Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 21:40
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee hoor , het is gewoon een kwestie van zuinig met m'n spullen omgaan. |
Dus je zet hem wel elke maand even in het vet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 21:39
Onderwerp: Raadsels
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ja veel te duidelijk, ik snap hem in 1 keer |
Het is een raadsel waarom Bartje weg is, wat moeten we nu zonder zijn supermannelijke en voor mij als vrouw onbegrijpelijke technische kennis?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 21:37
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Zoals je weet, zijn leraren niet in staat het werkwoord "werken" luidop te vervoegen in de eerste persoon enkelvoud.
Thomas
Ik werk |
Haha, ik heb gewerkt ( IN het onderwijs, OP een school)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 20:57
Onderwerp: Alleen voor vrouwen......(anders zeuren de mannen weer)
|
|
|
CARMEN073 schreef: | potten, pannen en putjuz... Wanneer komen jullie es uit de keuken?! |
Je snapt het niet Carmen.......als wij het dekseltje zijn moeten we toch nodig de keuken in om ons potje of pannetje te zoeken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 20:51
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Weekend! Inderdaad, daar was ik wel aan toe na een paar weken vakantie.
Thomas, het is een goede tijd om in het onderwijs te zitten! |
Zit je nu IN het onderwijs op werk je OP een school???
Smurfinnetje smurft het niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 17:14
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
Prei met een zuur sausje
jongste komt eten en dit hoort nog altijd tot de toppers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 17:07
Onderwerp: satanisme : wat is het wel en wat is het niet ?
|
|
|
JOL252 schreef: | In de tijd dat ik met de vraag zat of het occult was of wel voor deze tijd... hoorde ik dat wanneer je in een tong spreekt vanuit de verkeerde bron je daar zelf geen controle over hebt en het je overneemt.
Spreek je in een tongentaal van de Heilige Geest dan kun je dit zelf t.a.t. stoppen in gedachten en spreken hardop. |
Ik geloof absoluut dat spreken in tongen een gave van God kan zijn. Het is, net als met zovele dingen, hoe ga je er mee om?
Het is volgens mij niet voor niets dat er mensen in de gemeente horen te zijn die de gave hebben om geesten te onderscheiden. Een niet gering ambt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 10:23
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Uit bed stappen na een slapeloze nacht. Warme melk gedronken, muziekje geluisterd, schaapjes geteld...... en toch maar niet in slaap vallen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 18:32
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Het ligt eraan wat je met christelijke meditatie bedoelt. Maar in tongen bidden is niet een doel op zich, het gaat uiteindelijk om God. Het gaat niet om de ervaring, het gaat om de Gever... |
Ik mediteer niet maar val wel altijd in slaap met een muziekje aan. Soms lijkt het me ook wel eens een mantra toe door de bekendheid van de muziek kan ik mijn gedachtes stilzetten en in slaap vallen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 11:08
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Men neme een nieuwe wasdroger,een man en een tandenborstel........man wil met borstel demonstreren hoe je het filter goed schoonmaakt.....borstel valt in gat waar filter normaal zit,hij rommelt met vliegenmepper( ),borstel valt nog dieper........man zwijgt,zet droger weer aan......die vervolgens met veel lawaai laat horen dat de tandenborstel zich momenteel ergens onder de trommel bevindt.......
"wat zijn ogen zien vernielen zijn handen"
Morgen maar eens een man bellen die echt gereedschap gebruikt........ |
Hahaha, hij had toch wel zijn pyjamaatje aan he??? De man zweeg maar ik kan me jou niet volgzaam en zwijgend toe staan kijken.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 10:54
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik begrijp denk ik (??) wat je wilt zeggen... vaak zit er een eigen invulling door verweven of eigen mening, een zogeheten stokpaardje van de vertaler. Soms komt degene die in het openbaar in tongen spreekt ook zelf met de vertaling... ik vraag me af hoe geloofwaardig dit dan weer is. En daarnaast zit ik als er hardop in tongen wordt gesproken eerlijk gezegd met kromme tenen als ik in de schoenen ga staan van mensen die hier nog niets van weten of gehoord hebben. |
Dat heb je mooi verwoord!!!!! Ik ben jaren geleden lid geweest van een pinkstergemeente en daar was men errug strikt in het vertalen van de "tongenboodschap" Maar alleen de vrouw van de voorganger kon hem verstaan en die opperde wel eens dingen waarvan ik me afvroeg ....komt dit nu echt van God of of is het een sneer van jewelste uitdelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 21:40
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dacht ik een hele witte was uit de machine te halen, al mijn lakens gewassen, zitten er allemaal zwarte strepen op, hoe kan dit nou weer? En mijn wasmachine is nog maar halfjaartje oud ofsoow |
Af en toe je machine op 95 graden laten draaien....dan maakt hij zichzelf van binnen en de afvoerslang weer schoon.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 21:35
|
|
|
Wij hebben het hier altijd over Harry Snotter..... Maar dit even terzijde.
De vraag waar ik het meest mee zit is dat er duidelijk in de Bijbel staat dat als er in de gemeente in tongen gesproken wordt er ook een vertaling moet zijn. Juist door ïnsinuerende"vertalingen ben ik enorm afgeknapt hierop. Hoe denken jullie hierover? (en niet dat ik afgeknapt ben )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 10:49
Onderwerp: Met elkaar afvallen?
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | Hoi broeders en zusters,
Misschien een ideetje om met elkaar af te vallen. Men kan dan elkaar ondersteunen door hun verhaal hier te plaatsen. Dan bedoel ik bijv. waar je het moeilijk mee hebt. Maar ook hoeveel je weegt, zodat zichtbaar is voor ieder hoe de vooruitgang is.
Alles volledig op vrijwillige basis.
Zodra ik vanavond thuis ben zal ik mijn gegevens plaatsen
Mvg. Henk
P.S. Suggesties e.d. altijd welkom. We zullen zien hoe het loopt |
Het topic bestond al. Misschien is er nu meer animo voor???? Ik zou zelf ook graag wat tips willen om de kilos eraf te krijgen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 21:41
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Alle buitenramen zemen...van een vrijstaande bungalow... Dat is bijna anderhalf uur....( das peentjes zweten) Daarna een asgrauwe 85 jarige client neer zien zakken op zijn bankje...omdat hij perse het onkruid wilde wieden!!!! Gelukkig kwam de verpleegkundige.... Paniek....en zo jammer dat vermanen niet helpt..ook als je 85 bent... |
Haha, er is dus geen hoop meer voor mij???? Volgens mijn zonen ( en niet minder mijn schoondochters) ben ik niet weinig lastig voor mijzelf....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 21:38
Onderwerp: wat heb jij voor het laatst gekocht?
|
|
|
THOMAS968 schreef: | De auto er uit scheelt erg veel geld - en benzine is echt niet de grootste kostenpost, al lijkt dat wel zo. Maar ja, het ding is makkelijk. Aan de andere kant: hoe vaak zou je niet extra kunnen shoppen als je het ding niet meer hoeft te betalen? Als je wel een auto hebt maar niet meer kunt shoppen dan rijdt hij voor niks heen en weer in de vrouwenlogica toch? Als je de kapitaalkosten als afschrijving en renteverlies, dan wel aflossen lening, verzekering en belasting meerekent, is het echt een paar honderd euro per maand.
Thomas, die voor de soms onmogelijke taak staat een vrouw in deze te begrijpen en bij de bakker een paar croissants shopt. |
Ik heb ruim 12 jaar geen auto gehad omdat ik de studie van mijn kinderen wilde betalen... De eerlijkheid gebied me wel te zeggen dat ik een vriendin heb waar ik altijd, indien nodig, de auto van kon lenen. We hadden een kilometerprijs en ik trakteerde haar ( en mijzelf) regelmatig op een etentje. Maar ik geniet nu mateloos van de auto van mijn lief, wat een ongekende vrijheid en weelde om voor de deur in te stappen en gassen maar....
De bekeuringen moet ik wel zelluf betalen ik reed 3 km te hard, 25 euro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 10:59
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | wat is de definitie van "de normale man" |
Geen, er bestaan gelukkig geen normale mannen. Maar het was een reactie op chatuliem die dacht dat er op cm geen normale vrouwen rondlopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 23:02
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Ja je gaat soms twijfelen aan jezelf, doe ik het wel goed dan, enne, ben ik nu niet te streng met zijn mobiel en tablet inleveren, maar ik heb hem van tevoren gewaarschuwd voor de gevolgen. Dus nu een maand afkicken, geen mobiel, geen tablet. |
Goede straf hoor volgens mij. Je had het van te voren aan hem verteld..... Heb net een week vakantie achter de rug met puber van mijn lief..... Wat kan ik er van genieten als hij moet opvoeden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 7 augustus 2012, 20:21
Onderwerp: de gratie Gods?
|
|
|
PIETER649 schreef: | Geschiedenis is zeker een leuk vak! Dus laten we historisch eens aantonen dat Trix van Amsberg hier NIETS te zoeken heeft:
- Nederland werd in 1813 een koningkrijk. Waarom? Omdat de overwinnaars van Napoleon een sterke staat ten noorden van frankrijk wilden, vandaar dat Belgie er ook bij zat. Nederland was voor die tijd altijd republiek geweest en dat ging prima. Engeland en Pruisen waren beide verwant aan Willem van Nassau, en mede daarom werd het volk opgezadeld met een monarch die voornamelijk op eigen gewin uit was. - Vaak word er verwezen naar Willem de Zwijger als voorouder van Trix. Dat is pertinent niet waar. Zijn tak is na stadhouder Willem de derde uitgestorven. Trix stamt af van de tak van Willems broer Jan. - In de grondwet van 1848 staat dat de troon alleen bezet mag worden door rechtstreekse afstammelingen van koning Willem de eerste.
Koning Willem de derde is kinderloos gestorven. Wilhelmina is waarschijnlijk het product van een slippertje van Emma met Jhr. de Ranitz Willem leed zelf aan onvruchtbaarheid door Syfilis, hetgeen het onmogelijk maakt dat hij de natuurlijke vader van Willemientje was. -Wilhelmina zelf heeft voor de geboorte van Juliana in 1909 diverse miskramen gehad, mede veroorzaakt door Syfilis opgelopen door
echtgenoot en hoerenloper Hendrik. Let op: voor Syfilis was pas in 1912 een medicijn!! De kans is zeer groot dat Juliana geadopteerd is. - In de grondwet staat uitdrukkelijk dat de troon gevestigd dient te zijn in Nederland. Na de vlucht van Wilhelmina op 13 mei 1940, deed zij dus feitelijk troonsafstand.
Kortom redenen te over waarom deze inhalige familie niet op de troon hoort te zitten. |
Joh Pieter, je zou bij de story moeten werken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 19:43
|
|
|
JANS221 schreef: | Wel als je op een afstand van 60 cm. ook nog scherp wil blijven……….. |
zekers, anders zie je misschien de botox
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 6 augustus 2012, 14:50
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Dan moet je eens wat meer naar de mannen kijken, Shanita. Neem dan wel een bril voor veraf want met een computerbril zie je alleen scherp bij een afstand van 60 cm en dat is al aardig dichtbij.
De natuur is overigens genadig want als er rimpeltjes bij de vrouwen verschijnen, hebben de meeste mannen een leesbril nodig. De prijs is gelijk aan een multifocale bril (varilux) en in Vlaanderen spreekt men wel van doorvloeiglazen. Ik was bij Hans Anders 160 euro kwijt.
Thomas, heeft een leesgedeelte maar leest ook best wel veel - en een beetje onrust kan geen kwaad. |
Dus Thomas, nu niet met je computerbril naar de vrouwen kijken.... anders "geloof"je je ogen niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 5 augustus 2012, 12:23
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | In Libelle lees ik nog interessantere dingen. In de kleuterklas worden er nog zinniger dingen gezegd. Stelt u zich een voor, je laat je kinderen lezen wat je hier hebt neergekalkt, hoe denk je dat ze zouden reageren? Ik lees hier reacties die je van pubers zou verwachten. Nee, libelle niveau is het niet, lang niet. Dit gaat meer de kant van de Viva op, Mijn geheim ofzo...Lieve Dora. |
Lees jij het forum samen met je kinderen?????? Haha, leuk zo voor het slapen gaan......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 4 augustus 2012, 11:19
Onderwerp: christelijk ''daten''?
|
|
|
CHANNAH042 schreef: | Ik heb een relatie v een jr gehad met een Fries, iedere twee wkn erheen, 2u rijden. Op zich niet zo erg als je denkt dat je relatie toekomst heeft, had 't er wel voor over ook!
En wilde als de kids groter waren daarheen verhuizen, leek me prima. Opnieuw beginnen? Avontuur! Maar ik begin dr niet meer aan... Veel te veel gedoe, teveel energie enzenz...
Je kunt ook niet ff zo op een vrije avond in de auto stappen voor ff een gezellig avondje samen... Nee hoor, voor mij niet meer! Maar... tis echt geen ramp om 'opnieuw te beginnen' als je echt de liefde v je leven zou hebben gevonden denk ik
Grz Channah |
Kwam hij het andere weekend niet bij jou dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 21:45
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Wijs. Je kunt beter alleen zijn dan met zijn tweeen alleen.
Thomas, natuurlijk is er echte liefde. |
Daar ben ik het helemaal mee eens,
Inge, proeft de liefde weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 21:28
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd durf ik ook nog wel een stap verder te gaan. Want waar krijg je sowieso mee te maken als je een relatie krijgt? Je moet weer helemaal opnieuw met een ander een bestaan opbouwen. Dat is hier voor de meeste mensen al te veel gevraagd. En je kunt je ook afvragen of het haalbaar is. Vaak vereist dat al heel veel moeite om dat voor elkaar te krijgen. Dan heb je nog kwesties als werk wonen en kids. (in mijn ogen de juiste volgorde). Waar men zich op verkijkt is, dat het heel best zou kunnen, dat de kids een minder groot probleem is, dan de afstand. Kids kunnen zich aanpassen, afstanden niet. |
Zelfs al woon je in hetzelfde dorp, 1 zal zijn of haar "nestje"op moeten geven als je wilt trouwen..... Liefde is een vreemd iets. Mijn lief en ik "latten"( de afstand is 50km) en mijn kinderen zijn geweldig blij voor mij en hem. En ja, ze hebben nog een sleutel, en ja, de vriezer is soms leeg, en ja, het is moeilijk om compromissen te sluiten na ruim 12 jaar alleen zijn. En nee, het is geen droomprins maar wel een nuchtere, betrouwbare, eerlijke vent. En Petra, reken er maar op dat je weer tot in je kleine teen verliefd kan zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 20:59
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
[quote=ANNA415]Nee dat scheerapparaat is voor harige Vissers. [/quote
Volgens mij zit het wel snor]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 20:55
Onderwerp: Mijn schooltijd..
|
|
|
Ongeveer 30 jaar geleden....
De dochter van mijn zus ( toen 5 jaar ) vraagt aan onze moeder of ze nog wat herinneringen heeft aan haar schooltijd. Oma, een geboren vertelster, brandt los..... Maar vroeg oma aan R, weet jij nog dat je voor het eerst naar school ging??? Pfffffffffff oma, dat is al zooooo lang geleden, dat weet ik niet meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 3 augustus 2012, 20:51
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Wat is het verschil tussen een computerbril en een leesbril? |
Het montuur????? Of de prijs????
|
|
Naar boven |
|
|