Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 12:49
Onderwerp: Lente
|
|
|
Fantastisch mooi foto's Mario!!!
Het was moeilijk kiezen, maar wat mij betreft is de foto met de jonge eendjes en de moedereend (en vadereend?) het allerbeste!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 18 mei 2013, 12:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 12:25
Onderwerp: Wat heb je aan vandaag
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Vandaag een zwarte legging en zwart tuniekje met bruin riempje en bruine laarzen erbij en haar in de krul |
Ik ben sinds vanmorgen vroeg begonnen met heel serieus hier de rommel aan het opruimen.
Nee, vies is het hier natuurlijk niet.
Maar ja, als S. een wasje draait, en ze geen zin heeft om te strijken en/of op te bergen, ja, dan stapelt de, schone was, dat wel zich op.... Dus als ik nu iets aan wil, moet ik gaan zoeken tussen de 'schone nogmaals!' was bergen, en na een tijdje kan ik dus dingen niet meer vinden.
En nou loopt het de spuigaten uit, dus ja, ik ben nu begonnen netjes op te vouwen, eventueel te strijken, en netjes op te bergen, maar ja, dat gaat wel eventjes duren zo te zien.
Dus ja, omdat ik voorlopig toch in me huis zit te werken, ja, heb ik nu een oude legging aan, met een fleece trui.
Maar wat jij aan hebt is wel leuk!!! Ik zie het voor me: Zwarte legging, zwart tuniekje(ja, soms is een tuniekje voor mij een bloes, en een andere keer een jurkje ;), Bruin riempje, en bruine laarzen!
Ja, mooi op mekaar afgestemd.! Zeker als je slank bent :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 12:10
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
[quote=JANE410]De eerste date was zo eng, zo bizar om na je scheiding (je bent niet zo piep jong meer) weer een afspraak te hebben met een vreemde man. Ik voel helemaal aan wat jij bedoelt!
De waarschuwingen van je kinderen dat je zo voorzichtig moet zijn en vooral niet direct in zijn auto mee te rijden. Ik begrijp de bezorgheid natuurlijk wel van mijn dochters, maar mam loopt natuurlijk niet in 7 sloten tegelijk. Het is allemaal goed gegaan.
:)
En na een eerste date ben je wel over die drempel heen, de volgende waren dus wel makkelijker
Dat kan :)
Wanneer een date? ontopic: Als je na telefonisch contact het gevoel hebt, ik zou nu wel willen weten hoe iemand er in levende lijven eruit ziet en iemand in de ogen kijken. En soms is de klik er pas na een aantal ontmoetingen.
Ja, en dat heb ik dan weer, ik zou wel nummers uitwisselen, voor als je mekaar kwijt raakt....maar ja, ik zou niet bellen van te voren.
Want, waar moet je het dan over hebben? Je hebt dan nog helemaal niets gemeenschappelijks, het enige waar je over kan roddelen zijn de mede forummers ;), die je beide ook niet allemaal kent en dan..?
Je kan bijvoorbeeld niet zeggen van, heb je die en die nog gezien, of 'ik ga morgen met die en die dat en dat'.
Ja, en de klik... Wat is de klik, Goede Vraag
Ik zelf denk nu. zonder nog het een en ander erover te hebben gelezen, dat je iemand wel mag. :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 11:54
|
|
|
[quote=HEIDE936]Oke, een antwoordt om bij het onderwerp te blijven..wanneer? Is ook niet vast te leggen.
Ja, dat moet je voelen...
Ik heb natuurlijk een beetje zitten uit lokken gisteren..hoe jullie er nu eigenlijk in staan.. Voor mij is het woord date,niets bijzonders..en hebt het ook nooit in de mond.
Ja, en als je het zo ziet, ja, dan is het ook veel rustiger, zo van, nou 'ik heb een date dan en dan, niet bijzonders hoor...'.
Gezien ook wat achter de rug is..sta ik wel degelijk heel anders in het leven..dan dat ik misschien zelf had gewild..
Ja, wie niet? In deze gebroken wereld. Ik denk dat er maar héél weinig mensen zijn, die rond hun 40ste denken van 'Nou alles in mijn leven is éigenlijk zó gelopen als dat ik voor ogen had en had gepland, Zelfs onverwachte dingen zoals werk in het buitenland voor enkel jaren is goed gelopen'. Ja, ik ken deze mensen wel...ze bestaan. Maar ja het komt héél weinig voor...
Ja, en dan sta je, letterlijk ook, anders in het leven als dat je had gewild, want er zijn ook dingen niet zo gegaan als dat je voor ogen had .... Maar ja, wat maakt dat uit, zolang er Begrip en Rust is. Het is wel belangrijk dat er Begrip is. En ja, in het nú leven en vooruit kijken. en ja, over het verleden praten is ook een bezigheid van het nú, en ja dingen plannen is ook een bezigheid die je in het nú doet.
Het is natuurlijk wel beter om hier op het forum niet teveel en te lang over je verleden te gaan hebben, ja, dat is mijn ervaring. Ja eventjes kan wel, maar ja niet steeds ofzo.
En ja, als er begrip is, als je begrip voelt, ja, dan voel je je al een stuk beter, want ja, dan zijn dingen logisch. Daarom is luisteren naar elkaar zó belangrijk, goed luisteren, voordat je met je mening, vooroordeel, waardeoordeel komt, van dit of dat is zus of zo. Want, als je goed luistert, dan zie je dat de zaak. of de zaken heel anders in mekaar zitten, dan als je gelijk je oordeel geeft, en iets, of iemand in een hokje stopt. Wat natuurlijk wel makkelijker kan aanvoelen, iemand een stikkertje opplakken. Ja, dan hoef je niet te luisteren, écht te luisteren.
Ik weet inmiddels wel ongeveer,wat ik wel zou willen,en wat niet. En dan bedoel ik,je bent geen mens meer van bijv.10 jaar geleden.. Ook dit zal deel uit gaan maken,wanneer je met een ander opnieuw in contact wil of kan komen.
Ja, het is wel goed als je weet wat je wilt, en wat je niet wilt. Dat leert je grenzen te zetten en duidelijk te kunnen zijn naar anderen toe.Ja, ik ben ook niet meer helemaal dezelfde dan toen ik wat jonger was, ja, ik ben wel wat wijzer geworden, levenservaring ;) Ja, niemand is dezelfde dan een tijd geleden. Ja, en zeker als je pijnlijke zaken meemaakt zoals een scheiding, ja, het laat, volgens mij, toch wel een litteken achter op je ziel. Ja, en bij de een meer dan bij de ander, ja, want iedereen verschilt weer van elkaar.
Wanneer een date dus voor mij? Nou? ;)
Wanneer beide dit willen....heel simpel dus...
Ja, inderdaad, het antwoord is eigenlijk heel simpel :) Zoals veel meer zaken in het leven zo simpel kunnen zijn...:)
Sommige mensen zien dat niet altijd zo, maar ja, dat kan je jezelf aanleren ;)
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 18 mei 2013, 11:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 09:53
Onderwerp: ga je mee? picknick/BBQ zaterdag 1 juni in ede op de heide
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Gezellig Shanita, dat jij er ook erbij bent!
Ja Carry veilig voor nog maar 1 hondje Jilly...........
En voor de holbewoner ook.......... |
Ja, het lijkt mij zo leuk je te leren kennen!
Ik heb het gevoel dat ik je al ken van het forum
Ik vind het fijn dat dit zo mogelijk is !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 00:47
|
|
|
Wanneer Een date? Ik denk zelf Dat er enkele weken Overheengaan
Om Aan het idee: 'date', te Wennen, dit is mijn Mening.
En wie neemt het initiatief ook wel interessant om te overdenken.
En Nu alsnog proberen even te gaan slapen het is Zaterdag!
En als het klikt op het forum. Hoe weet je Wederzijds?
Als niemand wat Zegt. ja, ik Durf niet de eerste Stap
Nu echt slapen En morgen! verder denken over dingen, nu Dromen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 18 mei 2013, 00:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 00:13
|
|
|
Nou Zomaar ff Op schoot gaan Zitten bij een eerste Date
Dat Zou ik Pas doen als Ik degene wat langer Ken
En Toch is Het Weer offtopic Want de vraag was Wánneer?
En Niet Wát? Daar open ik Later een topic Over.
Ik zou graag eerst horen wanneer Daten? dat was de Vraag... Maar Ik ga Nu eerst dromen Over hele mooie dingen Welterusten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 23:58
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ik ben er trouwens al uit ook merk ik opeens... Ik ontmoet iemand,en daar drink ik koffie of thee mee.
Ja,en dat ze dat een date noemen
Hun probleem |
Ja Dit is Nu het beste Idee wat ik ooit Hoorde
Maar De vraag Van TS was Wánneer en niet Wát... Offtopic...
Later Open ik Een topic met Wát te doen tijdens Daten.
Maar Ik ben Er nog niet Uit; Wánneer een date? Jij?
Deze Vraag is Nog niet beantwoord En ik ben erg Benieuwd!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 18 mei 2013, 00:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 23:47
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ik vindt het leuk Shanita dat je er nu al zo over kan denken Er over praten doet soms grote dingen..toch? |
Ja Erover Praten Creëert duidelijkheid en Rust, wat erg belangrijk Is.
Ik Heb veel Te vertellen en Wil nog Reageren op Postings.
Dat Doe ik Morgen, en dan Gewoon, en geen vijfjes Meer
Welterusten Slaap Lekker Morgen nieuwe ronde Nieuwe kansen dus lekker Dromen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 22:57
Onderwerp: Klaagmuur
|
|
|
Jammer! Joden zijn Aardige mensen, ik Had vroeger een Joodse Vriendin.
Ik Vroeg: er Is toch een God? Die overal hetzelfde Is?
Ja Maar jullie Geloven in Jezus' Ik dacht, wie is Jezus???
Ik Liet niet Merken dat ik Dat niet wist; verder Spelen.
Pas Jaren later Begrijp ik wat Ze bedoelde; Geloven in Jezus.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 17 mei 2013, 23:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 22:16
Onderwerp: Klaagmuur
|
|
|
Vijfjes(met dank aan Rolf)
1.Ik(1) 2. Ben blij(2 woorden) 3. Met de Klaagmuur(3 woorden) 4. Omdat ik dan kan(4 woorden) 5. Klagen (één woord)
Totaal 11 woorden, dat is 'een vijfje'.
Ik Heb totaal Geen zin om Hier op te ruimen Probleem!
En Ik wil Het wel doen Maar de motivatie ontbreekt Oplossingen?
Wie Weet mij Te motiveren om Hier op te ruimen Denken!
En Anders wil Ik wel wat Bedenken om mezelf te Stimuleren.
Ik Kan wel Kijken of het Met een stimulatie pil Lukt.
Anders Zou ik Het ook niet Weten en ik denk Veel!
Nou Ik laat het vooralsnog hierbij Anders wordt het te Ingewikkeld.
Snapt iemand me Niet kan degene Me altijd mailen of Vragen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 21:58
|
|
|
Ja....Ik reageer dus later.
Ik heb trouwens inene zoveel ideeën wat te doen tijdens een afspraak/date. Behalve geforceerd zitten te lachen naar mekaar met ongemakkelijke stiltes....
Ja, en dan zou ik een nieuw topic/onderwerp moeten openen: Wat je allemaal kan doen tijdens een eerste date. En ook voor vervolgdates natuurlijk...Ja, het heet nu eenmaal een date....
Ik krijg steeds meer ideeën
Maar ja, ik ben nu fftjes een beetje moe. Te moe om weer een lang stuk te schrijven zeker omdat het stuk wat ik net schreef was verdwenen, en kan ik ook helemaal opnieuw beginnen was best lang.
Dus, die dingen doe ik laterz!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 17 mei 2013, 22:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 21:49
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Gefeliciteerd, voor iedereen waarvan ik niet wist dat ze jarig waren, omdat ik dat niet in de gaten hield
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 21:41
|
|
|
WILLEM618 schreef: | oke, dan wacht ik het even af..... |
Hai Willem
Het is helemaal geregeld met Pieter en mij
Bedankt voor het omzien!
S. Blij!
Ps: ik heb je voor de duidelijkheid en zekerheid ff gemailt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 21:26
Onderwerp: Gebed gevraagd!!!
|
|
|
Ja, idd.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 19 mei 2013, 12:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 21:15
|
|
|
PIETER619 schreef: | is het wel Willem, of wordt die nu dubbel gebruikt, dit gezien deantwoorden |
Hai Pieter
Willem checkte eventjes dat is alles
Dank voor je mail!!!! En bedankt!!! Nou kan ik mee !!!
Ik heb je teruggemailt!
Ben heel erg blij
Bedankt!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 17 mei 2013, 21:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 20:40
|
|
|
Heel stuk getypt, weg stuk , drukte per ongeluk ergens verkeerd..
Ik begin zo wel overnieuw, eerst een lekker bakkie koffie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 18:08
|
|
|
PETRA373 schreef: | das het punt niet, meer van te voren ha ha, als hij er eenmaal is gaat alles vanzelf |
Ha nog een bemoediging !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 18:06
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Zo ziet een blauwe lucht er ook alweer uit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 17:49
|
|
|
[quote=HEIDE936]Zo..ik ben beneden
;)
Je hebt weer een mooie uitgebreide reactie gegeven Shanita..thankss
Dank!
Jij kan er dus duidelijk tegenop zien lees ik wel hier.
Nou ja, het is dan én, én. Ik zie er dan tegenop, stress, zenuwachtig, en aan de andere kant heb ik er óók weer zin in!.
Ja,ik denk zelf dat het allemaal best mee zal vallen.
Ja...dat is fijn als je zo kan denken :)
Je kan elkaar niet opeten..zowel als het klikt of niet klikt ..om toch maar even die term te gebruiken..
Ja, je moet toch al enigszins een klik voelen op CM dan, en daarop (gedeeltelijk?) voortborduren, of zie ik dat verkeerd?
Misschien is het wel een idee..voor mensen die zoveel spanningen voelen.. goed om wat vakantie fotos mee te nemen..
Ja, idd foto's meenemen, dan kan je idd het een en ander vertellen, ja, dat is wel een goed idee!
of je gaat samen wat fotos maken..en uitleggen waarom jij de foto het liefst zo maakt?....Ja, ook dát is een heel goed idee, dan heb je iets te doen, en iets om over te praten en over van gedachten te wisselen.
Ik noem maar even iets......
Nou ja, iets, het is wel heel belangrijk, je hebt zo ook doelen, en ja dat is zo belangrijk voor mij. Dan kan ik het schrikbeeld van, wat Petra ook ten dele beschreef en ik het mee eens was, van tegenover iemand zitten die je al glimlachend zit te observeren, uit me hoofd zetten.
En ja, zo zijn er denk ik, natuurlijk, ongetwijfeld wel meerdere dingen te verzinnen.
Iig, ik vind jou ideeën wel erg tof
Laterz!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 17 mei 2013, 17:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 17:16
Onderwerp: gezworven
|
|
|
LANFY127 schreef: | Deze kwam ik pas tegen bij het opschonen van mijn computer: |
Mooi!
Herkenbaar.
Doe ik regelmatig die dingen, ja echt, dromen is ook zo belangrijk!
Heel mooi, knap, gevoelig en waarheidsgetrouw gedicht!!!
Dank je!
Dit is er zo een van ja die sla ik op!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 17:13
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
JOL252 schreef: | Natúúrlijk bij thuiskomst een sms: mám ik ben niet m'n kussensloop en wel m'n kussen vergeten... gelukkig ga ik morgen er nog een dagje heen ( met winterjas en handwarmers?) kan ik nog een tas met de vergeten zooi mee nemen. Het is een hele onderneming, ze kamperen nu zelfs op terreinen waar eerst parkeerplekken waren. |
Haha, lol; niet mijn kussensloop maar wel mijn kussen vergeten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 17:11
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
Quote: | Petra schreef: ha ha, hier zijn drie pubers een lading aan het inladen, die ze effe per bus na opwekking gaan verslepen. De busschaueffeur word gek als hij ze ziet aankomen. en instappen met weet ik veel wat ze allemaal mee nemen,Gelukkig gaat God met ze mee. |
Wat lijkt me dat heerlijk, kinderen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 17:01
Onderwerp: Gebed gevraagd!!!
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 19 mei 2013, 19:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 16:06
|
|
|
[quote=HEIDE936]Nou Shanita toch.. Ik had het getal gewoon afgerond naar boven...Hahaha
Maar..pff en nu zag ik dat ik zelf dit onderwerp in de wereld hebt geroepen
Ja, je hebt het zelf over je afgeroepen
Nou,ik kan die vrouwen die hier hebben gereageerd toch echt wel begrijpen.. Want je zou idd maar opeens tegenover mekaar zitten op een terrasje en dat je dan niet weet hoe je moet beginnen... Ik zou spontaan me kopje uit mn hand laten vallen
Dát bedoel ik...zulke dingen kunnen dus gebeuren
of ik zou meteen uit spanning over ondergaande zonnen beginnen maar nog helemaal op dat moment er nog niet aan toe bent
Nou ja, dat zou dan positief zijn, je begint dan iig over dingen
Maar, je moet ze de kost geven, die denken als jij, ik dus, het initiatief neemt, dat ze dan een; 'nou jij wou toch zo nodig wat afspreken, nou begin jij dan maar met vertellen' houding hebben...
Ja,ik vindt dat er meer overgesproken kan worden hier op CM
Ik ook.
Ik hoop ook dat meerdere hun gedachte of ervaring hier zou willen neer zetten.
Ik ook! Want los van dat ik het nbeetje op mijn manier vertel.... date ik het niet expresso....
Jahaa, je date het niet expresse, dat snap ik, maar ja, het kan mij in een soort van stress brengen dus ja, dan beter iets zeggen, voor de bewustwording ;), en mijn Rust..
Jij ben
Nou ik stel voor, om ergens te daten waar ze WiFi hebben, dus draadloos internet. Neemt de een ze laptop mee, de ander ook.
Kan je, in hetzelfde café eerst eens even veilig chatten/skypen.
Dan kan je wat afspreken. wordt iemand zenuwachtig oid, ja, dan gaan ze gewoon weer chatten.
Zo, op deze manier is de overgang, van dingen lezen op het forum en reageren, en nu en dan es een mailtje schrijven, naar real life niet zo groot.
Want ja, als ik reageer op het forum, of op een mail, dan kan ik nadenken, je hoeft namelijk niet meteen te antwoorden.(Daarom heb ik me chatfunctie ook uit, voor privéchat)
Dan kan ik een zin anders schrijven, als ik me post nalees. Ik kan dingen wijzigen als ik denk, nou op deze manier komt het beter over hoe ik het echt bedoel.
Ja, en in real life kan dat niet, maar ja dat ben ik dan wel gewend, met die persoon, dat dat kan.
Dus dan zeg ik wat, geef ergens een antwoord op oid, en denk ik, wat heb ik nu gezegd, zo bedoel ik het niet, ja, dan kan ik niet even de zin verwijderen en een andere betere zin, die het beter weergeeft erop zetten.
Ja, ik kan wel zeggen van ja, hoe ik net dit en dat zei, ja dat bedoelde ik eigenlijk niet zo. En ja, dan moet je wel meteen zeggen hoe je het wel bedoelde, je kan moeilijk zeggen, ja, daar kom ik later wel mee, hoe ik dat bedoelde...
Nou geldt dat ook voor de ander natuurlijk.
Iig, over dat WiFi in cafeetjes, en dan chatten, ja was natuurlijk een beetje een lolletje, maar ja zoals met alle grapjes, er zit wel een kern in.
Iig, op de vraag wanneer een date, ja: als iemand mij vraagt(durf ik echt zelf niet), en dan over drie of vier weken, zodat ik even kan wennen aan het idee. Dus echt niet omdat ik het (kapsonesachtig) nu zo druk heb ofzo.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 17 mei 2013, 16:11
|
|
Naar boven |
|
|
|
|