ChristianMatch

Forum

Donderdag 11 maart/Dagelijkse bemoediging
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:35

ZOEK DE SCHOONHEID:

Geniet de schoonheid van elke bloem en beleef vreugde aan de zang van de vogels en kleur van de bloemen, neem de schoonheid van lucht en kleuren in je op, IK ben met je, wanneer ik een mooie gedachte tot uitdrukking wil brengen, dan schep IK een prachtige bloem, denk er over na!

Als IK de mens wil laten zien wie IK ben - wie Mij Vader is - dan streef ik ernaar een zeer goed karakter te vormen.

Je moet jezelf zien als een schepping, waarin IK eigenschappen tot uitdrukking breng, zoals IK een gedachte tot uitdrukking breng in een liefelijke bloem.

Wanneer je dit ziet, dan zul je in alle dingen je uiterste best doen om Mijn beeltenis in je weer te geven, in geestelijke schoonheid, in denkkracht, in gezondheid, in kleding.

Drink de schoonheid in, zodra je ziel de schoonheid van een bloem of van een boom in zich heeft opgenomen, laat deze een beeld achter, dat zich weerspiegelt in al je handelingen, bedenk, dat geen gedachte aan zonde of lijden, aan het komende kruis en de verachting, Mij ooit heeft verhindert de schoonheid van de bloemen te zien.

Zoek naar schoonheid en vreugde in de wereld om je heen, kijk naar een bloem totdat de schoonheid ervan een deel wordt van je eigen ziel, het zal door jou weer aan de wereld worden teruggegeven in de vorm van een glimlach, een woord van liefde, een vriendelijke gedachte of een gebed.

Luister naar een vogel, neem zijn lied aan als boodschap van Mijn Vader, laat het in je ziel doordringen, ook dat zal aan de wereld worden teruggegeven in de vorm van een glimlach, een woord van liefde, een vriendelijke gedachte of een gebed.

Lach meer en lach vaak, verspreid meer liefde.

IK ben met je, IK ben je Heer.

Laatst aangepast door
EVA685
op zondag 21 maart 2010, 16:40
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: donderdag 11 maart 2010, 15:49

Misschien een goed idee om 1 topic Dagelijks bemoediging te openen en daar iedere dag in te plaatsen, net als Solafide dat vroeger met Manna vandaag deed? Het word een beetje rommelig zo en andere topics zakken zo hard naar beneden nu.

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op donderdag 11 maart 2010, 15:50
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 11 maart 2010, 16:06

ANNETTE792 schreef:
Misschien een goed idee om 1 topic Dagelijks bemoediging te openen en daar iedere dag in te plaatsen, net als Solafide dat vroeger met Manna vandaag deed? Het word een beetje rommelig zo en andere topics zakken zo hard naar beneden nu.

Heb ik 1 week uitgeprobeert Annette Knipoog smiley toen kreeg ik te horen dat men teveel naar beneden moest scrollen Twijfelende smiley Wat nu??
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: donderdag 11 maart 2010, 16:10

EVA685 schreef:
Heb ik 1 week uitgeprobeert Annette Knipoog smiley toen kreeg ik te horen dat men teveel naar beneden moest scrollen Twijfelende smiley Wat nu??

Dat mag jij weten Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 11 maart 2010, 16:12

ANNETTE792 schreef:
Dat mag jij weten Knipoog smiley

Leuk een kleintje op komst....proficiat!! Knipoog smiley

Laatst aangepast door
EVA685
op donderdag 11 maart 2010, 18:58
Naar boven

Auteur Bericht
LIESBETH326

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 16:52

EVA685 schreef:

Is het een idee Eva, om 1 topic te gebruiken voor je dagelijkse bemoedigingen en om gewoon elke dag je bijdrage te vervangen? Dan zijn én de mensen tevreden die het op deze manier wat rommelig vinden worden (waaronder ik) én er hoeft niet meer gescrolld te worden.
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 13:47

LIESBETH326 schreef:
Is het een idee Eva, om 1 topic te gebruiken voor je dagelijkse bemoedigingen en om gewoon elke dag je bijdrage te vervangen? Dan zijn én de mensen tevreden die het op deze manier wat rommelig vinden worden (waaronder ik) én er hoeft niet meer gescrolld te worden.

Goed idee Liesbeth Knipoog smiley Hoe denken anderen erover, zeg het gerust!

Fijn weekend van Eva.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 16:32

EVA685 schreef:
Goed idee Liesbeth Knipoog smiley Hoe denken anderen erover, zeg het gerust!

Fijn weekend van Eva.

Het moet je bekend voorkomen Eva, we hebben er al mailcontact over gehad een paar weken geleden. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 14:20

CROSSROAD317 schreef:
Het moet je bekend voorkomen Eva, we hebben er al mailcontact over gehad een paar weken geleden. Lachende smiley

Jazeker Cross Knipoog smiley nu naar je zin?

Groetjes van Eva.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:29

EVA685 schreef:
Jazeker Cross Knipoog smiley nu naar je zin?

Groetjes van Eva.

Je moet het doen zoals jij het wilt doen Eva, en lezen doe ik ze toch wel Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1