Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 08:15
Onderwerp: plastische chirurgie .........kan dat ?
|
|
|
LANFY127 schreef:
Quote: | LanfyIk heb verschillende vriendinnen die het een en ander hebben laten doen! Nou en? Ze voelen zich er beter en lekkerder door! Waarom moet je je eigenlijk met alles afvragen of God het wel goed vind, en op welke manier Hij het dan wel of niet zou moeten goedvinden? De mogelijkheid om het te doen bestaat toch? En als je je er beter door voelt, waarom niet? |
Quote: | @ Shanita, je hebt duidelijk mijn bovenstaande bericht niet gelezen! Ik heb het totaal niet over een 30.000€ kostende operatie! Maar lees het nog eens! |
Oké, ja je kan ook je oogeleden op laten trekken, iets in laten spuiten wat je rimpels verminderd/weghaald....
Ja, je schreef 'het een en ander laten doen', ja, dus dan ga ik denken, wat laten mensen zoal doen? Borsten ja, dat hoor ik zelf het meest. Ja, en hoeveel dat kost, ja, ik maak een ruwe schatting wat ik denk...en weleens zag op Amerikaanse tv, ja, want ik ga niet vragen aan iemand die dat deed, van 'ja, wat koste dat nu eigenlijk..?';)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 10 mei 2013, 08:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 07:49
Onderwerp: Eenzaamheid, en wat ertegen te doen..
|
|
|
Hai Marenth,
Natuurlijk er zit iets in, in wat je zegt.
Aan de andere kant.....de tekst: het is voor een rijke moeilijker Gods koninkrijk binnen te gaan dan door het oog van een naald te gaan....
Waarom pleegt Antonie Kamerling, die alles heeft, zelfs gelukkig is in dit intervieuw toch een einde aan zijn leven?
Iemand met een laag inkomen kan ook onafhankelijk zijn, iemand met een goede baan kan afhankelijk zijn, zij het psychisch van zijn partner, etc.
Ik kan mezelf ook, ontplooien door te lezen, en hobby's ook al werk ik niet met een hoge functie voor een belangrijk bedrijf.
En cultuur; iemand met een lager inkomen, kan ook schilderen, lezen, dingen bezoeken.
Je schrijft: Quote: | Voor mijn gevoel was ik twee levensbehoeften kwijt. De tweede trede van de piramide van Maslow. Zekerheid/verbondenheid | Kijk dit heeft niets met inkomen te maken, maar met hoe je jezelf voelt...
Misschien ligt het genuanceerder.
Zou, ik niet tot de hoogste ladder van de Maslov piramide kunnen komen omdat ik geen groot inkomen heb?
S. niet zwart wit.
Marenth, ik wéét ook dat je het zo niet bedoeld, maar ja, ik wou toch even een tegengeluid geven, omdat ik ook om me heen de beperkingen van een laag inkomen zie,(geen auto, elke maand uitrekenen hoeveel euro je per dag uit kan geven, etc. Als ik bij sommigen op een verjaardag oid vertel dat ik een van de beste boeken van die en die schrijver voor 2 euro op de kop heb getikt, ja, dan lachen ze me uit, of kijken verbijsterd naar mij, ja want net nadat iemand heeft uitgelegd dat haar skistok is gebroken en dat 90 euro gaat kosten)Op dit soort verjaardagen blijf ik niet lang ;) Want alles gaat over materiele dingen vakanties, auto's, ga maar door, heb je dat niet kan je ook werkelijk helemaal nergens over meepraten.
Maar ook het ongeluk van mensen die goede banen hebben en niet gelukkig zijn. En juist mensen met een laag inkomen die wat creatief zijn en toch nog veel gelukkiger, mede daardoor? kunnen zijn.
Maar ik begrijp wel degelijk wat jij wilt zeggen hoor Jij verkeerd in de gelukkige positie dat je gewoon meer kan doen, auto, vakantie, etc. en ja, dat kan dingen wel makkelijker maken, maar ja werkt alleen als je al gelukkig bént, weet ik uit ervaring ;) En dat ben je, gelukkig
Je schreef ook: Quote: | En in plaats van te blijven piekeren over wat ik misschien verkeerd heb gedaan, heb ik besloten dat alles is zoals het is, en zoals het kennelijk moet zijn. Vanaf die tijd begreep ik, dat ik mijn tijd en aandacht beter kan besteden aan iets waar ik mijzelf gelukkig mee maak. Door structuur in mijn leven aan te brengen voelde ik mij niet eenzaam meer. Ik stelde mijzelf korte en lange termijn doelen, die ik van tijd tot tijd weer bijstelde. Mijn zelfvertrouwen en eigenwaarde werd hierdoor versterkt. | Dit kan ook met een laag inkomen.
Geplaatst: vrijdag 3 mei 2013, 12:00 Quote: | SHANITA130: Net zoals dat liedje 'Streets of London'....van kijk het kan ook anders, maar ja, Antonie had alles, op het oog dan, en toch geen geluk van binnen, ook al kon hij wel vrolijk overkomen. Hij was het volgens mij, bij tijden ook echt, gelukkig....Maar er was íets.... |
Je ben pas rijk als je iets bezit wat niet te koop is. Las ik laatst ergens...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 10 mei 2013, 10:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 18:59
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Vrije keuze, werd direkt bekeken en verteld, wat goed of mis is, ik koos zelf voor 2 bloemen En 1 abstract, was wel oke alleen te weinig diepte erin! En bij de abstracte mocht meer kleur erin verwerken, alleen ik ben niet iemand voor de fotobewerking! Dat is niet mijn ding. Ik zat niet in de prijzen, toch veel ervan geleerd! En dat voor de eerste keer............ |
Er bestaan cursussen fotoshoppen....weet ik, ik loop er weleens langs...
Maar leuk, ja je leert er altijd wel wat van !
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 9 mei 2013, 19:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 18:56
Onderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...
|
|
|
PETRA373 schreef: | ik voel me op me gemak met een ouwe broek en slobber trui, ha ha die ik dan toch maar weer op het laatst aandoe, na tig dingen te hebben gepast.
ha ha, en die mannen lijken relaxed ja, maar wie weet ondertussen? het begint met wakker worden en denken: oh nee, diaree.... na de apotheek anti diareepil halen scheren, Aftershave, eh coole relaxe blik oefenen in d e spiegel... ma ja, tot nu toe blijft dat een vaag geheim, zeggen de mannen er niets over |
Nou, daar zeg je wat; dat heb ik óók: een lekkere broek die lekker zit met een lekker wijde trui erboven, ja, ook dat zit lekker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 17:08
Onderwerp: plastische chirurgie .........kan dat ?
|
|
|
Ik ben het er niet mee eens, met plastic chirurgie.
Ronduit belachelijk: o ff paar nieuwe borsten voor 30.000 euro...... Net zulke borsten die ik had toen ik 18 was.
Ik vind het alweer een teken dat ouder zijn niet kan en jong zijn verheerlijkt wordt, wat je in de media ook ziet, bah!
Grote leugen, want als je als je jong ben heel naïef alle vertrouwen op je jong zijn stelt, net als anderen op hun veel geld hebben, ja... Waar is je zelfvertrouwen, waar is het respect voor je persoon?
Ja, ik zou zoiemand die dat doet, natuurlijk niet veroordelen. en ook niet zo ongezouten mijn mening zeggen. Maar ja, als die gene ernaar Vraagt, ja, dan zou ik, wel heel voorzichtig, dat wel, mijn standpunt proberen uit te leggen.
En ja, woorden komen dan vanzelf, is mijn ervaring, dat heb ik ook als ik iemand dingen over het geloof vertel, als de gelegenheid zich toevallig voordoet; woorden komen dan vanzelf.
Ps: de vraag of God het goed vind, ja natuurlijk denk ik. Maar ja das een heel andere discussie, maar ja, ik denk van wel, dat staat er los van, God kijkt naar je hart, en niet of je je een paar nieuwe borsten aan hebt laten meten.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 9 mei 2013, 17:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 16:08
|
|
|
Hai Petra,
Weet je wat ik dan vaak deed? Nou gewoon eenvoudig jurkje eventueel riempie erom, dan laarzen.
Daar voel ik me wel op me gemak in.
Alleen, en ja, daar komt weer een probleem: laarzen hebben hoge hakken, en ja, dat is niet verstandig om een heel stuk mee te lopen. Maar ja, ik voel me wel meer op me gemak met laarzen met hakken...
Aan de andere kant, voel ik me weer niet op me gemak, als ik niet zo snel kan lopen zeg maar...
Ja, dan kiezen, tussen 2 kwaden, het minst kwade
Iig, nog meer tips?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 9 mei 2013, 16:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 15:39
Onderwerp: Wat neem ik/jij je zelf voor?
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Leuk topic!
Ik neem me voor voor de komende tijd om veel te gaan fietsen, ik heb al een tijd geleden het hardloopprogramma van Evy gedownload en op mijn mobiel gezet, maar ik heb nog geen stap aan hardlopen gedaan dus dat wil ik echt deze week mee gaan beginnen.
Graag zou ik ook een cursus extensions zetten willen gaan doen zodat ik het bij anderen kan zetten, dit wil ik al jaren maar ik gun mezelf er geen tijd voor om het te doen.
En ik wil me voornemen en dat is eigenlijk wel mijn belangrijkste punt waar ik aan moet werken, minder te schoonmaken in mijn huis ik ben te schoon, te opgeruimd, het kost me zo veel energie, ik leg hierin de lat te hoog voor mezelf en dat is eerlijk gezegd wel mijn belangrijkste voornemen om te gaan veranderen |
Hai Mamaloe,
Even over dat schoonmaken in je huis. Ja dat kan een probleem worden.
Toen ik pas in deze regio woonde, ja de buurvrouw, met een man en één dochter was elke dag bezig van 's ochtends vroeg tot 's avonds, alles deed ze elke dag. Maar ja, mijn achterdeur, ja, keek uit op haar achterdeur, en daar lag ik lekker te zonnen, lezen hele dagen, keek ze me echt boos aan, of ik niets te doen had Zat nota bene te studeren, Engelse en Franse boeken te lezen voor certificaten.
Afijn, paar jaar zat ik een keer ergens. Ja ik was de enige die ook broeken droeg. Maar....gezellig daar, en de Rust van het geloof, stonden orgels, mensen gingen mooi spelen; oa tel de zegeningen een voor een, tel ze alle en vergeet er geen...
Afijn, we hadden les, wat ik overigens altijd heel erg leuk vond. En ja, met huishoudelijke les, dat zou ik nooit vergeten werd er overlegd wie doet wat. En ja, toen werd er héél duidelijk gezegd door de begeleiding, alléén doen, wat jíj vind dat echt nodig is, anders niet.
Want ja, er zaten daar overspannen huisvrouwen vrij jong nog met al 6 kinderen, en ja, ook daarvoor natuurlijk. Die lessen wilden ons leren, huishouden is noodzaak, bijzaak, dus je doet alleen wat jij vind dat nodig is(dus niet elke dag alles afstoffen bijvoorbeeld).
En ja, dan gaat het veel relaxter.
Net als mensen die zichzelf te dik vinden, ja, eten is leuk, lekker maar nog altijd een bijzaak. Wel een leuke bijzaak, maar wel een bijzaak, hier in het westen. Ja, in arme 3de wereld landen niet natuurlijk.
Hoofdzaak vind ik zelf; een goede verstandhouding , respect, vriendschap...en ja, daarna...dat weet God alleen.
Maar idd, wat ik ergens las, wel iemand van me eigen leeftijd, 5 jaar speling kan.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 9 mei 2013, 15:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 15:16
|
|
|
MAMY994 schreef: | Oh, Petra toch! Wat kan je het weer schitterend beeldend vertellen. Zag je helemaal voor me, sorry, had er ontzettende lol om. Ik weet best dat je het ook serieus bedoelde, maar het is een gave om het dan zó neer te zetten. Leerzaam ook. Ik zie het ook wel eens, een stel wat een datingafspraak heeft. Zij duidelijk super nerveus en hij blijkbaar relaxt. Vraag me dan toch af of zo'n man ook echt zo relaxt is. Of komt het als reactie op de vrouw die op dat moment even moeite heeft zichzelf te handhaven. (Van vrouw van 47 naar puber van 17 ) Ik denk dat daten met een vreemde altijd wel de nodige spanning met zich brengt. Al is het niet gelijk als een relatie date bedoelt. Ik vond dan ook wat Shanita schreef best mooi.
Zal aan je denken bij m'n eerste afspraakje met een "vreemde" man. |
Ja, he Mamy, Petra verteld dat zo verschrikkelijk goed herkenbaar!
Das ook een gave ...
Ja, en idd soms als je echt oplet zie je wel welke stelletje elkaar lang kennen en welke elkaar pas kennen... Ja, dan moet je idd wel opletten en ja, als ik er niet op let, ja dan zie ik het niet, en denk je gewoon, o, een stelletje...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 9 mei 2013, 15:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 14:52
Onderwerp: Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
|
|
|
Ik ken die balkonnetjes, dan heb je was lijnen, zo ongeveer dit idee:
Ja, en dan regelmatig valt r was en/of wasknijpers naar beneden.
ja, woon je óók beneden, haal je het even op, ja, valt het bij de onderburen ja, dan bel je gewoon ff aan, ja zo deed ik dat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 14:04
|
|
|
Quote: | of na 5 minuten denkt, fuck, ik moet na de wc. |
En dan door het raampje van de wc naar buiten vluchten(dat zie je weleens in films ;) lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 13:43
|
|
|
Tast dat werk je hersens ook aan?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 9 mei 2013, 13:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 13:20
|
|
|
PETRA373 schreef: | ben het er helemaal mee eens, maar toch eh je wil niet weten hoe ik me voel voordat ik met iemand afspreek, en natuurlijk is diegene heel relaxed, nuchter en volwassen, maar voel ik me en houd me aan gedachten vast als, oke, relaxed, gewoon in eerste instantie vriendschap, etc. etc. eh wat ik aanmoet doen???? eerdat ik dat heb besloten en mezelf ind e spiegel heb bekeken ben ik al bijna aan therapie toe of ben ik nou de enigste die zo is? nee toch
ma ja, en dan zie je iemand en geef je een hand en is het goed, niet mee gerekend dat je verlegen kan worden, met allerlei stomme gevolgen en zo,n man die je maar zit te bekijken met een glimlach.... waarom doe ik zulke dingen eigenlijk nog? of na 5 minuten denkt, fuck, ik moet na de wc. eh samen eten, geen hap door je keel krijgt
je achteraf vaak voelt van |
Ha Petra,
Ja, je omschrijft hier precies hoe iemand zich idd kán voelen.
En dát wil ik niet.
Ik weet daarom ook helemaal niet, of samen op een terrasje iets drinken wel zo'n goed idee is...
Allemaal mensen, prikkels, druk.....
Niemand die weet dat jij daar met een date zit die je nog nooit in het echt hebt ontmoet...
Iedereen denk, zou ik ook doen, van oh, das een stelletje...
Ja, en dan Ook maar 'als stelletje gaan gedragen'.?
Met. zoals jij zegt een man die zit te glimlachen, relaxed, naar achter leunend.
Je zit te observeren?
De mensen met wie ik nu omga, ja die ken ik erg lang, die noemen me nog steeds meisje, want die hebben mij jarenlang zo gekend en gezien. Daar ben ik zeg maar, samen oud mee geworden.
Heel erg eng dat daten iig.
Ja, ik schreef wel een bemoedigend stukje natuurlijk, maar ja, de praktijk is weerbarstiger, zoals Willemijn vaak zegt.
Er komen ook steeds meer boeken enzo voor 'hoe te daten enzo', gat in de markt.
Ja, en met wat doe je aan, idd. Normaal pak ik het eerste wat ik zie, denk, nou kan wel, ja, en dan met iemand die je nooit kent, die achteroverleunend op een terrasje jou glimlachend gaat zitten observeren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 9 mei 2013, 12:14
Onderwerp: Wat neem ik/jij je zelf voor?
|
|
|
;)
De Werkbij, lol...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 9 mei 2013, 12:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 mei 2013, 18:21
Onderwerp: Gezondheid!!!
|
|
|
Ja, die indruk had ik ook...
Ik drink iig niet zo ontzettend veel melk meer als eerst en zeker nu ik dit lees niet.
Had al eerder dingen over melk gehoord, dat het toch niet zo goed was als men aanvankelijk dacht....
Aam de andere kant, orthomoleculiar, ja, daar heb ik nog nooit van gehoord, ik weet wel wat een molecuul is. Maar ja, ik had alleen bijna het hele stuk gelezen en ja, vond wel zinnige dingen.
Van alles met mate....;)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 8 mei 2013, 20:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 mei 2013, 16:38
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
Songtekst The Whole Enchilada
You've been wishing all of your life For a woman that'll love you Tell the truth and treat you right And you've been alone crying yourself to sleep Now you got a girl who can rock your world Put a smile on your face and a love you're gonna keep This is the beginning are you ready to learn To love somebody for a lifetime Wake up it's your turn.
Chorus: So tell me now that you got a whole enchilada Now that you gotta, What you're gonna do, what you gonna do Are you gonna be any better Than the man you had you be to get her Oh now that you gotta What you gonna do, what you gonna do, what you gonna do.
Oh yeah
Are you ready to get involved Where your anticipation is needed to get things resolved We all get used to living by ourselves But now you're dealing with a situation That involves someone else Well it's about to get different You're gonna need a new device Cause she's gonna open up your mind And open up your life.
Chorus: So tell me now that you got a whole enchilada Now that you gotta, What you're gonna do, what you gonna do Are you gonna be any better Than the man you had you be to get her Oh now that you gotta What you gonna do, what you gonna do, what you gonna do.
And this is the beginning are you ready to learn To love somebody for a lifetime Wake up it's your turn.
[Chorus:]
2 x Are you gonna be any better Than the man you had you be to get her Oh now that you gotta What you gonna do, what you gonna do, what you gonna do.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 mei 2013, 13:50
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Deze site is van een orthomoleculiar genezer en het is wetenschappelijk bewezen dat die lariekoek verkondigen. Als je een link hebt naar een serieus onderzoek waarin zijn conclusies onderbowd worden lees ik hem graag. |
Ja, Leanne, ik gaf me reactie voordat ik de jouwe las...
Ja, ik las ook ergens laatst, weet even niet meer uit me hoofd waar, dat yoghurt, kwark en karnemelk weer niet goed zouden zijn, in tegenstelling tot gewone melk, of vla, vanwege de zuurtegraad.
Dat was dan ook weer ergens niet goed voor...die zuurtegraad en bacteriën. Ja, tegenstrijdig, ja ineens herinner ik me dat toen ik je reactie las.
Ja, waar las ik dat ook alweer? Ja, ik weet het even niet meer nu, maar ik weet wel dat dat artikel indruk maakte op me....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 8 mei 2013, 13:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 mei 2013, 13:42
|
|
|
Hai Lanfy,
Tof deze link!
Ja, ik hoorde weleens hier en daar er wat over, maar ik wist deze zaken niet!
Dank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 mei 2013, 10:22
Onderwerp: Eenzaamheid, en wat ertegen te doen..
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Dapper ga ik weer proberen, boekje mee. Zonnetje schijnt, buiten op terrasje, tussen de mensen in. Installeer ik mijzelf op een stoel en de tafeltje wordt even mijn eigendom. Fris drankje erbij, sla de boek open........ Een kindje sta stil bij mij, ze kijkt mij aan........de moeder erbij. En we komen in gesprek.............
Later bedenk ik mij, het is goed dat ik alleen bent en dit gaat ontdekken en ook probeer te doen. Het idee is moeilijk en toch in praktijk is het fijn om dit mee te maken. Het is ook een stuk verrijking!
Tip: neem iets mee om te lezen |
O heerlijk, met een fijn boek op een terrasje met dit weer Beetje lezen, beetje denken, beetje om je heen kijken, en je bent er ff helemaal uit ;)
Ja, je maakt áltijd wel íets mee he dan? al zijn het idd 'kleine' dingen, zoals je met dat meisje en d'r moeder in gesprek raakte.
Ja, dat heb je ook veel sneller in gemoedelijke dorpjes...
Ik ken dat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 mei 2013, 08:10
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Drukke programma vandaag, wel een leuke dag vandaag. dus ................
hopelijk komen de foto's vandaag binnen voor vanavond, foto wedstrijd
|
O wat leuk, doe je mee aan een fotowedstrijd? Waarvoor? Ik bedoel welke onderwerpen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 mei 2013, 08:06
|
|
|
Ja, ik had me wel vergist; ik dacht dat ik naar de zaak moest waar ik werk halve dagen, in plaats daarvan moet ik me huis houden , deze morgen.
Ja, dat wisselt vaak, de dagen waarop, vandaar, dus ja, beginnen maar, balkonnetje open, cv uit, en dan vanmiddag komt iemand(grote stok achter de deur) langs om te checken.
Nou ja, ook goed. Ik ben flexibel hoor
Bedankt Mamalou!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 8 mei 2013, 07:51
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ja Shanita,bedankt weer voor openheid ook hier.
En dan zal je misschien denken Oh,heide maakt weer een geintje
Maar als ik met een heeel lang antwoordt zou komen Dan krijg ik half int bericht ruzie met mij zelf. En moet het dan aant einde van t bericht weer zien goed te maken..
Hopelijk begrijp je wat ik er uit eindelijk mee bedoelt. |
Hahha, kinkt zo grappig; dan krijg je half int bericht ruzie met jezelf....ja...
En dan moet je het weer goed zien te maken.
Ik denk gedeeltelijk wel aan te voelen wat je bedoelt.
Onder woorden brengen is moeilijker tis een gevoel
Iets van meerdere meningen, dat je tegenstijdigheden kan krijgen oid?
Nou ja, ik ben natuurlijk wel benieuwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|