Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 16:14
|
|
|
Deze kwam ik pas tegen bij het opschonen van mijn computer:
Quote: | GEZWORVEN Ik heb een avond rondgezworven door de straten van mijn ziel Met een rugzak vol van heimwee en verlangen Ik heb gedronken met mijn onrust En gelachen met mijn pijn Ik heb geslenterd met mijn dromen die niet uitgekomen zijn Ik heb een avond lang gezworven door mijn ziel.... Ik heb een wereldreis gemaakt door het diepst van mijn gedachten En ik heb elke uithoek van mijzelf bezocht Ik heb geslapen met mijn twijfels En gedanst met mijn geweten Met mijn oude idealen bij het maanlicht opgezeten Ik heb een wereldreis gemaakt door mijn gedachten Ik heb een avond lopen dwalen door de kamers van mijn hart Ook al waren die vaak bloedeloos en leeg Ik heb gevochten met mijn angsten En gefeest met mijn verlangen Ik heb de kale witte muren met mijn liefde volgehangen En nu ben ik net een paar minuten terug van weggeweest Ik heb mijn rugzak zomaar in een hoek gesmeten En zie de beelden van de reis naar mijn geweten Het is een reis geweest om nooit meer te vergeten |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 17:09
|
|
|
Mooi!......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 17:16
|
|
|
LANFY127 schreef: | Deze kwam ik pas tegen bij het opschonen van mijn computer: |
Mooi!
Herkenbaar.
Doe ik regelmatig die dingen, ja echt, dromen is ook zo belangrijk!
Heel mooi, knap, gevoelig en waarheidsgetrouw gedicht!!!
Dank je!
Dit is er zo een van ja die sla ik op!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 18:04
|
|
|
LANFY127 schreef: | Deze kwam ik pas tegen bij het opschonen van mijn computer: |
heb je die zelf geschreven Lanfy mooi, maar wel beetje verdrietig gedicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 23:26
|
|
|
Nee, helaas ben ik niet zo'n goede dichter! En ik heb ook geen idee wie het wel gedicht heeft! Maar, inderdaad, erg mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 23:28
|
|
|
PETRA373 schreef: | mooi, maar wel beetje verdrietig gedicht |
Ik vind het "verdrietige" ervan wel meevallen! Doordat je terugkijkt kun je met frisse moed weer "schoon" verder!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 mei 2013, 23:50
|
|
|
Ik vind het juist een soort van openbaring... De persoon laat zien...wat hij of zij heeft meegemaakt...
En daarmee...is de persoon ook sterker uit de strijd gekomen!
Een moedig en sterker mens werd het resultaat!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 00:27
|
|
|
LANFY127 schreef: | Ik vind het "verdrietige" ervan wel meevallen! Doordat je terugkijkt kun je met frisse moed weer "schoon" verder! |
J a maar alleen moeilijke herrineringen, waar zijn de herrineringen van alle mooie momenten in het leven? heeft die persoon die niet? Zo komt het een beetje over, en dat is er zo verdrietig aan vind ik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 16:49
|
|
|
Prachtig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 17:25
|
|
|
PETRA373 schreef: | J a maar alleen moeilijke herrineringen, waar zijn de herrineringen van alle mooie momenten in het leven? heeft die persoon die niet? Zo komt het een beetje over, en dat is er zo verdrietig aan vind ik |
En nu ben ik net een paar minuten terug van weggeweest Ik heb mijn rugzak zomaar in een hoek gesmeten En zie de beelden van de reis naar mijn geweten Het is een reis geweest om nooit meer te vergeten
Dit is het positieve, degene is weer terug heeft alles onder ogen gezien, verwerkt, en nu de rugzak weggegooid
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 18 mei 2013, 17:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 18:50
|
|
|
SHANITA130 schreef: | En nu ben ik net een paar minuten terug van weggeweestIk heb mijn rugzak zomaar in een hoek gesmeten En zie de beelden van de reis naar mijn geweten Het is een reis geweest om nooit meer te vergeten
Dit is het positieve, degene is weer terug heeft alles onder ogen gezien, verwerkt, en nu de rugzak weggegooid |
Klopt, maar waar zijn de positieve mooie momenten uit het leven van die persoon, als of er alleen maar shit was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 19:15
|
|
|
PETRA373 schreef: | Klopt, maar waar zijn de positieve mooie momenten uit het leven van die persoon, als of er alleen maar shit was. |
Die positieve momenten zijn er zeker ook, maar niet relevant voor dit gedicht!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 19:15
|
|
|
SHANITA130 schreef: | En nu ben ik net een paar minuten terug van weggeweestIk heb mijn rugzak zomaar in een hoek gesmeten En zie de beelden van de reis naar mijn geweten Het is een reis geweest om nooit meer te vergeten
Dit is het positieve, degene is weer terug heeft alles onder ogen gezien, verwerkt, en nu de rugzak weggegooid |
Thanks!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 19:19
|
|
|
LANFY127 schreef: | Die positieve momenten zijn er zeker ook, maar niet relevant voor dit gedicht! |
ah zo, en vind het wel een prachtig mooi gedicht hoor. alleen werd er verdrietig van, dacht waar zijn de mooie momenten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LANFY127
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 21:53
|
|
|
LANFY127 schreef: Die positieve momenten zijn er zeker ook, maar niet relevant voor dit gedicht!
|
|
Naar boven |
|
|