Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 23:59
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Gezellig samen uit eten geweest in het restaurant waar we 5 jaar geleden onze eerste 'date' hadden en we drie en half jaar geleden onze bruiloft gevierd hebben. |
Dus dat was vandaag...EN...morgen aan de bikkel???? Wat een luxe!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 15:55
Onderwerp: dames,wat vinden jullie woest aantrekkelijk bij of aan een
|
|
|
Een grote ...stevige...stoere vent....PRIMA...(hij mag op me neer kijken...in de goede zin van het woord)Ik kijk graag om hoog met mijn 1.65...
Eentje die ik geen pijn doe als ik hem aanraak... Ook niet een die omvalt als ik hem een duw geef voor de gein...
Ik ben stevig dus kan wat hebben....
Juist de laatste relatie was een klein mannetje...bijna even groot als mij...en ik moet zeggen ...eigenlijk best leuk en lief...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 14:30
|
|
|
Geen uitsmijter...ook al is het vrijdag...
Het blijft een verrassing...andere tafel...andere stoelen...en een hele goede kokkin!!!!! En ik mag gast zijn....heerlijk!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 12 oktober 2012, 10:59
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
Geluk bestaat uit zoveel losse stukken dat er bijna altijd één ontbreekt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 23:06
Onderwerp: mannen....waar knappen jullie nou op af bij een vrouw ;-))
|
|
|
ERIKA129 schreef: | wat heb ik gedaan? |
Je wilde toch weten waar je plaats was????
Dit gezegde doet me denken aan een goede vriendin...die een man heeft maar die man is graag aanwezig met zijn mond... Overigens een goed en leuk huwelijk.... Maar loopt het de spuigaten uit...dan wijst ZIJ naar de hoek van de kamer en zegt...""Koest Bello...in je mand!!!""
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 22:54
Onderwerp: mannen....waar knappen jullie nou op af bij een vrouw ;-))
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | vrouwen die zich overal mee bemoeien..... dat is een afknapper....
en die hun plaats niet weten. of iig denken dat ze zowel man als vrouw kunnen zijn. |
EN OF IK MIJN PLAATS WEET!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 11 oktober 2012, 14:18
|
|
|
Ik heb de hele middag nog voor me...zal ik dan nu maar eens JAN-IN-DE ZAK-maken???
(moet namelijk een tijdje koken...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 23:15
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | ga ik volgende week zeker eens uitproberen! |
Magere spekjes toch????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 19:17
Onderwerp: BZV Topic
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | dat mag toch niet, tv was toch ook duivels? |
Moet je daarvoor dan tv kijken???? Ik hoorde....dat zelfs het blad Metro en Spits (en wie leest dat niet) de mededelingen van BZV helemaal beschrijven....dus ook de homo boer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 18:49
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Of het mijn mooiste moment was... Mooi wil ik het niet noemen...maar wel teer ...fijn...en intens.... Ook al heb ik even staan huilen...dan was het van herinnering...gevoel...en emotie...en dat mocht... 10 oktober was vandaag de geboortedag van onze vader!!!! Vandaag hebben 2 zussen... onze moeder(85)...en ikzelf ...onze dierbare zus ...die helaas maar 18jaar is mogen worden...HER-begraven in het graf van onze vader.... Toch heel vreemd...het was eigenlijk een gewone begrafenis....ook met gewoon een kist....(een kartonnen doos behoort namelijk ook bij de mogelijkheden) Wij met z"'n vieren...en de begrafenisondernemer erbij... De kist werd ook gewoon naar beneden gelaten...en stonden we gewoon met elkaar te praten... Over het leven van mijn zus...van vader... Zeker voor onze oude moeder een heel teer gebeuren..maar het is een bijzonder dappere vrouw...Voordat we weg wandelden....sprak ze de woorden uit terwijl ze naar de kist in de diepte keek....""Wat een vreemde gedachte he....dat de plaats die nu nog over is....de plaats zal wezen...waar IK...kom te liggen...en dat je hier nu nog loopt...de levende...tussen de doden..."" Het was goed...een wandeling in de stralende zon...inderdaad wij levenden tussen de doden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 10 oktober 2012, 17:18
|
|
|
Boerenkool.....omdat we er allebei zo van houden....
""Mam...please...geen rookworst....!!""(oke...kipfilet voor jouw dan)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 23:47
Onderwerp: gratis afhalen
|
|
|
Moet te regelen zijn...zo dichtbij...je hoort nog van me...(MAMY)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 16:51
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JANS221 schreef: | Bij mij zit er opeens ook een grote spin! |
Jaja...zal wel!!!!
Die spinnen los ik gewoon zelf op!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 9 oktober 2012, 00:08
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Ik ben te laat, maar beter te laat dan niet....
Carmen VAN HARTE!!! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad... Alle goeds voor dit nieuwe levensjaar!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 23:53
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Niet overdrijven he Mario , hier was het gisteren in het zonnetje ook nog 28 graden. | (droomde je toen...of schoot het bier naar je hoofd???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 22:43
Onderwerp: Vakantie 2012
|
|
|
MARIO216 schreef: | Zal jullie even jaloers maken met een paar mooie foto's, als ik tijd heb dan he. |
Jaloers??? Waarom???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 17:22
Onderwerp: wilmer liendo
|
|
|
en dan pas je bek open te scheuren ?
Jammer....dat je dit woord gebruikt... Ik heb een mond...jij toch ook????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 17:19
Onderwerp: Huisdier na 4 okt;)
|
|
|
Tsja...hier nog een kattenmens....Nooit gedacht...
Wij een kat??? Alsjeblieft niet... Vroeger een groot vogel verblijf buiten...en als er dan katten rondliepen was ik woest...bovendien was ik bang van alles wat nageltjes had.. Tot dat dochter een hond wilde... Er was haar een huisdier belooft als je jongens uit huis waren... Een hond was geen optie...dan kun je niet meer weg... Zo kwam Punky....net een miniatuur eekhoorn... Iedereen was gek van haar.... Toen we verhuisde wilde ik ook een katje... Tot mijn dochter Bobby zag..en we beiden verkocht waren... En ja...ik praat ook...met hen... We krijgen er veel liefde van... Nooit gedacht dat ik zo zou wezen.... Dochterlief heeft een dierentuin....een konijn buiten in een hok...een bak met vissen en boven piept nog een cavia... Door haar lichte handicap zijn dieren voor haar een heel goede uitlaatklep... Kortom....ja de liefde voor een beest gaat bij ons ver.... Overigens zijn ook de jongens....helemaal gek van beesten.... Ze zijn er ook mee opgegroeid....konijnen...duiven...hamsters...en kanaries...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 8 oktober 2012, 11:14
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Parkeren...en een half uur later niet meer langs de normale manier terug kunnen in je auto!!!!!
Niemand heeft gelukkig gezien hoe ik er wel in kwam...(echt stuntwerk!!)
Wel even gevraagd aan een voorbijganger of die even wilde kijken of 10 cm ruimte genoeg was....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 17:57
Onderwerp: speed date in alphen aan de rijn
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja je hebt gelijk hoor Zeeland het was gister |
DUS.....? Wie moet er bij de les blijven?
Hallo .....Visser...ben je wakker????
Geeft niet hoor...had ik ook op die leeftijd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 7 oktober 2012, 00:05
Onderwerp: speed date in alphen aan de rijn
|
|
|
VISSER278 schreef: | Maar wat ik nu mee maak...... klik je op het rode vakje speeddaten krijg je te zien dat de inschrijving gesloten is . Anders kregen de mannen altijd nog een mail , dat er nog mannen gezocht werden . Nu niet . De animo wordt groter en groter . |
Loop je niet achter??? Dat is toch allang geweest???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 18:44
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | hier pizza uit de diepvries | Das ook een....ik-heb-niet-zoveel-zin-of-tijd-.. lekkernij!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 18:17
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik ben aan het ondekken dat ik eigenlijk best vis lust, al roep ik al 30 jaar dat ik het niet lust. De gefrituurde vis van de visboer hoef ik nog steeds niet maar gewoon zelf klaargemaakte vis is eigenlijk best lekker. Vandaag roodbaarsfilet uitproberen. |
Mij...mogen ze er voor wakker maken....(liefst paling) En voor softijs....maar ja dat is dat gesmolten eer ze aan mijn bed staan!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 17:22
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | lekker en creatief zeg |
Inderdaad...creatief....!!! Hier is het uitsmijterdag....(i.p.v gisteren)
Das makkelijk als je weg moet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 17:20
Onderwerp: iemand die nieuw is op CM mailen om hen welkom te heten CM
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | juist om die reden , dat er meteen van alles bij word gedacht , laat ik het wel uit mijn hoofd.
rare wereld ........ mi een teken aan de wand hoe verrot deze maatschappij al is. een vriendelijk gebaar en meteen allerlei rare connotaties.
het christendom of wat er in dit land voor door moet gaan is behoorlijk dubieus.
ik schaam me vaker voor mijn broeders en zusters dan dat i er een band mee zou hebben of zou willen hebben.
er is voor velen maar een god en die heet Pecunia Dinero , Dinheiro , Geld , Argent etc etc
Gewoon .....Geld
en dat is helaas de drijfveer van vele naam christenen.
Een vriendelijk gebaar of woord .......wees voorzichtig want wie weet wat je er mee op de hals haalt |
Dat klink allemaal maar negatief hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 6 oktober 2012, 13:30
Onderwerp: Hoe verder na scheiding of beeïndiging relatie?
|
|
|
JOHAN850 schreef: | Heel erg lastig als je er achter komt dat het toch beter is om te stoppen met een relatie. Alleen verder is niet wat je had gehoopt, maar de eenzaamheid is het ergste vindt ik zelf. Het gesprek, die arm om je heen, die knuffel dat is wat het meeste mist. En al heb je talloze vrienden dan toch.... Heel veel sterkte Roelande. |
Ja...zo is het ook Johan.... Dan kun je je te midden van de mensenmassa....heel eenzaam voelen.. Iedereen rond je kan zeggen...Doe dan eens dit...ga dan eens dat... Wennen??? Dat doet het volgens mij nooit!!!
Dat kost tijd...energie.... Sterkte iedereen die dit herkent....
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 6 oktober 2012, 14:29
|
|
Naar boven |
|
|