ChristianMatch

Forum

Berichten van HANNAH810
Ga naar pagina Vorige 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 ... 135 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van HANNAH810
Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 15:10
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

VISSER278 schreef:
Woedende smiley rotjoch

je bent zooo dol op je mannen, toch visser??? Clown smiley

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=2096&lastPage=t#btm

laat hem even een datum en locatie regelen als je wilt? Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 22 mei 2011, 15:11
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 14:59
BerichtOnderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?

dank je majaro; nu al klaar met knippen??? Clown smiley

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 22 mei 2011, 15:00
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 14:56
BerichtOnderwerp: 150 man/vrouw gezocht voor dennis (en zijn presentatie)

FRANKT627 schreef:
ik ben aan het luisteren via de laptop. Je zoon is een stuk vlotter dan de docent vind ik.

Zo ondertussen is het interview afgelopen. Pfff, meer dan 6 uur vliegen naar Dubai en dan nog eens 4 uur naar Dacca om vervolgens nog eens 8 uur in een bus te hoppelen naar de eigenlijk plaats van bestemming. De reis op zich was al een avontuur. Enfin, ze zijn goed teruggekeerd...en zonder een beet van een slangebeest...

De afsluiter van je zoon vond ik ook goed: '...ik wil tevens alle CM-leden het beste wensen en in het bijzonder Frankt627...en dames, vergeet mijn vader Visser278 niet te mailen en uit te nodigen... ' Hij is wel erg attent

visser278 schreef;
Zo, mn vader was vergeten uit te loggen en nu lees ik dit net haha.
He Frank 627 vond je het een goede uitzending. Ik was best wel een beetje zenuwachtig hoor, mn leraar niet minder. Maar ik heb er weer een verplichting op zitten. Ik moet nu enkel nog een paar presentaties geven. Binnen een jaar aan 150 personen. Kan jij niet wat bij CM regelen voor mij want het lijkt me wel een leuk cluppie. gisteren moest mn pa er ook vandoor , een doos vol bolussen achter in de auto en weg was ie.
Als je dan 150 man bij elkaar hebt ben ik in 1 keer klaar. Neem ik als tegenprestatie wel bolussen mee.
En dames ..niet te veel mailen hoor , mn pa zit al veel te veel achter de pc ......wij hebben haast geen gelegenheid meer om eens rustig te computeren. En zn schilderwerk laat ie maar liggen,dat moet ook eens klaar toch?

Haha, wat zal mn pa een mooiste moment hebben vandaag als ie dit leest, ben wel benieuwd hoe hij reageert. Lachende smiley
Het is alleen niet voor hem te hopen dat ie nu een ban krijgt want anderen mochten toch geen gebruik maken van iemand zn account?
Sterkte pa Smiley met dichtgeplakte mond

Dennis Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hannah schrijft;
we regelen wel even een nieuw topic, dennis...........
eens kijken of we 150 mensen op kunnen trommelen om je presentatie te horen.........

en waar ga je je presentatie houden; ook op de heide? Knipoog smiley
we verwachten dan uiteraard wel een hele stapel bolussen, dat begrijp je toch wel?? Coole smiley met zonnebril

ps 2 juli zou een leuke datum kunnen zijn........ Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 22 mei 2011, 14:57
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 14:49
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?

VISSER278 schreef:
Zo, mn vader was vergeten uit te loggen en nu lees ik dit net haha.
He Frank 627 vond je het een goede uitzending. Ik was best wel een beetje zenuwachtig hoor, mn leraar niet minder. Maar ik heb er weer een verplichting op zitten. Ik moet nu enkel nog een paar presentaties geven. Binnen een jaar aan 150 personen. Kan jij niet wat bij CM regelen voor mij want het lijkt me wel een leuk cluppie. gisteren moest mn pa er ook vandoor , een doos vol bolussen achter in de auto en weg was ie.
Als je dan 150 man bij elkaar hebt ben ik in 1 keer klaar. Neem ik als tegenprestatie wel bolussen mee.
En dames ..niet te veel mailen hoor , mn pa zit al veel te veel achter de pc ......wij hebben haast geen gelegenheid meer om eens rustig te computeren. En zn schilderwerk laat ie maar liggen,dat moet ook eens klaar toch?

Haha, wat zal mn pa een mooiste moment hebben vandaag als ie dit leest, ben wel benieuwd hoe hij reageert. Lachende smiley
Het is alleen niet voor hem te hopen dat ie nu een ban krijgt want anderen mochten toch geen gebruik maken van iemand zn account?
Sterkte pa Smiley met dichtgeplakte mond

Dennis Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

we regelen wel even een nieuw topic, dennis........... Knipoog smiley
eens kijken of we 150 mensen op kunnen trommelen om je presentatie te horen......... Knipoog smiley

en waar ga je je presentatie houden; ook op de heide?
we verwachten dan uiteraard wel een hele stapel bolussen, dat begrijp je toch wel?? Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 12:02

majaro;
ik wil niet vervelend doen; echt niet;
maar de afspraak is dat er geen foto's worden geplaatst op cm, tenzij je van IEDEREEN op de foto toestemming ontvangen hebt;
mijn vraag is of dat ook zo is?
anders zou het fijn zijn als je de foto, hoe leuk hij ook is!!!! te verwijderen. afspraken zijn er om na te komen, toch?

je zou ook de foto bij kunnen knippen, zodat alleen de libelle erop staat'??

sorry als je wel gevraagd hebt aan alle mensen op de foto of het goed is dat je hem op t forum plaatst;
dan heb ik niets gezegt!! Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 22 mei 2011, 12:05
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 22:42
BerichtOnderwerp: Wandeling op 29 mei

ERNSTJAN522 schreef:
JOKE849 schreef: (en hannah vulde met toestemming aan............)
Is jouw foto niet gemaakt dan? volgens mij zijn alle foto s eens gemaakt.

en ja je bent erg off topic, deze vraag had je ook via de mail kunnen stellen of is het jou manier om iemand publiekelijk te......comlimenteren....?? vul zelf maar in......

ernstjan schreef;
Lachende smiley met blinkend witte tanden
Mag er nog een "p" tussen? Verraste, verbaasde smiley

Ik snap wat er bedoeld word want ik ben zelf een wat gevorderde hobbyfotograaf, maar de een is een beetje fotogenieker dan de ander op de foto (kijk maar naar de mijne, schrik je genoeg LOL)

Maar weer terug on topic:
Jammer dat Joke niet meer mee gaat, maar het zal wel een behoorlijk eindje reizen zijn nar Holten, voor haar....

hannah schrijft;
ja hoor, natuurlijk; de "p" mag er tussen;
ik heb een voorstel; als jij bij mijn reactie de "p" nou eens plaatst; zal ik dan in jouw reactie de extra "a" plaatsen? Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley
goeie ideeen heb ik he, ernstjan? Clown smiley

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zaterdag 21 mei 2011, 23:03
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 21:22
BerichtOnderwerp: Wandeling op 29 mei

JOKE849 schreef:
Is jouw foto niet gemaakt dan? volgens mij zijn alle foto s eens gemaakt.

en ja je bent erg off topic, deze vraag had je ook via de mail kunnen stellen of is het jou manier om iemand publiekelijk te......comlimenteren....??

Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 10:59

zo; mijn aangebrande petit pains zitten in de mand;
lets make it fun!!

*pakt sleutels en is onderweg*
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zaterdag 21 mei 2011, 09:13

tot straks allemaal!!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 20:51
BerichtOnderwerp: uitje in Groningen - vr 3 juni

tuurlijk hebben ze gelijk!! wat is ruim zeven uur nou........niks toch???
Smiley met dichtgeplakte mond Geschokte, onthutste smiley

(ga asjeblieft niet vragen waarom ik niet naar groningen kom.... Coole smiley met zonnebril )
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 20:46

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 20 mei 2011, 20:48
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 20:14

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 20 mei 2011, 20:49
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 20:12

CHATULIEM619 schreef:
Inderdaad dat zijn mijn gemiddelde reistijden voor een CM uitje.....

kijk; eindelijk iemand die WEET dat ik gelijk heb.......(uche uche)

kijk maar op anwb route planner, visser; je bent echt heen en weer naar groningen binnen de acht uur, hoor!
precies op tijd om 's morgens je wekker uit te drukken. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 18:07

HOGE NOOD IN REGIO 078 Clown smiley
taxi gezocht!!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 16:46

SUSANNAH475 schreef:
Helaas weet ik ook niet of ik wel kom... ik ben mijn stem kwijt en zo'n kriebelhoest dat ik soms bijna lijk te stikken... Boze smiley
ff afwachten nog, maar ben bang dat dit nog wel ff gaat duren.

gewoon even de huisarts bellen voor een hoesprikkel-dempertje, suus?

(ik heb het ook (gehad) en met een week of acht wordt het minder hoor; geen nood!! Clown smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 11:21
BerichtOnderwerp: opzegging

WILLEMIJN232 schreef:
Ik wilde alleen een omslag maken in de discussie door de vraag verder te trekken.......Je komt altijd wel dingen tegen die je niet aanstaan en wat doe je dan??????

zelf kies ik er in dat geval dan voor, om de meningen eens naast elkaar te leggen.
meestal levert dat een byzonder interessant gesprek op, waarbij je meer inzicht krijgt in de manier van denken van de ander....

(ik ben benieuwd naar andere reacties op de vraag van willemijn!!)
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 10:50

DAVID923 schreef:
(aangepaste versie.......... Knipoog smiley )

@ Annette;

nee,
ik denk dat ook jij het voor jezelf invult
. en calvinisme heeft er volgens mij NIKS mee te maken. Ik denk de context beter te kennen dan jij, maar ik zie er een tijdloos algemeen Bijbels principe in, dat dus een valse leer veel kan verzieken.
Dat het in deze contex joods christenen waren die de thora wilde opleggen is maar een variant, en klopt volgens mij ook niet met handelingen 15(maar dat is een heel ander onderwerp)

Paulus probeerde bruggen te bouwen, KLOPT! zie zijn rede in athene, mooi voorbeeld. Hij wou ook geen aanstoot geven, om zo het evangelie te hinderen, MAAR HIJ VERKONDIGDE WEL HET ZUIVER EN HELE EVANGELIE! vertelde titus, timotheus en andere werkers dat ze de leer zoals door hem overgedragen moesten verdedigen, in galaten 1 trok hij fel van leer over het belang van de juiste doctrines.

ik durf me af te vragen of je inderdaad over meer bijbelkennis zou beschikken dan annette050, david;
zowel qua beleving als qua therorie.......

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 20 mei 2011, 10:52
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 09:31

VISSER278 schreef:
Ze komen of hopen te komen van hei(n)de en verre . Maar naar Groningen? hoelang is dat reizen vanaf het bijna ALLERONDERSTE randje van nederland? Slapende smiley

ahh, je bent er zo hoor, visser!
je doet er slechts drie uur en acht minuten over; en met de eventuele vertraging slechts 25 minuten langer;

een retourtje van 7 uur en een kwartiertje; waar hebben we het helemaal over............ Verraste, verbaasde smiley

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 20 mei 2011, 09:33
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 09:21

HANNAH810 schreef:
ik mis "muisje" voor het "weerbericht der boskabouters!!" Huilende smiley, smiley in tranen

het "muis-en-de-boskabouter-weerbericht" meldt dat het 20 graden wordt morgen, met ZON!!!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 20 mei 2011, 00:19

we willen dus op zaterdag 21 mei voor de zesde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

personen die mee hopen te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5
madelief 40 jaar
trijnie671, 49 jaar, regio 0594
SweetLady, sweet 40, regio 026
maria576 en partner; regio 038
dini968, 52 jaar
susannah475, 45 jaar
jennifer645 43 jaar regio 345
Angelique327, 50 jaar
Thirza120 (30 jaar), regio 0318
Samen585, regio 0182, met 2 kids
Nicolette592, 55 jaar
Jasmein464, 50 jaar, regio 078
flower152 50 jaar, regio 0570

eloy997 45 jaar + zoon 12 en dochter 10
crossroad317 regio 0524, met M438
maded 46 jaar regio 0183
jan578 52 jaar regio 0172
Billy701 49 jaar regio 0594
jan935 61 jaar regio 0182
visser278 43 jaar regio 113
searching 40 jaar regio 0182 (oud-lid)
Pimpernel828, 44 jaar, regio 030
Frankt627, 47 jaar regio 076
Positivo022, 45 jaar, regio 0297 met dochter van 11 en haar vriendin
leven231, 44 jaar, regio 0549
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 14:05
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag

CROSSROAD317 schreef:
Mijn slechtste moment ligt al een paar dagen achter me ....

Ik heb mijn gitaarversterker uitgeleend, maar heb die a.s. zondag nodig omdat ik moet spelen bij kidscorner.
Ik bel naar degene die hem heeft geleend en zeg dat ik de versterker zondag a.s. nodig heb, en hem woensdag wil komen ophalen voor het oefenen ..... na enkele diepe zuchten zegt hij dat hij de gitaarversterker heeft opgeblazen .... al een paar weken geleden, maar het niet goed durfde te vertellen .... Twijfelende smiley
Dat vond ik nog niet zo erg, maar nu blijkt dat hij een nw gitaarversterker heeft gekocht, voor zichzelf, en DUS geen geld heeft om mij de schade te vergoeden .... Boze smiley
Maar ook daar kan ik mee leven, tot ik hem vroeg, kan ik dan zondag a.s. jouw gitaarversterker lenen en hij zei "nee want ik ben bang dat er wat mee gebeurt ...." Woedende smiley GRRRR

Verraste, verbaasde smiley

hij bedoelt wellicht dat de gitaarversterker (hetzelfde type, hetzelfde merk dat hij van je leende) VAN JOU IS, en hij gaat sparen voor een eigen versterker??

Laatst aangepast door
HANNAH810
op donderdag 19 mei 2011, 14:08
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 11:30

inderdaad komen er soms mensen uit het ALLERBOVENSTE randje van groningen naar ede toe.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 20:21

we willen dus op zaterdag 21 mei voor de zesde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

personen die mee hopen te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, met pleegdochter van 5
madelief 40 jaar
trijnie671, 49 jaar, regio 0594
SweetLady, sweet 40, regio 026
maria576 en partner; regio 038
dini968, 52 jaar
susannah475, 45 jaar
jennifer645 43 jaar regio 345
Angelique327, 50 jaar
Thirza120 (30 jaar), regio 0318
Samen585, regio 0182, met 2 kids
Nicolette592, 55 jaar
Jasmein464, 50 jaar, regio 078

eloy997 45 jaar + zoon 12 en dochter 10
crossroad317 regio 0524, met M438
jan578 52 jaar regio 0172
Billy701 49 jaar regio 0594
jan935 61 jaar regio 0182
visser278 43 jaar regio 113
searching 40 jaar regio 0182 (oud-lid)
Ton818 65 jaar, regio 010 (onder voorbehoud)
Frankt627, 47 jaar regio 076
Positivo022, 45 jaar, regio 0297 met dochter van 11 en haar vriendin
leven231, 44 jaar, regio 0549

Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 20 mei 2011, 20:01
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 20:18

LEVEN231 schreef:
hoi ik ben in de buurt als het me lukt om de geplande werkzaamheden op tijd af te ronden dan kom ik langs gr leven

gezellig, leven! iets eerder of later aanschuiven is geen probleem, alleen loop je t risico dat je de cake van thirza misloopt...............helaas.... Lachende smiley met blinkend witte tanden
(we weten nu nl hoe heerlijk die smaakt!!)
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 18:44

wie in zijn eigen tuintje wiedt, ziet het onkruid van de ander niet.... Knipoog smiley

of hoorde dat onder een ander topic?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 11:55

ik mis "muisje" voor het "weerbericht der boskabouters!!" Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 18 mei 2011, 08:55
BerichtOnderwerp: strandwandeling 25 juni bij strand katwijk

inez; ergert u niet, verwonder u slechts........... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 19:52
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley die geraspte worteltjes en sushi waren wel voor Hannah bedoelt hoor.
Als je graag een bolus eet staat je dat helemaal vrij...om er enkele te kopen en mee te brengen Kwijlende smiley

Ik heb hier in de AH of de Emté nog geen bolussen gezien. Is dat dan iets typisch Zeeuws?

ik wil gewone wortelen frank; dan kan ik er lekker aan knabbelen
dat geraspte ligt me niet
en sushi lussiknie........

er liggen twee zakjes klaar; dus je mag misschien het kleinste worteltje wel opeten van me! aardig he?
moet je m wel zelf effies raspen!!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 17:11
BerichtOnderwerp: almere

Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 16:23

LEONARD480 schreef:
O echt wel hoor Dini...wacht maar af ..enne dan is de heide te klein geworden ...ha ha ha Knipoog smiley

dat hebben we volgens mij al eens eerder gehoord.........?
(al paar keer eigenlijk?)
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van HANNAH810
Ga naar pagina Vorige 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 ... 135 Volgende
Pagina 66 van 135