Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2011, 21:08
Onderwerp: Ben jij opgewekt?
|
|
|
ik lieg nooit
oeps.. klopt dat wel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2011, 16:54
Onderwerp: PC-problemen
|
|
|
Mijn internet probleem moet nu opgelost zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 16 maart 2011, 09:21
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Van Harte Gefeliciteerd Taliet. Een hele fijne dag toegewenst.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 20:10
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Daar is alles verkeerd aan!
Ik neem aan dat je bedoelt: Wat is er nu verkeerd aan ergens van te mogen genieten, lol
Thomas, geniet van zijn lekkere eten. |
en nu gerniet ik lekker van koffie en een sigaret
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 16:26
Onderwerp: ben je werkelijk vrijgezel of alleenstaand?
|
|
|
ROSALIA922 schreef: | Ik wil graag reageren op dit schrijven, ik snap heel goed dat het niet de beste manier is om op zoek te gaan terwijl je nog een realtie heb, ik denk dat mensen dat niet zomaar doen , ikzelf ben nu ook zo bezig en ik weet dat ik op Mijn Schepper moet vertrouwen en dat ik niet bang hoef te zijn,maar ik ben dus wel bang, liefs roosje |
Met dit topic word meer bedoeld, ben je werkelijk gescheiden, ben je echt van je partner af. Helaas zijn er nog steeds gescheiden mensen die op welke wijze dan ook met hun ex te maken hebben. Hetzij door de kinderen en of alimentatie.
Ik zelf vind dat je nooit echt los komt komt van je ex want er zijn altijd situaties waar bij de ex om de hoek komt kijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 15:54
|
|
|
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Timo en dat je een hele grote jongen mag worden.
En niet te veel snoepen van de tiramisu
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op dinsdag 15 maart 2011, 15:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 15:52
|
|
|
eh, eh, eh.....
Ik geloof die kolder niet. Ik blijf genieten van mooi weer. Ik blijf genieten van alle kleine dingetjes om me heen.
Wat is er nou verkeerd aan om nergens van te mogen genieten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 12:48
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HENK710 schreef: | Dat mijn mannetje HENK710 vandaag is geslaagd voor zijn rijbewijs Zo super ben mega trots op hem |
Gefeliciteerd henk en jij ook een beetje does.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 maart 2011, 22:47
Onderwerp: chantage???
|
|
|
waarom moet men elkaar hier met de bijbelteksten om de oren slaan?
ieder mens heeft recht op om op haar /zijn manier te discussieren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 maart 2011, 14:40
|
|
|
Ik bepaal zelf wel hoe ik reageer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 maart 2011, 14:34
Onderwerp: Japan
|
|
|
We kunnen beter bidden voor IEDEREEN in Japan. De reddingswerkers, en allerlei andere hulpverleners.
En stop ajb met het veroordelen van de Japanners. Ook die mensen zijn onze naaste.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 maart 2011, 14:23
|
|
|
DAVID923 schreef: | Ben het helemaal met Marian eens. Vaak worden emnsen vandaag de dag naar eht altaar gelokt, of voor naar de dienst met een vals Godsbeeld en gebruik van manipulatie en massa-psychologie. De Jezus de je vriend is, je altijd wilt zegenen, alleen liefde is. Die je leven verijkt, Die je rijkdom en gezondheid geeft. Waar God/Jezus succes of troost vezekerd, helpt bij het torsen van onze drukke, vermoeide en luxe leven, bij wie men geestelijk op schoot kan kruipen, en dus meer lijkt op een hemelse psychotherapeut die niet wilt teleurstellen. Over welke God hebben jullie het dan? geen wonder als de beloofde testen en verdrukking komt voor die christenen dat ze er zo van afstappen of boos op God worden door hun verkeerde-incomplete Godsbeeld.
Waar blijven onmisbare Bijbelse concepten als de ellendige zondige, gevallen staat van de mens? de NOODZAAK van berouw en bekering? termen als zonde, hel, kruis en het bloed? geen wonder dat het bewzen is dat er 1 op de 4 die tijdens zulke diensten naar voren komt ooit terug komt....
Net zoals we mensen niet moeten bang maken en eenzijdig over de zonde en hel moet praten, zo ook niet de andere kant. liever deze dan de andere... maar het gaat om Bijbels balans, het HELE evangelie!
We houden van God omdat hij osn eerst heeft lief gehad. en uit dankbaarheid en liefde volgen we Hem en willen we de Geest niet bedroeven en gehoorzamen. niet wettisisme of angst.
en zoals marian al goed zei; er is een verschil tussen angst en ontzag voor Gods Heiligheid.
En laten we eerlijk zijn, het is een gezonde angst/ontzag. zie de reactie van Mozes:
hebr 12:
20 want zij konden dit bevel niet dragen: Zelfs als een dier de berg aanraakt, zal het worden gestenigd. 21 En zó ontzaglijk was het verschijnsel, dat Mozes zeide: Ik ben enkel vreze en beving.
*
kijk eens naar japan of wat er in openbaringen staat te gebeuren, de niet christenen zouden moeten beven! terecht! zoals de demonen doen!
PRIJS DE HEER!!!!!!!!!!!!!!!! HEILIG HEILIG HEILIG IS DE HEER! |
Je gaat te ver met je opmerkingen over Japan alsof zij de schuld zelf zijn over wat er gebeurt is.
Ja ik weet dat er rampen gaande zijn.. de voorspellingen in de bijbel. Maar om nou de schuld bij hun zelf te leggen gaat mij te ver.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 14 maart 2011, 11:31
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Problemen met inet hier. Woensdag komen ze langs om alles opnieuw in te stellen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 22:36
|
|
|
Op 18 maart hoopt CM haar 6e levensjaar in te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 20:50
Onderwerp: Japan
|
|
|
David,
Je komt bij mij over als iemand die vind dat het terecht is dat Japan getroffen werd door een aardbeving en een tsunami.
Alsof alle Japanners ongelovig zijn.
De ramp in zeeland 1953, was zeker ook het oordeel van God omdat ze daar ongelovig waren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 23:51
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
MIEKE364 schreef: | en weer.......wat een kanjer, hè? |
Het is hem gegunt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 23:03
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Bob heeft het weer gedaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 09:54
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
Een verzoek aan mij om dit te plaatsen:
judith; even om je op de hoogte te brengen hoe dit picknick-uitje begonnen is; we zouden met een aantal single moeders en kinderen gaan picknicken omdat de grote vacantie toch wel erg lang kan zijn, en het niet altijd leuk is om als volwassene alleen met je kinderen iets te gaan doen. ook de kinderen kunnen onderling immers gezelligheid aan elkaar hebben?
zo gezegt, zo gedaan; en madelief stelde toen voor, om meer mensen die gelegenheid te geven, en dat hebben we via het forum van christianmatch toen gedaan. sommige mensen gaven aan het erg jammer te vinden geen kinderen te hebben, en zodoende dus niet mee te kunnen. vanuit de visie "iedereen die gezellig kan doen, kan meedoen" hebben we ervoor gekozen ook hen de mogelijkheid te geven mee te gaan.
juist omdat het een uitje is waarbij we op een ontspannen manier met elkaar omgaan, zonder dat het een "vlees-keuring" wordt, zijn de uitjes zo voor herhaling vatbaar. het is namelijk erg leuk, om gewoon ook eens de mensen aan de andere kant van je computerscherm een keer te ontmoeten, zodat je weet met wié je nu eigenlijk chat of mailt. (en dan heb ik het over zowel de dames als de heren waar je contact mee hebt, en de mensen die je op de groeps chat ontmoet.)
blijkbaar vinden meer mensen deze vorm van samenkomen prettig, want in plaats van met z'n drieen te picknicken, hopen er nu zestig mensen te komen.
@ chatuliem het schrikt mensen nog niet erg af, als ik het goed heb......... ik heb nog geen uitje gezien waar zoveel enthousiastme wordt getoont om erbij te kunnen zijn.
@ cross en suus...........exactly.......... :$
@ visser; vermoeiend he???
@ leonard; zou je me een plezier willen doen en eens willen overwegen op dit topic niet meer te reageren vóór je een keer de sfeer geproefd hebt op de picknick??? lees de pagina's eens door hoeveel keer je dezelfde boodschap te horen hebt gekregen, en hoe vaak het bord voor je hoofd in de weg stond. (en ja; het maakt me wat kriegel!!) je bent van harte welkom, mits je gewoon gezellig aanwezig kunt zijn.
kortom, judith; dit is een ontmoetings-site,(dacht ik op de home-page gelezen te hebben.) ik heb dit forum gebruikt om single-moeders te kunnen ontmoeten, om met elkaar de vakanties wat gezelliger te maken. als deze ontmoetings-site alleen bedoeld is om een partner te vinden, denk ik toch echt dat je de home page drastisch aan zult moeten passen. om die reden neem ik de vrijheid, om ondanks het feit dat chriatianmatch ook een datingsite is, toch een uitje te regelen zónder daten, en ik zal er dan ook al mijn best voor doen, dit (mede in het belang van de kinderen en hun vakantiegezelligheid) zo te houden....
ugh......... hannah810 heeft gesproken...........
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 11 maart 2011, 10:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 20:02
|
|
|
GRACE585 schreef: | hilarisch mag je geen verkering maris |
Ik denk het.
Ach JIJ weet wie het zegt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 16:35
|
|
|
Voor mij is het eigenlijk alleen maar lachwekkend.
Ik las op een internetsite het volgende:
Mensen die een dierenverzekering om de tuin leiden horen sowieso niet op een "Christelijke" site thuis! Die zouden bij álle verkeringen voor altijd moeten worden geband!
Is gericht naar mij toe.
Afzender is een oud cmlid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 maart 2011, 22:08
Onderwerp: Bezoek aan kerkdiensten
|
|
|
Iedere maand een andere provincie. Iedere maand een ander soort kerk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 9 maart 2011, 20:16
Onderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
|
|
|
REBECCA893 schreef: | Ik word hier zo verdrietig van.... wat een letterneukerij allemaal! Ik volg de discussies op de voet, heerlijk met een bakkie koffe erbij, en soms is het echt zeer to the point... maar waarom respecteren jullie zo weinig een anders mening?
Het lijkt een beetje op elkaar willen aftroeven op bijbelkennis!
Hele lappen tekst ter ondersteuning pfffffff
Toch ben ik blij met CM... en kijk elke dag ff wat jullie voor informatie uitwisselen.... zeer vermakelijk en soms zeer leerzaam!
Ga zo door... met alle respect naar de ander toe!
Ik geniet ervan! |
Zou je voor het "L" woord iets anders kunnen neerzetten, ik vind het geen fatsoenlijk woord .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 23:57
Onderwerp: Welkom terug
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | thanks Suus |
Blij je weer te zien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 14:26
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | JOEPIE ben er terug!
Volgende keer zal ik nog iets vroeger betalen, blijkbaar rijdt de geldtrein van belgië naar nederland er heel lang over! (van 23 febr tot vandaag!)
Dank je Judith om het na te kijken!!!
Is er nog leven buiten CM? ja hoor, maar ik miste jullie toch al
Proficiat Grace met je aanstaande huwelijk
Alles kunnen lezen en niet kunnen reageren.......soms erg hoor, maar ben blij opnieuw bij jullie te mogen vertoeven! |
Volgende keer 2 week van te voren betalen... Gelukkig is alles goed gekomen. Alles mee kunnen lezen en niet reageren is lastig.
hopelijk heeft de roosvicee een beetje geholpen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 17:17
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Iedereen heeft traag internet, behalve die op de Veluwe wonen, die hadden het rijk voor zichzelf. |
Ik had gisteren enkele uren totaal geen internet, en de momenten dat ik even internet had, was internet zeer traag.
|
|
Naar boven |
|
|