ChristianMatch

Forum

Berichten van PETRA373
Ga naar pagina Vorige 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA373
Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 18:37
BerichtOnderwerp: Uitnodiging

VISSER278 schreef:
Zeg Erika , je weet toch nog wel wat ie vorige week schreef hè?

Visser is nog steeds in de wolken Clown smiley

eh visser is in de wolken Smiley die vol vragen zit en frank zoekt een meneer Smiley die vol vragen zit

hebben visser en frank samen een date Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 18:19
BerichtOnderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))

BERENDJAN590 schreef:
Als ik dat zou doen ben ik een hele poos weg maar ik heb nog mijn smartfoon.
Als Ik de laatste man ben zal je zeggen dat ik het druk zou krijgen. Smiley die vol vragen zit Maar geen zins het geval. Huilende smiley, smiley in tranen Lachende smiley

Misschien als je het geheimverklapt wat er onder die laptop nou zat dat de aandacht van de venus bewoners wakker word. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 16:18

hmmmm volgens mij,luistert deze man ook nog, is hij al vertrokken Twijfelende smiley
als hij maar niet zelf ook na mars gaat definitief, is wel de laatste man op cm Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 16:13

BERENDJAN590 schreef:
Mars en Venus verhaal Lachende smiley Knipoog smiley

Als jij nou die bus van je effe vollaad met wat mindere mannen en die naar mars brengt,dan scheelt dat ons vrouwen weer wat problemen Knipoog smiley

Alleen de mindere he,de leuke mannen hier laten
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 16:06
BerichtOnderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1

[quote=FRANKT627]

misschien laten ze je wel liggen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 16:04

[quote=ERIKA129]

komt door me hormonen Clown smiley waar ik weer es last van heb,zodat ik maar nee neee, geen gehaktballen ga eten. soep heb ik ook geen zin meer in, nadat ik moest denken aan franks soep. denk maar spagettie
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 16:00

[quote=ERIKA129]

ha ha ha,welke man zet er nou ook zo,n commanderende opmerking na vrouwen op het forum neer? Geen slimme zet van je frank, maar eh ik las in
een ander topic dat je toch nog uitnodigingen van dames krijgt en dan weer niet wil Smiley die vol vragen zit

Wat zijn mannen toch moeilijk te begrijpen he erica Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 15:36

FRANKT627 schreef:
Vandaag ga ik nog eens vis eten...met rijst en de rest flans ik er straks wel bij... Kwijlende smiley

Zolang je maar geen soep in elkaar flanst,zou het wel te eten zijn,denk ik Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: vrijdag 25 januari 2013, 15:30
BerichtOnderwerp: Cynisme of het forum

pffffffffffffff wat een topic om effe bij te lezen, net terug en zou bijna weer meteen me lidmaatschap opzeggen, doordat ik helemaal gaar word van het lezen Knipoog smiley Smiley die vol vragen zit Valt deze reactie nou onder humor, cynisme, sarcasme of weet ik veel wat voor woord Smiley die vol vragen zit

maar sereius, zitten goede reacties bij,inmiddels te gaar om er op te reageren, heb wel deze tekst nog als reactie;
NIET VERGETEN, GOD HOUD HEEL VAN JULLIE ( van jullie allemaal, ook van mij yeah,ondanks ieder zo zijn worsteling heeft soms,
of je nou nog rookt als cristen, zoals ik, of dingen verkeerd begrijpt uit de bijbel of last hebt van vraatzucht, of whatever of iemand niet kan vergeven, waarvan ik persoonlijk denk, jezus begrijpt jou heeeel goed met je worsteling hierin. we zijn allemaal kinderen van god, geen cristenen die aan een instituut verbonden zijn als de kerk en zich daardoor een juk van wetten en regels laat opleggen. ook al noemen we onszelf cristen en gaan na de kerk.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 20:02
BerichtOnderwerp: Angst om lief te hebben

ROADY558 schreef:
Is helemaal goed hoor. Geen probleem. Je bent tenminste eerlijk en dat kan ik altijd waarderen.

Neem lekker wat afstand van het forum als het je teveel doet, en geniet van de dingen.

Take care!

dankje,
petra die inmiddels van m en m,s aan het genieten is en die effe bij leest en effe een vituriele knuffel aan anita wil geven, als reactie op je woorden.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 14:08

JOL252 schreef:
Maltesers! Goed bij hormonen en onbegrip op het forum.

ha ha dankje jol, heb nog wel kinderchocolade in me kast, die ga ik opeten en lekker es egoistisch wezen, geen mails meer lezen en beantwoorden, liever ontvang ik leuke mails van leuke mannen die me lief vinden, liefst type straatmanwerk model. zucht Kwijlende smiley ze denken maar, dan is het hun probleem als ze een probleem met mij hebben, mijn probleem niet meer ik ga lekker me verstand op nul zetten en chocolade, ben ik aan toe Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 13:42

ROADY558 schreef:
Vreemd,

Ik zei toch echt "lieve mensen".
Vreemd dat je het dan zo persoonlijk maakt.
Jouw heftige reactie was voor mij een reden om te reageren, juist omdat ik NIET graag zie dat mensen om die reden vertrekken. Daarom haalde ik je reactie even aan.

En nog een tip: als een post van iemand niet duidelijk genoeg is, voel je vrij om 's vragen te stellen? In plaats van meteen los te gaan.

Shalom gewenst.

daar heb je gelijk in, was geen heldere reactie van me omdat ik ondertussen allerlei mails krijg over me schrijven van het stuk petrus en ik bij de poort van de hemel, met goede bedoelingen geschreven , blijkbaar door sommiggen verkeerd begrepen, of overgekomen en word ik nu van alles beschuldigd, tussendoor reageer ik op jou, dat krijg je met vrouwen, ze proberen nuchter te reageren, maar emoties, vooral als je op het punt staat om ongesteld te worden dus ik open de mails maar effe niet meer, ook ik heb gevoel, en mijn reactie op jou is een reactie op jou en die mails die ik krijg, met verbazing eigenlijk ben ik inmiddels overladen met beschuldigingen, geemotieoneerd en denk ik

Smiley die vol vragen zit Dus vergeet die reactie van mij maar, ha ha sorry, petra, die op het forum wel es zit voor leuke contacten, goeie discussies, soms de nuchterheid van een man mist maar geen enkele spijt van haar woorden heeft over het stukje van de hemelpoort. en soms ook niet meer helder reageert. duh
voor de mensen die zich geroepen voelen om mails na me te sturen, sorry misschien ik ze later open zou wel fijn zijn als jullie bij ieder onterecht woord, van een ieder opkomen voor rechtvaardigheid,

met twijfels of ik dit wel zou plaatsen, ma ja ken er nog wel bij, liefs voor iedereen
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 13:10

verder had ik gehoopt dat met mijn reactie iedereen zou nadenken die elkaar hier kwetst en er nou net een einde aan de nagatieve sfeer hier zou komen, maar ja iedereen leest verschillend iemands woorden Twijfelende smiley het is wat cm.....verschillende mensen met verschillend denken laat het aan jullie verder over
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 12:55

ROADY558 schreef:
Lieve mensen,

Neem toch geen aanstoot, daar heb je slechts jezelf mee.
Als sommigen zich zonder het te weten nog laten misbruiken voor de werken van de boze, ga dan toch in liefde te raad, en geef - liefst prive - een liefdevolle, zachtmoedige vermaning. Want als je in haat reageert op een ander die hatelijk doet, wat is daarmee gewonnen?

Als je niet vanuit de rust en vanuit liefde kunt reageren, reageer dan alsjeblieft niet. Een twist houdt op zodra 1 van de partijen stopt met reageren. En laat God toch het laatste woord hebben. Wat heeft het nou voor waarde om je gelijk te willen halen?

God vraagt aan IEDEREEN om elkaar lief te hebben, ja ook op dit forum. Een forum, juist een plek om op een VEILIGE manier lief te hebben. Maar de meeste zien het als een VEILIGE manier om hun gram te halen ofzo...

Opnieuw moet ik denken aan die bekende woorden van Paulus:
2 Tim 2:
Als je je niet met de zonde inlaat, zul je zijn als één van die borden van zuiver goud (de beste in huis) zodat Christus je kan gebruiken voor Zijn hoogste doelen.

[22] Blijf uit de buurt van alles wat jou als jongeman slechte gedachten en gevoelens kan geven. Geef in plaats daarvan je aandacht aan alles wat je kan helpen goed te doen. Heb geloof en liefde en zoek het gezelschap van hen, die van de Here houden en een zuiver hart hebben.

[23] Ik zeg het nog eens: Laat je niet verleiden tot zinloze discussies, die alleen maar op ruzie kunnen uitlopen.

Voor iedereen, de vrede van Christus toegewenst.... je weet wel, die alle verstand te boven gaat...

interesant hoe ieder er anders tegen aankijkt, ja met die reactie was ik boos, inderdaad kun je beter reageren pas weer als je de vrede van god weer in je hart hebt, daarmee heb ik later gereageerd, geen aanstoot nemen, toekijken hoe iemand erg word gekwetst? mensen elkaar hier kwetsen? moeilijk , ik kan het niet, vandaar ik weg ga.

Discusies kun je soms ook van leren, en warom begin jij nou ook over je gelijk halen? mensen die me beter van hier kennen weten toch ook ik niet altijd me gelijk wil hebben, kom ik dan zo over?

de vrede van cristus, jezus was op aarde, reageerde op farizeeërs, reageerde op de vrouw die werd gestenigd, ging niet effe ergens prive met de mensen persoonlijk 1 voor 1 praten of mailen om ze vriendelijk t e vermanen, maar zei wie zonder zonde is gooien de eerste steen, vraag me af zouden er ook mensen hebben gedacht, eh reageer privé, hij wilt zijn gelijk halen? gewoon wat gedachten die in me opkomen of reacties van wat wil je dat we allemaal op onze knieeen gaan? enfin aangezien mijn schrijven weer es voor de nodige mensen irritatie geeft kap ik er maar mee verder te reageren,. ps was trouwens niet de enigste die volgens mij op martime schrijven reageerde met afschuw, boosheid, leg het niet allemaal bij mij neer he.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 12:44

JOL252 schreef:
Van Willemijn? Zoals ik al zei: ontnuchterend, meer iets van: kom bij je positieven. Ik hoopte zelf dat dit inderdaad zo zou werken voor Anita.

mee eens, zo zag ik het ook.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 12:40

Zoeker er was niets mis met de reactie van willemijn, ik probeer te begrijpen dat we allemaal verschilende mensjes hier zijn op het forum, verschillende beleving, miscommunicaties, sommigge mensen reageren vanuit hun emoties die overheersen, niet helder daardoor dingen lezen en reageren en begreep martime best, denkende dat hij niet wist van willemijn, ben een tijdje hier niet geweest dus.
later lees ik dat hij wist van willemijns gevecht tegen kanker. En ja dat is zeker ver grensoverschrijdend om zo bewust op iemand te reageren, eh ik lees nergens over een wapenstilstand van martime, wel een door schrijven ontopic en daarbij rustig verder gaan als of er niet net over willemijns hart is gewalst.

What zal jezus doen als hij hier bij was geweest? ik persoonlijk denk dat hij martime effe wat had laten inzien jij leest mijn woorden als cynisch en alsof ik het leuk vind om oorlog hier te maken, nou wees gerust heb me lidmaatschap gisteravond al opgezegd dat haal jij er uit, misschien zou jezus ook wel een verhaal schrijven over de hemelpoort voor martime en anderen die elkaar hier soms zo kunnen afkraken

Jij ziet het als of iemand op de knieën moet, ik zie het dat het anders moet zoals sommigge hier met elkaar omgaan. trouwens op d eknieen gaan is niks mis mee, heb ik ook wel es gedaan als ik dingen verkeerd begreep en iemand kwetste, gewoon effe me excuus aangeboden

jezus koos trouwens wel eens partij, tegenover farizeeërs, jezus liep niet door toen er een vrouw werd gestenigd voor mijn gevoel stenigde maritiem willemijn met woorden zo zie ik het, wil niet zeggen dat ik gelijk wil halen, waar ik weer van word beschuldigd. pfff liever houd ik me met leuk schrijven bezig, lees ik leuke reacties achter ieder mens hier op het forum zit gevoel, bij mij ook, willemijn en bij maritiem en ja ik vind het ook heel erg zo als de sfeer op dit forum is, daarom ga ik ook maar weer weg, maar kan het niet laten om toe te kijken hoe iemand effe word gestenigd

dat ik mijn reactie met een beetje humor schreef is ja, dat doe ik vaker als mensen erg triest bezig zijn, dan kunnen we door alles heen weer glimlachen en misschien effe weer beter verder gaan, ook heb ik mijn naam in het stuk gebruikt om aan te geven dat hetzelfde ook voor mijn geld, niet alleen voor maritiem ook ik maak wel es fouten, kan worden teruggestuurd naar de aarde om eerst het een ander effe inorde te maken

verder is dit een forum, waar iedereen het recht heeft om te reageren, gelukkig maar, want van elkaar kunnen we leren Petra
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 10:06

JOL252 schreef:
Ik kan er niks aan doen maar dit is zo mooi, ik zit met een brede grijns even tussen mijn werk door te lezen. Je verwoordt het perfect, recht uit het hart en dit is zo waar!

Misschien moeten we er nog wel een stukje bij toevoegen:

eh petra, jezus is heel genadig maar eh als je nu al die theologioshce examens die je gehaald hebt in de papierversnipperaar gooit en effe terug naar de aarde gaat, kijk
daar zit iemand die je op haar hart hebt getrapt en daar zit iemand waarbij je dit hebt gedaan
Maar petrus ik reageerde zo, omdat bla bla bal
nee petra, begin de bijbel maar es opnieuw te lezen, maak het goed met die mensen en kom dan maar es terug, gelukkig is jezus genadig, heeft hij de prijs voor onze zonden, onrechtvaardigheid betaald, misschien mag je dan wel na binnen en heb ik ergens achteraan een plekje nog vrij Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 09:40

MARITIME853 schreef:
Ziet ook de schepen, hoewel zij zo groot zijn, en van harde winden gedreven, zij worden omgewend van een zeer klein roer, waarhenen ook de begeerte des stuurders wil. 5 Alzo is ook de tong een klein lid, en roemt nochtans grote dingen. Ziet, een klein vuur, hoe groten hoop houts het aansteekt.

weet je als we later voor de hemelpoort staan, zullen we denk ik niet een examen hoeven afleggen, wie de meeste bijbelteksten kent en een heel theologisch examen moeten afleggen om binnen te komen, maar ik denk dat er recht in ons hart word gekeken en dan kun je wel nog zoveel bijbelteksten zeggen, als je hart en je werken niet goed zijn redden je die denk ik niet.

dag petrus, dag petra, mag ik na binnen?
eh petra, hoe zijn je werken en je hart? heb je omgekeken naar andere mensen etc?
Maar petrus ik kan alle spalmen uit me hoofd, heb theologie bestudeert, kan de hele bijbel van achterste voren, als je me een theologsch examen aflegt haal ik zeker een 9
Maar petra, denk je dan dat je een examen moet doen over de bijbel, heb je de woorden niet begrepen?
Wat zijn je werken petra?
Eh heb wel hier een hele studie die ik heb gevolgd over d ebijbel petrus maar eh werken..... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 09:22
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

FRANKT627 schreef:
Ik vind de 'uit het leven gegrepen' teksten van Petra ook steeds zo goed...het is dus maar beter dat ze blijft. Lachende smiley

Nou die uit het leven gegrepen, val ik vanochtend over een stuk gemeen ijs, maar geen man te bekennen in de buurt Twijfelende smiley
Maar echt ik kan het gewoon niet aanzien hoe sommigge mensen hier met elkaar omgaan, trek het me teveel aan, word er niet vrolijk van, kom wel weer es een keer terug misschien als het forum niet zo word overheerst door negatieve dingen . Het is toch niet normaal hoe sommiggen hier met elkaar omgaan en dat op een cristelijke site. effe theetje drinken en op cm lezen, nou relaxed hoor en lachen Kotsende smiley je zit gewoon lappen tekst te lezen van gestoorde idioten, die zich laten overheersen door hun eigen shit en zich afreageren op anderen. beter maken ze daar een speciaal forum voor. Zoiets als ziet u het leven niet zitten, vind u het leuk om , om aandacht te roepen, of om u op een ander aftereageren, kom dan nu bij deze site, de redactie slaapt dus gaat u gang en trap van u af op andere mensen, goed voor je ontwikkeling. Met gezellige chat, waar u zich ook lekker kan afzeiken op anderen. nee ik ga es opruimen en me op positieve dingen richten en hoop dat als ik hier terug ben de leuke er nog zijn en de mindere, waar ik me aan begin te irriteren een eigen site hebben opgericht . Zo dat lucht op Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 00:08
BerichtOnderwerp: Dagelijkse bemoediging.

MARIO216 schreef:
Maandag 21 Januari, Genesis 44: 1-17; Verheldering.

Juda doet geen enkele poging meer om zichzelf of zijn broers te rechtvaardigen. Dat had hij best kunnen doen, want het zal hem duidelijk geweest zijn dat er met hen een gemeen spelletjes gespeeld werd. Kennelijk wil iemand hun een loer draaien. Maar wie en waarom? Maar als Jozef hun heftig voorhoudt: ‘Wat is dit voor daad die jullie bedreven hebben?’, krijgt Juda ineens een beangstigend helder moment. Niet over de diefstal van een beker, maar over de verkoop van de jonge Jozef aan slavenhandelaars richting Egypte. Dat raakt hem ineens diep. Wat zullen wij zeggen of hoe ons rechtvaardigen? Hij zakt en één keer dwars door de bodem heen van eigen gelijk, eerlijkheid en rechtvaardigheid. Dat is hem al eens eerder gebeurd, met Tamar. Ook nu wordt hij ineens heel eerlijk en ziet de dingen scherp tot op God. God heeft de misdaad van zijn knechten aan het licht gebracht, zegt hij heel openlijk. Tegen zichzelf en tegen zijn broers.
Wie God zo tegenkom, in zo’n verhelderende flits, schrikt soms inderdaad kolossaal. Vluchten kan niet meer. O God, wees mij zondaar genadig, stamelde een tollenaar wanhopig. Maar volgens Jezus ging juist hij naar huis terug, gerechtvaardigd door God.

Die laatste woorden, gerechtvaardigd door god, mooi. Wie van ons is rechtvaardig? niemand, jezus heeft voor ons , onze zonden de prijs betaald, daardoor zijn wij gerechtvaardigd, door dat hij de rechtvaardige weg voor ons heeft behandeld, maakt je klein , als je er zo bij na denkt.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 januari 2013, 00:00

PETRA373 schreef:
je wist dat ze vecht tegen kanker en je schrijft zoiets als vandaag? Nog steeds vind je een excuus niet op zijn plaats?

Gefrustreerde smiley

Kotsende smiley ik ga hier zo over me nek, week ongeveer terug op cm en jee wat sommigge mensen hier allemaal op het forum schrijven. nee geen zin in om te lezen. iedereen het beste verder. Vind dat er teveel negatieve dingen op dit forum overheersen.

Voor Willemijn sterkte Willemijn.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 21 januari 2013, 23:42

MARITIME853 schreef:
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 22:30

MARITIME853 schreef:
Wiilemijn, veel sterkte, ook heeft God voor jou een hoopvolle toekomst in zijn gedachten.

Jer 29:11 Want Ik weet de gedachten, die Ik over u denk, spreekt de HEERE, gedachten des vredes, en niet des kwaads, dat Ik u geve het einde en de verwachting.

Juist als alles mij angst aanjaagt, stel ik op U mijn vertrouwen. Op U, mijn God. Ik prijs Uw woord. Ik vertrouw op God en ken geen angst, wat zouden mensen mij kunnen aandoen? Psalm 56:4 en 5

Nou even een bemoediging Willemijn.

Er is een God die hoort

Dit ben ik ook!...... Opvallend dat ik je dan niet hoor en anderen....

je wist dat ze vecht tegen kanker en je schrijft zoiets als vandaag? Nog steeds vind je een excuus niet op zijn plaats?

Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 21 januari 2013, 21:00

MARITIME853 schreef:
amen. Lachende smiley

ik zeg ook amen, met sommigge dingen zijn we het wel met elkaar eens Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 21 januari 2013, 20:59

ZOEKER064 schreef:
Ik wil graag even kort met jullie delen dat we contact hebben gehad met Anita en dat het op dit moment redelijk met haar gaat.

Ik wil jullie vragen om te stoppen met ruzie maken en met elkaar na te denken hoe je iemand kunt helpen die vast zit in angst. Dat is net een andere twist aan dit topic, maar zal zeker helpen. Veel reacties hebben te maken met een machteloos gevoel als je zo'n noodkreet ziet.

En ik zou willen toevoegen, dit soort angst redeneer je niet weg. Integendeel, redeneren maakt het alleen maar groter. Alleen gebed en gericht gebed kan hier helpen.

Ik zou jullie willen vragen heel specifiek voor Anita te bidden.

Maar niet alleen voor Anita, de macht die wil dat we elkaar verkeerd begrijpen is erg krachtig aanwezig. Die creert ook angst. Angst om lief te hebben angst om te vertrouwen.

I bid dat die geest van misverstand geen plaats meer heeft op dit forum!

Weis gezegd. Ben het hier zo mee eens, we begrijpen elkaar zo verkeerd allemaal hier soms, reageren vanuit emotie,maken ruzie,laten we allemaal proberen pas weer te reageren als we de vrede van jezus weer in ons hart hebben
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 21 januari 2013, 20:36
BerichtOnderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?

VISSER278 schreef:
Wat heb ik vandaag een baggerzooi gelezen zeg . Huilende smiley, smiley in tranen

mee eens, zat net hetzelfde te denken. plus ik vraag me af ,of je het niet koud hebt zonder muts op die foto. inderdaad baggerzooi Huilende smiley, smiley in tranen zonde van me tijd, volgens mij, dat ik nog de moeite heb genomen om op bepaalde mensen te reageren. wat doe ik hier eigenlijk op cm weer Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 21 januari 2013, 20:26

MARITIME853 schreef:
Dat is waar het ook om gaat, angst hebben in de liefde waar je als vrouw niet begrepen wordt.

Dus ontopic verdergaan, Willemijns gevoelens effe overslaan,zonder effe een escuus na haar toe?

Er zitten hier allemaal verschilende mensen,die verschillende dingen meemaken,sommigge reageren van uit emotie en we zijn allemaal verschillend, maar even kostbaar, ik persoonlijk vind dat je pas weer ontopic verder kan gaan als je je excuus naar willemijn hebt geschreven, achter iedere naam zit hier iemand achter de pc met gevoel. En eenieder reageert weer anders op bepaalde dingen. Eerlijk gezegd vond ik Willemijns reactie heel begrijpelijk. Jij las haar reactie weer op jouw manier, geeft je nog niet het recht om zo na haar terug te reageren toch?
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 21 januari 2013, 17:38

PETRA373 schreef:
Lijkt me niet slim om zo te reageren,zo bewijs je de instanties dat je te labiel bent om het leven aan te kunnen. Neemt jeugdzorg het gezag over, of worden je kinderen uit huis geplaatst? Bij de eerste zie dat je met de voogd die het gezag overneemt overweg kan, bij de tweede, knok voor dat je nog veel recht krijgt om je kinderen te bezoeken.
met de boel opgeven kom je er niet, je staat er niet alleen voor, je kan meer dan je denkt, was het niet elia die bij een braamstruik ging zitten en effe niet meer kon? en dat er een engel kwam en zei sta op, eet wat ga door?
Was het niet hagar die helemaal hopeloos in de woestijn zat, weg van haar zoon ging zitten omdat ze het niet kon aanzien dat haar zoon op sterven was? en kwam er toen niet een engel die zei, sta op, hagar vond de kracht om op te staan en vond een waterput.(Die er misschien de hele tijd wel was, maar die zie in haar wanhoop gewoon niet zag?)

Ik ben geen engel, maar ik z eg je wel sta op, wat je vriend betreft, ik neem aan dat jezelf de keuze hebt gemaakt om niet met die vriend verder te gaan, wat betreft de vervelende miscommunicatie tussen mensen in een ander topic, dat kan gebeuren, we zijn allemaal mensjes hier op cm, ook ik heb dat wel es gehad, blijf na de goede dingen kijken en vergeef,trek het je niet te veel aan.

Enfin sta op meid, krabbel over eind en doe je best, je kan meer dan dat je denkt, met wegvluchten kom je er niet. En vergeet niet dat je een kind van god bent, die je ondersteunt met zijn hand als jij effe niet meer kan en een heel elger macht aan engelen die je helpen. vertel dit tegen god, wat je hier net schreef, vraag hem om hulp en vecht door voor je kinderen om er het beste van te maken en ook voorjezelf, kom op, sta op en klim uit die put waar je nu inzit. je kan het, kan meer dan je denkt , vooral met god aan je zijde. liefs

nog maar keer herhalen, sterkte met alles.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 21 januari 2013, 17:37

ALTJE848 schreef:
Ja geeft me te denken tegenstand mmm
moet ik dan voor alle mensen op de knieën
Daar geloof ik niet in ik heb en mag ook mijn eigen inzicht gebruiken die God me gegeven heeft .( wil ik niet aan twijfelen)
En zijn dan teksten uit de bijbel die ik krijg van Hem waar ik wel in geloof en al een jaar heb geroepen tegen Jz , vond het een bevestiging van de HEER moet ik daar tegen in gaan
Ik wacht geduldig af wat de HEER gaat doen in deze situatie.
Ik ben niet bij machte te doen Hij zal mijn tegenstanders dat geven wat ze toekomt op een dag.
Jesaja 49 dat zal uitkomen daar geloof ik in.
En verder kan ik niets doen.

anita
Toen ik straatangst zat, kreeg ik teksten van god dat hij me zal genezen, maar thuis zitten wachten op genezing, zo werkte het niet.
nee ,harstikke bang de straat op, met een tas met gods woorden opgeschreven op een briefje in me tas, me vasthoudend aan zijn belofte.
Dus met niets doen, kom je er niet, je zal toch ook effe uit die put moeten klimmen waar je effe in zit.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: maandag 21 januari 2013, 15:57

ALTJE848 schreef:
Heb al gebeld voor een opname ik kan niet meer....
Ik wil donderdag niet thuis zijn
Ik wil hier weg
Ik leef niet meer
Ik hield van iemand de wereld zegt niet doen
dit is niet goed dat is niet goed niets op deze wereld is goed alleen houden van toch liefde toch toch toch toch
Ik voel het niet ik wil het niet meer zo .
Ik zie het nut er niet meer van in ja nu gevangen woestijn reis tot de dood me scheid van de wereld want niet iedereen word genezen gelukkig heeft pret in het leven niet iedereen voelt zich altijd blij
en daar ben ik er één van
Het maakt me niet uit wat er gebeurd maar denk dat ik donderdag gewoon niet thuis ben ik wil de uitslag niet horen
Ik blok alle instanties vandaag niemand komt er meer in
NIEMAND MEER
De advocaat belt me zo ja jaj aja krijg je dan kan ik verder niets meer doen waar worden ze voor betaald wat denken ze wel niet Ik heb zeker geen rechten en zelfs niet over mijn kind sorry het word me echt te veel nu
ik wil niet in de wereld meer zijn

Mooi lied geweldig wat je me stuurde maar ik heb maar één lied in gedachten THIS WORLD IS NOT MY HOME

Gegroet allen

Lijkt me niet slim om zo te reageren,zo bewijs je de instanties dat je te labiel bent om het leven aan te kunnen. Neemt jeugdzorg het gezag over, of worden je kinderen uit huis geplaatst? Bij de eerste zie dat je met de voogd die het gezag overneemt overweg kan, bij de tweede, knok voor dat je nog veel recht krijgt om je kinderen te bezoeken.
met de boel opgeven kom je er niet, je staat er niet alleen voor, je kan meer dan je denkt, was het niet elia die bij een braamstruik ging zitten en effe niet meer kon? en dat er een engel kwam en zei sta op, eet wat ga door?
Was het niet hagar die helemaal hopeloos in de woestijn zat, weg van haar zoon ging zitten omdat ze het niet kon aanzien dat haar zoon op sterven was? en kwam er toen niet een engel die zei, sta op, hagar vond de kracht om op te staan en vond een waterput.(Die er misschien de hele tijd wel was, maar die zie in haar wanhoop gewoon niet zag?)

Ik ben geen engel, maar ik z eg je wel sta op, wat je vriend betreft, ik neem aan dat jezelf de keuze hebt gemaakt om niet met die vriend verder te gaan, wat betreft de vervelende miscommunicatie tussen mensen in een ander topic, dat kan gebeuren, we zijn allemaal mensjes hier op cm, ook ik heb dat wel es gehad, blijf na de goede dingen kijken en vergeef,trek het je niet te veel aan.

Enfin sta op meid, krabbel over eind en doe je best, je kan meer dan dat je denkt, met wegvluchten kom je er niet. En vergeet niet dat je een kind van god bent, die je ondersteunt met zijn hand als jij effe niet meer kan en een heel elger macht aan engelen die je helpen. vertel dit tegen god, wat je hier net schreef, vraag hem om hulp en vecht door voor je kinderen om er het beste van te maken en ook voorjezelf, kom op, sta op en klim uit die put waar je nu inzit. je kan het, kan meer dan je denkt , vooral met god aan je zijde. liefs
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA373 (59)

BerichtGeplaatst: zondag 20 januari 2013, 22:36
BerichtOnderwerp: Je kunt vertrouwen op God - ervaar je dat?

geschreven woorden worden nu eenmaal wel eens misbegrepen, dan krijg je miscommunicaties, verder ontopic maar? Want iedereen heeft het goed bedoeld
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van PETRA373
Ga naar pagina Vorige 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 Volgende
Pagina 73 van 76