Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 12:32
Onderwerp: waar word jij nou blij van?
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Ik denk ergens anders om |
je kan die bus senieoren toch wel aan,of zitten ze allemaal te zingen of zo van we zijn er bijna
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 12:29
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...nu is het ook de moeite niet meer om uit bed te komen...het is al bijna avond... |
niet zo ontmoedigend he, heb me uit bed gesleept nou nog effe wat energie vinden om wat te doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:36
|
|
|
ERIKA129 schreef: |
Enne Petra... ik heet eriKa sweety |
sorry erika, komt ik beetje afgeleid ben door die bus met mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Bleef je vinger weer hangen aan je mobiel Misschien eens schoonmaken of hebbie te dikke vingers dat je vinger op de ok blijft hangen hihi 4 keer zelfde bericht je gaat super Berendjan |
of hij raakt van slag door onze charmes erica
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:25
Onderwerp: dames....waar knappen jullie nou op af bij een man ;-))
|
|
|
HENDUK927 schreef: | In die momenten zetten ze er snel reklame tussen blijft het voor de vrouwen een film om naaar te blijven kijken |
oooohhh vandaar al die lange en vele reclame blokken ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat dat betreft zitten we hier elemaal op het verkeerde topic .
Berendjan ... je moest eens weten . er was bijna een dagje georganiseerd om déze schrijvende vrouwen van dít topic een dagje vissen mee te laten maken . Maaaaaaar ..............de monden waren , net als hier zoooooooo groot maar er was niemand , maar dan ook echt niemand die durfde. Heide had er zo zn best op gedaan maar de dames durfden niet . |
punt 1 het risico dat jullie ons verzuipen en punt twee zoeken we 1 leuke man en als twee leuke mannen je mee vragen om mee te vissen word het wel erg ingewikkeld he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat dat betreft zitten we hier elemaal op het verkeerde topic .
Berendjan ... je moest eens weten . er was bijna een dagje georganiseerd om déze schrijvende vrouwen van dít topic een dagje vissen mee te laten maken . Maaaaaaar ..............de monden waren , net als hier zoooooooo groot maar er was niemand , maar dan ook echt niemand die durfde. Heide had er zo zn best op gedaan maar de dames durfden niet . |
punt 1 het risico dat jullie ons verzuipen en punt twee zoeken we 1 leuke man en als twee leuke mannen je mee vragen om mee te vissen word het wel erg ingewikkeld he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:22
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Sta in meppel maar als ik ze er in heb denk dat ze naar huis willen hebben de hele nacht gereden van uit Oostenrijk. Denk niet dat ze om willen rijden sorry zeeland |
en zo blijft zeeland hier ook nog wat jaren hangen misschien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 10:20
Onderwerp: Vergeving
|
|
|
KEITH722 schreef: | dat hoeft niet eens bij jou enne wat is hier nog van waar?Dus oke,. Ik hou er over op. Ik ben duidelijk geweest, zo niet: 'ik blijf niet bezig'.
ik hou er i.i.g.wel over op nu ja en jij blijft nog wel even doorgaan met nasmeulen, wat een lol |
als jullie elkaar nu es effe vergeven, dan is dit opgelost. ieder van jullie heeft zo zijn eigen kijk op de dingen,kan gebeuren liefs voor beide
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:57
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Gaat naar Friesland |
kun je toch wel effe langs miss zeeland rijden, die zoekt ook een man mooie omweg langs zeeland,vinden ze vast leuk, houd vol zeeland, busje komt zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Petra, de busdriver is 45...is hij niets voor jou? |
nee,woont weer ver weg he en zo blijf ik nog wel wat jaren hier hangen en wie zegt dat de busdriver mij leuk vind, misschien zoekt hij ook wel iemand uit zijn eigen omgeving dus kom met een andere man voor me aan frank, eentje in me omgeving he, lief eerlijk met humor,,,,ach geef het maar op,ik blijf hier voor de fun,maar hier een man tegen komen voor mij? word tijd dat het lente word en de straatwerkers weer wat buiten gaan werken, heb ik in iedere geval nog wat mannen om na te kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:45
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Meer dankje helft is man zo aan datums gezien veel naar de 60 tja senioren dus |
wel rij dan maar door met die bus, of misschien dat zeeland het interesant vind, beetje rond haar leeftijd toch zeeland?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:32
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Ik word blij als ik er straks weer ben een bus vol senioren naar huis brengen Daarna zal ik blij zijn als ik vanavond 21:30 weer thuis op de bank zit. |
klinkt als een bus vol mannen...interesant of zijn het erg oude mannen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 09:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...daar gaat mijn vermonning. Nu kan ik dus niet meer 'ingognieto' mee. Dank je wel hoor, Josina...
Ach, ik verkleed me wel als 'nicolus gage'... |
oehhhh interesant , nicolus gage. ma ja in echt zal die ook wel weer iets hebben waar je opafknappt, bij de film knippen ze natuurlijk de afknap momenten van hem er uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 27 januari 2013, 00:55
Onderwerp: ALL YOU NEED IS LOVE
|
|
|
nou ik ga er nog voor, alleen effe een man vinden in me omgeving
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:48
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | dat zal wel mee vallen maar vraag is kan die vissen |
visser is een echte visser, een zeeuwse en jaaa hij kan vissen echt en oef wat visser hier op gaat zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:41
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Misschien wil visser wel mee in zijn matrozenpakkie en een lollie
Ehhh daar knap ik echt op af een man die zich gedraagd als een kind Behalve als het een geintje is |
visser, die wil alleen ik met hem ga vissen zodat hij me kan verzuipen in de zee kijk wel uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 22:32
|
|
|
serieus ,moet je er nu opafknappen of niet,je zit in chat met leuke man en onderhand chat hij met een ander ook in andere chat, dan ben je toch niet echt met elkaar in gesprek , hoe zien jullie dat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 20:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Petra...geloof mij maar...met 1 vrouw wil hij al niet...(en nog wel w....n) Wat denk je van een bus vol met ..... Nee...die blijft thuis... |
zegt hij,en ondertussen ingognieto ,onherkenbaar als vrouw verkleed meegaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 18:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | IK??? VERMOMD????
Geen enkele reden...ik heb niets te verbergen en wil mezelf zijn...en blijven... (en dat is dus zonder vermomming) |
ja maar frank gaat ook en dan herkent hij je en wil hij langs je zitten in de bus en die kijkt dan nog ook de hele dag zo als dit poppetje of dat echt gezellig is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 18:06
|
|
|
[quote=BERENDJAN590]
ma ja, als ik nou dit jaar na de huishoudbeurs wil, vermond ik me ook hoor,kan frank en berend me niet herkennen, hmmmmm als die gratis dingen dan op die beurs tegen vallen, mag ik misschien met berend een film kijken in de bus als ik me weer niet vermom, maar dan heb ik wel het risico ik langs frank in die bus terecht kom, uren moet aanhoren over soep en weet ik veel, afwasborstels gratis monsters
moeilijk soms,keuzes maken in het leven, vermond gaan of niet
oke als die ene wc bezet is,me pamper door lekt, komt heel cm het te weten franks verhalen over huishouden enzo aanhoren dat zijn 2 nadelen
voordeel als ik niet vermond ga, ik misschien film mag kijken met berend en ligt het nou aan mij, en heeft hij niet iets weg van nicolus gage of hoe heet die vent uit die film, een beetje dan?
toch es heel goed nadenken wat gaan jullie doen erica en zeeland als jullie gaan, vermond of niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 17:56
Onderwerp: Cynisme of het forum
|
|
|
je hebt het over nog een punt zoeker, prive mailen, in sommigge gevallen vind ik, denk ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 17:36
|
|
|
[quote=ERIKA129]
dus dan gaat hij vermond als vrouw mee voor de gratis hapjes en daar vraagt hij aan die vrouwen hoe je soep moet maken en frank de hele dag met bus vol vrouwen naar de.....beurs
en berend moet die bus rijden met 44 vrouwen en 1 wc en die gaat dan een film kijken want die wil niet op de beurs lopen, ondanks gratis dingen en tig vrijgezelle vrouwen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 17:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Qoute Frank: ...ik word niet graag geplaagd. Ik doe dat ook niet met andere mensen.
Ja, ik knap er wel op af bij vrouwen die het er zomaar in het openbaar over hebben...
en gij geleufde het selluf nog ook he |
ha ha erica,soms komt frank zo overtuigend over dat ik het bijna geloof
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 17:26
Onderwerp: Tijd...
|
|
|
dames en heren, mag ik jullie voorstellen; jol die haar hart uitstort in een gedicht. geweldig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 15:20
|
|
|
[quote=FRANKT627]
komt omdat het soms zo leuk is om jou te plagen,had jouw reactie al verwacht. maar volgens mij is het een hele ernstigge sereiuze zaak,knap jij daar op af bij vrouwen, ik zal me wat beschaafder proberen te gedragen op het forum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 26 januari 2013, 15:07
Onderwerp: delen
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Delen
wonden genezen. litteken blijft bestaan. dat is wel bewezen. door zal ik gaan.
leven geeft vreugde maar ook verdriet geniet van het geneugte zorg dat je het ziet.
reik elkaar de hand. geef om elkaar. bekijk het van beide kant dan wordt je het gewaar.
troost elkander. weet van ieders pijn. en van zijn Waterlander. het verdriet zal minder zijn.
ga met je hart het delen. met liefde en leed ook jou vreugde met velen. niemand die jou dan vergeet.
God ziet wat jij doet. Hij staat jou bij heer U bent één en al goed. U zorgde voor een schone lei
Kom mensen geniet van het leven ieder heeft wensen. blijft er niet in zweven.
God maakt alles goed. je moet er niet op wachten is niet wat Hij moet? Hij kent jou gedachten.
deel alles met de Heer. Hij geeft wat nodig is. als maar en steeds weer. ook al lijkt het dat je wat mis. |
dankje voor het delen van dit gedicht,met velen
|
|
Naar boven |
|
|