Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:48
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Wist je niet dat hij nachtdienst had? |
Help...een kat in nachtdienst...vanavond maar een slaapmiddel door zijn voer doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:45
|
|
|
Héél leuk een logeerkat is huis die mij dan vervolgens uit slaapt houdt door de halve nacht te gaan spelen en dan vervolgens nu gaat liggen slapen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op donderdag 15 september 2011, 10:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:43
Onderwerp: Op televisie
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Inderdaad daar zit ik mij deze hele topic al over te verbazen/ verwonderen/ ergeren |
Doorhalen wat niet van toepassing is?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 15 september 2011, 10:18
Onderwerp: Op televisie
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik vind dit een seksistiche opmerking. |
Gelukkig dan dat er ook prikkaters bestaan Maar of die op tv komen (om weer ff ontopic te gaan)?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:47
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | mijn mooiste moment waren de uren voordat Visser en Josina aanwezig waren |
Zolang jij niet praat, praten wij niet terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 23:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kan merken dat je praatmaatje weg is. Je begint nú al onzin uit te kramen. |
Frank wil gewoon héél graag weten of het schilderij dat je gekregen hebt al hangt, maar durft het niet zelf te vragen . Dus...Visser...hangt het al?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 22:54
Onderwerp: Off topic gaan.
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Ik merk nix
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 14 september 2011, 08:22
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Fijn Jose!!
Enne...als zij daar werkelijk zo in geloofd gaat ze misschien ooit nog weleens terug, dus mag je dubbel genieten als ze er weer is |
Dank je, Jolan! Genieten gaan ik zeker doen!
En of ze ooit nog terug gaat...ze weet het niet. Op dit moment heeft ze het gevoel dat God haar terug naar Nederland leidt, ondanks alle moeilijkheden die zowel in Bosnië als straks hier op haar pad komen. Tenslotte heeft ze hier geen huis, werk etc meer. Maar haar Godsvertrouwen is zo groot en mooi om te zien, dat ook ik geloof dat God het allemaal recht gaat maken voor haar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 22:43
Onderwerp: Christendom en yoga
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dan hebben zij een probleem met zichzelf, en dan moeten ze anderen er niet mee belasten. Ik zie geen enkel probleem om naar tv te kijken als het maar verantwoord gebeurd. En als ik weet dat er programma's zijn, die niet goed zijn, kijk ik er gewoon niet naar. Maar leg mij eens uit wat er op tegen is om naar Top Chef te kijken??? |
Ik heb niets tegen verantwoord tv kijken hoor, maar ik weet dat er mensen zijn die wel moeite hebben om dat verantwoord te doen (hetzelfde geldt voor het internet) en wanneer je dicht bij deze mensen staat ontkom je er niet aan dat jijzelf er mee belast wordt, dat hun probleem ook jouw probleem wordt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 21:39
Onderwerp: Christendom en yoga
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Eerlijk gezegd zullen er vast en zeker wel een occulte dingen behandeld zijn. Maar een occult programma is bv het Zesde Zintuig....Eerlijk gezegd kijk ik niet naar dwdd, omdat ik het te vaak te links vind. Het ligt er dus helemaal aan of je jezelf in de hand hebt. Maar dat geldt denk ik voor alle dingen. |
Idd geldt dat voor alle dingen, maar helaas is het ook zo dat er mensen zijn die zichzelf niet in de hand hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 21:35
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | knijn kan ook nooit es rustig terug komen en incognito.. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 20:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kan me wel voorstellen dat het dubbel is Josina! Je wilt graag dat ze haar werk kan blijven doen maar je wil dr o zo graag weer eens lekker knuffelen bijpraten en als jij lekker bent opgeknapt shoppen |
Jij snapt me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 19:58
Onderwerp: Het weer
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Wel knap van de Zon, want die kan hier en daar zijn.
Thomas, waar de Zon schijnt.... |
Nou hier schijnt ie toch echt niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 18:43
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb hem nog niet gezien alleen die mooie gele bal van een zon |
Achter de 3e boom aan je re.kant
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 18:32
Onderwerp: Roken als christen
|
|
|
WILLIE400 schreef: | ben sinds vorige week zondag gestopt en merk wel dat God daar blij mee is. Ik straks hopelijk ook Mijn vader riep vroeger al als God wilde dat we rookte had hij wel een schoorsteen op ons hoofd gezet. Geloof niet dat God minder van je houd als je rookt maar je wel graag ziet stoppen. Maar goed ben pas week bezig dus zeg maar niet te veel
Willie |
Héél veel succes!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 18:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zit tie zeker hier want hier schijnt tie nog volop |
Veel plezier met 'm dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 18:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Niet te hard zwaaien nooit goed Maar ook hier een lekker zonnetje alleen je woeit bijna weg en ikke is flinke meid |
Helaas is Frank weer weg en het lijkt erop dat ie de zon heeft meegenomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 18:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Na een slecht moment ook een mooi moment. Eindeijk een hulpverlener gevonden zonder wachtlijst omdat ze net hier beginnen Scheelt weer drie maanden wachten (van de 9 die ik er moest wachten) echt fijn die geestelijke gezondheidszorg en een voordeel het is ook nog een christelijke hulpverlener vind dat toch makkelijker praten merk ik |
Eindelijk hè? Ik hoop en bid dat je er baat bij mag hebben!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 17:17
Onderwerp: Geneest God altijd als we genoeg geloven?
|
|
|
MARIAN519 schreef: | Ik geloof ook dat God gehoorzaamd wil worden én aanbeden...en als ik dan bij mezelf blijf zie ik zoveel genezing en wonderen..en dan weet ik dat God toch een plan heeft met iedereen en zelfs als ik eraan twijfel..Hij niet laat varen wat Zijn hand begon. |
Wat mijn moeder ooit eens zei: "God zal een wonder dat Hij begint ook afmaken!"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 16:36
|
|
|
Dat ik, zonder vervelende storingen in de verbinding, heerlijk lang met mijn zusje in Bosnië heb kunnen babbelen én dat zij waarschijnlijk begin volgend jaar weer definitief naar Nederland komt!
Aan de andere kant is dat laatste weer een slechtste moment van de dag omdat zij daar niet meer verder kan met het werk waar ze zo in geloofde dat goed was en gezegend door God.
Het is dus dubbel, omdat ik haar wel mis en er toch wel naar uitzie om haar weer om mij heen te hebben en te kunnen knuffelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 16:29
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zo komen we dan weer bij de algemene term van medicijngebruik bij ziekte en bij het volhardend gebed. Dus als iemand kanker heeft moet die maar hard genoeg bidden om genezing? Een vitamientablet van een drogist hoeft dan ook eigenlijk niet meer. Een gebroken been of wat anders zal dan ook genezen met bidden? Weg met de dokters, geen verpleegsters meer en ga zo maar door. Tja, als we maar hard genoeg bidden. Het is zo eenvoudig allemaal en toch zien wij als christenen dat allemaal over het hoofd. |
En zo komen we ook weer bij het topic "geneest God altijd als we genoeg geloven?"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 16:20
Onderwerp: hoe eerlijk is je profiel??
|
|
|
Maar wat wanneer je ziet dat iemand, die je al beter kent, niet eerlijk is in zijn profiel? En dan bedoel ik ook echt héél erg oneerlijk en je hebt die persoon er ook al op aangesproken?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 13 september 2011, 16:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 15:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | hier in Utrecht natuurlijk... |
Ok, maar waarom zwaai je niet terug dan, mijn armen zijn al uit de kom van het zwaaien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 15:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | hoe kan dat nu? De zon is hier... |
Maar waar is "hier"?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 14:49
|
|
|
Vandaag een heerlijk zonnetje, jaja...zowaar ook in Utrecht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 13 september 2011, 14:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Slechtste moment he! Nou we hebben er weer een hoor grrrrrrrrrr' Vanmorgen even bij de dokter geweest en ja hoor we hebben weer een Ischias Dus nog maar meer medicatie ach pilletje meer of minder moet niet uitmaken toch? Als de pijn er maar mee weggaat |
Wil je ook zo graag een kaartje? Zeg het maar hoor, kan geregeld worden
Iig heel veel beterschap...ook voor de anderen!
|
|
Naar boven |
|
|