Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 23:41
Onderwerp: CM setjes (de schone lei)
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ja joh die drent moet wel heel bijzonder zijn want ja wees eerlijk leanne is nu eenmaal ehh nou ja een bijzonder geval |
Wees blij dat die domme Drent er ingetrapt is.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 augustus 2010, 09:31
Onderwerp: begrafenis of crematie?
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Begraven is, naar mijn begrip, Bijbels: "Stof zijt gij en tot stof zult u wederkeren". Daarnaast is mijn vraag: hoe kan ik als dode uit het graf opstaan wanneer Jezus terugkomt en er is geen graf?
Maar nog afgezien dat begraven Bijbels is, naar mijn mening, vind ik het ook het meest natuurlijke. Mens en dier is van nature bang voor vuur en dan zou ik na mijn dood het vuur ingaan? Brrrr..
|
Het duurt honderden jaren voor een lichaam stof is geworden,zo lang lig je er niet,na een crematie is dat direkt een feit(sorry,even heel nuchter) Opstaan uit het graf kun je onmogelijk letterlijk nemen,we weten allemaal wat er na de dood met een lichaam gebeurd,of geloof je dat de ziel alleen uit een graf op kan staan?Ik ben er benieuwd naar hoe jij(jullie)dat zien........de opstanding der doden,een tot leven komen van de oude lichamen?Dat lichaam is niet voor niets gestorven,het was ziek of oud,op.......soms niet compleet meer......
Mijn mening:voor God is je lichaam niet meer dan een werktuig,een onderkomen voor je ziel.Het is voor Hem een makkie ons een nieuw "lichaam" te geven bij de wederopstanding
(voor mij is een dier niet meer dan een......dier maar ik kan me voorstellen dat je zo erg aan je hond gehecht was dat je hem wilde laten cremeren)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 19:22
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
VISSER278 schreef: | Lijkt mij ook. Maar het kwam bij mij over dat ze wilde stofzuigen ofzo op cm of iets dergelijks |
Geen slecht idee,de ouwe troep een beetje opruimen of zo........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 18:27
|
|
|
PIETER649 schreef: | als de kudde van Chris niet alleen uit witte en zwarte schapen bestaat, maar ook uit roze of paarse... zou dat zomaar mogelijk moeten kunnen zijn. |
Aan de knipogen te zien zijn die er inderdaad........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 16:33
|
|
|
HERMAN040 schreef: | He ha die Marieke..hartelijk bedankt en jullie ook van harte met jullie relatie..maak er wat moois van! |
Jullie ook van harte Herman en Marianne!
Gr. van een half cm-setje......geen vermelding dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 10:51
Onderwerp: WAARSCHUWING AAN IEDEREEN
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Dit is uniek een vrouw die luistert |
Zei je wat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 08:34
Onderwerp: Voor de dames die het toch niet kunnen laten!
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Wat is het hier ineens bezaaid met mannen die de weg kwijt zijn! |
Honden vinden ook altijd de weg terug naar de baas...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 08:32
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Lieve Loes
Jij bent niet dom,hij is dom. Ik hoop dat je het vertrouwen nog terug kunt vinden,heel veel sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 25 augustus 2010, 08:29
|
|
|
Alle stelletjes van harte gefeliciteerd!!!!!!!
Ik heb de foto's bekeken,ziet er een stuk gezelliger uit met zn tweetjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 19:30
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
PIETER649 schreef: | tja, die dates via CM vallen soms wat tegen he |
Pietertje toch..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 augustus 2010, 17:48
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen, dingen in zijn armen ....
Een infuus ?? Hechtingen ??
Pfff wat is het moeilijk om duidelijk te zijn |
Speciaal voor jou de Libelle-vertaling Cross
Een vederlichte aanraking deed mij hedenochtend ontwaken,nog enigzins bevangen door de naweeen van een nacht vol diepe dromen sloeg ik mijn lange wimpers op en keek mijn geliefde recht in zijn helderblauwe ogen die zoveel liefde uitstraalden dat er een siddering over mijn lichaam trok..........zou hij.....?Ja! Hij sloeg zijn sterke armen om mij heen,zijn ruige beharing tintelde in mijn neus,zijn borstkas steeg en daalde bij iedere ademteug,zijn hart klopt ritmisch in mijn oor.......van mij!!! juichde mijn hart,HIJ IS VAN MIJ! Toen fluisterde hij zachtjes in mn oor........schatteke,haal jij effe voor mij de krant,ik moet nl. nodig poe...
(laat mij dus maar lekker alleen liggen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 14:43
|
|
|
Mijn mooiste moment vandaag?
Toen ik in de brievenbus een kaart vond van 2 cm-leden met daarop:wij geven elkaar het ja-woord.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 12:23
Onderwerp: begrafenis of crematie?
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Vragen we of deze zede niet aan verandering onderhevig kan zijn, dan wil ik graag op het volgende wijzen: Op vele massa-kerkhoven rond de grotere steden worden de graven binnen niet al te lange tijd geruimd. Vaak zijn er dan nog nabestaanden in leven. Deze stijlloosheid zal m.i. pijnlijk treffen. Hier holt de moderne wereld onze levensgewoonte uit! We kiezen nu nog voor de begrafenis, maar de ontwikkeling van het moderne leven zou ons binnen afzienbare tijd wel eens opnieuw voor een keuze kunnen plaatsen. |
Hier worden de graven ook geruimd na de huurperiode of men moet weer betalen.De kosten voor een gemiddelde begrafenis liggen op 10.000 euro,een crematie zo'n 5.000 euro,dat maakt voor veel mensen de keuze al makkelijker.Ik huur hier de graven,incl. die van familie(zulke dingen erft men ook),per graf zou ik 2000 euro moeten betalen voor verlenging........ Het is een mooie bijbelse gedachte,dat begraven,maar niet erg realistisch........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 augustus 2010, 12:13
Onderwerp: Ik mis je....
|
|
|
Sterkte Chat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 augustus 2010, 12:35
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Wij hebben gisteren mijn maatje,mijn liefje,mijn "alles" herdacht.Met een traan en een lach,veel herinneringen,een knuffel,een borrel,wat boze woorden en........ladingen rozen.......
Maar ik weet eigenlijk niet of ik het hier goed plaats,het was een triest maar ook een mooi moment,voor al die prachtige liefdevolle momenten in mijn leven ben ik nl. verschrikkelijk dankbaar!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 09:08
Onderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | eeh...BBQ bij Erika, wellicht de 'boosdoener'? |
Euh........ik denk dat het was omdat iemand zich hardop afvroeg waarom de onbenullen nog in de lobby zaten.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 augustus 2010, 01:18
Onderwerp: Vertier ende jolijt in de chatbox
|
|
|
RENSKE067 schreef: | cool helemaal mijn niveau |
De lobby bleef leeg........hoe kan dat nou????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 20 augustus 2010, 18:29
Onderwerp: Chatroom roddels.
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ik bied er 11 |
Kom me maar halen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 20:11
Onderwerp: Zij leefden nog lang en gelukkig!
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | ook ná de dood, LEEFDEN ZIJ NOG LANG EN GELUKKIG
|
Toepasselijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 18:30
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Soms hè......heel soms......ben ik wel eens benieuwd wat er nou in de chatroom wel besproken wordt..
Wordt ik wel eens besproken? Welke mw wordt mij toebedeeld? Hoeveel kamelen is zij waard? Zou hij dat wel kunnen betalen? Zou mw A wel passen? Of toch mw B? Misschien valt hij wel helemaal niet op vrouwen?
Maar meestal....eigenlijk altijd interesseert mij die chatroom helemaal niets. Temeer omdat ik eigenlijk altijd alleen maar veel negatiefs lees op t forum. En als ik dan wel eens hoor van chat-room bezoekers wat er nou zo leuk aan zou zijn....dan heb ik te meer...zucht...ik ga |
He bah,je geloofd de roddels dus Jonathan,valt me van je tegen. De chatbox biedt andere dingen dan het forum,je vindt er altijd een luisterend oor als je het nodig hebt.De mensen verwachten er 's avonds om 10 uur nog uitgebreide discussies terwijl de chat dan uit zn voegen barst......terwijl soms 's morgens om half 10 de gesprekken veel serieuzer zijn.En ja,er zijn mensen die er vele uren van de dag doorbrengen,daar hoeven wij niet laatdunkend over te doen,daar is vast een reden voor. Voor sommige mensen is het heel fijn te weten dat er iemand aan ze denkt zonder dat ze meepraten,vergeet ook de mensen niet die overdag niemand spreken en de mensen die ook wel eens "weltrusten,slaap lekker" willen horen........
De chatbox heeft een sociale functie,wie zich in dat sociale circuit niet prettig voelt kan zich op het forum in de diepere zaken des levens storten zoals de picknick,alle off topic onderwerpen,de bbq,etc
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:54
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | Lieve dame,
Geheel voorbereid ben ik op stap gegaan, ik heb gesmeten met geld om dure spullen te kopen ik heb gestudeerd in alle boeken om echt alles te weten:
pagina 1 van het boekje:
U zou uw date niet waarderen wanneer hij gelijk bij uw eerste date met een á twee bossen rozen zou aankomen en zou zeggen; Jij bent voor mij de ware! |
Ik ben voor rituele verbranding van dat rotboek !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:42
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | ... ik stuur je
TULPEN UIT AMSTERDAM !!! |
Je moet nog veel leren,rozen moeten het zijn........minimaal een dozijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 14:14
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | De clou ontgaat mij een beetje. Waarom vertelt hier niemand ooit wat?
Vroeger werd er nog wel eens geroddeld,. dan hoorde je tenminste nog wat, maar tegenwoordig... |
In het kort voor jou Happy: Alle mannen die zeggen een lieve vrouw te zoeken liegen! Ze willen op hun knieen door het stof,ze willen smeken,met geld smijten en afgewezen worden........om vervolgens met een heks op de bank te eindigen......
Eg woar,je zou dr een boek over kunnen schrijven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:47
|
|
|
GRACE585 schreef: | RODDEL??? wie/wat/waar we denken aan het boekje lean |
Dat bespreken we wel in de chatbox als jij er niet bent Grace
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 13:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je bent nooit te oud om te leren Grace....... Dus ga ervoor! en hou ons op de hoogte....... |
WOW een vette roddel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 19 augustus 2010, 10:44
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Het valt mij steeds weer op dat in de chatroom soms geroddeld wordt. Met name over een ander die dan nét niet aanwezig is in de chatroom. Ik vind dat toch een vorm van zonde. En waarom is roddelen zonde? Nou, ik vind het in de eerste plaats al te veroordelen omdat wij zo de grens tussen waarheid en leugen overschrijden en wij de ander allerlei zonden in zijn/haar schoenen schuiven. En bovendien niet eens voor feiten waar hij/zij helemaal niet verantwoordelijk is of voor staat! Door deze laster zijn al vele mensen ongelukkig geworden. Er vallen meer slachtoffers door de tong dan door het zwaard! Maar...als wij nu zo'n gesprek in de chatroom over de ander de wél door hem/haar bedreven zonde toch de revue laten passeren? Dan zondigen wij toch niet? Dan spreken we toch de wáárheid? Wordt dit spreken dan ook veroordeeld door het negende gebod? Maar de Bijbel zegt ook: de Liefde bedekt alle dingen. Want het is toch ook zo dat de wet van God dan wordt gehoorzaamd áls die Liefde haar vervulling vindt? Een formele gehoorzaamheid is mijn inziens niet voldoende, integendeel ...zinloos! Het negende gbod luidt dus eigenlijk gij zult uw naaste liefhebben in uw woorden en in zijn goede naam! Ja, zo gesteld mag de waarheid niet steeds gezegd worden...maar heeft de Liefde altijd voorrang. Laten we niet vergeten dat roddelen niet alleen plaatsvindt tijdens thee-visites. Ook hier in de chatroom is roddelen een zondige bezigheid. Laten we onze hand ook eens in eigen boezem steken |
Je doet nu net alsof er niet gereageerd wordt op roddels Gibby,heel jammer want mensen reageren wel degelijk.Ze worden er op gewezen,blijven ze doorgaan dan vertrekken er vaak mensen eventjes uit de box.Helaas hebben sommige mensen een plaat voor hun *** en werkt dat niet en negeren van die personen wordt als onchristelijk gezien......... We blijven mensen he......wanneer is het trouwens roddelen?Alleen als men zich negatief uit laat of vind je dat positieve dingen ook niet kunnen als diegene er niet is?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 18 augustus 2010, 16:29
Onderwerp: partner met beperking of toch liever niet.......
|
|
|
GRACE585 schreef: | maar die diepe liefde is er niet zomaar vanzelf ,dat is een proces wat groeit en om die al dan niet te laten groeien heeft voor mij wel degenlijk met keuzes te maken,of die pers al dan niet een handicap heeft. |
Daarin zijn we blijkbaar verschillend alhoewel ik natuurlijk ook niet elke vent achterna loop Ik vind het jammer omdat je door die "voorselectie" op het oog de "keuze" erg beperkt maakt.
|
|
Naar boven |
|
|