ChristianMatch

Forum

Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 ... 110 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 22:23
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

JOLAN931 schreef:
Je gooit twee dingen door elkaar denk ik.
Natuurlijk wordt(naar mijn idee) iedere persoon waar je een relatie mee hebt op je pad geplaatst, Ook een ex-echtgenoot waarvan je gescheiden bent dus. Want je weet Gods redenen niet waarom je die persoon hebt gekend, en ook niet met welk doel, of om welke reden een mens gescheiden is.

Waar het mij om ging was het woord inzegening. Dit was overigens helemaal niet chynisch bedoelt, maar om je in letters uit te drukken valt niet altijd mee he Knipoog smiley

welnee, ik gooi niks door elkaar.
ik vind dit een stupide onderwerp en krabbel maar wat onzin bij elkaar Knipoog smiley
en tja, de mens gaat pas geboeit lezen als je je topic begint met een wijzend vingertje naar n ander Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 08:03
BerichtOnderwerp: kromme kinderbabbeltjes

JONATHAN890 schreef:
nou volgens je profielfoto is dat dus ook nog zo, dus........

wie heeft Esther echt gezien?? zijn er bewijzen?

Je zoontje ziet Esther ook blijkbaar al niet.....

.

Ben jij nou Jonathan of Thomas????
Ik heb ff in de verleiding gestaan om een voorstel te doen hier, maar Annette wil geen vreemde vingers op haar ritssluiting Knipoog smiley
Dus als je t niet geloofd.... kan ik hooguit zeggen: Kom dan zelluf kijken, of anders geloof je ons toch maar op ons woord. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 17:37
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

JONATHAN890 schreef:
Wie weet is er wel een CM'er die inkoper is bij een bedrijf die nu geen mega order bij jou gaat plaatsen máár ..........bij jouw concurrent.
Die daardoor net de motivatie krijgt om zijn machinepark dusdanig aan te gaan passen en efficiënter te maken, dat de concurrentie wel kan gaan sluiten, omdat die met die veel te dure arbeidskrachten werkt, en daardoor de kostprijs van zijn productie te veel moet baseren op arbeid ipv grondstof

Ik heb bewerkingsbedrijven voor aluminium.
Staat ook in mn profiel.
Mocht er een inkoper interesse hebben, of vragen willen stellen, kan een eerste contact gelegd worden via cm-mail.
En concurrenten zijn vaker bang voor mij dan andersom...
Mijn kosten zijn dermate laag dat ik ook met china goed kan concurreren.
De enige die niet actief in de procuctie is, ben ik zelf, dus mn overhead valt wel mee Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 oktober 2010, 22:17
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

CARIN303 schreef:
Even ( sluik ) reclame maken;

Bij C1000 hebben ze mega leuke aanbiedingen èn artikelen voor maar €1.00,moeite waard om naar toe te gaan dus Lachende smiley

en nee....hiervoor wordt ik niet betaald Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

als ik ook maar het idee had dat het zin zou hebben, plaatste ik hier de nieuwe website van mijn bedrijven....
ik vrees echter dat er geen potentiele klanten voor me op cm te vinden zijn, dus ik plaats mijn www hier niet. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 oktober 2010, 22:14
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?

serie De Aardkinderen door Jean Auel-

Gaat over de opkomst van de moderne mens in een mammoetomgeving tijdens een ijstijd.
Het verschil tussen neanderthalers en de cro magnonmens en hun evolutie.
Een meesterwerk!!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 oktober 2010, 22:11
BerichtOnderwerp: emoticons

Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 oktober 2010, 22:10

JOLAN931 schreef:
Sorry chat, maar hier kan ik het echt niet mee eens zijn.
Dat zou betekenen dat God je Zijn(door jou geplande) zegen geeft op een door jou geplande dag, op een door jou geplande tijd, door middel van een door jou bepaalde dominee of voorganger?

Naar mijn idee VRAAG je in de huwelijksdienst om Gods zegen over je huwelijk, en dwing je dus geen zegen af.
Persoonlijk vind ik daarom het woord inzegenig enorm fout gekozen.
Klinkt een beetje als het inlopen van je schoenen.

Sorry Jolan, maar hier kan ik het echt niet mee eens zijn.
Je bent wel erg cynisch.

IEDER huwelijk is een huwelijk voor God, anders zou Hem de echtscheiding ook niet kunnen boeien, toch?
Vaak lees ik hier op cm in de profielen dat men benieuwd is welke partner God op hun weg zet, en ook lees ik bij de sucsesverhalen vaak dat dit nou ECHT de persoon is die God op hun pad heeft gezet....

Als de relatie werkt, dan is het een sucsesverhaal van God.
Als het op n drama en/ of scheiding uitloopt, dan was het dus achteraf geen persoon die God op je pad geplaatst heeft?

maar gelukkig is er altijd nog cm.... nieuwe ronde, nieuwe kansen Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 16 oktober 2010, 17:53
BerichtOnderwerp: Uit eten in Rotterdam!

TESSYBEAR731 schreef:
Op 20 November gaan we heerlijk eten bij Hotel Bazar in Rotterdam!

Ga je ook mee? Vul je eigen naam dan even in op het lijstje:

Tessybear731
Arianne566
Zinga672
Rinske773
Chatuliem619
Mario216

Het adres is:
Witte de Withstraat 16
3012 BP ROTTERDAM

Voor routebeschrijving auto en OV zie http://www.hotelbazar.nl

Het is mischien een idee om elders in Rotterdam te parkeren en dan met zijn allen met de metro of tram naar plaats van bestemming te gaan.
Denken jullie ff mee over een creatieve oplossing?

Plaats ook ff een prikbordberichtje op je profiel zodat niemand de oproep kan missen!

Ik heb er zin an!

Op de Witte de Withstraat heb ik 2 betere adresjes voor jullie...

Om te beginnen Hung-Kee, de kelderchinees, daar kun je perfecte Foh-Nam eten... heeeeeeeeeeeeerlijk
Daarnaast is er de winkel van Marlies Dekker... het mooiste en comfortabelste lingeriemerk dat ik ken.
Dames, als jullie nou es echt kans op n leuke man willen maken... kleed je daar dan ook naar!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 18:54
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

WILMA729 schreef:
mijn baalmoment vandaag was:

die oppashond uitlaten om een uur of 11 vanavond Twijfelende smiley

tel je zegeningen.... toen je op mijn Gitta mocht passen, scheet ze eerst het tapijt onder en voerde je zoon alle vleeswaren aan haar op Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 18:46
BerichtOnderwerp: Esther 10-10-'10

MARIJAN072 schreef:
Wat mooi, Pieter!

Krijgen we ook nog een foto van jullie dochter te zien? 'k Ben wel heel benieuwd op wie ze lijkt. Knipoog smiley

helaas lijkt ze sprekend op dr ouwe heer, met die handicap zal ze moeten leren leven... Huilende smiley, smiley in tranen
het lijkt me beter om geen zout in de wonde te strooien en haar aangezicht niet op cm te plaatsen.. Gefrustreerde smiley

(daarbij weet ik niet hoe ik een foto moet plaatsen hiero... Verlegen lachende smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 14 oktober 2010, 12:58

Tekst geboortekaartje:

Omringd door liefdevolle zorgen
beveiligd als een kostbaar pand
Zo ligt haar broos bestaan verborgen
in de holte van Gods hand

Wij vragen u Heere voor dit kind
dat U aan ons hebt willen geven
Dat zij geluk en liefde vind
en dicht bij U mag leven.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 13 oktober 2010, 20:45
BerichtOnderwerp: onze héérlijke PUBERTJES ...

CHATULIEM619 schreef:
Gewoon een aantal vragen die bij me opkomen....Je legt een verband tussen zijn gedrag en het gemis van zn moeder...heeft hij daar ooit therapie voor gehad? Want ik denk dat als het met elkaar te maken heeft, waarom pak je het dan niet aan?

Je hebt een lieve vriendin, in hoeverre kan hij dat verwerken? Heeft hij het gevoel dat hij een tweede moeder moet accepteren? En hebben jullie geen plannen om bij elkaar te wonen? Deze situatie werkt ook niet bevorderlijk voor de stabiliteit die hij zoekt.

Je kunt wel een heleboel scharen onder pubergedrag en gedeeltelijk ben ik het met je eens. Maar dingen als brandstichting en wiet roken duiden er wel op dat dit meer is dan pubergedrag.

Ik denk dat je duidelijk aan hem moet maken wat je met je vriendin wil. Dat daar een heleboel van dit gedrag mee te maken kan hebben. Je legt de nadruk op het verlies van zijn moeder, maar ik denk dat deze nieuwe relatie hem ook onrustig en opstandig maakt...

Ik zou eerder een verband zien tussen de manier waarop met het overlijden van moeders word omgegaan en het gedrag van nu.
Word het overlijden van moeder niet continu als kapstok gebruikt waar alle nare en vervelende dingen aan op worden gehangen?
Normaal pubergedrag heeft niks te maken met het missen van een ouder.
Zelf was ik een uitgesproken rotjoch op die leeftijd (volgens velen is dat ook zo gebleven)
Toch was mn ma iedere dag thuis als ik uit school kwam.
Je zoon heeft gewoon de pech dat zn rottigheid aan het licht kwam. Ik had de mazzel dat mn ouders hooguit achter 5% van mn ondeugden kwamen.

Kop op Inka, komt best goed met dat ventje.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 17:19
BerichtOnderwerp: wie kan goed raden cq.gokken?

TESSYBEAR731 schreef:
Whoehoe...je hebt gewonnen, mario Lachende smiley
Vergeet je niet ff te bellen voordat je vingertjes en teentjes gaat tellen? Knipoog smiley

sorry.... Anita heeft bij topic Annette al eerder de juiste naam genoemd Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zondag 10 oktober 2010, 16:23

Vanmorgen om 10.32 uur werd in St. Antonius Krankenhaus Kleve geboren:

Esther Jeannette Adriana
roepnaam Esther

Gewicht 3770 gram
Lengte 54 cm

Na een vrij dramatische en pijnlijke week van vruchteloos inleiden is vanmorgen besloten alsnog een keizersnede uit te voeren.
Moeder en kind zijn beiden gezond.

Ook namens Annette hartelijk dank voor alle betoonde meeleven, in welke vorm dan ook! Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 oktober 2010, 00:03

MARIO216 schreef:
Kan het mis hebben maar is er een baby??? Smiley die vol vragen zit

nee nog niet
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: vrijdag 8 oktober 2010, 23:20

RIANNE544 schreef:
Vaswtv enige onenigheid over DE naam, ze kregen zoveel adviezen.

Rianne

De naam was idd nog ff spannend..
Bij Annette op de kamer lag een vrouw die te horen had gekregen dat ze een dochter zou krijgen... had de echo uitgewezen..
De kinderkamer was roze... ze had roze kleertjes bij zich.... er was een meisjesnaam uitgezocht...
En toen kwam de bevalling... ze hebben hem Jan genoemd.

Het kostte ons slechts 3 minuten om te bepalen hoe ons kind gaat heten als de echo bij Annette het ook mis heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:16
BerichtOnderwerp: Ik vind de ISLAM ENG ! Wat zijn jullie reacties?

JONATHAN890 schreef:
Wij hebben ons als westen tijdens de oliecrisis van 73 verkocht aan de islamitische landen. Alleen als het westen open zou staan voor alles wat maar met de islam te maken had, burgers, moskeen en alles verder toe te laten, zou het westen weer olie krijgen.

google even op : oliecrisis 73 islam en je weet alles.

De islam heeft maar 1 doel....heel de wereld aan de islam. Maar is dat ook niet hetgeen wij zouden willen....heel de wereld christelijk??

Ach....Jezus zal wederkomen, en alle oog zal Hem zien. En Hij zal Zijn koninkrijk stichten. Dan zal iedereen weten wie nu God is. Net zoals ooit moest worden getoond aan de priesters van Baal. Dan zal dus ieder weten WIE God is.

en verder nog dit
2 Petr 3 : 14 Omdat u hiernaar uitziet, geliefde broeders en zusters, moet u zich inspannen om smetteloos, onberispelijk en in vrede door hem te worden aangetroffen. 15 Bedenk dat het geduld van onze Heer uw redding is. Dat heeft ook onze geliefde broeder Paulus u geschreven met de wijsheid die hem is geschonken. 16 Hij schrijft dit overigens in alle brieven waarin hij dit onderwerp ter sprake brengt. Daarin staat een en ander dat moeilijk te begrijpen is en dat door onwetende en onstandvastige mensen, tot hun eigen ondergang, wordt verdraaid; dat doen ze trouwens ook met de overige geschriften.

17 Geliefde broeders en zusters, u weet van tevoren wat er gaat komen. Wees daarom op uw hoede en laat u niet meeslepen op de dwaalwegen van wettelozen. Laat uw standvastigheid niet varen, 18 maar groei in de genade en in de kennis van onze Heer en redder Jezus Christus. Hem komt de eer toe, nu en in eeuwigheid. Amen.

En verder leerde Jezus : Heb uw naaste lief etc etc

Alles wat in gaat tegen God, Alles wat daar strijd tegen voert is niet goed. Maar zolang dat niet gebeurt is ieder mens de moeite waard voor God, en voor ons om te laten zien wat christen-zijn inhoudt.

Als we zoals Hannah in een bijdrage al schreef de Bijbel onder een loep leggen, dan lezen we ook genoeg dingen waarbij je dezelfde vragen kan plaatsen.

Laten wij vooral laten zien dat God een God is van genade, liefde, vergeving, bevrijding en vooral hoop. En dat alles door de plaatsvervangende straf van Jezus, wat niet anders was dan de Liefde van God voor de wereld. En die Liefde is God zelf, Jezus. Ons door God gegeven, als voorbeeld, als verzoening, als leraar, als offer.
Wij mogen weten dat als wij dat geloven Hij naast ons zal staan als eenmaal alles gewogen wordt, wat wij mensen hebben gedaan.

Ja klopt!!! bijbelteksten te over die als agressief benoemd kunnen worden.
Echter,,,,
Het is maar net hoe de gelovigen ermee omgaan he...
En aangezien het aantal zelfmoordcommando's met reformatorische grondslag op dit moment nog niet zo hoog is, denk ik dat hannah theoretisch wellicht een punt heeft, maar dat haar betoog in het licht van de actualiteit pure onzin is en slaat als een tang op n varken.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: donderdag 7 oktober 2010, 21:09
BerichtOnderwerp: annette

Hierbij even een update van mijn kant...

Allereerst mn excuses dat ik in de chatroom en op forum wat stil hierover ben, ook niet alle mailtjes beantwoord ik..

Annette en ik waarderen het meeleven enorm!!
Maar als je, net als gisteren bijv. 17 uur in het ziekenhuis hebt gezeten bij je vrouw die veel pijn en ongemak heeft, heb je het daar dat halve uurtje ontspanningschatten liever niet daar over.
De moeizame bevalling, gecombineerd met de dagelijkse sleur op de zaak, maken dat je graag ff rust hebt.

Maar goed...
De bevalling gaat zeer moeizaam.
Er is besloten tot inleiden omdat het kind nu toevallig wel goed lag.
Dan is een moeilijke bevalling die zomaar nog n week kan duren, te verkiezen boven een keizersnee met een veel langere herstelweg.
Ik blijf echter hoopvol dat het vlot gaat en 10-10-10 zou n mooie datum zijn voor de geboorte en voor de hoofdprijs in de staatsloterij.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 22:34
BerichtOnderwerp: CDA werkt samen met PVV, hoe denk jij hierover?

JOOST764 schreef:
Ook de christelijke partijen hebben de afgelopen jaren dingen laten liggen.
En in dat gat is Wilders gesprongen.

Overigens staan er in het verkiezingsprogramma van de PVV een hoop zinnige dingen naast het integratiestandpunt. Jammer dat het geen christelijke partij is.

vraag me niet waar het exact staat in de bijbel... maar er word een zegen beloofd aan degenen die Israel en de joden een warm hart toedraagt.. en een vloek aan degenen die er afbreuk aan wil doen...

kijk wat er gebeurde met polen en duitsland waar de pogroms uitliepen in een holocaust.. kijk wat er nu gebeurd met de usa...
kijk wat er gebeurd met het cda nu prominenten als van agt zich openlijk tegen israel keren...

maar kijk ook hoe snel duitsland opbloeide na de 2e wereldoorlog.
kijk hoe rijk land nederland werd

en kijk ook hoe hard de pvv groeit, want als er nog 1 partij is die onvoorwaardelijk achter israel staat, is het de pvv!
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: woensdag 6 oktober 2010, 00:02

MARIANNE378 schreef:
Wat is jullie mening over wat Jeffrey heeft geplaatst?
Graag reactie.

Groetjes Marianne

ik vind dat hij groot gelijk heeft....
stom forum- geneuzel over sex voor t huwelijk
dat moet je lekker zelf weten, boeiie wat n ander er van vind.

iedereen heeft zijn of haar eigen verantwoording af te leggen
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:50
BerichtOnderwerp: het 11e gebod ? dat is van de satan

JONATHAN890 schreef:
bij Polen toch??

Je zou het bijna denken ja...
Want het is bij Limburg en tja asperges steken is wel errug zwaar werk voor de gemiddelde hollandse werkloze...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:44
BerichtOnderwerp: geboorte

Dit voorjaar beviel mijn nicht ook van haar zoontje ( heet Pieter, naar de vader van haar echtgenoot)
Ook zij heeft haar man hier op cm leren kennen.
Zo zie je maar.. vruchtbaar sitetje dat CM Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:39

JONATHAN890 schreef:
.

by the way...nsb'ers zaten toch vooral in nederland...jij zit toch in duitsland
Smiley met dichtgeplakte mond

klopt... op 300 meter van de grens Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 23:38
BerichtOnderwerp: CDA werkt samen met PVV, hoe denk jij hierover?

HELEEN863 schreef:
Hoe zie jij dan de tekst uit de Bijbel: Je naaste liefhebben als jezelf? Ik wil niet zo behandeld worden als Wilders de moslims behandeld!

Ken jij eigenlijk het verkiezingsprogramma van de PVV of blaat je gewoon mee met de media die door en door links is?
Voor een buitenlander die zn toekomst in Nederland zoekt, is er niets aan de hand zolang hij integreerd en meebouwt aan de toekomst van Nederland.
Waar de PVV op tegen is, zijn de parasieten die hier komen halen en niets brengen, niet vreemd toch? Zo liggen de immigratiewetten in bijv. Canada en de VS al jaren.
Als ik jou was zou ik me eerst eens verdiepen in het programma van de PVV voordat je hier onnozele praat uitslaat, in de diverse postings bij dit topic.
Realiseer jij je dat je OOK door dit soort onware postings op cm, bijdraagd aan een klimaat dat lijkt op de periode van Pim Fortuyn?
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 14:24

Ik hoop in de komende 24 uur de juiste uitslag te geven.... Knipoog smiley

1 hint ga ik nog wel geven... het wordt een joodse naam....
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 14:16
BerichtOnderwerp: Ik vind de ISLAM ENG ! Wat zijn jullie reacties?

INKA401 schreef:
ik wil reageren met de volgende woorden ...

ten eerste heb ik mij nooit verdiept in de koran ... niet dat het mij niet intereseerd .. heb aan mijn éigen geloof, méér dan zat ...
als ik ál die negatieve berichten leest over de koran, dan heb ik daar mijn bedenkingen over ... het woord allah staat voor het woord God ... en is dat niet precies het woord waar wij óók in geloven? ...
nee ik ben niet kort door de bocht ... ik heb in het verleden gewerkt in saudi-arabié ... de bron van het islamitisch geloof ... ik ben daar véél geweest, en wat mij daar opviel is, dat de islamieten zich daar zéér veel mee bezig houden ... uuuh .... daar kunnen wij christenen nog wel een voorbeeld aan nemen hoor ... verder zeg ik niets ... ik vind het een moeilijk onderwerp ... wil alleen maar zeggen ... laat ieder in zijn eigen waarde ... is of word er geweld mee gemoeid ... já dan ben ik zéér tegen, maar laat een ieder in zijn eigen waarden svp ....

ik respekteer ieders geloof, en denk mij het mijne over ...

2 opmerkingen Inka..

ten eerste heeft Allah GEEN zoon, dus de vergelijking met onze God, gaat compleet ( 3-enig) mank.
ten tweede betekend islam, onderwerping, dat de mensen er zo mee bezig zijn, is meer een teken van angst dan van Liefde.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 14:12

TESSYBEAR731 schreef:
Zijn verantwoording Smiley die vol vragen zit Of misschien toch een mailtje naar Chris van jou uit? Tenslotte ben je zelf net zo verantwoordelijk als je constateert dat iemand dit doet...zoals je al zei; die ban toendertijd was niet voor niets!

neehoor, ik zit niet bij de nsb...
dat iemand zo terugkomt, is een eigen beslissing, hij zit mij ook niet in de weg verder, hij ziet maar..
wat mij trof is de, in zijn geval, misplaatste aanval op mensen die in zijn ogen geen christen zijn.
iets met de eerste steen dus, als het ware... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: dinsdag 5 oktober 2010, 06:56

SMULPOTJE144 schreef:
Tja die N heeft in elk geval respect voor een ander, als deze dat verdient...
En het is makkelijker op iets anders te wijzen, dan op jezelf...
Aandacht verleggen heet zoiets...
En die ander in het verleden waar N een conflict mee had, maakte sexueele avances bij verschillende vrouwen die daar niets van wilden hebben...
Dus wil je nog meer weten pieter...???

ik hoef niets meer te weten, dank u.
wel even aangeven dat je een onderkruiper bent als je na een terechte ban als een ander weer terug komt.

iets met vals getuigenis afleggen, liegen over je identiteit...
jouw verantwoording, je ziet maar
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 19:15

SMULPOTJE144 schreef:
Mensen dat er zo belachelijk wordt gereageerd zegt heel wat over jullie...
Jullie wijken hiermee echt heel ver van het Woord af...
Jullie zullen je zelf aan de hoogste moeten verantwoorden...
Zo lijkt het mij verstandig als jullie ook zo flink zijn om in het openbaar vergeving vragen aan Haico...

En we zijn inderdaad op de wereld, maar niet van de wereld...
Zou je er dan ook niet naar gaan gedragen...???

een jaar of 3 geleden werd hier op t forum een heel kwetsende bijdrage gezet die gericht was naar een ander cm-lid...
De plaatser hiervan, ene N, kreeg uiteraard direct een ban, terecht!
Deze N is inmiddels, onder een andere schuilnaam, weer terug op cm.

Wat ik me afvraag, beste Smulputje, zou die N ook zo flink geweest zijn dat hij I in het openbaar vergeving heeft gevraagd???
Of gaan we dat 1 dezer dagen nog meemaken?
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649 (57)

BerichtGeplaatst: maandag 4 oktober 2010, 19:10
BerichtOnderwerp: hoedt u voor de wolven in schapendracht

laat iedereen die zichzelf belachelijk maakt ook eens bij zichzelf te rade gaan...
is stompzinnigheid ook een zonde?

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 5 oktober 2010, 10:51
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van PIETER649
Ga naar pagina Vorige 1 ... 70 71 72 73 74 75 76 ... 110 Volgende
Pagina 73 van 110