Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 09:22
Onderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
|
|
|
inderdaad mariska; aan het eind van de parkeerplaats tegenover restaurant "juffrouw tok", volg je het zandpad de heide op, tot de tweede bomen-groep aan je linkerhand. je kunt daar ook parkeren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 april 2011, 08:42
|
|
|
ik zoek nog steeds vervoer voor jan van 52, uit alphen ad rijn
hij wordt vandaag geopereerd aan zijn hand, en kan dus geen auto rijden; hij heeft wel een auto voor de deur die je gebruiken kunt.
wie woont er in de buurt en kan hem meenemen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 20:53
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Nu zet ik dus zeker geen handtekening meer onder een contract ..... |
nou, dini; dat scheelt je weer een kikker om te kussen. cross is in elk geval de "ware prins" niet......
en dat bij al jouw nieuw verworven vaardigheden!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 20:49
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat een rotgedoe iedere keer zeg om met een vergrootglas de boel te lezen. |
gewoon even op reageren klikken, visser;kun je je vergrootglas weer wegleggen en soms sta je ervan te kijken wat je dan aan berichtjes nog tegenkomt!!.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 18:12
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
DINI968 schreef: | Gelukkig letten jullie niet zo op taalgebruik want plaafjes is wel een heel onbekend dialect....................... Misschien kan Thomas de vertaling geven? |
ik dacht dat je (g)een typfoutje maakte; plaagjes......??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 16:00
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het is al even geleden dat er hier gereageert is... De scheiding is nog niet zo lang geleden....maar er was al wel heel veel jaar verdriet. Bidden...vragen...om een man...een nieuwe relatie durfde ik nog niet echt. Maar wel was ik ingeschreven op 2 christelijke datingsites... Het was meer het verlangen om te PRATEN, iets wat ik zo gemist had. Heel veel gereageert hier op het forum heb ik ook niet maar heb heel veel gelezen en kon daar veel van leren. Na een vervelende date die voor mij heel droevig eindigde hier met iemand van CM was ik even terug naar af...
Wilde ik dan toch te vlug??? Ik wist het niet meer. Ik las hier een reaktie van iemand die zei: Bid dan maar of datgene wat niet goed is...voor je... van je weggenomen mag worden, en daar kon ik me wel in vinden. Via een andere datingsite...sprak een man me aan en ik gaf hem een antwoord. We hebben geloof ik een weekje gemaild en op msn geweest. Wat was ik weer teleurgesteld want van de ene op de ander dag stond er een streep door zijn naam en was hij schijnbaar met de noorderzon vertrokken... Wat moest ik...ik had alleen een adres??? Maar weer laten rusten dan..en was dat misschien wel een antwoord op mijn vraag dat wat niet goed was...nu weer weggenomen was!!!!?????
2 weken later krijg ik via de mailbox(van CM) weer een bericht, van diezelfde man, en schreef hij dat hij blij was mij teruggevonden te hebben.. Uiteraard was ik nieuwsgierig naar de plotselinge verdwijning, en daar kreeg ik een eerlijk antwoord op.
Gelukkig, het was duidelijk en ik was gerustgesteld. Vorige week heel veel gepraat...gemaild....gebeld.... Komt er dan een antwoord op mijn vraag? Want ik heb niet gevraagd of ik die man opnieuw mocht ontmoeten maar het gebeurde wel!!!! Als God wil wegnemen wat niet goed voor me is zou die man dan wel teruggekomen zijn???
Lieve mensen...het voelt vooralsnog heel fijn. Na jaren nu echt praten OPEN EN EERLIJK en juist zo vrij over ons geloof(wat vol is van fouten en gebreken hoor)...onze twijfels maar ook over ons leven(allebei gescheiden)
Ik ben wel erg blij geweest deze week....maar ook dankbaar. We zullen doorgaan met praten. Volgende week zal ik hem ontmoeten. Nee nog niet te hard van stapel lopen hebben we gezegd. Maar het voelt fijn...en vooralsnog GOED...
Dat we het allemaal in Gods handen mogen geven. Willen jullie ook voor ONS bidden??
Ik zou het fijn vinden als er mensen de vrijheid hebben om te reageren, ook omdat ik in gesprek wil blijven en jullie forum graag lees.
Dank jullie wel!!!!
Nee...ik zeg nog niet wie, maar wie weet kan ik het eens in vrijmoedigheid zeggen!!!!! |
fijn voor je, zeeland!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 15:56
|
|
|
Voorlopig hopen mee te gaan :
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 Madelief 469, 40 lentes (door omstandigheden o v ) simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar* Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* caarolien... 52 jaar* brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar Marian096 49 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) Lisa610 42 jaar carien982 31 jaar* wilma729 45 jaar Christina 50 jaar Cornelia889 54 jaar Thirza120 30 jaar met 2 kinderen van 5 en 7 jaar (onder voorbehoud) Mir111 18 jaar (onder voorbehoud)
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17* crossroad317 henduk729, 40 jaar pimpernel883, 44 jaar frankt 47 jaar jozua159 48 jaar* leonard480, 43 jaar o.v. Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15* herman388, 49 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar* bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar* timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter* gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar* dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370 jves252 35 jaar Portio 57 jaar Eloy997 45 jaar Jack, oud buurman van Hannah 49 jaar* JOSP469 28 jaar (onder voorbehoud) martien579 met zijn verloofde en haar drie chineesjes van 11, 8 en 4 jaar mario126 37 jaar leven231 44 jaar bert168 42 jaar yes356 45 jaar
Er kan nog meer bij!! Han en Lief hebben er zin an !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 12:32
|
|
|
google is veelzijdig bruikbaar, marylien..........
oplossen (ww) : napluizen, navlooien, ontcijferen, ontraadselen, ontrafelen, ontsluieren, ontwarren, ophelderen, solveren, uitdenken, uitdokteren, uitkienen, uitknobbelen, uitplussen, uitpuzzelen, uitvissen, uitvlooien, uitvogelen, uitvorsen, uitzoeken, verklaren uitzoeken (ww) : bekijken, uitkienen, uitmaken, uitpluizen, uitpuzzelen, uitvinden, uitvissen, uitvlassen, uitvlooien, uitvogelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 12:22
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
je vind het in de boerenkool volgens mij, frankt. en anders moet je het de ooievaar eens vragen, misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 09:08
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Het donker heeft zijn eigen licht
Theodoor Roethke |
hoe dichter je bij het Licht leeft, hoe verder de duisternis wijkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 08:56
Onderwerp: wie is je vriend of vriendin
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | een goede vriend ben je door er zelf 1 te zijn... |
voor sommige mensen kan dat al een struikelblok vormen, susannah; want hoe doe je dat; - hoe ga je om met geven/ontvangen - hoe praat je gevoelens van ongenoegen uit - welke signalen zend je uit/vang je op - en hoe interpreteer je die signalen
in het geval van griffin zou ik zeggen; vraag de douche-kop aan je vage kennis terug, en geef alleen tijd aan familie en vrienden waarbij je je prettig voelt; dan voel je je misschien minder snel "gebruikt". http://www.postorderboekhandel.nl/object/9789076193014/Grenzen/
zoals lisa al schreef; verschillen tussen mensen kunnen leiden tot misverstanden, wanneer je niet in staat bent op een volwassen manier een gesprek aan te gaan met elkaar.
zelf ben ik gelukkig gezegend met veel vrienden en bekenden, en dat gun ik iedereen!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 14 april 2011, 09:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 07:55
Onderwerp: Taalgebruik
|
|
|
GRACE585 schreef: | och heden ;wat een fout woord van mijn kant al niet te weeg brengt
ik word hij wordt wij worden ik werd geword hij werd (of is deze nu wel met dt?)gewordt wij werden er dus helemaal sappel van geworden |
geeft niets hoor grace; we helpen je wel een klein beetje.......
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 14 april 2011, 07:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 20:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | en wat is bokwerters? In de chatbox heb ik weer een nieuw woord geleerd. Iets als kattuks, denk ik. |
ahjoh, frank; maar die kattukkurs kenneh nie klesse joh......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 20:36
|
|
|
ja leuk he; op een gezellig uitjes topic kan dat wat mij betreft!! als we niets leuks en gezelligs meer zouden kunnen schrijven, kunnen we t hele picknick topic wel leegvegen zeker?
t is al zo saaaaaaaaaaaaaaaaaai tegenwoordig op het forum!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 20:10
|
|
|
muchen? prikkuh die nie dan? lah mij maar mugguh meppuh!!
ps. leuk topic, chat!! thanks!! het forum is plotsklaps een stuk minder saai.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 19:33
|
|
|
je bedoelt om een naam die jou zo bezig houd uit te schreeuwen in grote koeienletters? ik kan zijn naam nog veeeeeel groter schrijven voor je dini; doe ik je daar een plezier mee? komt ie.........
CROSSROAD317
zie je wel ik kan dat! en nog wel zonder de camouflage van al die extra toestanden......
zal ik maar stoppen je zo te plagen??
overigens; dit is een grapje, voor degenen die dat niet aanvoelen!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 13 april 2011, 20:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 19:07
|
|
|
ja crossie; kun je nu niet eens wat respect opbrengen voor een dame die zoooveel ouder is dan jij???
je hebt groot gelijk hoor dini, dat je er wat van zegt.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 18:52
|
|
|
oei oei, dini; das wel erg lang wachten voor ik zooooooooo OUD ben.
(zei ze in grote letters......... )
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 13 april 2011, 18:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 18:40
|
|
|
DINI968 schreef: | <table width="90%" cellspacing="1" cellpadding="3" border="0" align="center"><tr> <td><span class="genmed"><b>CROSSROAD317 schreef:</b></td></tr><tr><td class="quote">Denk dat de [size=7][size=enterrrrrrrrrrrrknop bleef hangen </td></tr></table> Ik heb geen idee wat of wie er bleef hangen..............
[size=7]</span>maar ik oefen met die rot kleine lettertjes |
hahaha vooral blijven oefenen, dini; ik vind het forum vandaag wel lachwekkend moet ik zeggen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 18:36
|
|
|
MAJARO438 schreef: | meek mai dee.
???????
gr majaro |
seg maar hoe.............dan doet ik mein besd....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 18:00
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ik ook niet, grace; stel dat de cam aanstaat; dan geeft ze wel een enorm vergezicht weg!!
(gelukkig zijn rokjes en jurkjes bij mariska in huis verboden.......... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 17:58
|
|
|
o, hiiiirluk; puur genieten dit toppik!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 23:55
Onderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 12 april 2011, 23:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 april 2011, 12:39
Onderwerp: Leven in de eindtijd
|
|
|
als je naar bijvoorbeeld de zondvloed kijkt, zie je dat noach zijn zoon methuzalem noemt (=als hij sterft komt het) methuzalem werd 969 jaar oud; God is genadig en lankmoedig, en stelde waarschijnlijk het oordeel uit.
in de bijbel wordt al gesproken over dat men leeft "in het laatste der dagen", en dat is toch al best een heel aantal jaartjes terug. ik denk niet dat er een pijl op is te trekken in welk jaar precies de laatste dag zal zijn. daarnaast vind ik het ook niet van belang; als ik morgen sterf, dan is het voor mij de laatste dag.
op dit moment doe ik wat mijn hand vind om te doen; de knopen van het onrecht losmaken, banden van verdrukking vernietigen, verpletterden oppeppen, de hongerigen brood delen, de armen en eenzamen in je huis opnemen, de naakten kleden, en de herbergzaamheid niet vergeten........ (jes 58)
zou dat niet de manier zijn, waarop God ons graag om ziet gaan met de tijd die ons nog gegeven is?
in Judas staat een stukje over de eindtijd, dat er spotters zullen komen, en dan staat er; maar u, geliefde broeders en zusters, moet uw leven bouwen op het fundament van uw zeer heilig geloof. laat u bij het bidden leiden door de Heilige Geest, houd vast aan Gods liefde, en zie uit naar de barmhartigheid van onze Heere Jezus Christus, die u het eeuwige leven zal schenken ontferm u over wie twijfelen, red anderen door hen aan het vuur te ontrukken, uw medelijden moet gepaard gaan met vrees. de enige God, die macht heeft u voor struikelen te behoeden en u onberispelijk en juichend van vreugde voor zijn majesteit te laten verschijnen, die ons redt door Jezus Christus, onze Heer; Hem behoort de luister, de majesteit, de kracht en de macht, vóór alle eeuwigheid, nu en tot in alle eeuwigheid. amen.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 12 april 2011, 12:40
|
|
Naar boven |
|
|