Verhip Zieke smiley je was toch tegen Engels tikken Smiley die vol vragen zit

Ik bedoelde ook de stroming........ Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:58
BerichtOnderwerp: "Dat vertel ik je later"

RONNY104 schreef:
dus zo komen jullie aan die massa,s aan post,dom praten!

Laag complex heet dat Ronny......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:54

PIETER649 schreef:
De SP staat in de peiling inmiddels op 30 zetels Zieke smiley

Wat een jalouzie is er toch in het land bah.
Ik rij graag in een comfortabele auto met veel pk´s onder de motorkap, ik ben blij met mn vrijstaande huis en ik geniet van mn nieuwe vijver met koikarpers die inderdaad duur zijn.
In april komen er nog n paar bij, kost weer n fortuin.

Moet ik me nou gaan schamen daarover???? Zijn jullie gestoord ofzo? Ik werk er voor he.

En weet je wat? Als je zelf ook meer luxe wil, moet je niet klagen, maar er voor werken...
Maar goed, werken voor je brood en n beetje meer, lijkt af en toe vloeken in de kerk op cm.

De vraag was niet of je je het kan permiteren maar of het nodig is dat je het hebt.......
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 15:17

LENYH959 schreef:
Vind ik wel een goede zet. Als je erbij nadenkt zijn er zo veel dingen die eigenlijk ook te voet of met de fiets kunnen.En als je dan vind dat dat met alles wel kan dan is het een goede keus.

Het is maar net hoe belangrijk je een auto vindt....ik vind een auto een vervoermiddel, niets meer en minder en je komt makkelijk van A naar B......
Maar er zijn uiteraard mensen die een auto een statussymbool vinden....Nu hecht ik niet aan status dus aan mij is dat niet besteed...
Maar het ligt natuurlijk ook aan je persoonlijke omstandigheden, de trein is ook niet zo goedkoop of je moet de tijd hebben om al die treinaanbiedingen af te gaan....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 23 januari 2012, 15:31
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 12:42

GERRIT084 schreef:
Och weet je, het was maar een voorbeeld, ik ken er nog veel meer maar dat is een gebed zonder einde.
Alleen het gezegde al verbeter de wereld en begin bij jezelf, als iedereen dat nu zegt en niets doet wat vaak het geval is, blijven wij in die visuele cirkel zitten.
Dus met andere woorden zeg je eigenlijk, ik ben goed bezig, ik zie om naar die ander.
En geeft dan een verwijtende opmerking van verbeter de wereld en begin bij jezelf.
En in de meeste gevallen wordt dit gezegd omdat men zo vlug geen ander antwoord heeft.

Nee hoor Gerrit, troost je.....ik vind zelf juist dat ik vaak te weinig aandacht voor mensen heb en je weet het, ik kan niet tegen geneuzel dus dat sla ik ook maar het liefst over.....Dus ik ben goed bezig?, nee, dat vind ik niet van mijzelf.....er zijn zeker wat aandachtspunten, gelukkig maar he, ben een echt mens.....
Wat ik me wel realiseer is dat we met zijn allen, dus ook jij en ik er voor moeten zorgen dat we in een beetje leefbare wereld leven...en daar ook een beetje positief naar kijken.......Ik wil niet meegaan in die negatieve flow van doemdenken en moppers over hoe slecht alles is. Er zijn altijd ook nog mooie dingen....... Knipoog smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 23 januari 2012, 12:46
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 12:03
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

http://youtu.be/WsvszDQFiM8

Lekker rustig thuis, koffie en op mijn gemakje een vergadering voorbereiden met deze mooie muziek aan.......Het leven is goed......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 23 januari 2012, 12:04
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 11:30

GERRIT084 schreef:
Zo positief als wat, maar ook nuchter met wel een heel brede kijk op dit leven.
Gisteren nog bij de H.A viering, iedereen doet flink zijn best om mooi gekleed ten tonele te verschijnen.
Vreemde woordkeus wellicht, maar toch, zo zag ik het, nog steeds, soms is het net schijnheiligheid ten top gestegen.
Gewoon een echtpaar, zij zaten al aan de tafel toen iedereen de kerk binnen kwam, hij is sinds enkele jaren invalide door een hersenbloeding.
Voorheen melkboer en kruidenier, op zondag ouderling en collectant een beetje aanzien had hij wel.
Alleen deed iedereen nu zijn best om zo dicht mogelijk bij de dominee te zitten.
En het echtpaar zat zo,n 15 meter bij de rest vandaan toen moest een ouderling met het brood en de wijn op en neer huppelen.
Echte samenhorigheid en rekening houdende met is dat niet, en zeker geen omzien.
En dit was in de kerk, geloof mij nu maar, in die grote boze buitenwereld is het geen haar beter. Omzien

Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril

Het verhaal komt bij mij over als een incident en ik moet je eerlijk zeggen dat ik bij een Avondmaal ook niet precies weet wie wat heeft en wie waar zit of staat.....
Maar om dit nu dan gelijk een niet omzien naar elkaar te vinden?
Het is ook je eigen blik van kijken daarin he en wat jezelf uitstraalt.......
Gelukkig kan jij dan het goede voorbeeld geven en je anders gedragen?
Verbeter de wereld en begin bij jezelf luidt het spreekwoord toch?

Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 09:45

GERRIT084 schreef:
Omzien naar anderen doet bijna iedereen, maar dat is ook het enigste, of ze er ook nog wat mee doen, dat is weer wat anders.
Omzien en veroordelen, of oordelen, dat is het enigste wat wij er mee doen.

Je staat wel lekker positief in het leven Gerrit, mijn ervaringen zijn gelukkig anders.......
Als je met zo'n blik van kijken in het leven staat zie je-volgens mij- ook weinig positieve dingen.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 08:44
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

Ik ga maar even ontopic Knipoog smiley

Mijn mooiste moment vandaag? Dat ik wakker werd, de regen hoorde kletteren tegen het raam en dat ik me bedacht dat ik vrij was.......... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: maandag 23 januari 2012, 06:55

LENYH959 schreef:
Absoluut mee eens, dat is ook mijn punt.Maar zoals ik al zei mensen die een lcd tv hebben en dan opeens een led en dan weer een 3d tv. Tevredenheid met wat je hebt en niet hebzuchtig zijn en steeds het aller nieuwste willen.Dat is waar ik het fout vind.Ik heb ook mooie spulletjes,en als die op zijn of het niet meer doen dan koop ik iets nieuws.Dus helemaal niks mis mee.Maar vergeet dan ook de arme medemens niet.Ik geef mijn geld persoonlijk liever uit aan mensen die het harder nodig hebben dan ik.Maar dat is mijn leefstijl dat is voor iedereen anders en dat mag ook. Dat is ook westers dat iedereen mag doen en laten wat hij/zij wil.

Ben het helemaal met je eens....Maar wat ik me weleens afvraag, wat is arm en wat is hebzucht?
Ben je arm als je geen lcd tv hebt? Nou die heb ik niet want ik kijk zelden tv....dus vind ik zonde van mijn geld....
Is het hebzucht als ik een boek koop omdat ik toevallig heel veel van lezen hou? Is het hebzucht als ik de nieuwste Iphone heb gekocht omdat ik daar zoveel mee kan en daarom de helft van mijn mobiele nummers kwijt ben? En het ook wel stoer vind om er één te hebben?
Iedereen heeft daar andere criteria voor...
Wat ik wel vind is dat iedereen om moet zien naar de ander op wat voor manier dan ook......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op maandag 23 januari 2012, 07:03
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 22:10

THOMAS968 schreef:
Neem een Apple, die synchroniseert automatisch alles in je iPhone, iPad en Apple zelf. Maar ja, zie boven.

Thomas, vindt het wel makkelijk allemaal en vergeet wel eens dat hij wat vergeet, oeps.

Ahum, ik heb de nieuwste Apple gekocht die dat allemaal doet.....NEE DUS!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:57

LENYH959 schreef:
Daarom zegt Jezus ook de wil is sterk maar het vlees is zwak. Je handen hebben alles al gekocht voordat je het zelf kan tegenhouden. Maar dat is dan ook de wereld waarin we leven. :)

Maar wat is er dan mis mee om wel mooie dingen te kopen als je je dat kan permitteren? Zo is inderdaad de wereld, nou en? Niets mis mee toch?
Zolang je het maar kan relativeren en het geen hebzucht wordt......

Verleden week een nieuwe telefoon gekocht en ben nu de helft van mijn nummers kwijt........ Boze smiley Je weet dus tegenwoordig geen nummer meer uit je hoofd.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 22 januari 2012, 22:09
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:23
BerichtOnderwerp: Vrij zijn Weekend 2 en 3 maart

ESTHNA266 schreef:
Ga jij ook naar het vrij zijn weekend? Ben je er al vaker geweest of juist niet.... Deel hier je ervaring of vragen

Zelf ga ik voor het eerst.

Voor meer info:
http://bevrijdingspastoraat.nl/index.php?option=com_rsevents&view=events&layout=show&cid=20&Itemid=339

Wat is een vrij zijn weekend???? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Een vrij weekend is heerlijk, dat weer wel....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:17
BerichtOnderwerp: eten in Duitsland 21 jan

ERIKA129 schreef:
Heerlijk verteld meneer chat Clown smiley
Maarre Boze smiley
Wat betreft voetje vrijen. Ik strekte slechts mijn benen onder tafel en raakte daarbij Erika aan. Die was zeker niet op haar mond gevallen. Zij vatte dat op als een amoureuze handeling, maar dat was zeker niet de bedoeling.Dit stukkie he Clown smiley
Wel erbij vermelden dat ik jou geheel en al in de tang had en compleet mond dood Lachende smiley En dat alles geheel onschuldig en tot veel leedvermaak Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Lachende smiley met blinkend witte tanden

Gewoon een leuk en gezellig etentje veel gelachen lekker gegeten, serieus gesprek ben het zoooooooo met je eens he Knipoog smiley

Toch geen ongewenste intimiteiten daar in Duitsland????????
Of evt een nieuw CM setje? Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 22 januari 2012, 21:20
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:14
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

FRANKT627 schreef:
neen, want ik kan niet zo'n lekkere ovenschotel maken. Tevens wil ik de mensen niet aanzetten tot het zoeken van onbenullige uitvluchten om niet te komen...dat heb ik ondertussen al wel gehad allemaal... Boze smiley

Positivo...... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 21:11
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

FRANKT627 schreef:
Nou, maak jij dan maar een lekkere ovenschotel met dat spul...en nodig mij dan maar eens uit Knipoog smiley ...je zal nu wel minder praatjes hebben...

Jij kan Cootje ook uitnodigen Frank..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 15:01
BerichtOnderwerp: vergeven

JOLAN931 schreef:
Ik denk dat wij mensen met Gods hulp een anders alles kunnen vergeven, hoe ellendig de voorgeschiedenis ook was.
Je ziet het om je heen, mensen met een incestverleden, of anderzinds...het kan!

Maar dat wil niet zeggen dat je er ook al aan toe bent. Maar als je God oprecht bid om een hart dat vergeven kan, dan denk ik niet dat Hij je dat niet geven zal.

Zo overkwam mij gisteren iets bijzonders.
Ik kwam mijn ex-schoonmoeder tegen. Zij heeft mij veel pijn gedaan, maar door de tijd slijten ook alle wonden een beetje. Er was grote twijfel van beide kanten, en opeens waagde ze de stap om me aan te spreken(respect!)
We hebben midden in het winkelcentrum een goed gesprek gehad. Een gesprek wat opluchtte en wat de lucht klaarde zonder dat dingen uitgesproken werden. Ik voel nu dat ik ook haar vergeven heb, terwijl ik dacht dat ik haar levenslang zou haten. Ik kan anderen alleen maar aanraden...neem de tijd! Vergeven is een bevrijdend gevoel. Ik kan eindelijk, zonder wrok mijn dorp verlaten terwijl ik nooit gedacht heb dat dit ooit gebeuren zou.

Maar is dat vergeven? Ik denk dat het ook verschillend kan zijn wat je daar onder verstaat.....Als ik jou verhaal lees ik dat de lucht geklaard is....
Maar doet dat ene gesprek er dan zo toe dan je dan gelijk in vergeeftermen denkt?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 14:36

MAR907 schreef:
Ik denk juist wel uit eigen kracht. Waarom?
Omdat zij van de Heer geleerd hebben, uit de bijbel, om eerst een ander te vergeven zodat God de eigen zonde kan vergeven.
Hoe vertaald het zich? Lees de hogepriesterlijk gebed waar de Heer ons leert hoe te bidden.
Tevens leert de Apostellen het ons.
Juist om te voorkomen dat de satan ermee op de loop gaat in iemands leven.

Mat 6:12 En vergeef ons onze schulden, gelijk ook wij vergeven onzen schuldenaren.
Luk_11:4 En vergeef ons onze zonden; want ook wij vergeven aan een iegelijk, die ons schuldig is.

2Co 2:10 Dien gij nu iets vergeeft, dien vergeef ik ook; want zo ik ook iets vergeven heb, dien ik vergeven heb, heb ik het vergeven om uwentwil, voor het aangezicht van Christus, opdat de satan over ons geen voordeel krijge;

Dat zijn mooie woorden hoe het zou moeten zijn Mar.....ik denk alleen dat de praktijk wat weerbarstiger is denk je niet? Je moet mensen ook geen schuldgevoel aanpraten als ze dat niet kunnen, die indruk krijg ik nu een klein beetje....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: zondag 22 januari 2012, 08:59

MOMO697 schreef:
Ja

maar niet uit eigen kracht

als Corry ten Boom het kan door de kracht van Jezus waarom dan wij niet?
want zij was echt niet in staat om het zelf te doen
En Nicky Cruz kon de moordenaars van zijn broer vergeven alleen door de kracht van God. Zelf zou hij het liefst op ze afvliegen en ze vermoorden.

We zijn niet allemaal van die Corrie ten Booms en Nicky Cruz Momo......en het komt bij mij wat onwerkelijk over al die verhalen, maar dat is heel persoonlijk.........Het is fijn dat zij dat kunnen maar moet dat dan voor ieder mens kunnen? Ik geloof wel dat je zoiets een plek kunt geven maar heet dat vergeving???
Er wordt vaak gesteld dat je moet vergeven en als je dat wilt dat dat ook kan.......dat is fijn als je zo kunt denken en dat ook kan....Maar voor sommige mensen en het leed wat hun persoonlijk is aangedaan laat zoveel zeer achter dat die mensen al blij zijn als ze het eenplaatsje in hun leven hebben kunnen geven.....
Dat soort verhalen kan ook op schuldgevoelens van mensen werken die niet kunnen vergeven .......
Een ieder denkt op zijn niveau he? vergeet dat ook niet......Ik zou ook wel zo willen denken als Hillary Clinton,noem maar even iemand, maar zo slim ben ik niet dus ik denk ook niet zo.......maar ben ik daarom minder? Welnee....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 22 januari 2012, 09:12
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232 (69)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 januari 2012, 21:02
BerichtOnderwerp: Jij...als dier

MARIO216 schreef:
W'tje zal wel een krokodil kunnen zijn Smiley met dichtgeplakte mond

Ja, en dan slik ik jou in met één hap Mario bij dit soort opmerkingen......
Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van WILLEMIJN232
Ga naar pagina Vorige 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 ... 180 Volgende
Pagina 75 van 180