Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 00:55
Onderwerp: Humor mag best van God
|
|
|
Tuurlijk!
Goed dat je dit gedicht hier ook neerzet.
Lachen is ook een medicijn!
En God heeft ons zo gemaakt dat we kunnen lachen; de lachspieren, en ook huilen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 12 mei 2013, 00:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 00:52
Onderwerp: Woorden
|
|
|
Wijs!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 00:49
Onderwerp: Brother Mine
|
|
|
Leuk en herkenbaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 00:38
Onderwerp: Forum
|
|
|
LANFY127 schreef: | Aangezien ik nieuw ben hier heb ik een vraag. Zijn er bepaalde forumregels wat het wat makkelijker maakt om te discussiëren? Bijvoorbeeld, als ik een persoonlijke vraag stel in een discussie, is diegene er dan ook verplicht om er op te reageren? Dat is me niet helemaal duidelijk hier! Persoonlijk heb ik best wel veel ervaring met diepgaande discussies, maar weet niet wat hier de "regels" zijn! Slaap lekker in ieder geval! |
Dit staat onder het kopje (dating)tips: Onthou dat je christen bent. We hebben een voorbeeldfunctie, en hebben een belangrijke verantwoordelijkheid naar elkaar en naar onszelf toe. Dit geldt ook voor je woorden, gesprekken en uitlatingen op ChristianMatch. Blijf daarom vriendelijk en beleefd, en behandel elkaar met respect, als broeders en zusters in de Heer. Voor stalken, leugens, bedrog, roddel, op een platte manier over seks praten, spam, ongewenste intimiteiten, en andere overtredingen van de algemene voorwaarden is simpelweg geen enkele plaats op ChristianMatch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 12 mei 2013, 00:28
Onderwerp: Gezondheid!!!
|
|
|
Nou, ik drink nu lang niet zoveel melk meer, want ik had al wat dingen gehoord, en ja, nu dat artikel wat Lanfy hierop zette. Ja, ze me wel tot nadenken..... Maar ja, ik ben ook gestopt met Brinta +Canderel, die 2 zijn bij mekaar gaan horen, Brinta zonder Canderel, ja, is als patat zonder (veel ) mayoniase.....
Dus ja, je moet wat, en ja, nu ben ik toetjes aan het uitproberen van Mona, Dr. Oetker, Danone, Almhof, Melkunie, etc.
Ja, en daar zit dus ook weer melk in, behalve in de soja producten van Alpro Soja. Die trouwens ook wel lekker zijn. Maar niet zo lekker als toetjes op basis van melk...Vind ik.... Maar ja, alles met mate, ja, daar kan je niet echt op stuk lopen natuurlijk....
Ja, en warm eten doe ik momenteel niet thuis, maar ja bij anderen...Dus ja, daar heb ik geen om kijken naar. Maar ja daar let ik ook wel op; niet teveel vlees bijvoorbeeld. Want ja, daar zitten weer hormonen in, en antibiotica die preventief aan dieren worden gegeven, en die krijg je dan binnen, ja, en als je zelf dan echt iets hebt, een ontsteking/infectie, ja, dan ben je resistent geworden voor antibiotica, of penicilline.
En ja broodbeleg, neem ik rood rundvlees, maar ja, dat probeer ik dan ook wel weer te beperken. En, Nutella
Ja, en in het water zit weliswaar geen fluoride meer in Nederland, maar ja wel veel medicijnen die zijn er bijna niet uit te filteren, dus ja, dan krijg je ook veel hormonen, en medicatie binnen. Zie 1ste link in dit topic van mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 19:06
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Ik mail met mijn moeder, dat is heel erg leuk, ze heeft een tablet
Ik heb een hele lieve moeder: ik heb heel veel liefdevolle herinneringen aan haar
Ik hoop dat ze héél oud wordt!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 12 mei 2013, 20:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 18:23
Onderwerp: Ziel
|
|
|
Ja, ik was weleens in een heel groot huis met allemaal gelovigen(ging uit van GVK, maar er kwamen ook andere richtingen), dat was heel tof. Na enkele maanden ging ik daar weg, en er was een iemand van de begeleiding, een hele lieve vrouw, waar ik een heel goed contact mee had.
En toen ik definitief wegging zei ze, letterlijk: 'Ja, wij christenen kunnen 'tot ziens' zeggen, ipv 'vaarwel', omdat wij elkaar weer in de Hemel zien ooit'.
Ja, dát vind ik nou zó mooi! Bemoedigend en Troostvol!!!
Trouwens, mooi opgeschreven Pieter! En ja, zo denk ik ook precies. Ik denk het zelfs zeker te weten.....
Waar staat dat nou; geloof is het zeker weten van....
Zoek het later op!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 11 mei 2013, 18:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 17:36
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | dus eigenlijk meer mijn leeftijdscategorie...... Hoewel, luidt het spreekwoord niet: een oude bok.....enz enz enz..... |
1) een oude bok lust nog wel een jong/groen blaadje. (=een oude man is nog wel seksueel geïnteresseerd in een jong meisje.)
Ja, dat kan wel een spreekwoord zijn, ik vind hem niet leuk. Ik vind het respectloos. We zijn hier als vrouwen allemaal dat jonge meisje geweest, en zaten zeker niet te wachten op een oudere man van 30 tot pak 'm beet 60 jaar ouder....
Mensen zeggen dat niet expres ja dat snap ik. Maar ja, ik vind het niet kunnen, christelijk oogpunt gezien....
Wat als een oude man zo over je eigen dochtertje praat, en er ook zo bij kijkt, vind je het dan nog leuk?
Nee, ik ben heel vrijdenkend, doch, dit gaat mij een brug tever....
Met alle respect, en niet naar jou persoonlijk, Willemijn, maar ja, dát weet je, hoop ik
Zegens! Ben blij dat je weer aanwezig bent op het forum
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 11 mei 2013, 17:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 17:29
|
|
|
Het zou mijzelf een héérlijk idee lijken als ik zo ongeveer zou kunnen uitrekenen, dat ik ongeveer na mijn 50ste kleinkinderen zou hebben
Wát een wónder: kinderen van je kinderen!!!
Ja, ben best wel een beetje jaloers hoor(op de goede manier)....
Ja, ik zou dat nooit meemaken, maar ja, ik kan wel weer genieten van anderen hun kinderen en kleinkinderen
Ik heb ook een hele leuke buurvrouw, ze is 70! maar dat zou je niet zeggen, Ja, mensen zien er steeds jonger uit voor hun leeftijd, valt mij op :) Ze heeft ook kleinkinderen, en ja, ook een vriendin van mij die eerst het huishouden hier deed, en ja, dat was tijdelijk was de afspraak, maar ja, wij zijn vriendinnen geworden, en ja, ze verteld ook altijd zo smeuïg en leuk over haar kleinkinderen. En daar kan ik wel van genieten, ook al zou ik dat zelf nooit meemaken.
Kleinkinderen zijn een rijkdom, vind ik.
Ik vermoed, aan de inhoud van deze posting van mij te zien dat het de bedoeling was dat hij ergens anders onder zou komen te staan. Daar ik in voorgaande postings geen aanknopingspunt kan vinden voor mijn schrijven. Maar ja, tot ik weet waar hij eigenlijk hoort te staan, laat ik hem voorlopig hier even staan. Ja, het kán weleens verwarrend zijn, dan heb ik meerdere vensters open, en dan kan het gebeuren dat ik met meerdere postings naar aanleiding van voorgaande berichten tegelijk bezig ben en mij heb vergist....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 11 mei 2013, 18:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 17:18
Onderwerp: Profiel preview
|
|
|
Ik heb het screenshot gezien: prachtig dat je dat kan!
Goed bedacht, ja, idd veel handiger.
Maar ja, ik heb het bij mij weer zo ingesteld dat ik niet weet wie op mijn profiel kijken en anderen ook niet weten wanneer ik bij hun kijk. Dus ja, ik zou hier niet direct wat aan hebben....
Neemt niet weg dat ik dat heel knap vind, dat je dat kan, ja, soort van programmeren he, ze noemen mensen zoals jij ook wel hackers he, maar ja dan in positieve zin, dat ze veel kunnen op ICT gebied ;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 17:11
|
|
|
PETRA373 schreef: | Hij heeft net wat laten horen, zo te horen een goede reden, wat een gedoe afspreken met een man... |
Ja, ik dacht bij je eerste bericht hierover vanmiddag van misschien durfde híj wel niet....Jahaa, dat had ook nog gekund natuurlijk ;)
Nou ja, als hij iets van zich heeft laten horen, en zo te horen een goede reden, ja, als hij het niet zou zien zitten op het laatste moment, ja, dan ga je ook niet bellen met reden, lijkt mij....
Maar ja, je bent er wel weer helemaal voor niets heen geweest, ja, ik ken dat, openbaar vervoer, kost een hoop tijd, bussen, treinen en trams die veel minder rijden dan door de week.
Hier rijden treinen om het half uur, en door de week elk kwartier, ja dat scheelt wel fftjes.
Nou ja, ik ben benieuwd verder. Ja, het moet van God zijn, en ja, daar kom je natuurlijk snel achter...
Nog fijne dag verder
Leuk dat je deze dingen deelt!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 11 mei 2013, 17:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 17:04
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Hahahah Jol, wat goed dat je deze hebt gevonden, echt zó grappig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 16:30
Onderwerp: De kroning :)!
|
|
|
Ja, ze wordt ook ouder he ;)
Ik vind trouwens Prinses Amalia heel veel lijken op haar vader.
Prinses Alexia de lijkt op haar vader én op haar moeder.
En Prinses Ariane lijkt het allermeest op haar moeder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 16:17
Onderwerp: eeuwigheid
|
|
|
Als kind dacht ik na over het oneindige, ja oa. door de wiskunde lessen ;)
En daar was ik ook gefascineerd door.
Ik dacht, naah, kan niet, heelal oneindig. Moet een einde zijn.
En dat einde stelde ik me voor als een gewoon gemetselde muur.
Maar ja, toen dacht ja, wat is er dan daarna? Achter die muur ;) Ja, daar moet dan toch ook wat zitten?
Ja, en juist omdat je in de wiskunde oneindige getallen hebt, bewezen wetenschappelijk, en het heelal is ook oneindig, dat is ook bewezen. Maar dat kan je zelf ook wel bedenken, want als er dus al een einde ís, ja, wat zit er dan áchter dat einde?
Ja, en dat heeft er ook aan bijgedragen dat ik ook in het oneindige, eeuwige leven geloof. Want er zijn dus meer dingen, getallen, heelal, oneindig.
En dat vind ik ook het mooie aan het geloof, voor God is een dag als duizend jaar en duizend jaar als een dag.(Bijbeltekst)
Dus ja, een dag, kan in Gods ogen erg lang zijn.....
Dus ja, pik elke dag, geniet ervan...ook al heb je nog drie maanden te leven, in Gods ogen kunnen dat er 90.000 dagen zijn.
Dat zou ik zelf denken als ik ziek zou zijn.
Voor mij is het misschien makkelijker want ik heb, járen terug een korte periode gehad dat ik zoooo verdrietig was dat ik wou dat ik een ziekte kreeg, dat ik drie maanden nog te leven had. Want ja, ik wou naar de hemel bij God zijn. dus dat ik niet ineens dood zou zijn natuurlijk, maar ja, nog afscheid kon nemen van dingen en mensen en Ja, ik wéét van Morfine....en palliatieve zorg, want ik kan absoluut niet tegen pijn. mijn pijngrens is erg laag, zeggen sommigen...Dus ja Pijn is niet meer nodig.....en ja, je raakt in een gelukzalige roes, iig ik en anderen die ik ken, van Morfine(ja, beetje jeugd experimenten daarom weet ik dat;), er zijn ook veel Amerikaanse lofliedjes over Morfine.
Dwaal ik nu teveel af, ja, het een is met het ander verbonden vandaar.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 15:40
|
|
|
JANS221 schreef: | Zomaar even een opmerking/vraag: Zou het Duitse woord ``das Ziel`` wat het doel of de bestemming betekent, ook iets zeggen over wat er bedoeld wordt met ons woord ziel? Straks bij de dood komt onze ziel dan uiteindelijk geheel tot zijn bestemming, ons einddoel: God alles in allen? |
Ja, idd, 'das Ziel' is 'de bestemming'...
Dat zou mi heel goed kunnen dat dat daarvan is afgeleid...
Wat zou het anders moeten zijn?
Mooi idee, dat je dan tot je doel, bestemming komt.
Ja, zelfs zoals we weleens erg gelukkig kunnen zijn in dit leven, maar dan in de hemel, duurt dat geluksgevoel eeuwig....bijna niet te bevatten....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 11 mei 2013, 15:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 15:23
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Wat zien jullie als de ziel van de mens?
Verdwijnt de ziel met het wegvallen van de hersenfuncties of pas als de algehele dood intreedt?Of vind je dat er niet zoiets als een ziel bestaat?
Ik denk.........maar ben er nog niet van overtuigt,dat wij wel degelijk een ziel hebben en dat die vertrekt zodra ons lichaam het laat afweten..... |
Ja, net wat Willemijn zegt, als iemand dood is spreken we ook wel van een 'ontzield' lichaam.
Ja, als kind was ik ongelovig. Iig, in zoverre, mij werd steeds voorgehouden, dood is dood en daarna is er gewoon helemaal niets meer.
Toen werd ik gelovig door zendelingen en ook omdat een familie waar ik mee omging het er altijd over had.
Ja, en toen ging ik mee naar de kerk, en daar ging het over dat Jezus voor ons aan het kruis gestorven is, voor onze zonden, opdat wij eeuwig leven hebben, en dat eeuwig leven begint als je gelooft. (Nou geloof ik ook, dat veel niet-gelovigen naar de hemel gaan, maar ja, dat is een heel andere discussie, van daar tussen haakjes) Ik weet wel dat ik toen dacht, was een jaar of 18, van welke zonden? Het zondebesef is bij mij wat later ingetreden. Ja, ik wist het verstandelijk wel, dingen maar gevoelsmatig niet echt bewust.
Dat is pas iets van de laatste jaren, ja ik was wel gestopt met zaken, maar meer uit verstandelijk weten dan als voelen als zonde zijnde. Daar moet mi meer aandacht aan worden besteed, ik kom het nu ook weleens tegen bij pas gelovigen. Gewoon, omdat een duidelijk gevoelsmatig zondebesef gewoon veel gezonder is, psychisch, dan een verstandelijk wel kunnen weten, maar niet voelen.
Ja, ik ben er wel van overtuigt, weet het zelfs zeker, dat we een ziel hebben die na de dood naar de hemel gaan tezamen met een nieuw, onvergankelijk lichaam. Zo heb ik het geleerd. De bijbehorende Bijbelteksten zoek ik later op, die zijn er wel.
Nou is mijn angst voor de dood weg, in die zin, dat ik natuurlijk wel gehecht ben aan het leven hier, en nee, ik zou liever niet nu doodgaan, ineens, maar ja, als ik me erop zou kunnen voorbereiden, ja, dan kan ik er naar toe leven.
Ik heb al heel lang dat ik mij erop voorbereid, je hoort zoveel van ziektes waaraan mensen dood gaan, zoveel, dat ik het niet uitgesloten acht dat ik ook weleens zo ziek zou kunnen worden, van daar. Ja, ergens hoop ik ook van niet, maar ja, ik weet zo om me heen kijkende dat die kans er wel is....
En hoe groot is dan mijn troost als ik weet dat ik zo in de hemel ben....
Laat het voorlopig hier even bij: dus op je vraag, ja ik geloof dat wij een ziel hebben, die meteen naar de hemel gaat.
Juist dát gegeven is ook de troost van het geloof.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 11 mei 2013, 14:25
Onderwerp: Ledental CM
|
|
|
Duidelijk.
Wel leuk idee dat het zo gestegen is de laatste weken! :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 22:48
Onderwerp: Eenzaamheid, en wat ertegen te doen..
|
|
|
Hai Marenth,
Heel erg duidelijk verwoord en mooi uitgelegd!
Bedankt!
De piramide is logisch opgebouwd, als je geen veilige basis hebt, kan je niet werken en/of leren bijvoorbeeld.
De treden van de piramide kunnen ook door elkaar heen lopen als het ware.
Dat je bijvoorbeeld met de eerste twee treden nog niet klaar bent maar wel al met de derde tree, het loopt dan als het ware wat door elkaar heen, Bijvoorbeeld.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 10 mei 2013, 23:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 18:15
Onderwerp: Klaagmuur
|
|
|
JERUZALEM (ANP) - De Israëlische politie heeft vrijdag duizenden ultra-orthodoxe joden tegengehouden die vrouwen in gebedssjaals wilden beletten bij de Klaagmuur in Jeruzalem te bidden. De ultra-orthodoxen wierpen stoelen en water naar de vrouwen en bekogelden hun bussen met stenen. Twee agenten raakten gewond. De politie hield vijf ultra-orthodoxe joden aan.
De houding van de politie is veranderd sinds een rechtbank vorige maand bepaalde dat de groep Vrouwen van de Muur de wet niet schendt. De groep daagt het monopolie op rituelen bij de Klaagmuur uit dat ultra-orthodoxe gelovigen voor zichzelf opeisen. Eerder hield de politie de vrouwen aan.
Een uur geleden. Door ANP Van ANP.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 10 mei 2013, 18:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 18:06
|
|
|
ROLF230 schreef: | 227 vrouwen met foto tussen 27 en 34 jaar.... hm..misschien moet ik dan toch even weer eens beter gaan zoeken. 1995 leden nu. |
Raar dat in een dagje het zoveel verschil maakt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 18:04
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Ja het was hier vandaag weer wat frisjes vanmorgen.
Ja, 14 graden wordt het, en bewolkt.
Ja, ik vind en voel me altijd wel vrolijker als de zon schijnt, ja, dat hebben veel mensen
Maar ja, tis ook wel lekker hoor 14 graden. Ja, wij hadden het zolang te koud hier dat ik ook wel met 14 graden blij ben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 18:01
Onderwerp: De kroning :)!
|
|
|
Ja, ik vind dit schattig..!
S. Koningsgezind
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 17:58
Onderwerp: Profiel preview
|
|
|
Ja, leuk dat je dat kan. Alleen ja, google web browser liep in het verleden weleens vast bij iemand die ik ken dus ik heb nu safari van Apple....die loopt als een trein, en ja soms terugklikken ach...
Lijkt me trouwens wel leuk als je er zoveel van afweet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 09:35
|
|
|
THOMAS968 schreef: | 2007 om twaalf uur, dat is een mooi aantal, een paar weken geleden was het 1706. Morgenochtend kan het weer wat lager worden door de opzeggingen maar we mogen hier heel tevreden mee zijn.
Thomas |
Wat gaat dat snel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 09:34
Onderwerp: Eenzaamheid, en wat ertegen te doen..
|
|
|
MARENTH030 schreef: | Ik begrijp je punt Petra. Maar ik zie het iets breder. Niet alleen het milieu van afkomst is een factor. Het ontbreekt mensen ook vaak aan financiële middelen, aan cultuurdeelname denk aan musea bezoek, en andere activiteiten. Daardoor kunnen mensen zich eenzaam voelen. De midden en hogere lagen van de bevolking hebben op allerlei gebied veel meer macht en invloed dan de lagere sociale klasse. Er is nog steeds sprake van een structurele achterstelling van vrouwen en mannen. Kijk naar discriminatie is volgens de grondwet verboden, maar er bestaan in de praktijk nog vele vormen van discriminatie naar klasse afkomst, culturele afkomst, geslacht, seksuele voorkeur, huidskleur en leeftijd.
Gr Marenth |
Klasse? Afkomst? In Nederland? Ik merk daar helemaal niets van...
Toen ik kind was kon iedereen studeren, rijk, arm maakte niets uit.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 10 mei 2013, 10:17
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 09:22
Onderwerp: Bemoedigingen
|
|
|
JEROMMEKE031 schreef: | Tijdens mi,n ontvoering door 4 Bosniërs met pistool op mijn hoofd in eigen auto , wist ik wat angsten waren.
Tijdens m,n ondervragingen en ontvoering in m,n auto wist ik het ff niet meer ...
Ik bad tot God ik weet dat U er bent ,Heer het is mijn tijd nog niet heb nog zoveel te doen ,dacht ook m,n laatste uur was geslagen...
Maar het moment na dat ik tot de Heer sprak kwam er een rust over me heen , ze hebben mij met geen vinger meer aangeraakt tijdens de ontvoering
Om het lange verhaal kort te houden ,ik ben gezegend mens! Ben gespaard gebleven , keer op keer moet ik erbij zeggen tegen slag na tegenslag maar hoe ga je er mee om ? Dat is de vraag die je jezelf moet stellen God regeert ! |
Dat is heftig, ja ik word er stil van...
Ja, ik zag laatst bij een EO programma, een reportage over een man die was naar Libanon gegaan, en zag daar vreselijke dingen, mocht niets doen, want ja, Vredesmissie, en ja, die had daar lang last van.
Sterkte met je weg!
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|