ChristianMatch

Forum

Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 17:37
BerichtOnderwerp: wat zou jij doen als je geen kinderen kon krijgen ?

HANNAH810 schreef:
José,
er zijn zo enorm veel kinderen die een warm plekje nodig hebben om te schuilen of verder op te groeien;
wanneer je daarvoor openstaat komen ze vanzelf op je/jullie pad.

er is bijvoorbeeld alleen al binnen de pleegzorg veel behoefte aan weekend-pleeggezinnen, 24 uurs opvang, en vakantie opvang.

zelf heb ik ook geen biologisch eigen kinderen, maar er zijn zoveel kinderen op de wereld om van te houden, dat je hart niet groot genoeg kan zijn!
konden we al die kleintjes maar helpen, he? Knipoog smiley

Zo is het helemaal, Hannah. Lachende smiley En ook als je geen (pleeg)kinderen onder je hoede krijgt, kun je op veel manieren iets (extra's) betekenen voor kinderen. Binnen je familie, de kerk, soms je werk, enz.

Mijn ervaring is dat je ook zeker gelukkig kunt zijn en kunt genieten van kinderen, als je ze zelf niet hebt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 17:33
BerichtOnderwerp: verjaarswandeling

LEONARD480 schreef:
Hoop dat ze lekker zijn, die apfelstrudel ...ben er in oostenrijk/duitsland teveel verwent ...of gaan we aan de poffert...... Smiley met dichtgeplakte mond

Ik vind ze daar heeeerlijk. Lachende smiley met blinkend witte tanden Lachende smiley Alleen daarom al, zou je meegaan. Alhoewel, 't gaat me ook wel om de wandeling (minstens 10 km toch, Chat? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley ) en de gezelligheid.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 17:30
BerichtOnderwerp: Hoe zullen we de Bijbel lezen....?

CHATULIEM619 schreef:
Een tweede argument dat de NBV hanteert, is dat de vertaling tot goed Nederlands moet leiden. Het nadeel van de HSV en de NBG51 is dat woorden in de bijbel een andere betekenis hebben, dan in het dagelijks leven. Er ontstaat een zgn. bijbeltaal, een taal die alleen maar door christenen begrepen kan worden. Het woord vlees is daar een duidelijk voorbeeld van.
De NBV heeft ervoor gekozen woorden te gebruiken, die in het NL hetzelfde betekenen als in de Bijbel. Daarom is het woord vlees iedere keer anders vertaald en m.i. beter. De Bijbel moet duidelijk zijn voor de mensen die hem lezen.

Verwarring op dit gebied kan gemakkelijk ontstaan. In de beginperiode van het christendom stonden christenen bekend als kannibalen...puur vanwege de misvatting over het gebruik van taal.

'k Kan een heel eind meekomen met je argumenten, 'k ben het met je eens dat je de Bijbel zo dicht mogelijk bij 'gewone' mensen moet brengen. Toch vind ik het soms ook een tekortkoming, dat de NBV alleen maar woorden gebruikt die in het dagelijkse leven gebruikt worden. Neem een woord als zalig, 'k denk nu aan de Zaligsprekingen (Bergrede). Het woord zalig heeft voor mij een veel diepere lading, dan het woord gelukkig. Mensen die alleen de NBV lezen, krijgen dus alleen dat woord te horen. Ook vind ik het jammer/lastig dat verwijswoorden naar bijv. Jezus, met een kleine letter zijn geschreven. Hier schijnt een taalkundige reden achter te zitten, wat dus kennelijk voorrang heeft.

'k Blijf het wel verfrissend vinden, om meerdere vertalingen te gebruiken. Op iedere vertaling is namelijk wel iets aan te merken.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 15 februari 2011, 17:30
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:05
BerichtOnderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd

MAR907 schreef:
Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit

Kan er weer niks mee....
De verantwoordelijkheid van ons privacy ligt bij een ieder zelf, op het netwerk..... Knipoog smiley
Dat kan niet bij een sitebeheerder(s) neergelegd worden....
In feite zeg je, dat wanneer het mis gaat, ligt dat aan CM in dit geval...

Hoezeer weer Smiley die vol vragen zit Ik vind dat Henk het heel helder verwoordt, begrijp ook heel goed wat hij wil zeggen.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 14 februari 2011, 23:05
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:04
BerichtOnderwerp: verjaarswandeling

LEONARD480 schreef:
Begint nu wel een leuke en aantrekkelijke wandeling te worden he ... Clown smiley

Huh.... Verraste, verbaasde smiley , komt dit nu door de mensen of door de mooie omgeving Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 19:45
BerichtOnderwerp: BZV Topic

THOMAS968 schreef:
Leuk dat je er even bent, Liesbeth. Ik had je al eens via het forum aangesproken he, lol.

Thomas

Elk nadeel heeft een voordeel hè, Thomas. Knipoog smiley Lachende smiley

Leuk Liesbeth, dat je eventjes meedoet. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: maandag 14 februari 2011, 19:39

CHRISTIANMATCH schreef:
Het forum is inderdaad openbaar. Wij vinden ook dat deze openbaarheid de essentie van een forum is.
Je moet geen dingen delen op het forum die je niet in de openbaarheid wilt hebben.
Potentiële leden (waaronder jouw potentiële christelijke partner) kunnen zo zien dat ChristianMatch druk en actief is en dat nodigt uit tot lid worden (wat dus jouw kansen vergroot).

Wel kan ik als tip geven om in je profiel-instellingen aan te geven dat je niet wil dat mensen die niet zijn ingelogd je foto kunnen zien. Zo verklein je de kans dat iemand je kan herkennen enorm.

Het is verder nooit verstandig om contactgegevens op een forum te plaatsen, of deze nu wel of niet openbaar is. Verstuur persoonlijke gegevens en vertrouwelijke informatie dus altijd via een privé-bericht.

Verder zullen wij duidelijk gaan aangeven dat dit forum openbaar is.

Wat vind ik dit ontzettend jammer. ‘k Heb nog wel een paar vragen, ik hoop/verwacht dat jullie hier op ingaan.
Jullie gaan toch alsjeblieft geen reclame maken met het forum, bijv. door links op andere sites te plaatsen? Helaas hebben jullie – mochten jullie gaan vermelden dat het een openbaar forum is – die mogelijkheid wel. Daar zou ik absoluut niet blij mee zijn. Dan stop ik namelijk liever gisteren nog, dan vandaag, met schrijven. Het zinnetje ‘meer leden, dus meer kansen’ (hoezo kansen Smiley die vol vragen zit ) doet me dus echt helemaal niks.
Ook zou ik jullie willen vragen, om regelmatig topics te verwijderen, ik vind het niet prettig dat mensen over 10 jaar nog kunnen lezen wat ik geschreven heb. Als een topic bijv. 3 maanden stil ligt, zou het van mij best verwijderd mogen worden. Dat kan zelfs pijnlijke situaties voorkomen. Een voorbeeld; iemand schrijft op het forum dat hij/zij helemaal verliefd is op iemand, vervolgens krijgen zij een relatie, na een poosje stopt de relatie, enz. Leuk hoor, om dat een paar jaar later nog te kunnen lezen op het wereldwijde web. Twijfelende smiley Mensen schrijven toch vaak persoonlijke dingen, dat is juist ook het mooie van een (gesloten) forum.

Het mag duidelijk zijn, ik ben absoluut niet blij met de keus van CM. Andere chr. datingsites maken deze keuze niet. Ik, al langer dan een jaar lid, heb er overigens niet mee ingestemd dat mijn stukjes (helaas al geplaatst) buiten CM om gelezen mogen worden. Het heeft lang geduurd, voordat ik dit in de gaten had. Wel goed en heel erg nodig, dat er nu richting nieuwe leden meer duidelijkheid komt.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op maandag 14 februari 2011, 19:43
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 21:33

Nou nou, dat was me de aflevering wel. Zeker niet saai deze keer!!

Waar zal ik beginnen Smiley die vol vragen zit ‘k Heb blauwe vingers van het smsen met ‘n vriendin en mijn zus. Mijn zus (en dochter) liep 10 minuten achter, die heeft digitale tv namelijk. Handig is dat. Twijfelende smiley Ik mocht niks zeggen en zij reageerde, terwijl ik al in de volgende ‘soap’ zat. Dus ‘k heb het al een beetje besproken.

Wat betreft de geitenboer Frank; een onverwachte, maar wel goede keus. Hij laat duidelijk zien voor haar te willen gaan en stijgt in mijn achting. Leuk stel!
En dan Richard, zijn spijtgevoelens richting de anderen zal hij bijna kwijt zijn. Hij geniet wel met ‘zijn, ahum…’ Annemieke.
En dan Annemarie…. ‘k Zie haar nog wel eens op CM komen, want - gezien het voorstukje - eigenlijk heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Jammer voor haar, want ze laat wel een leuke vent gaan.
En ff denken, oh ja Marcel. Zucht………wat een vermoeiend type, wat kan hij doormelken zeg. Bijna claimend! Xenia schijnt – volgens de Telegraaf toch? – al zwanger te zijn. Dus verrassend was de keus niet. Heel eerlijk gezegd, benijd ik haar niet.
En dan nog Gijsbert, die schrok behoorlijk van Femkes ‘steriele’ huis. Hij is wel eerlijk. ‘k Weet niet of hij echt een goede keus gemaakt heeft, de tijd zal het leren.

Dat was het voor nu, ben benieuwd naar jullie mening! Knipoog smiley Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 13 februari 2011, 21:35
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 16:40

WILLEMIJN232 schreef:
Kijk jij ook Visser???? Verraste, verbaasde smiley Kunnen we het ook even doorpraten met jou.....Jij bekijkt het weer vanuit de mannenkant he? Knipoog smiley

Natuurlijk kijkt hij, anders kun je niet weten wie Annemarie is hè. Knipoog smiley Is logica... Lachende smiley 'k Zie uit naar de analyse van een man (boeiend!), misschien kunnen wij daar ook nog iets van leren. Knipoog smiley Dus Visser, vanavond of morgen lezen we vast meer van je.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 16:22

VISSER278 schreef:
Offfff..........Annemarie kan helemaal niet kiezen en kapt ze er mee.
Wie weet ...........Annemarie op CM Clown smiley

Eh....ik dacht bij Adriaan, niet aan mezelf hoor. 'k Vind Annemarie wel een beetje jong voor jou. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley

Ach.....wat is ook eigenlijk 10 jaar verschil in leeftijd. Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 13 februari 2011, 16:22
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 16:19

MARIAN519 schreef:
CM is een dating site en geen plek waar mensen die beschadigd zijn rust vinden en weer tot zichzelf kunnen komen.
Tenminste dat zie ik nu weer nergens staan. Smiley die vol vragen zit

Al mogen ze bij aanmelding zeker duidelijk vermelden dat op het forum privacy niet is gegarandeerd.

Wil CM niet gewoon geld verdienen? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 12:51
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?

HERMAN388 schreef:
Mislukte of gemiste valentijnfeest? Hier melden!!!

Hier zal best lukken Mario
Hele de middag feesten.
Wel zonder vliegende eikels Knipoog smiley

Je doet alsof mensen, die (nog) geen relatie hebben, maar één doel in hun leven hebben. Dat mag (mocht) misschien voor jou zo zijn, maar zo steekt niet iedereen in elkaar. Zo maak je er wel een 'dating-festijn' van, wat - naar ik begrepen heb - nadrukkelijk niet de bedoeling is.

Flauwe reactie.

Sorry Hannah, dat ik heel even off-topic ga.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 13 februari 2011, 12:53
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 12:18

Quote:
Maar, naar ik begreep, is Adriaan wel gelovig en daar heb ik bij Annemarie nog niet veel over gehoord......Ben benieuwd of dat nog een rol gaat spelen......... Verraste, verbaasde smiley

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ook toen het over samenwonen ging, waar Annemarie een groot voorstander van is, keek hij nogal bedenkelijk. Wordt 't niks tussen die twee, dan komt Adriaan misschien nog wel op CM! Knipoog smiley Dat zou wat zijn zeg, leest hij het BZV-topic.Verraste, verbaasde smiley (Ach, eigenlijk best positief over 'm) We wachten het af.....

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 13 februari 2011, 12:42
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 13 februari 2011, 12:12
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

SUSANNAH475 schreef:
2000 berichten van jou !! waaauw... Lachende smiley

Oeps.... Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley , hoort dit onder 'Wat was je mooiste moment vandaag?'? Twijfelende smiley Verlegen lachende smiley

Op naar de 3000...... Wie schrijft die blijft, zeggen ze toch weleens? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 21:15

SUSANNAH475 schreef:
Mijn mooiste moment ??? moeilijk hoor, er waren zoveel mooie momenten.
Ik had een tante-nichtendag in Epe.
Mijn tante en oom weer zien na zoveel jaren Kussende smiley , 2 galeries bekeken, waarbij 1 niks voor me was, maar de ander erg opviel door 5 hele mooie schilderijen... Lachende smiley ('k heb hier zeker inspiratie door gekregen) en ook nog mijn oma gezien.
Kortom veel gezelligheid, een geslaagde dag !!
En... natuurlijk veel foto's en camera's... Knipoog smiley

Leuk hoor, Suus! Geniet maar lekker na. Mooi dorp hè Knipoog smiley , 'k heb nog naar je uitgekeken.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 16:59
BerichtOnderwerp: Valentijnfeest

MARIO216 schreef:
Wat wordt jouw gebruikersnaam dan idd MariJan072 Knipoog smiley

Vandaag is het zover hè, het Valentijnsfeest. 'k Hoop dat ze veel plezier hebben daar in Veenendaal! Lachende smiley Morgen horen we misschien nog, wat we gemist hebben. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 16:58

LEANNE226 schreef:
Rot(ex-reserve)drent! Huilende smiley, smiley in tranen

Joh, is 't inmiddels je ex geworden. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley Sinds deze opmerking of al eerder?

Gefeliciteerd met de uitbreiding in de familie, Leanne!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 16:56

WILLEMIJN232 schreef:
Wordt vervolgd......en heerlijk om het zo even te evalueren...... Knipoog smiley

Morgen weer...... Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 16:55

WILLEMIJN232 schreef:
Ben ik helemaal met je eens, doe ik dus ook niet. Maar ik zie hier toch wel vrij vaak aardig wat privézaken voorbijkomen. Zaken die ik niet eens wil weten maar toch aardig forumvullend blijken te zijn.........

Daar verbaas ik me ook wel eens over, Willemijn. Heel eerlijk gezegd zit ik daar ook niet altijd op te wachten. Hopelijk hebben ze door, dat het door velen gelezen kan worden. Scheelt dat het forum nu nog openbaar is, anders zou je nog meer – van mij bijvoorbeeld, ahum…niet dus Verlegen lachende smiley Clown smiley – privézaken moeten lezen. Maar nu (de privacy zo beperkt is) hou ik natuurlijk mijn mond Smiley met dichtgeplakte mond , dat snap je. Knipoog smiley Zo zie je maar weer, elk nadeel heeft ook weer een voordeel hè. Lachende smiley

Privézaken maakt ‘t natuurlijk wel smeuiig, lijkt ‘t een beetje op BZV.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 00:41

MARISKA601 schreef:
je bent zelf verantwoordelijk voor hetgeen je op het forum neerzet.
als je vind dat je privacy dan geschonden wordt zet er dan niks neer.

zet dan ook geen foto vanjezelf neer bij je profiel.
bij je account kan je zelf instellen wie je profiel bezoekt.
je kan ook aanvinken: Je foto's worden niet getoond aan niet-ingelogde bezoekers.

Dit vind ik wel heel kort door de bocht. Natuurlijk ben je verantwoordelijk voor wat je schrijft, maar ik blijf het abnormaal vinden dat heel Nederland (en daar buiten) kan lezen wat je schrijft. Je betaalt voor deze site, juist ook i.v.m. je privacy. En dan zou ik me moeten inhouden met schrijven? Het forum is een wezenlijk onderdeel van een site, kan ook een uitlaatklep zijn. Het lijkt mij een kleine moeite, om het forum alleen toegankelijk te maken voor leden. Daar hebben ze recht op, gezien de beloften. Er staat namelijk nergens, dat het een openbaar forum is. En zo voelt het wel voor mij. Maken ze de keus om het zo te houden, laat ze het dan eerlijk vermelden. Ik blijf benieuwd naar de reden hiervan. Op andere niet-gratis christelijke datingsites werkt het niet zo.

En om nu te zeggen 'zet dan niks neer en plaats geen foto', vind ik dus onzin. Ook mijn foto kunnen niet-ingelogde mensen niet zien en heb ik een nickname, maar mensen zouden me kunnen herkennen door wat ik schrijf. Dus wat dat betreft doe ik er alles aan, om mijn privacy te beschermen.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 12 februari 2011, 09:24
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:20

Mijn mooiste momenten zijn/waren; lekker een dagje vrij, uitslapen, wandeling over het platteland (langs vriendelijke boeren op hun trekkers, druk bezig om het land te bemesten Knipoog smiley ), zon Verliefde smiley , voorjaar in de lucht, op een terrasje met vriendin, langere dagen, enz. Teveel om op te noemen dus. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:14
BerichtOnderwerp: kreet van de week

MADED321 schreef:
Wie heeft geroepen dat liefde blind is?
Liefde ziet juist heel scherp.
Liefde ontdekt schoonheden,
die anderen niet waarnemen!

Deze kende ik niet, wel een mooie zeg. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:13
BerichtOnderwerp: Niet verlengen

ROBBEDOES873 schreef:
Ik kom na de zomer, waarschijnlijk wel weer terug Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Zie het als een vervroegde zomerstop Clown smiley

Wie weet heb ik als het na de zomer weer koud en guur word wel zoveel heimwee dat ik er dan weer snel ben Knipoog smiley

Hoop wel dat de sfeer dan wat opgeknapt is Kussende smiley

In mijn beleving valt het wel mee met de sfeer, maar misschien mis ik dingen? Twijfelende smiley 'k Vind het fijn dat Judith actie ondernomen heeft, heb ook het gevoel dat er de laatste dagen veel minder gesneerd wordt. Er zou van mij wel iets meer/actiever/leuker gereageerd mogen worden (of houden sommigen zich bewust - misschien uit angst - stil?) 'k Vind het soms erg saai hier.

Robbedoes, ik wens jou in ieder geval alle goeds toe. En als ik het goed gelezen heb; tot ziens! Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:04
BerichtOnderwerp: [color=darkblue]Mag de Heilige Geest met ons meekijken hier

CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat Hij ziet dat we als mensen met elkaar omgaan. En ik geloof er niets van dat Hij teleurgestelder is over het 'gedrag" van christenen hier als ergens anders. Groot woord trouwens, gedrag, vind het ook niet zo kloppen. Je schrijft hier wat, en verder niks toch??? Het valt me op dat christenen er niet goed tegen kunnen als mensen zich als mens gedragen. Ik vraag me af of je dan wel van mensen houdt.

Hier ben ik het helemaal mee eens! 'k Begrijp niet zo goed, waar je met dit topic heen wil. Je kunt i.p.v. 'hier' ook invullen; het schoolplein, op de werkvloer, in het gezin, in de kerk, enz.

'k Heb er best moeite mee, dat mij als CM-er zo vaak een schuldgevoel wordt aangepraat. Ik gedraag me, dacht ik Twijfelende smiley , op CM niet anders dan in 't dagelijkse leven.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 9 februari 2011, 19:23
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 14:13

LEONARD480 schreef:
Marijan ik respecteer een ander zijn mening, maar je moet toch met mijn eens zijn.. dat als het jaren blijkbaar geen probleem is ...nu wel als een probleem wordt ervaren...voor de rest gaf ik al aan op de reactie van hannah een ander kijk op de kwestie. Weet trouwens niet of het ook technisch kan ....er is meestal wel een omweg via het internet.
Trouwens als we alle niet serieuze, smiley's, inhoudloze en of luchtige van het forum zouden verwijderen blijft er niet veel over denk ik....en voor de rest is het prima ...mocht het forum een beschermde status krijgen Smiley met dichtgeplakte mond

Ok, is goed zo. Wat mij betreft zand erover. Knipoog smiley Voel je door mij overigens niet geremd om smiley's etc. te plaatsen, alleen bij dit topic merkte ik dat ik me er aan ergerde. Kan ook aan mij liggen hoor.

Het is overigens geen nieuw probleem, want 't is al eerder aangekaart. Alleen reageert CM er niet echt op, dus dan kun je niet anders dan het accepteren zoals het is. Het is voor mij geen reden om mijn lidmaatschap op te zeggen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 14:10

CARIEN982 schreef:
Marijan....ben ik ff blij dat we vermeld hebben dat we op de 1 ste dinsdag van de maand gaan. Knipoog smiley

Oeps.... Verraste, verbaasde smiley , al zijn we voor buitenstaanders gelukkig onherkbaar. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 09:44
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied

Deze vind ik heel mooi!

Hillsong United - None but Jesus

http://www.youtube.com/watch?v=m62gfhirHH0&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 09:43
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

MARIO216 schreef:
Wacht nog een dag om te kijken of ie 'gevonden' en daarna van de week aangifte doen. Had aangifte gedaan (niet in mijn woonplaats, maar heel ver weg), maar domme politie studenten hadden hem niet bewaard en niet uitgeprint. Twee uur gewoon weggegooid. Kan ze wel schieten. Kon opnieuw wel aangifte doen, maar dan waren we weer twee uur verder. Het was al laat en ik moest nog twee uur rijden naar huis.

Boze smiley Boze smiley Boze smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Boze smiley

Wat vervelend, Mario. Succes verder!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 09:39

LEONARD480 schreef:
Volstrekte onzin of de mensen op cm veel betere mensen zijn dan daarbuiten Clown smiley

Leonard, 'k vind het prima dat je een andere mening hebt. Wel vind ik het jammer dat je zo luchtig, inhoudsloos (met allerlei smiley's), reageert op een serieuze reactie van anderen. Dat geeft niet echt het gevoel, serieus genomen te worden.

Jij beleeft het duidelijk anders, dan vind ik fijn voor je. Voor een ander kan dit wel als een probleem voelen.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 9 februari 2011, 09:41
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 09:35

MARIAN519 schreef:
Toen ik net op deze site zat vond ik het ook erg vervelend dat iedereen van buitenaf mee kon lezen...ik ben er anders over gaan denken..

Kan het zijn dat de redactie van CM streeft naar openheid/transparantie?
Op deze manier kan iedereen van buitenaf ook meelezen dat we niets te verbergen hebben als christenen en dat we open over allerlei zaken kunnen praten.
Ze zien dat onze vragen dezelfde zijn als waar zij mee zitten maar dat wij misschien tot andere antwoorden komen, omdat wij ervan uitgaan dat God ons leven leidt.
Vanuit het oogpunt van CM best te begrijpen dus.

Op deze manier kunnen wij er naar streven om zoveel mogelijk bij het onderwerp te blijven en serieus en respectvol met dingen en met elkaar om te gaan.....scherp blijven soms echt wel nodig Knipoog smiley

En je privecy?
Die kun je zelf waarborgen...Wel of geen foto, wel of geen echte naam, je profiel zodanig invullen dat je jezelf niet al te open geeft als je dat niet zou willen..en je er verder niet al te bezorgd om maken..het kan gezien worden als een risico, maar zijn alle dingen in je leven dat niet?

Dat kan, maar dan vind ik wel dat ze dit eerlijk moeten vermelden. Ik kwam er toevallig achter.

Zelf zou ik niet achter dit standpunt staan. Ik ben lid geworden van CM, om mensen te leren kennen. Het forum is een leuke aanvulling, om iets van mede-christenen te leren. Ook kan het een stukje ontspanning zijn. Het doel is volgens mij niet, om iets van je christen-zijn te laten zien aan 'buitenstaanders' van CM. 'k Denk dat we dat vooral in onze naaste omgeving moeten laten zien.

'k Lig er overigens niet wakker van, maar hou wel van transparantie richting de leden. Ik ben wel benieuwd naar de reden van CM. Zou er ook een commercieel doel achter kunnen zitten?
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 74 Volgende
Pagina 8 van 74