Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 12:00
Onderwerp: Het Nieuwsch hoekje
|
|
|
Hallo Lieve mensen!
Ik wou even iets zeggen.
Er zijn hier enkele kinderen dood.
Zullen we niet beter bidden voor de nabestaanden van deze familie, vriendjes, familie? En ook voor de politie? En onze eventuele boosheid even parkeren? Dan ruzie maken, of het al dan niet een complot is, iedereen kan denken wat ie wil, complot of niet, er zijn 2 kindjes dood, en vlak daarvoor ook Anass.
Ik twijfel ook weleens.....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 22 mei 2013, 13:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 09:04
|
|
|
JOL252 schreef: | Je plaatst links naar websites en ook zette je een filmpje neer: http://www.youtube.com/watch?v=hYcyQYRZ9hU&feature=youtu.be en later nog één over de vindplaats. Daarin komen toch een aantal zaken naar voren die je niet voor niets zult hebben willen aanhalen ... wazigheden rondom de zaak Annaz die corresponderen met het een en ander in de zaak van de broertjes.... |
Ik had het eigenlijk tegen mezelf, algemeen, zeg maar toen ik zei; 'Jaaaa....Ik weet het niet hoor
De keren dat de politie me hielp, de enkelen of meerderen keren in mijn leven, ja, ben ik áltijd, zonder enige uitzondering, zó tof geholpen. en ook mensen die ik goed ken....
!!! Dusz...ík doe geen uitspraken, kijk wel uit....'
Ja, dat stond achter jou post maar had daar(natuurlijk!!!) niets mee te maken, want jij ging juist in, op mijn posts. Maar ja, het kan lijken van wel omdat mijn post achter die van jou stond.
Ja, die documentaires. Ja, idd. Wazigheden rondom de zaak Annaz die corresponderen met het een en ander in de zaak van de broertjes...
Ja, ik denk, wil anderen aan het denken zetten.
Maar ja, ik lees veel reaguursels van mensen die op die documentaires reageren en dan hoor ik vaak negatieve zaken over politie.... Dan krijg ik een dubbel gevoel, want de ervaringen met de politie die ik had waren tof...Héél erg tof....
Snappie?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 22 mei 2013, 09:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 06:04
|
|
|
Ja, ik ben ook even tellen; nou ja, iig enkele keren echt heel tof geholpen door de politie! Kleine dingen grote dingen! Ja, dus om nu zo negatief over de politie te zijn...
Ik ken ze als toffe gasten zowel in Amsterdam als hier!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 06:01
|
|
|
NVT
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 23 mei 2013, 02:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 05:46
Onderwerp: Klaagmuur
|
|
|
Ha, een Klaagmuur! Kan ik even Klagen, want ik ben Vroeg
Dat Komt weer Omdat ik vroeg De deur uitmoet en Werken
Terwijl ik eigenlijk een lenteslaap wil houden. Want het is Kóud!
Geen Lol aan Zo. Ik neem Even een simulatie Pil in.
Zo En straks Muziek aan met Verstand op nul moeilijk Hoor!
Maar Ja, iedereen Moet werken ik ook, ja deze gedachte Troost!
Ben niet de enige die er behoorlijk de pest in heeft.
Nou ik wens iedereen sterkte in deze barre kou Brrrrr.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op woensdag 22 mei 2013, 05:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 05:17
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
Trek je winterjas maar uit de kast
Vond je het beetje regen van de afgelopen dagen vervelend? Dan kun je maar beter aan een lenteslaap beginnen. Aan het eind van de week wordt er namelijk vorst verwacht. Ja, je leest het goed: er wordt vorst verwacht. Er bestaat namelijk een grote kans dat het tegen het einde van de week ’s nachts licht gaat vriezen aan de grond. Ook is er hagel voorspeld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 mei 2013, 05:12
Onderwerp: Stilte
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | In de stilte...denk ik aan jouw....als de dag van toen Mijn zoon...en jij bleef stil...
Geboren en weer weggenomen...22 mei 1984..wat vliegen 29 jaar..
De wond heelt...de aanraking gevoeld... Maar vergeten wordt je nooit..
EEN KIND ZONDER NAAM Geen letters op een steen... Maar gegraveerd in mijn hart.. |
Wat mooi Zeeland, en ook droevig.
Ja, gegraveerd in je hart.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 19:59
|
|
|
2 tips om depressie, door slecht weer, tegen te gaan.
Blijf sociale contacten onderhouden Een cruciale tip om depressie te vermijden is om sociale contacten te blijven onderhouden. Ook al word je niet meteen aangemoedigd om de deur uit te gaan door het slechte weer, toch is het goed om mensen te blijven zien. Bij sociale contacten vergeet je je eigen zorgen sneller dan je denkt. De reden is simpel: door met anderen te praten moeten je hersenen zich op andere dingen richten en gun je ze even "rust" van je eigen gepieker. Door ontmoetingen met andere mensen worden ook bepaalde positieve stoffen in de hersenen gestimuleerd.
Onderschat het belang van lachen niet Je zou het misschien niet denken, maar lachen kan erg effectief zijn om depressie te vermijden. Door te lachen zal je lichaam gaan ontspannen en daarbovenop zal je geest zich amuseren. Je zal er versteld van staan hoe snel je je humeur kan omzetten van negatief naar positief als je jezelf de kans geeft om meer te lachen. Vaak is het gewoon een kwestie van mindset: grappige dingen en situaties komen niet vanzelf naar je toe, maar je moet ze actief opzoeken. Er worden tegenwoordig lachsessies tegen stress georganiseerd waar lachen gebruikt wordt als therapie om mensen te helpen ontspannen en zich beter in hun vel te voelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 19:47
|
|
|
Jaaaa....Ik weet het niet hoor
De keren dat de politie me hielp, de enkelen of meerderen keren in mijn leven, ja, ben ik áltijd, zonder enige uitzondering, zó tof geholpen. en ook mensen die ik goed ken....
!!! Dusz...ík doe geen uitspraken, kijk wel uit....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 18:58
Onderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
|
|
|
IFAN841 schreef: | Ok, je doet het ook om voort te planten maar in eerste instantie toch uit liefde en genegenheid...? Lijkt mij wel in ieder geval... Ik snap overigens niet wat de aantrekkelijkheid ervan te maken heeft met dit topic... Volgens mij is dat een andere discussie... |
Ja, uit liefde.
Eh, ja, de aantrekkelijkheid, die heeft God erin gelegd in de vorm van Liefde.
Dus, voor de Liefde, daarom heet het vaak ook als een kindje is geboren dat het een liefdesbaby is
Mijn mening is verder, ik denk niet dat het een basis behoeft is zoals eten drinken, onderdak etc.
Maar ja, daar zijn de meningen over verdeeld, weet ik.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 18:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 18:50
Onderwerp: hoe ver kan je ermee ingaan en is dit wel zo?
|
|
|
@Petra,
Ja, ik weet waar je het over hebt. Ik kan nu oorzaken en gevolgen zien.
Al jaren terug hoor, maar toch....
Ik heb ook overwonnen.
En nu, ach ja, als je weet dat God bestaat, ja ik heb Vrede, Rust en Gemoedsrust.
Als je wil zien, is het leven idd zo mooi.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 18:18
Onderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
|
|
|
IFAN841 schreef: | Beste mensen,
Graag wil ik weten hoe jullie hierover denken. Zelf zie ik geslachtsgemeenschap als een verlangen. Een behoefte vind ik toch redelijk dierlijk klinken en doet me gauw denken aan dezelfde behoefte aan eten en drinken. Maar goed, laat maar weten wat jullie ervan vinden...
Greetz,
iFan |
De Here heeft dat aantrekkelijk gemaakt, anders zouden mensen zich misschien niet zo snel voortplanten. Raar woord hoor: 'voortplanten', we zijn toch geen plant?
Voortmensen? Ja, dat klinkt niet, ja, vermenigvuldigen.
Ik denk kan verlangen zijn, zeker geen behoeft, al kan dat wél zo worden aangevoeld misschien.
Ja, drinken(alcohol) is ook geen behoefte, en voor sommigen toch wel, anderen vinden het lekker, maar kunnen ook zonder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 18:13
Onderwerp: Wanneer een date?...
|
|
|
Weet je wat mij opvalt? Niet naar jou, opzichzelfstaant, wat ikzelf heb ontdekt.
Nou, kinderen zijn onbevangen, zichzelf, impulsief, spontaan etc. etc.
En sommigen zitten zo moeilijk te doen, berekenend, van, nou, als dit, of als dat... , deed ik ook, nu niet meer, ja, sinds enkelen dagen.
Ja, als wat?
Ja, een ontmoeting, iemand ontmoeten die je sympathiek vind van een forum, hartstikke leuk toch? Kan je elkaar in het echt meemaken, tooof!!!
Gewoon heel leuk, maak er een leuke dagdeel van!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 18:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 18:01
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Wat vergete kan ik wéér terug; 9 graden, het regent, zwaar bewolkt, iedereen kijkt sip
Maar, de medicijnen die ik eerst altijd zelf moest betalen hoeft inene niet meer, ik verbaasd, jaahaa, dat scheelt weer ff .....!!!
Zo zie je, er zijn altijd goede dingen....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 18:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 17:33
|
|
|
JoL: Er wordt rondom dit alles blijkbaar nieuws achtergehouden, mensen mogen niet spreken volgens berichtgevingen. Zijn daar de spreekwoordelijke handen die boven hoofden worden gehouden?
Juist...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 17:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 16:46
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
Gewerkt, dacht en nú even een dutje doen....
O nee he, schiet me inene te binnen moet naar de apotheek, die is om half 6 dicht...
Nou, snel opgestaan, ja, nu kan ik net zo goed meteen ff naar AH ook....
Dan maar later
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 16:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 15:37
Onderwerp: Muziek belangrijk?.....
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Muziek heerlijk om naar te luisteren en mee te zingen......... ook de stilte kan ik erg waarderen................ |
Het is inderdaad beide he, Joannie?
Ja, ik herken dat, soms wil ik stilte, alleen....
En andere keer weer met iemand zijn....
Of met meerdere, ja, juist die afwisselingen heb ik nu nodig.
Ja, eerst wou ik nooit alleen zijn, was ook nooit alleen, nu zie ik de waarde van ook nu en dan eens alleen zijn, heerlijk.
Ik ben nu een solist die ervan geniet op zichzelf aangewezen te zijn :)
Ja, en de anonimiteit van de stad spreekt mij aan, ook al heb je wel netwerken daar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 15:06
Onderwerp: Muziek belangrijk?.....
|
|
|
Ik heb een mooi liedje gevonden van Jacques Brel en Kris de Bruyne.
Lofied op Amsterdam xxx
Ja, nou houdt ik wel van Jacques Brel! En ook weer met dit liedje, de emotie die hij erin legt, wat juist ook weer goed kan met de Franse taal.... Ik voel dan mee.
Het houden van Amsterdam, ja, kom daar vandaan. '
Ik kan me voorstellen dat veel mensen zo'n filmpje van een rondrit in Amsterdam niet zo heel veel zegt.
Ja, mij wel, elke straat herken ik, ik weet ook wat na elke hoek komt, wat achter elke straat ligt. Wat na elke straat komt... Ja, voor mij is dat erg emotioneel, daarom vind ik het ook zo mooi en gevoelig hoe het bezongen wordt; ben daar ook zo gelukkig geweest...
Ja, nu hier in het dorpje waar ik nu woon , ja, was even wennen, maar ja heeft ook weer grote voordelen, en ja, nu ben ik hier ook gelukkig.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 18:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 12:48
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
JOL252 schreef: | Nou snap ik het nog niet heulemaal... bedoel je soms de laatste bijdrage van Jans? Of bedoel je die van Nicky? Je reageert namelijk ergens op maar ik kon het niet plaatsen, vandaar. |
Eerst die van Nicky, en daarna de reactie van Jans op Nicky, ja veel keer het woordje vind en vinden, en ja, het ging me echt even duizelen.
Wat je vroeger weleens had op school bij een tekstverklaring, zoiets.
Ja, en als ik het dan een keertje teruglees, ja, dan begrijp ik Jans haar Posting.
Even serieus, ik vond de posting van Jans zeer duidelijk overkomen. Ze maakte erg duidelijk, wat ze ervan vind.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 12:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 12:36
|
|
|
JOL252 schreef: | Uhm> wat/wie bedoel je? |
Ik kon het niet meer echt volgen, te veel het woordje ''vind', 'vinden', vond ik , dus ja, wat ik ervan begreep schreef ik even op ;)
Ja, nu ik het nog een keertje rustig doorlees, ja, nu snap ik het ....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 12:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 11:58
|
|
|
Ik vind niet, dat anderen iets kunnen vinden van mensen die vinden dat ze eigenlijk vinden dat wat anderen vinden belangrijker is dan wat weer anderen vinden, maar zo dachten ze eerst niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 11:33
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik kan me het ook niet voorstellen wb de vader maar ja... schijn kan bedriegen... Zo waren er al eeuwenlang modelgezinnetjes waar binnen de muren van alles gebeurde..... we weten het niet. Maar mijn eerste indruk van hem is ook inderdaad niet gelijk dat ik aan zoiets bij hem zou denken. Ja, dáár zat ik ook aan te denken. Dat is zo. Idd.
Er wordt rondom dit alles blijkbaar nieuws achtergehouden, mensen mogen niet spreken volgens berichtgevingen. Zijn daar de spreekwoordelijke handen die boven hoofden worden gehouden?
Er zijn ook zoveel mensen die denken te kunnen oordelen over de vader en de moeder, alsof ze van de hoed en de rand afweten, dat lees ik ook terug in de links hierboven. Feit blijft dat er een waas om heen hangt van niet weten en een zweem van doofpot (?) en dat roept vragen op. Mij lijkt in ieder geval een onderzoek naar de hulpverlening en de uitspraak van de rechter op grond van advies BJZ over bezoekregeling met de vader geen overbodige luxe. |
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 11:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 00:15
|
|
|
Ik lekker ga dromen nu, en morgen ga werken?
Truste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 00:10
Onderwerp: Humor
|
|
|
Ja, ik ben geen Teeuwen fan, maar ja hij heeft wel zijn leuke momenten!
Ik heb ff gekeken, tis toch hier mijn ding niet, maar ja meningen verschillen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 00:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 00:06
Onderwerp: Bemoedigingen
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Over mij zelf is weinig goeds te zeggen, God maakt levend..ja! Zodat de grootste zondaar nooit behoeft te wanhopen. En God wordt alles. |
Ja, over mij wel enkele dingen.
Trouwens, lekker bemoedigend: Over mij zelf is weinig goeds te zeggen ,
Ik bedoel als je gelooft dan ben je toch nieuw geworden, ja, ik leef op een manier hoe ik niet zou leven als ik niet had gelooft. Dat weer wel. Ja, dat inzicht heeft wel een tijdje geduurd ;)
Maar ik denk dat ik snap wat je bedoelt, van zonder God zou het anders zijn. Wat dan meteen weer wel bemoedigend is!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 21 mei 2013, 00:08
|
|
Naar boven |
|
|
|
|