ChristianMatch

Forum

Berichten van HERMAN968
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 26 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van HERMAN968
Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 10:41
BerichtOnderwerp: kreet van de week

PETRA411 schreef:
En god leert ons dat als wij van hem houden wij ook al zijn kinderen moeten liefhebben,zelf je vijanden.

Enfin ,ik zit veelste veel,het forum tevolgen, dus ga es wat doen,met de hoop dat ik over een paar dagen lees dat jij en yes, weer beter samen op dit forum kunnen zijn.

[i]Wat mij betreft, oke. Fijne tijd nog in de rust van onze Heer.
[/i] Engeltje smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op donderdag 21 juni 2012, 10:42
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 09:52
BerichtOnderwerp: Sex voor het huwelijk

[quote=PETRA411]
Klopt Petra, laten we elkaar de hand reiken. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 09:40

PETRA411 schreef:
ha ha,moet hier toch effe hard lachen,wat je zegt dat ben je zelf.en dan willem weer, heb ik niet gezegd he herman...
we zijn allemaal kinderen van god en net soms echt kinderen zoals we met elkaar omgaan, en god leest dit misschien mee en denkt oh oh daar gaan ze weer, dat worden weer discussies vandaag tussen sommiggen.
en van een ieder houd hij zoals hij is, de een serieus, de ander fietsend,gods zegen over jullie allemaal toegewenst.
en de spreuk van vandaag;

Heb elkaar lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klopt Pedra, "God bovenal" Engeltje smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op donderdag 21 juni 2012, 09:40
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 09:33

NICKY298 schreef:
fijn dat je deze link neer zet shanita.
Ik ga dit boek ook zeker lezen.
IK RAAD DIT BOEK IEDEREEN AAN

[color=#0000FF][i]Bedankt Nicky voor je getuigenis. Ik bid dat alles mag goedkomen na die nare ervaringen die je had.
[/i][/color] Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 08:00

WILLEM618 schreef:
HEERE, vergeeft het hun, want zij weten niet wat zij doen.

Splendid ! I like your sound
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 07:47

SHANITA130 schreef:
Wat je zegt dat ben je zelf.

[i]Heb ik niet gezegd, hé Willem. Nu hoort ge het van Shanita ! Knipoog smiley Lachende smiley
[/i]
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 05:51

Willem -nu je'r toch over hebt- willen we ineens van spreuken 26:11 de kreet van de week maken ?

Gelijk een hond tot zijn uitspuwsel wederkeert, alzo herneemt de zot zijn dwaasheid.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 05:42
BerichtOnderwerp: Willem J. Ouweneel

JOSINA022 schreef:
Idd, er is niets mis met zelf denken!

Kan een zondaar zijn hart openstellen voor de Heer ?

Deze vraag lezen we op blz 200 in het boek van Ouweneel :"Bouwstenen voor geloof: geloof, zekerheid, groei", uitgegeven door Medema.

... Hetzelfde Woord dat zegt dat het God is die de harten van zondaren openbreekt en dat de Heilige Geest is die moet overtuigen van zonden, zegt ook tegen jou dat je je moet overgeven aan de Here God en dat je je hart moet openstellen voor Hem. En dat is niet iets dat voor jou gedaan wordt; de prediking doet een appèl op jouw verantwoordelijkheid. En dat appèl is net zo bijbels als de wetenschap dat het de Heilige Geest is die het moet doen. Je mag je dus nooit achter dit laatste verstoppen om je verantwoordelijkheid te ontduiken. Andes ben je bezig de helft van de waarheid onder de tafel te moffelen, zoals ik als eerder zei (vs Ouweneel), namelijk die kant van de Schrift die zo’n grote nadruk legt op de verantwoordelijkheid van de mens.
Wat dat betreft, zou ik je vraag dus evengoed met een hartsgrondig “Ja!” kunnen beantwoorden. De Here God roept je op je hart voor Hem open te stellen, en dus kun je het ook, want op hetzelfde moment dat Gods bevel tot jou komt, wil Hij je de kracht geven je voor Hem open te stellen. God geeft in zijn Woord een bevel tot bekering (Hand 17:30), daarom praat Romeinen 1:5 over “geloofsgehoorzaamheid”. Het is geen vrijblijvende zaak. Je hebt niet het recht je te verstoppen achter de gedachte: “O zie je wel, de Heilige Geest moet het doen, dus ik hoef niets te doen, ik ga maar met mijn armen over elkaar zitten. Als je zo denkt, ben je ongehoorzaam aan het Woord, en van zo iemand zegt Johannes 3:36: “wie de Zoon ongehoorzaam is, de toorn van God blijft op hem”. Dat is dan niet omdat volgens jou de Heilige Geest niet aan jouw hart gewerkt zou hebben, maar omdat jij ongehoorzaam bent aan het Woord van de prediking. Dit zeggen Paulus en Petrus. Men wil zo graag –en terecht- beklemtonen dat het de Heilige Geest is die aan harten van mensen werkt tot bekering. Maar deze waarheid mag nooit ten koste gaan van die andere waarheid: de verantwoordelijkheid van de mens om zich op Gods bevel te bekeren.
En denk erom, als het evangelie tot een mens komt, staat de kant van de verantwoordelijkheid zelfs voorop. Dat is immers de uitdaging van de prediking: Geef je over, vertrouw je toe aan de Here God en aan Zijn Woord. Lijdt de nederlaag, onderschrijf het fiasco van je leven. Dat is wat de Bijbel bekering noemt, dat je moet zeggen: Tot dusver waren zelfs mijn beste daden niets anders dan een wegwerpelijk kleed. Kom dat kleed dan maar bij de Here deponeren! Dan gaan wij er achteraf wel eens over praten hoe dat allemaal gegaan is in je leven. Heb je dat nu allemaal zelf gedaan, was dat jouw prestatie, jouw verdienste, dat je je bekeerd hebt? Welnee, zeg je dan, achteraf zie ik dat het allemaal het werk van Gods genade was. Maar het is een list van de duivel om de zaal op de kop te zetten. Als je mensen in een té vroeg stadium confronteert met het feit dat “het allemaal Gods genade en Gods werk is”, gebruiken ze dat als een verontschuldiging om zich niet over te geven aan de Here God. En anderen, wier geweten werkelijk geoefend is, zoudenzich wel willen overgeven, maar durven niet, omdat ze er niet zeker van zijn dat het de Heilige Geest is die in hen werkt. Zo zien we hoe een eenzijdige prediking mensen in grote nood kan brengen. De nood over hun zonden is al zwaar genoeg, maar diè nood is tenminste heilzaam. De nood van een eenzijdige prediking echter komt daar nog eens bovenop, en dat had niet gehoeven.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 05:32
BerichtOnderwerp: gebed gevraagd...

SHANITA130 schreef:
Hallooo,

Ik wil graag weer vragen voor gebed. Vandaag komen er mensen in mijn huis dingen brengen en doen. Dat is natuurlijk verheugend.

Maar ik ben zó erg zenuwachtig, echt heel erg. Twijfelende smiley

Vandaar dat ik voor gebed vraag, alvast bedankt!

Heer,
wilt U bij Shanita zijn
haar omringe met Uw rust
we wete dat we alle zorgen bij U moge brengen
dat U er weg mee weet.
Dank Here
groot is Uw naam.
Amen
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 01:50

WILMA729 schreef:
mag ik even tussenbeiden komen??
zo nee, dan doe ik het toch even Knipoog smiley
Ik heb niet alles gelezen, maar lees hier wel door de regels heen twee, ik neem aan, oprecht christenen, die het niet eens zijn. Ik denk nu, stel ik ben iemand die totaal geen gevoel heeft met ons christelijk geloof, wat zie ik dan?? Niet echt iets om jaloers op te worden denk ik.
Waarom zoeken we niet vaker naar de overeenkomsten die wij christenen hebben ipv de verschillen??

Dit was even off topic, maar wilde ik wel ff kwijt.

Volledig met je eens Wilma. Vandaar ook eerst contact gezocht met YES om de zaak te klaren. Maar hij moest persé via vorum gaan. Vind ik dom, heel dom. Thanks voor je opmerking.

Laatst aangepast door
HERMAN968
op donderdag 21 juni 2012, 01:50
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:59

WILLEM618 schreef:
Jammer herman. Ik trek niets scheef, ik probeer om jullie (beun en jou) te laten zien dat we hier een discussie voeren, en niet een partijtje onchristelijk tekstschieten.

Je bent niet verplicht om te reageren hoor!
maar als je reageer, neem dan de omgangsvormen in acht:
1: Hou een ander in waarde. Heb uw NAASTEN LIEF ALS U ZELF;
2: Kom met een reactie, die je kan onderbouwen, zodat we hier allen wat aan hebben en van leren;
3: Lees goed, denk na, en kom dan pas met een reactie. En je zal zien, dat je dan veel meer bereikt, dan met tekstschieten.

[color=blue][i][i]
Willem, ik discutieer niet om te discutiëren maar om op te bouwen. Tegen een Calvinist als jou, begin ik niet eens aan. Het zit 't em in het hart. god ziet het hart aan. En dit vorum is onveilig voor mensen die het standpunt huldigen van "geen sex voor het huwelijk" want dan komen jullie met jullie teksten en theorien af van God zegt van wel. Blijf eerlijk Willem, in de eerste plaats tov God. En dat je faalt, is niet erg we weten dat we allemaal terug bij Hem kunnen komen. Maar leg je er niet op toe. Da's alles.
[/i]
[/i][/color]

Laatst aangepast door
HERMAN968
op donderdag 21 juni 2012, 00:59
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:44

BEUN656 schreef:
Thanks dude!

"Wees heilig want Ik ben heilig", toch ! Kunnen we beter elkaar daar in steunen en opbouwen in tegenstelling van het moto : "Sex voor het huwelijk, yes".

Laatst aangepast door
HERMAN968
op donderdag 21 juni 2012, 00:45
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:40

WILLEM618 schreef:
De balk in je eigen oog zie je over het hoofd, Beun.

Is niet netjes, nog even een dolkstoot uit te delen.
De reacties van Yes zijn onderbouwd, zijn gegrond, zijn de moeite om te lezen.
Dergelijke reacties als je hier geeft, zijn ontzettend LIEFDELOOS, dus ONCHRISTELIJK

Je trekt de discussie scheef Willem, totaal. Het gaat niet om veroordeling, zeker niet. De ene mag anders zijn dat is geen enkel probleem. De wereld doet dat ook. Ook jij maag sex hebben zoveel je wil. Maar zet aub twijfelaars en zoekende niet op een verkeerd spoor. Doe daar absoluut niet aan mee. Oke !

Laatst aangepast door
HERMAN968
op donderdag 21 juni 2012, 00:42
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:24
BerichtOnderwerp: samen bidden op cm op 21 Juni

HERMAN388 schreef:
Is 3 oproepen niet te veel Smiley die vol vragen zit Zieke smiley

Zo kunt je zien Herman. Lachende smiley Knipoog smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op donderdag 21 juni 2012, 00:24
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:13

WILLEM618 schreef:
Met open vizier strijden Herman
Iemand in het openbaar aanvallen, en dat prive je keutel intrekken is niet eerlijk.
Kom dan ook met een degelijke onderbouwing.

Je zou prive kunnen gaan met beun, om je reactie te bespreken alvorens je hem hier plaatst. misschien een tip. Twijfelende smiley

Willem, dit vindt ik niet fraai.
Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: donderdag 21 juni 2012, 00:08

DJES101 schreef:
Verlegen lachende smiley

Wat mij betreft Djes ik heb per mail gevraagd om met YES van gedachten te wisselen maar hij wou enkel via forum gaan. Sorry ik heb mijn best gedaan.
Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:56

DJES101 schreef:
Van wie is het?

Er leefde ooit een wijze nederige vrouw. Regelmatig kwamen er jongeren bij haar om gezellig bij elkaar te zijn. Op een dag kwam een hoogmoedige jongere bij het huis van de vrouw aan. Hij was vast besloten de eerste te zijn die de vrouw met woorden kon verslaan. Behalve sterk, was de jongere ook sluw en wist hij iedere zwakheid van zijn tegenstander uit te buiten. Hij had de gewoon...te om te wachten tot die als eerste in de aanval zou gaan om te zien waar haar zwakheden lagen en sloeg dan met genadeloze kracht en snelheid toe. Niemand had het in een gevecht lang tegen hem uitgehouden.
Tegen het advies van zijn vrienden in accepteerde de vrouw datook hij in hun midden was. Toen de jongere een meningsverschil kreeg met de vrouw, begon de jongere de vrouw uit te schelden en grove beledigingen naar haar hoofd te slingeren.
Hij begon ook letterlijk met spullen te gooien en spuugde haar verschillende keren in het gezicht. Urenlang bleef hij zo doorrazen. Maar de vrouw reageerde niet. Kalm en bewegingsloos liet zij de storm over zich heen gaan. Toen de jongere zichzelf tenslotte had uitgeput, gaf hij het op. Beschaamd draaide hij zich om en stapte het huis uit. Ontdaan en teleurgesteld over het feit dat zij zich in het openbaar zo vreselijk had laten beledigen en vernederen, kwamen de andere jongere om de vrouw heen staan en vroegen haar: 'Hoe kon u dat nu over u heen laten gaan? Zoiets vernederends! Waarom hebt u dat allemaal over uzelf laten zeggen?'
De vrouw zweeg eerst een tijdje, ondertussen elke jongere diep in de ogen kijkend.
Toen antwoordde zei: 'Als iemand je iets wil geven, maar je neemt het niet aan, VAN WIE IS HET DAN?

dont worry yes.. Knipoog smiley

Mooi storry, en veel waarheid.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:46

HANNAH810 schreef:
IIIII

Hanna, je dient toch ook de rest van de tekst bij te zette.
Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:41
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

LEANNE226 schreef:
Niet weglopen voor een paar andere meningen,hun gedrag is hun verantwoordelijkheid.
Je mag openlijk voor je mening opkomen,je ideeen delen.
Wie al onpasselijk wordt van alleen het woord seks is niet toe aan enige vorm van seks,ook niet bínnen het huwelijk Clown smiley
Spijtig eigenlijk........

Sterke conclusie Leanne die ik niet deel met jou. Echt niet.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:34
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

YES356 schreef:
Lachende smiley Knipoog smiley thnx Broeder

Het slechtste moment voor mij was dat mijn pc niet werkte. Ik had graag een mooie getuigenis neergezet in forum asiel nav de wereldvluchtelingendag.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 23:09

JOL252 schreef:
ik denk dat er twee andere heren stralend middelpunt proberen te zijn. Dit lijkt meer op uitsluiten en pesten wat jullie doen, en ik hoop dat hier een beleid op toe te passen is vanuit CM. Man-onwaardig heren. Boze smiley

[i]Ik denk dat je echt interpreteert. De vraag is niet "Sex voor het huwelijk, yes", maar waarin verschilt een Christen met dit thema met iemand die niet-christen is. En wat bedoeld God met de smalle weg ? Probeer het positief te bekijken anders gaan we helemaal de mist in
[/i]
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:51

YES356 schreef:
YES356 schreef:
Dit is mijn enige reactie die ik geef:

Ik voel me erg en diep tellergesteld over naar ik mag aannemen mijn mede christenen Herman en Beun als ik het lees wat jullie schrijven en aan oordelen hebben over mij. Dat is niet aan mij .om daar op te reargeren en te beoordelen of dit kan of niet maar meer aan Petra de redactie ! en ik heb jullie reactie gemeld als niet ok. En is er nog Een die ook een oordeel heeft en daar het volste recht toe heeft Omdat Hij onze Maker is.daar al En weet wat Hij van ons kan verwachten. Dus een oordeel heb ik niet. Wel mn vraagtekens hoe jullie er als jullie zelf nu terug lezen en je zelf de vraag stelt. Wat zou God hier nu van vinden? En kan je als je dit doet met een ander dadelijk een oproep doen voor de gebedsroom en daar in voorgaan? Dat is ook niet aan mij. Maar aan Hem Gods zegen.

Je valt in herhaling You 're the centre ?i
Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:17

TINK100 schreef:
De Kamasutra wordt beschouwd als het belangrijkste Indiase leerboek over de kunst van de liefde. Het werd samengesteld door Vatsyayana, vermoedelijk in de tweede eeuw n.C. Het behandelt tot in bijzonderheden op didactische wijze vele onderwerpen op het gebied van de erotiek. Het boek was een handleiding voor (pas)getrouwde stellen om elkaar te ontdekken en plezier te verschaffen in een tijd dat gearrangeerde huwelijken de romantiek ernstig konden verstoren. Het leert de man om de vrouw die hij getrouwd is te behagen en zo haar liefde te winnen.

om even aan te geven wat kamasutra is.......

Is een mooie Think. Het leert de man om de vrouw die hij getrouwd is te behagen en zo haar liefde te winnen.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 22:03
BerichtOnderwerp: Inzicht inzake honger naar relatie!

FLOWERFUL304 schreef:
Even voor je opgezocht. zie
wilibrord: ex 20:5,

ex 34:14->Want u mag geen andere god vereren. De HEER heet de jaloerse, Hij is een jaloerse God.

deut 4:24->Want de HEER uw God is een verslindend vuur, een jaloerse God.

duet 5:9, deut 6:15, joz 24:19,

nah 1:2->2 De woede van de HEER[alef] Een jaloerse en wrekende god is de HEER, een wreker is de HEER, machtig in grimmigheid; de HEER wreekt zich op wie Hem weerstaan en op zijn vijanden blijft Hij vertoornd.

Is zo. Je hebt de liefdevolle Vader, maar ook de God die oordeel velt.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 21:58

TINK100 schreef:
laat ik het zo zeggen: God schiep man en vrouw.....en Hij zag dat het goed was......wie zijn wij om aan Gods goed werk te twijfelen?? Heeft Hij een fout gemaakt toen hij ons ook geschikt maakte om sex( lees liefde) te hebben?? denk het niet. God gaf het ons, maak er een feest van.....

Klopt think, volledig akkoord. Vraag is waarin verschilt een Christen zich in de omgang met iemand die niet-christen is. En wat bedoeld God met de smalle weg ? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 21:08

HANNAH810 schreef:
IIII

[color=#0000FF][i]Wordt gezegd om een klein kind rustig te houden. Mss in nl andere betekenis
[/i][/color]
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:42
BerichtOnderwerp: samen bidden op cm op 21 Juni

RODJER101 schreef:
19 Daarop zei de vrouw: ‘Nu begrijp ik, heer, dat u een profeet bent! 20 Onze voorouders vereerden God op deze berg, en bij u zegt men dat in Jeruzalem de plek is waar God vereerd moet worden.’ 21 ‘Geloof me,’ zei Jezus, ‘er komt een tijd dat jullie noch op deze berg, noch in Jeruzalem de Vader zullen aanbidden. Johannes 4:19-21

ook hier op CM kunnen we bidden
Ieder donderdag om 20 uur en 21 uur in de gebedsroom

Bidders
Martha
Herman
Rodjer

Iedereen die een gebedspunt heeft wordt uitgenodigd om mee te bidden. En telkens voelen we de zegen die hierop rust. Ook gewone kijkers zijn welkom, niks moet. Om 20 u. starten we in de gebedsroom (te bereiken via chatbox hier linksboven, vandaar naar beneden scrollen en kiezen voor gebedsroom). Martha die al jaren leiding heeft zal ook deze keer voorbede doen voor de zieken en onze zorgen.
Gewoon drempel overwinnen én meedoen zou ik zegge !
Welkom. Ook de nieuwe cm-leden.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 20:14

YES356 schreef:
Dit is mijn enige reactie die ik geef:

Ik voel me erg en diep tellergesteld over naar ik mag aannemen mijn mede christenen Herman en Beun als ik het lees wat jullie schrijven en aan oordelen hebben over mij. Dat is niet aan mij .om daar op te reargeren en te beoordelen of dit kan of niet maar meer aan Petra de redactie ! en ik heb jullie reactie daar al gemeld als niet ok. En is er nog Een die ook een oordeel heeft en daar het volste recht toe heeft Omdat Hij onze Maker is. En weet wat Hij van ons kan verwachten. Dus een oordeel heb ik niet. Wel mn vraagtekens hoe jullie er als jullie zelf nu terug lezen en je zelf de vraag stelt. Wat zou God hier nu van vinden? En kan je als je dit doet met een ander dadelijk een oproep doen voor de gebedsroom en daar in voorgaan? Dat is ook niet aan mij. Maar aan Hem Gods zegen.

Omdat ik gezegd heb tegen Beun: "Geef YES zijn lolletje (of was het lollie) toch!"
Dat vindt ik flauw man! Kinderachtig zelfs ! Lachende smiley Lachende smiley "

Laatst aangepast door
HERMAN968
op woensdag 20 juni 2012, 20:21
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:10

BEUN656 schreef:
YES eerst ook denk ik dan voordat hij zijn excuses maakte...

Yes, we leven in een periode van genade, de wereld "eist" dit en dat. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op woensdag 20 juni 2012, 19:12
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968 (68)

BerichtGeplaatst: woensdag 20 juni 2012, 19:09

BEUN656 schreef:
Denkt eer gij doende zijt en als gij doende zijt, denk dan nog... Knipoog smiley

Beun gunt 't em toch zijne lollie Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van HERMAN968
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 26 Volgende
Pagina 8 van 26