Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 13:19
Onderwerp: Abraham gezien en geen relatie....dus Latten?
|
|
|
PETRA373 schreef: | dankje lieverd, het is al weer goed tussen ons, wat er mis ging. Hij heeft me gebeld en het heeft ons alleen maar dichter bij elkaar gebracht, komt niets meer tussen. |
zo is het we gaan er voor ,liefde over wint alles
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op vrijdag 15 februari 2013, 13:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 15 februari 2013, 11:55
|
|
|
PETRA373 schreef: | ha ha hij is zo leuk, en weet goed hoe met randdebielen om te gaan zoals ik, want ja voel me echt debielig vandaag, hij belde en is al weer goed.ondanks mijn eh ... schaam... en inderdaad een spin... grommm . Maar het is al weer helemaal goed en eh ik ga effe zo doen en weer verder.pffff dankje leanne, jij bent altijd verstandig en nuchter . petra die inmiddels hoofdpijn heeft en heel veel dingen eigenlijk moet doen vandaag |
deze randdebiel ?
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op vrijdag 15 februari 2013, 11:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:59
Onderwerp: Het Grote Stoppen met Roken Topic.
|
|
|
PETRA373 schreef: | morgen ga ik beginnen aan 1 week drie sigretten per dag en dan definitief stoppen... probeer ik denk ik |
ik steun je er in ik vind knap als je het lukt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:43
Onderwerp: 15 februari Zwijndrecht 33+
|
|
|
PETRA373 schreef: | whaaa haaa haaa wie eh is er nu hengstig op zon uitje, die mannen of bepaalde vrouwen |
whahahahaha beide partijen denk ik hahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 19:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | negativiteit die ontsproten is uit ervaring. Wat is daar mis mee? |
een heleboel Frank je kan negativiteit ook omzetten naar positiviteit de ervaring die jij heb kan je ook positief bekijken maar moet je wel zien. vrouwen kijken naar je willen ze wat van je merk je het wel. maar hap dan niet als een bezetene dat stoot weer af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Kan je dan niet beter thuis blijven en daar een boterham eten in plaats van veel geld te betalen voor zo'n nep-haai-so-saai-tie-feestje? |
zucht wat negatief weer frank je verdient een schop onder je k.....
sorry dat ik het zeg word eens wat positiever en ik bedoel het goed frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:32
|
|
|
SHANITA130 schreef: | O, wat leuk joh, ja jullie passen zo goed bij elkaar!
Wat een wonder! Ik ben zo blij voor jullie!
Gefeliciteerd, jullie beiden! |
dank je kijk maar naar mijn profiel is wel een foto te zien die je misschien al kent
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op donderdag 14 februari 2013, 18:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:25
|
|
|
SHANITA130 schreef: | He??? Ik denk wat zeg je nu? Is BerendJan de busdriver, hahaha, dát wist ik niet!
Petra, ik dacht dat je hem buiten CM had gevonden, wat een bak!
Ja, de ene foto leek niet zo op de andere, jeetje...
Ja, dat schreef ik toch weleens eerder, mensen kunnen er zo anders uitzien, op verschillende foto's...
Zo, ff op me in laten werken.. |
hahahahaha ja its me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben al naar veel uitjes geweest en ik heb ondervonden want 'negeren' is...
maar ik begrijp jouw reaktie...jij ziet nu op een roze wolk sinds je afspraak met Petra...wat ik wel heel leuk vind voor jullie. |
ja misschien zit ik op roze wolk maar ervaring heb ik ook wel. is echt wat jij er zelf van maakt frank als jij al met zo instelling heen gaat is denk ik niet goed negeer de vrouwen maak lol en geloof mij dit is je tip van je leven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 18:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | de meeste vrouwen die er heen gaan zoeken iemand. Je moet dan wel uiterlijk mooi zijn. Status is ook belangrijk en je moet goed gekleed zijn. Zoniet...dikke pech... |
een woord belachelijk ik weet zeker als je er heen gaat dat jullie plezier hebben en is er een vrouw die wat in jou ziet dan merk je het echt wel. maar ga er niet lopen zoeken. wees happy want nee heb je al ja kan plotseling komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 17:50
Onderwerp: Gebed gevraagd!!!
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nou Petra,
Ik was 3 stappen verder, 2 terug, en nu, als ik zo doorga, ben ik no time bij 10 stappen, ja, en das het hoogste
Ik zit nu eigenlijk al tegen de 3 stappen aan. dus zeg maar 2,75!
En ik ga door, want de kop is eraf! Door je gebed en me ene vriend die belde! Ik ben gezegend, 2 goede vrienden, hier een tof forum, weer contact met mijn hele toffe moeder die ook met beide vrienden goed overweg kan, en zij ook met haar.
En me huis wordt alsmaar netter!!!!! |
wij zullen voor jou bidden en hoop dat jij voor ons gaat bidden want God geeft. Hij is onze vader voor grote dingen maar ook voor kleine dingen. en als we samen bidden zie God en hoort ons allemaal. dus zullen we samen bidden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 17:16
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Valt ook best wel mee...met die jeugd..... |
Vind ik wel was bere gezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 17:11
|
|
|
PETRA373 schreef: | wist je dat busdriver vandaag in een bus zit met allemaal kids van een jaar of twaalf die zeker weten kauwgom in zijn bus gaan plakken en een paar overspannen leraren op het eind van de dag erbij ha ha |
Dat het een 16 persoons bus is en het eten en drinken in de kofferbak heb gedaan. Geen kauwgom heeft gevonden en heel veel lol heeft gehad. En pech had dat hij ook nog een lekkeband had. En lief hem met lwathsapp hem probeerde te steunen. Al met al hebt overleeft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 14 februari 2013, 16:59
|
|
|
PETRA373 schreef: | enfin , ik kom er wel uit....met me denken.... |
Lees exodus 20 staat de 10 geboden.
6 staat gij zult geen overspel plegen. Vindt woord onkuis misschien wel heel vrij vertaald.
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op donderdag 14 februari 2013, 17:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 22:12
Onderwerp: Ik match niet
|
|
|
PETRA373 schreef: | ik keek ook wel es na me matches en dan dacht ik ehhhhh.... zit echt niks voor mij bij.hoe komen ze erbij wel die spin is ook leuk, ha ha eindelijk durfde ik de spin van me zoontje op me hoofd te zetten, moest er wel mee leren omgaan want hij zette steeds op onverwachte momenten die spin bij me neer of erger op me schouder enzo en dan kreeg ik echt, dan schrok ik me helemaal naar...... |
Ik heb nooit naar gekeken vind niet intresant kijk naar wat je zelf past je kent je zelf het beste .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:13
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
ERIKA129 schreef: | WAUWIE!!! Keek even op Petra dr profiel na een tip zitten twee tortelduifies op elkanders schoot |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 09:58
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
Vandaag naar de zaak word het aanwezigheids premie of toch wat werken eind van de dag nog een ov ritje. Van avond van alles en nog wat hoop nog naar zusje te kunnen gaan. Denk dat de dag te kort word vandaag
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op woensdag 13 februari 2013, 09:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 13 februari 2013, 09:26
Onderwerp: De klik...
|
|
|
Als je een relatie aan gaat met een vrouw of man met kinderen. Vind ik ga je niet alleen relatie met de dame of heer aan maar ook met het hele gezin. En dat is een kwestie van accepteren van haar /hem zijn situatie. Als er de klik met dame/heer is .let wel al haar/hem. Kinderen is een deel van haar/hem. Minste een deel zou moeten klikken met de kinderen. Ik vind belangrijk dat ik met de kinderen kan van mijn partner kan. Zodat voor de kinderen en voor haar en mij harmonie is en rust. Groot deel is acceptatie van de kinderen dan accepterende kinderen het ook denk ik
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op woensdag 13 februari 2013, 09:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 21:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | watte?? Ehhh vrij vertaald pizza op nu opschieten om in de garage te komen om te gaan werken
Tja sorry hoor ben een hollander |
Mijn excuus heb aangepast is mijn telefoon die niet altijd mee werkt En ik ben er ook niet helemaal met mijn verstand er bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 21:19
|
|
|
Dartbord (op aanrennen ) ophangen in de garage en overige standaard werksaamheden waar onder stadsdienst rijden
Laatst aangepast door
|
BERENDJAN590
|
op dinsdag 12 februari 2013, 21:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 12 februari 2013, 16:41
Onderwerp: Euthanasie
|
|
|
Frank heb alleen dit te zeggen het doet mij verdrietbij denk dat ieder van ons hier wel. Eenzaamheid voelt ongeacht kinderen of niet familie of niet. Kan alleen zeggen het doet mij erg verdriet bij jou beslissing.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 10 februari 2013, 10:30
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Ligt hier een pak sneeuw maar thuis niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 19:42
|
|
|
PETRA373 schreef: | acj ja deze keer ben ik maar voor een jonge diesel gegaan van 2 jaar jonger, is beter dan een ouwe diesel, alleen als hij nou ook nog es milue vriendelijk was.... ma ja je ken niet alles hebben natuurlijk |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 15:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | volgens de info die ik kreeg mocht je, je nog niet 'bewijzen' |
Wat voor info heb jij gekregen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 15:04
|
|
|
PETRA373 schreef: | ehhhh....isdie auto een ouwe diesel of ben jij een ouwe diesel |
Ik denk dat jij het zelf wel weet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 15:01
|