Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 maart 2010, 22:45
Onderwerp: Kinderdoop
|
|
|
De leer over de doop is als volgt samen te vatten: Zie hierboven........
Dat is niet zoals de leer bij ons in de gemeente is
Het is dus echt heel afhankelijk van dominatie of gemeente ...
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op woensdag 24 maart 2010, 22:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 24 maart 2010, 11:32
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
JOLAN931 schreef: | mn was is klaar en ik heb geen zin om hem eruit te halen, enne.... vanmiddag kijkers voor mijn huis...spannend |
Heeft W al ruimte vrijgemaakt in zijn huis dan, stel je voor dat je huis verkocht wordt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 23 maart 2010, 13:56
Onderwerp: Mijn zoon
|
|
|
MARY052 schreef: | Hallo allemaal,
Gistermiddag werd ik gebeld.........Karst(mijn zoon van 17) had zijn pink in een machine gehad en het zag er slecht uit. Naar het UMCG in Groningen......... Daar de hele middag op de spoed eisende hulp gezeten en wachten wachten wachten. Uiteindelijk is hij om 21.45 uur geopereerd aan zijn pink. Ze kunnen nu nog niet zeggen of zijn pink herstelt of .........dat de pink af gaat sterven.......Willen jullie bidden voor algeheel herstel? en om rust en vrede voor Karst en mij?
Thanks! Groet Mary |
Tuurlijk !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 maart 2010, 23:31
|
|
|
RENSKE067 schreef: | nepfriezin hoor |
En als drent heeft ze ook afgedaan, de overloopster....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 maart 2010, 21:33
Onderwerp: Avondmaal
|
|
|
HENK710 schreef: | Inderdaad. Het Avondmaal is bedoeld voor mensen die verlossing nodig hebben, ongeacht de aard van hun tekortkomingen. Het Avondmaal zegt niets over de mate of aard van je zonden, maar enkel over je belijdenis je afhankelijk te weten van God en van Zijn verlossing! |
In de vetgedrukte zin kan ik me niet vinden Henk, volgens mij is het Avondmaal ingesteld voor de mensen die al verlossing hebben ontvangen. Het is misschien een detail, maar wel 1 om over na te denken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 maart 2010, 21:22
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Helaas hier vind je me weer als een tegenstander. Het is voor een heel groot gedeelte gebaseerd op een mythe. Leg maar eens uit waarom het vlees niet goed genoeg is bij de supermarkt of de slager. En ga geen verhaaltjes ophangen over de zielige dieren bij boerderijen want ook dat is een mythe. Werk maar eens een dagje mee met een boer en dan zul je zien hoeveel liefde hij voor zijn beesten heeft. |
Chat, soms snap ik je echt niet, je suggereert (al) weer iets wat niet eens aan de orde is...... Dit valt echt onder de categorie uitlokken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 maart 2010, 01:24
Onderwerp: Avondmaal
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Het gaat er niet om of het wel of niet van onze tijd is om iemand uit te sluiten van het Avondmaal... Ik baseer dat liever op de Bijbel. En als ik eerlijk ben, dan lees ik daarin wat anders dan dat ik vanuit de traditie vanwaaruit ik kom altijd geleerd heb...
In dit gedeelte valt me op dat een ieder zichzelf moet toetsen. Dat zou wijzen op eigen verantwoordelijkheid of je wel of niet deel mag/kunt nemen aan het Avondmaal. Ik lees niets over tussenkomst van voorgangers/ouderlingen. Het lijkt een zaak tussen God en de mens zelf.
Ik denk wel dat het een taak is van voorgangers en ouderlingen om erop toe te zien dat de gemeente zich 'in belijdenis en levenswandel als christen gedraagt'. Dat betekent dus ook het vermanen van hen die zich onchristelijk gedragen / in zonde leven. Dan gaat het niet alleen om de mensen die praktiserend homofiel zijn of mensen die ongehuwd samenwonen... Maar vermanen is wat anders dan weigeren...
Ik moet opeens denken aan het Avondmaal dat Jezus vierde, kort voor Zijn sterven. Judas kreeg ook het brood en de wijn aangereikt, terwijl Jezus ongetwijfeld geweten heeft dat hij niet in Hem geloofde als zijnde de Zoon van God die verlossing bracht. Judas werd niet geweigerd om deel te nemen, wel aangesproken... Zie Mark. 14. |
Moet eerlijk zeggen dat ik dit bovenstaande stukje een echte eye-opener vind, zo had ik er nog niet tegenaan gekeken. Denk dat ik mijn mening toch zo hier en daar moet bijstellen.
Er is echter wel een argument waarom je niet aan de maaltijd des Heren mag deelnemen (misschien zijn er wel meer argumenten, maar deze wist ik toevallig). Dit staat in 1 Korinthe 10 .........:14 Om deze reden moet u, geliefde broeders en zusters, u verre houden van afgodendienst. 15 Ik spreek tot verstandige mensen, dus u kunt wat ik nu zeg naar waarde schatten. 16 Maakt de beker waarvoor wij God loven en danken ons niet één met het bloed van Christus? Maakt het brood dat wij breken ons niet één met het lichaam van Christus? 17 Omdat het één brood is zijn wij, hoewel met velen, één lichaam, want wij hebben allen deel aan dat ene brood. 18 Kijkt u eens naar het volk van Israël. Hebben tempeldienaars die van de offers eten niet eveneens deel aan hetgeen geofferd wordt? 19 Wat wil ik met dit alles zeggen? Dat offervlees een bijzondere betekenis heeft? Of dat afgoden echt bestaan? 20 Dat niet, maar wel dat heidenen aan demonen offeren en niet aan God, en ik wil niet dat u één wordt met demonen. 21 U kunt niet drinken uit de beker van de Heer en ook uit die van demonen, u kunt niet deelnemen aan de maaltijd van de Heer en ook aan die van demonen. 22 Of willen we de Heer tergen? Zijn we soms sterker dan hij? (NBV)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 22 maart 2010, 00:46
|
|
|
INKA401 schreef: | jéééétje luitjes ... weet je wat ik mij nu onderhand afvraag? ... of jullie ook nog in jullie gemeenten sociale kontakten hebben ... CM is toch maar bijzaak? ... sorry hoor maar als ik dit topic lees, is het toch héél veel onzin ... ik ben van deze club al ruim 4 jaar lid, en het nivo? pfffffffffffff ... twas vroeger heeeeeeeel anders ... jammer ... kom op luitjes verzin eens iets nieuws ... organiseer eens iets nieuws ... ja, tkost je wél wat moeite, maar de voldoening is enorm kan ik jullie zeggen ... de gene die mij kennen weten wel waar ik over praat |
Deze reactie past dus precies in het off-topic topic. Je bent op de goede weg Inka, je leert het al aardig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:59
Onderwerp: Aan mijn zijde.
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Intussen zal het bekend zijn,dat ik geen walker ben,en nordic walken verafschuw. Jalours ben ik op Henoch,Dat echt Wandelen met God. Ik heb gewandeld in neon licht,diverse keren,zelfs. Raar eigenlijk.Mijn rechterarm,is dragend,in groot gewicht,nog steeds sterk,en toch zo zwak,om echt te dragen,in wandeling. Ik verdraag gewoon niemand meer ,aan die zo sterke arm,nog steeds. Die rechterzijde,betekend veraad voor mij,om mijn geest onderhorig te maken. Verkapte veliefdheden lees ik ook,en ik denk,zij graven mijn graf nog dieper,in mijn snel weg te willen.
Een paar passen van mijn Apartement,is er een mooi poldergebied,om vogels te zien,met aan mijn arm terzijde,in Gods Heerlijkheid. Ach een echte wandelaar,om de natuur op te snuiven,zal ik nooit worden. Want geitenwollen sokken koop ik niet dus. Maar dat echt dragen,dan ben ik onvermoeid,en til ook boven mijn gewicht,in Godsgeloof. En fluiten snijden uit rietstengels. Ach,toch ben ik in heel veel ,wat gepaseerd is,in mijn leven,heel tevreden. |
Wandelen en ook nordic walken, heerlijk ontspannend lopen door Gods natuur...... en nog goed voor de conditie ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:58
Onderwerp: Waarom gaan mensen naar een waarzegger/ster?
|
|
|
JEANFRITS816 schreef: | mensen gaan naar een waarzegger omdat ze gevoed willen worden door de duivel ihih. dit is niet hun bedoeling,maar dit is wel een ongewenste bijwerking. mensen willen graag weten wat de toekomst hun brengt.waarzeggerij is dus voeding voor je ziel zoals glas voeding voor je ogen is ihih. |
Iets met een spijker en een hamer JF. Brute opmerking
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:37
Onderwerp: Gods Toorn.
|
|
|
ALFAROMEO918 schreef: | Intussen heb ik vele preken beluisterd,van Refo tot Pinkstergemeente. Honderden bladzijden bestudeerd,van vele demonatie. God Toornd inderdaad,anno 2010. Nauwkeurig heb ik de Zondvloed,bestudeerd,in de dagen van Noach. Van de Pinkstergemeente,kan ieder zeggen,wat zij willen,maar zij zijn wel open,in het Laatste Bijbelboek,de Openbaringen,de Gramschap van God,in Toorn. Het zijn nu weer de dagen van Noach,en nu ook huwelijkken in ongelijke geslachten,verworven. Lot,wij willen gemeentschap,met uw Gasten,in Sodom,en Gomorra,waar hij zijn woonstede had. Sexuele lust dus. Die steden bestaan niet meer,wel de Dode Zee,waar geen leven mogelijk is,door het zoutgehalte. Ik ben gaan bestuderen,wat Gods Toorn inhoud,en schrijf dat ook op. En ik ben ook gekruisigd,en geband,op chr sites. Ook censuur in mijn leven. Tussen Troon en Toorn,is er één letter verschil. Ik wil bij Gods Troon zijn,en nooit zijn Toorn ervaren,in de Dagen van Noach. |
Mensen plaatsen zichzelf onder Gods toorn.... De bijbel zegt het is een leugen, je bent vrijgekocht door het bloed van Jezus Christus, in Hem ben je vrij. En kom je voor Gods troon, dan zal Jezus je voorspraak/vrijpleiter bij God de Vader zijn.
Joh. 3:14 De Mensenzoon moet hoog verheven worden, zoals Mozes in de woestijn de slang omhooggeheven heeft, 15 opdat iedereen die gelooft, in hem eeuwig leven heeft. 16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft. 17 God heeft zijn Zoon niet naar de wereld gestuurd om een oordeel over haar te vellen, maar om de wereld door hem te redden. 18 Over wie in hem gelooft wordt geen oordeel uitgesproken, maar wie niet in hem gelooft is al veroordeeld, omdat hij niet wilde geloven in de naam van Gods enige Zoon. 19 Dit is het oordeel: het licht kwam in de wereld en de mensen hielden meer van de duisternis dan van het licht, want hun daden waren slecht. 20 Wie kwaad doet, haat het licht; hij schuwt het licht omdat anders zijn daden bekend worden. 21 Maar wie oprecht handelt zoekt het licht op, zodat zichtbaar wordt dat God werkzaam is in alles wat hij doet.’
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zondag 21 maart 2010, 17:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:29
Onderwerp: Donderdag 11 maart/Dagelijkse bemoediging
|
|
|
EVA685 schreef: | Jazeker Cross nu naar je zin?
Groetjes van Eva. |
Je moet het doen zoals jij het wilt doen Eva, en lezen doe ik ze toch wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:28
Onderwerp: De Muziek,bepaald het geloof niet,maar het Hart.
|
|
|
IMKE917 schreef: | Het juiste spoorkaartje heb je, wanneer je Jezus aanvaard hebt als jou redder en verlosser. Dan mag je het het "hopen op het juiste kaartje" vervangen door het zeker weten, Rinus, en mag je zingen en juichen, zoals een nachtegaal ! God's zegen. |
Fijn he Imke, om die Zekerheid te mogen bezitten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:21
Onderwerp: opwekking 2010!
|
|
|
HANNA566 schreef: | Ik ga voor het eerst kamperen op opwekking. Ik was benieuwd wie er nog meer gaan. En waar moet je allemaal aan denken om mee te nemen. Omdat het voor mij de eerste keer is, kan ik wel wat handige tips gebruiken. |
Wij gaan met een hele groep vanuit de gemeente, ong. 100 mensen. Wat je mee moet nemen, euh, wat je ook mee zou nemen als je "gewoon" zou gaan kamperen. Kan je wel een advies geven, neem warme kleding mee voor de avonden, het kan nog best afkoelen en voor de nacht eventueel een extra deken. De afgelopen jaren was het erg warm, dus zonnebrand inpakken zou ik ook doen.
Veel plezier .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 23:09
|
|
|
[quote=MIEKE364]Blijf maar volharden, Crossroad, in je veroordelen en je vasthouden aan je negativisme, zaken uit hun verband trekken en demoniseren. Je reageert vanuit angst. Ik heb oprecht met je te doen. Heb je zelf niet in de gaten wat de strekking is van wat je stelt? Blijf maar volharden, Crossroad, in je veroordelen en je vasthouden aan je negativisme, zaken uit hun verband trekken en demoniseren. Je reageert vanuit angst. Ik heb oprecht met je te doen. Heb je zelf niet in de gaten wat de strekking is van wat je stelt? Het is werkelijk treurig hoe beperkt je zicht is en hoe je met je eigen beperkte mogelijkheden mensen die verder kunnen zien dan jij in een kwaad daglicht probeert te stellen en te etiketteren als slecht. Bedroevend. Bedroevend.
Blijkbaar voel je je aangevallen door mij, maar weet dit, het zijn niet mijn woorden, maar woorden die Gods Geest mij geeft. Je kunt mij gerust beledigen het raakt mij niet, in Hem ben ik sterk, en in Hem mag ik de Waarheid zeggen en spreken.
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zaterdag 20 maart 2010, 23:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 22:25
|
|
|
[quote=MIEKE364]Het is weer eens alles naar de negatieve kant uitrekken, Cross, de makkelijke weg, ook al doe je moeite op sites te kijken en erover te lezen. Het is de interpretatie van zaken die me tegenstaat en waar Willemijn, mijns inziens, op doelt. Yoga, zoals die nu in onze samenleving wordt gepresenteerd, mits gegeven door docenten opgeleid in door de vereniging van yogaleraren erkende opleidingen, kan je niet vergelijken met sjamanisme of occulte zaken. Het heeft er in de verste verten niet mee te maken. Ik zeg niet dat er geen ongevaarlijke yoga is, daar kan ik niet voor instaan. Er zijn ook occulte religies (lees de verhandelingen van sola er maar op na). Er zijn ook christenen die kinderen misbruiken en hun echtgenotes in elkaar slaan omdat dat in de bijbel staat en noem het maar op. Daar kan ik als christen ook niet voor instaan. Je kunt niet alles over één kam scheren, dat is heel goedkoop en makkelijk. De hatha-yoga waarin ik les geef is van oorsprong (India) een weg om mensen te helpen dichterbij God te komen, dat sluit het geloof in de Weg van Christus geenszins uit. Yoga competeert niet met welke geloofsovertuiging dan ook. Door de yoga-oefeningen en de meditatie help je jezelf te oefenen wat losser te komen van je ego en de daarbij behorende zaken waarvan God vraagt je verre van te houden in de tien geboden. Het beoefenen van de hatha-yoga waarin ik les geef, helpt mijn cursisten los te komen van jaloezie, haat, bezitsdrang, geldingsdrang, liegen, liefdeloosheid etc. etc. alle zaken waar ieder mens mee af te rekenen heeft, zeker als volgeling van Jezus zijnde wordt je daarmee geconfronteerd. Het leert je bewust te worden van wat je denkt, de basis van je gevoelens, emoties en daden en je niet te identificeren met wat zich aan je opdringt van buitenaf en van binnenuit maar er eerst bewust van te worden. Het bevordert een beter functionerende geest en lichaam en brengt lichaam, geest en ziel in harmonie en helpt je af te stemmen op de fluistering van de stem van de Allerhoogste die altijd overal tegelijkertijd Aanwezig is, Hij die Liefde is. Er zijn onschuldige manieren van toekomstvoorspellen zoals de astrologie in de krant maar als gelovige in Jezus heb je dat niet nodig. Het is een klein verleidertje waardoor je misschien verder kunt gaan in dat soort dingen. Ik houd me verre van zaken als tarotkaarten leggen en weet ik al niet voor onzin meer. Daar houd ik me niet mee bezig. Wel in het verdiepen van mijn geloof, lees mijn profiel maar. Ik denk dat mensen zich met waarzeggerij bezighouden omdat ze onzeker zijn over zichzelf, hun functioneren en hoe ze in het leven staan. Als je gelooft in de Liefde van God heb je dat niet nodig en weet je je geborgen in Zijn Hand.
Je kunt het nog zo mooi zeggen Mieke, maar als je naar de oorsprong kijkt van yoga, dan komt dat voort uit het sjamanisme. Dat jij zegt dat er goede soorten yoga zijn, dat is een uitleg van jou, die je nergens in de bijbel aan kunt staven. Sjamanisme is occult, en aangezien de grondvorm van yoga daarvanaf stamt is het dus per definitie ook occult. Het zou beter zijn je bezig te houden, en les te geven uit de bijbel, dan je kostbare tijd te besteden aan occultisme. En hoe je het ook wil brengen, ik zie het als occult en zeker niet van God of door God gegeven. Hoe kan iemand die, zoals jij zegt, een kind is van de Allerhoogste, zich bezighouden met dingen die hun oorsprong vinden in het duister, geregeerd door satan hemzelf, daarin lesgeven. En dan ook nog zeggen dat het een weg is tot God..... Occult is van satan, en het zal dus ook nooit leiden tot God, de Allerhoogste, die Zijn enige Zoon gaf tot redding van de gehele wereld. Alleen door te geloven in Jezus Christus, of het verkondigen van Die naam, breng je mensen tot God. Een andere Naam is er niet, en zal er ook nooit komen. Je schrijft "het heeft er in de verste verten niet mee te maken." FOUT!!!! De oorsprong is al fout, en dat kun je niet rechtpraten, hoe graag je dat ook zou willen. De leugenaar van de beginne, satan, is slecht, en daar ligt de oorsprong van yoga, in het sjamanisme..... Je schrijft ook nog "Er zijn ook christenen die kinderen misbruiken en hun echtgenotes in elkaar slaan omdat dat in de bijbel staat en noem het maar op." Je gaat nu appels met peren vergelijken, en zou je mij kunnen vertellen waar dit in de bijbel staat. Ik zal niet zeggen dat er geen christenen zijn die hun kinderen een opvoedende tik voor de billen geven, of hun vrouwen mishandelen, maar ik ga wel ontkennen dat het occult is. Want we hebben het tenslotte over occult belast zijn ....
Met je hele verhaal, kom je op mij over dat je iets wat krom is recht wilt praten. Iets wat zonde is goed wilt praten. Je gelooft liever in een leugen van satan, dan in de Waarheid zoals die in de bijbel staat. Zo kom je op mij over. Satan kan overkomen als een engel des lichts, maar hij liegt en bedriegt je waar je bij staat.
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zaterdag 20 maart 2010, 22:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 21:55
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Weten wanneer je moet stoppen is ook heel belangrijk,niet je mening doordrammen........en daar kan een roombeheerder een rol in spelen. Maar volgens mij gaat er in de chatbox niets knallen hoor,gaat al tijden heel goed. |
Zeg dat wel, weten wanneer je moet stoppen. niet je mening doordrammen. Maar is dat niet wat iedereen doet, en niet alleen Chat?? Wat denk je van opmerkingen als "doekje??" zoals een dag of 2 geleden nog ff als steek onder water werd gegeven.....
En ik ben het helemaal met je eens dat het in de chatbox al tijden goed gaat..... Alleen zou ik wel eens willen weten hoe dat komt?? Of heeft iedereen nu in een keer manieren geleerd en z'n naaste lief als zichzelf
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zaterdag 20 maart 2010, 21:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 21:46
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je komt maar |
Ben bang dat je niet binnenkomt Imre, ze heeft de deur op slot gedaan, (aan de binnenkant) en is nu de sleutel kwijt. Ben benieuwd of ze haar portemonnee nog wel heeft .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 16:32
Onderwerp: Donderdag 11 maart/Dagelijkse bemoediging
|
|
|
EVA685 schreef: | Goed idee Liesbeth Hoe denken anderen erover, zeg het gerust!
Fijn weekend van Eva. |
Het moet je bekend voorkomen Eva, we hebben er al mailcontact over gehad een paar weken geleden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 16:28
Onderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
|
|
|
Vond het zeker een heel gezellig "kliekie" om mee samen te zijn in Arnhem. En busbaan, ik weet niks van een busbaan, wel van dropjes..... he Chat en Marijan..... Welke verkeersregels, ging linksaf waar je alleen mocht oversteken, scheelde mij weer brandstof, dus ook weer goed voor het millieu (volgens de TOM mocht het, dus geen enkel probleem (nu nog de vraag wie TOM is))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 16:14
Onderwerp: verbeter punten op cm
|
|
|
ELLY361 schreef: | nou ja als je dan bang ben voor explosies ken je beter maken dat je wegkomt, offe wijselijk je mond leren houden,, want waar de bal kaats gaat de bal heen, en dan krijg je hem vervolgens weer truggekaatst |
Daar draait het nou net om Elly, het woordje bang. Waarom zou iemand bang zijn geworden?? Ik hoor wel eens wat prive, waar mensen zeggen dat ze bang zijn om hun mening te geven, bang om met de grond te worden afgebrand, ook al plaatsen ze een hele gewone opmerking.... Waar komt het bang zijn vandaan, heb je je dat wel eens afgevraagd?? En dan geef je het advies "dat ze dan maar moeten maken dat ze wegkomen, of wijselijk hun mond moeten houden" ?? Welke ruimte geef je dan aan die mensen??
Ik denk dat, zowel het forum als de chatbox, heel wat aantrekkelijker zou zijn voor veeeeeeel mensen, als ze niet bang zouden hoeven te zijn om hun mening te geven. Nu blijven ze vaak passief aan de kant staan, en lezen alleen maar mee. Waarom, juist om die agressieve toonzetting die door sommige mensen wordt gebruikt, mensen die overal een antwoord op willen hebben, en als ze eens tegengas krijgen, gelijk op hun achterste benen staan, omdat ze dan denken persoonlijk aangevallen te worden. INTERPRETATIE, niet open willen of kunnen staan voor andere standpunten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 15:54
Onderwerp: gekke berichten
|
|
|
IMRE695 schreef: | 't Zijn meestal mannen die tegen een boom knallen. Enne... de boom komt altijd van rechts! |
Je spreekt uit eigen ervaring zeker ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 16:17
Onderwerp: gekke berichten
|
|
|
JILL658 schreef: | Deze kwam ik al tegen:
Vrouw rijd tegen stilstaande boom
Jill |
Dat overkomt alleen een vrouw ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 15:40
Onderwerp: Hoed / pet dragen tijdens de kerkdienst
|
|
|
HANNAH810 schreef: | héhé, eindelijk iemand die weet hoe je het aan moet pakken!! wie bied voor inka? |
Inka heeft al een aantal biedingen lopen ...... nu nog de juiste vinden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 15:33
Onderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart
|
|
|
TALIET435 schreef: | hehehe of 3 maanden vantevoren een drankjesgeldpot maken ;p |
He een ouwe bekende ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 18 maart 2010, 15:16
Onderwerp: rells hoekie
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Rel...je geeft de dames toch wel goeie voorlichting over die kast heh?
Zometeen gaat Jill met afbijtspul aan de gang met dr kast, het was toch Grace die jou om raad vroeg?
Snapper niks meer van hoor |
Rell, geeft voorlichting (en zit straks zelf op de kast)
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|