Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 17:19
Onderwerp: Cranio sacraal therapie
|
|
|
jullie zijn zo ying dat chatuliem wel kan yangken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 17:16
Onderwerp: WK-gekte
|
|
|
MARIO216 schreef: | Pieter, wanneer mogen de winnaars van het namenraden, van jouw dochtertje, hun trots bewonderen? |
maak een afspraak met Anita en jullie zijn van harte welkom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:24
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dat had je gehoopt zeker, en Jonathan was zeker het slachtoffer  |
arme jonathan, zn hoofd komt steeds dichter bij de strop...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:21
Onderwerp: Cranio sacraal therapie
|
|
|
neem op zn tijd een goeie borrel tess, heeft hetzelfde effect
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 10:18
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het ging hier over het WK-voetbal, of mag dat slaafje ook al geen voetbal meer kijken.  |
komt vaker voor dan jij denkt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 12:52
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
MARIO216 schreef: | "Zelfs een weg van duizend mijl begint met één enkele stap!" |
het eindigt er ook mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 12:51
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dat is, helaas voor jullie, voorgoed verleden tijd.  |
ach, cm zit vol met dames die in een vroegere relatie hun hand overspeeld hebben... zich hier als potentieel liefdevolle gelijkwaardige partner presenteren, terwijl hun ex blij en dankbaar is van die heks af te zijn.
het word hoog tijd dat op ieder profiel van gescheiden mensen de ex ook een bijdrage mag schrijven, benieuwd of de profielen nog zo aantrekkelijk interessant blijven...
maar goed, overgaande tot de orde van de dag... Marijan, wanneer stel jij ons jouw slaafje voor het leven voor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 19:10
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Hebben jullie provicies, dacht dat wij België allang geanexeerd hadden  |
je zal dr mee gestraft wezen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 19:07
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hij had toen ook al niets in de pap te brokken??? Waar is die tijd gebleven dat wij, mannen, toch nog iets te zeggen hadden  |
vroeger had je houten schepen en ijzeren mannen. tegenwoordig heb je ijzeren schepen......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 18:49
|
|
|
calemaris!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 27 oktober 2010, 18:48
Onderwerp: Waarom op zondag naar de kerk?
|
|
|
DAVID923 schreef: | lol, maak je een grapje? zie de titel en mijn reactie..pretty obvious dacht ik zo.
haha...lepeltje toch..  |
misschien had je verder moeten lezen dan alleen de titel.... dan had je begrepen waarom lepeltje jouw reactie not so pretty obvious vond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 18:16
Onderwerp: voorziening
|
|
|
AANGENAAM334 schreef: | Ja dat is ook wel zo. Maar ik herhaal diegene waar ik barmhartigheid aan kan bewijzen is mijn naaste. Overigens heb ik een zwak voor daklozen sinds mijn dochter bij het Leger des Heils werkt. |
ik sinds mn ex me dr uit schopte. maar das off topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 26 oktober 2010, 17:51
Onderwerp: tienermoeder
|
|
|
LILLETJE911 schreef: | jammer dat hier nauwelijks reacties op zijn gekomen. zelf was ik 17 toen ik zwanger raakte, idd ongepland. toen mijn zoontje 9 maanden was zijn we uit elkaar gegaan, en nog een jaar later ben ik tot geloof gekomen.
Nu ben ik 21 en heb een zoontje van 3, maar inderdaad, met babyzwemmen, op de creche.. overal ben ik de jonge moeder en vind ik weinig aansluiting. Zelfs in de kerk is het lastig, jammer dat mensen zo bevooroordeeld zijn. |
ach, zo is het altijd wat.... over n paar jaar word mn dochter gefeliciteerd dat ze bij zo'n leuke opa woont...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 19:17
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wat is er vernederend aan armoede? |
ooit had ik een werkgever die zei: Armoe houd de mens netjes en ik heb graag net personeel.
nee, het is geen schande en ook geen vernedering... maar of het iets is om trots op te zijn is een ander uiterste. het is ook niet te ruiken door een ander, dus als je vind dat die omstandigheid bekend moet zijn bij anderen, moet je dat wel ff zelf aangeven. en als je desondanks toch graag live contact met andere cm.ers wil hebben, organiseer dan bij jezelf thuis iets en vraag of iedereen iets meeneemt, of vraag bijv. een tientje voor de drankjes en de hapjes. ik geloof dat niemand daar een probleem mee heeft om n bijdrage te geven, het word vaker gedaan, ook door mensen die het wel zouden kunnen lijen, daarnaast verhoogt het zelf meenemen de betrokkenheid van de gasten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 18:01
|
|
|
HANNAH810 schreef: | pieter, naar mijn beste weten waren er mensen die zelf wel extra wilden betalen voor iemand anders; zodat die personen ook mee konden met bepaalde uitjes; daarna werd dat geintepreteerd alsof dat verplicht zou zijn, maar naar mijn weten is er nooit sprake van "moeten" geweest. |
Ik zie het even wat breder in deze bijdrage Hannah. Jolan dr eerste zin is duidelijk genoeg en ze heeft ook groot gelijk. Er is inderdaad niets op tegen voor elkaar te zorgen, ook financieel!! Maar nu de praktijk.... ff voorbeeldje, oke? stel: jij ontvangt het volgende mailtje:
Hoi Hannah810,
Ik lees op t forum dat je schulden hebt en eigenlijk te weinig eten voor je 17 kindjes kunt kopen. Dat vind ik heel erg en ik wil je graag een handje helpen! Ben je ermee geholpen dat ik bijv. een keer je energierekening betaal en een keer met je naar de supermarkt ga om een winkelwagentje vol te laden? Het zou leuk zijn als we dat doen op de datum van de bowlingavond in Sexbierum, zie forum bij Agenda. Jouw bijdrage en consumpties neem ik dan ook voor mn rekening. Dan kun je meteen met mij meerijden en ik zet je s avonds thuis weer af. Laat maar weten wat ik voor je kan doen.....
grt.
Gulheid111
ik heb het donkerbruine vermoeden dat meneer Gulheid door diverse dames geblokked word en er meldingen naar de redactie gaan. Degenen die wel terugmailen, mailen waarschijnlijk iets in de trant van:
Hallo Gulheid,
Hoe kom je erbij en waar bemoei je je mee.. ENGERD!!!
tot nooit weer mails!
Kortom: in de practijk een onhaalbaar iets en ik blijf dus bij mn stelling dat je elkaar geen schuldgevoel moet aanpraten hierover.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 17:31
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Als het zo erg is dat mensen om finaciele reden niet meegaan met een CM party, wat let je dan om als rijker bedeelde die groep op jouw kosten eens mee te nemen???
sorry hoor, armoede IS een probleem, dat de beter bedeelden eigenlijk niet eens kunnen bevatten als ze er zelf nooit zo voorgestaan hebben. Daarom kunnen we het Chat misschien ook niet kwalijk nemen dat hij zo denkt, maar toch....ik vind het getuigen van bizar weinig inlevingsvermogen. |
Wat de reden is om niet aan een cm-uitje mee te doen is, is een prive reden. Daarom begrijp ik Chatuliem best wel. Het is ook niet leuk als iemand iets organiseerd en de grootste helft van de reacties bestaat uit mensen die melden dat ze niet meegaan omdat ze geen tijd, zin of geld hebben. Bijdragen die niet opbouwend zijn voor het onderwerp. Ik heb toevallig vanochtend een dergelijke reactie geplaatst omdat ik ook es n keer n stompzinnige reactie wou plaatsen.... maar wees eerlijk, het slaat toch nergens op? Er zitten 2000 leden op cm, zou een lekkere zooi worden als die allemaal reageren met de reden waarom ze NIET meedoen.
Ik begrijp ook anderen wel. Al verkeer ik momenteel in de gelukkige omstandigheid dat ik wat ruimer in mn financiele mogelijkheden zit, ook ik ken de balie van de sociale dienst en heb daadwerkelijk dagen gehad dat ik met honger naar bed ging...
Wat ik echter NIET eerlijk vind is de opmerking die ik vaker op forum heb gelezen dat de rijkere cm-ers dan maar moeten betalen voor de armere onder ons. Kan ik ruiken dat iemand geen knaak in de zak heeft? Hoe zou jij het vinden als ik je een mail stuurde dat ik het idee heb dat je geen geld hebt en ik je best wil ondersteunen? Eigenlijk verwacht ik dan hooguit een beledigde mail terug, en terecht!! want waar bemoei ik me mee!!
Dus ga me niet op forum een schuldgevoel aanpraten, das niet eerlijk!! Ik ben altijd bereid mensen te helpen maar dan moet het op mn pad komen, ik ga niet lopen leuren... jullie snap??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 07:58
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Nee, en ik denk dat weinig mensen dat hebben meegemaakt. En ik vind het ronduit erg om vrouwen die alleen voor hun kinderen moeten zorgen maar meteen in het hoekje van zielig neer te zetten. |
In veel gevallen is er ook sprake van een ex op de achtergrond die weigert voor zn kind(eren) te betalen. Dus dan is moeke niet zielig, maar papa een l*l. In veel gevallen heeft moeke dan liever honger dan dat ze haar ex om centjes vraagt, dat is een keuze
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 21:01
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARIO216 schreef: | Idd, mijn slechtste moment voor vandaag is PSV - Feyenoord 10 - 0. Ik hoop maar niet dat ze degraderen, anders is Veendam - Feyenoord ook een heel leuk affiche .
Mario, nu een beetje chynisch. |
alvast maar collecteren voor de chauffeur vd spelersbus... kentie een tomtom kopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 19:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik ben geen fan van Feyenoord, maar het is idd gewoonweg verbijsterend...
En wat betreft vrouwen, veel voelen zich boven mannen verheven hier, dus mogen ze ook wel weten, dat ze niet zonder mannen kunnen.... |
dus met mijn routebeschrijving reden jullie in 1 rechte streep naar de Curry Q? Die route kon jij wel overbrengen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 19:06
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
kennis is macht kennis delen is kracht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 17:13
Onderwerp: emoticons
|
|
|
LEPELTJE037 schreef: | (vervolg...)
Duzzz, ik slapen... en slapen... Ik word wakker... en merk dat er iets niet goed is...
Dat zet me dus aan het denken... Wat is dit nu weer? Ik voel me niet goed... Ik begin misselijk te worden... Het wordt zo erg dat m'n ogen beginnen te draaien, m'n lippen zetten op en ik krijg een rooie neus van verkoudheid. Ineens wordt ik helemaal vrolijk en hyper... Grr, dit is toch niet zo fijn... Jank, ze hebben wat in m'n drinken gedaan... Het zal toch niet waar zijn? Het voelt dan toch wel alsof ik in de 7de hemel zit...
Hmmm, is het dan toch wat anders? Is het echt waar? Wieuw, Ik denk dat het vlinders zijn... Ik ben het echt! Maar is het echt zo? Wil ik dit echt wel?
Jaaah, Ik ben het echt! Ik voel me zo gelukkig! Dit is het! Dit is geweldig! Echt super! ...maar ik durf het toch eigenlijk niet toe te geven... Maar ik ben het wel degelijk! |
ik zou es n goeie borrel nemen en minder wiet roken als ik jou was...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 14:26
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Dat is een mogelijkheid. Maar er is ook een grote groep mensen die niet op CM zitten (beetje lastig zonder electriciteit...).
Eerlijk gezegd slaat mij de schrik een beetje om het hart als ik denk aan de koude winter van vorig jaar, die zich wellicht herhaalt. En de groeiende groep mensen met (te) weinig voorzieningen.
Ik dacht meer aan bidden en geven: geld, tijd, aandacht en een luisterend oor. Zoiets bijvoorbeeld.
GrZ! |
abo op cm kost toch ook geld?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 13:10
Onderwerp: Einde forum deelname.
|
|
|
DAVID923 schreef: | Beste broeders en zusters.
Omdat het weinig vruchtbaar is gebleken, en echte inhoudelijk discussie niet mogelijk blijft, en het meer frustratie dan vreugde, meer stagnatie dan groei bewerkstelligd, heb ik besloten te stoppen met mijn deelname aan dit forum.
Ga ook niet afsluiten met allemaal teksten, ik hou het persoonlijk. Wens iedereen het beste toe, en dat ze de Schrift als toetssteen houden voor leer en leven, handel en wandel. Ik snap ook dat het een deel is van een christelijk dating site, dus dat het ook niet zo zwaar en diep hoeft te zijn. Maar wat er word besproken is meer met gevoel, dan argumenten, meer eigen interpretatie dan Bijbels gezag.
Goed ik wil niet als een zuurpruim afscheid nemen, nogmaals, wens jullie echt het beste, en wens jullie Gods zegen toe. Heb ook onwijs veel te lezen voor mijn studie, en hier ging ook steeds meer tijd inzitten.
Misschien tot later, deo volente.
hartelijke groet!
David. |
je ken ut niet laten he!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 19:01
|
|
|
Een cursus budgetbeheersing heeft veel meer zin dan een voedselpakket van de voedselbank.
Het is net als met ontwikkelingshulp... geef ze geen vis, maar een hengel!! Want in feite... zorgt de voedselbank er voor dat de kruidenier oneerlijke concurrentie heeft.
Enne... dat ik hartstikke asociaal ben en geen hart heb, dat weet ik al, dus dat hoef je hieronder niet te vermelden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 13:59
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
LOES550 schreef: | misschien is mn autootje nog niet overleden veer kapot. Nu afwachten of er niets is beschadigd in de motor....... bij goed weer volgende week uitslag |
overlijden is erger dan een beetje uitslag  kun je daar geen zalfje voor krijgen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 13:56
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
HAAS141 schreef: | 2011 ... tis geen duitsland hier  |
joh... wat zielig!!! hebben jullie in Nederland niet eens gewoon een jaar betaald verlof na de zwangerschapsperiode.... Wat erg voor jullie 
Annette heeft voor dr zwangerschapsverlof een 3 maanden werkverbod gekregen, daarna 14 weken zwangerschapsverlof, hierna krijgt ze nog een jaar ouderschapsverlof... daarna mag ze weer aan t werk... ( althans...als ze tegen die tijd nog weet waar ze werkt... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|