Auteur |
Bericht |
|
PETRA111
|
|
Geplaatst: maandag 2 mei 2011, 12:21
|
|
|
Hoi Allemaal,
Ik zoek mensen die in almere wonen. Het lijkt me leuk om met mensen kennis te maken in almere. Reden hiervoor is dat ik daar sta in geschreven als woningzoekende en graag mannen/ vrouwen die daar wonen of in de directe omgeving wil leren kennen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARNOLD765
|
|
Geplaatst: woensdag 4 mei 2011, 16:16
|
|
|
nou meid,zo te zien zijn er weinig mensen uit almere hier. succes.arnold uit amsterdam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA111
|
|
Geplaatst: woensdag 4 mei 2011, 22:48
|
|
|
ARNOLD765 schreef: | nou meid,zo te zien zijn er weinig mensen uit almere hier. succes.arnold uit amsterdam |
ach wat niet is kan nog komen toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: woensdag 4 mei 2011, 22:59
|
|
|
ja jammer
maar ik woon in het mooie overijsel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 5 mei 2011, 10:36
|
|
|
HENDUK927 schreef: | ja jammer
maar ik woon in het mooie overijsel |
Sinds wanneer dan ?? of ben je door M het huis uitgezet ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 23:30
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Sinds wanneer dan ?? of ben je door M het huis uitgezet ...... |
wees jij nu maar gelukkie met jou m cross.....................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 13:19
|
|
|
HENDUK927 schreef: | wees jij nu maar gelukkie met jou m cross..................... |
Gelukkig wel een drentse ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 16:20
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Gelukkig wel een drentse .... |
Wat is de meerwaarde ....van een drentse Cross
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 16:59
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Wat is de meerwaarde ....van een drentse Cross |
Das aan een niet drent niet uit te leggen. Iemand die niet in de mooiste provincie (Drenthe) van Nederland woont, zal dat nooit kunnen begrijpen.... Vandaar ook dat ik je wel snap dat je naar de meerwaarde vraagt, maar voor mij zijn al die unieke eigenschappen die een drentse heeft, zo gewoon dat ik met minder geen genoegen meer neem .....
Maar ik moet wel zeggen dat ze, zelfs voor een drentse, uitzonderlijk lief is
Alleen voor mij dan he ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 17:12
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Das aan een niet drent niet uit te leggen. Iemand die niet in de mooiste provincie (Drenthe) van Nederland woont, zal dat nooit kunnen begrijpen.... Vandaar ook dat ik je wel snap dat je naar de meerwaarde vraagt, maar voor mij zijn al die unieke eigenschappen die een drentse heeft, zo gewoon dat ik met minder geen genoegen meer neem .....
Maar ik moet wel zeggen dat ze, zelfs voor een drentse, uitzonderlijk lief is
Alleen voor mij dan he .... |
Al zal ik het nooit begrijpen de liefdesuitingen uit het Noorden ....mare van harte geluk gewenst met je prille liefde. Toch succes met de pijl en boog zeker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 17:19
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Al zal ik het nooit begrijpen de liefdesuitingen uit het Noorden ....mare van harte geluk gewenst met je prille liefde. Toch succes met de pijl en boog zeker. |
Haha... Leonard begrijpt er echt niks van zeker... goed lezen hoor... Cross had het erover dat hij zijn pijl en boog aan de wilgen gehangen had... Cupido zal hem wel overmand hebben...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 16 mei 2011, 17:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 17:32
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Haha... Leonard begrijpt er echt niks van zeker... goed lezen hoor... Cross had het erover dat hij zijn pijl en boog aan de wilgen gehangen had... Cupido zal hem wel overmand hebben... |
Last van het inmiddels befaamde vlindervirus zeker die Cross
Misschien kan Cross nog les geven, wie weet ..steken we er nog wat van op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 23:49
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Last van het inmiddels befaamde vlindervirus zeker die Cross
Misschien kan Cross nog les geven, wie weet ..steken we er nog wat van op |
Kijk Leonard, ik moet de vrouwen eigenlijk van me af slaan... Ik heb nou eenmaal, een natuurlijke aantrekkingskracht op vrouwen, die, als je dat niet hebt, niet is aan te leren. Dus hoe graag ik je ook les zou willen geven, het zal voor jou geen toegevoegde waarde hebben. Het zal voor jou altijd surrogaat blijven
Maar je zou eens in de wilg kunnen kijken naar mijn pijl en boog, misschien dat je dan nog enig resultaat kunt boeken. O nee, dan moet ik je daar weer les in geven
Wat ben ik toch blij met mijn drentse schone ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 11:33
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Kijk Leonard, ik moet de vrouwen eigenlijk van me af slaan... Ik heb nou eenmaal, een natuurlijke aantrekkingskracht op vrouwen, die, als je dat niet hebt, niet is aan te leren. Dus hoe graag ik je ook les zou willen geven, het zal voor jou geen toegevoegde waarde hebben. Het zal voor jou altijd surrogaat blijven
Maar je zou eens in de wilg kunnen kijken naar mijn pijl en boog, misschien dat je dan nog enig resultaat kunt boeken. O nee, dan moet ik je daar weer les in geven
Wat ben ik toch blij met mijn drentse schone .... |
Ja dat wist ik al Cross ...aan elke teen minstens tien. Er is een liedje van ...Het is moeilijk bescheiden te blijven ...als je ze goed bent als ik. Zo charmant en zo aardig ...dat zie je in één ogenblik ...enz. Zing het altijd tot verdriet van de buren in de douche en het heeft een magische uitwerking op de vrouwen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 12:11
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ja dat wist ik al Cross ...aan elke teen minstens tien. Er is een liedje van ...Het is moeilijk bescheiden te blijven ...als je ze goed bent als ik. Zo charmant en zo aardig ...dat zie je in één ogenblik ...enz. Zing het altijd tot verdriet van de buren in de douche en het heeft een magische uitwerking op de vrouwen. |
Die verstijven eerst en weten dan niet hoe snel ze de benen moeten nemen zeker ....
Ik denk eerder dat je onderstaand liedje zingt trouwens .... de tekst wel te verstaan
http://www.youtube.com/watch?v=NA77zCZutiE&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 16:51
|
|
|
Of ze verstijven van spontane totale bewondering voor de enorme charismatische uitstraling. Is maar goed dat de Drentse vrouwen nog niet weten, dat er hele interessante mannen zitten in Zuid-Holland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 17:11
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 22:24
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=NA77zCZutiE&feature=related
Hallo Cross Die is echt heel antiek maar hij kon wel toveren en misschien hoef je dan niet met je pijl en boog les te geven hahaha Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 22:47
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Of ze verstijven van spontane totale bewondering voor de enorme charismatische uitstraling. Is maar goed dat de Drentse vrouwen nog niet weten, dat er hele interessante mannen zitten in Zuid-Holland |
Wat is er interessant aan een Zuid-Hollandse man die zingt onder de douche .... De enigste uitstraling die ik me daar bij kan voorstellen is de warmte van de straalkachel ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 08:09
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Kijk Leonard, ik moet de vrouwen eigenlijk van me af slaan... Ik heb nou eenmaal, een natuurlijke aantrekkingskracht op vrouwen, die, als je dat niet hebt, niet is aan te leren. Dus hoe graag ik je ook les zou willen geven, het zal voor jou geen toegevoegde waarde hebben. Het zal voor jou altijd surrogaat blijven
Wat ben ik toch blij met mijn drentse schone .... |
Hmmm, zoals iemand ooit al eens zei: "strik je veters eens" schat
majaro
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 12:21
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Hmmm, zoals iemand ooit al eens zei: "strik je veters eens" schat
majaro |
Ja ja, ik loop naast mijn schoenen, ik weet het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 18:38
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Wat is er interessant aan een Zuid-Hollandse man die zingt onder de douche .... De enigste uitstraling die ik me daar bij kan voorstellen is de warmte van de straalkachel .... |
Bijkomend voordeel is geen last meer van muizen.
Wel interessant Cross ...ik moet de vrouwen ook van me af slaan ...of het is de uitstraling of het bijzondere luchtje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 18 mei 2011, 19:46
|
|
|
Tjonge, en zijn er dus mensen uit Almere???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 19 mei 2011, 00:15
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Bijkomend voordeel is geen last meer van muizen.
Wel interessant Cross ...ik moet de vrouwen ook van me af slaan ...of het is de uitstraling of het bijzondere luchtje |
Jij moet de vrouwen van je af slaan, ik hoorde iets anders in de wandelgangen .... vrouwen die heel hard wegliepen omdat je ze te lang wou vasthouden .... Volgens mij is dat toch echt iets anders dan ze van je af moeten slaan
Er gaat niets boven vrouwen uit één van de drie noordelijke provincies, en heb je die, dan gaat er weer niets boven een vrouw uit Drenthe ... Flevoland (Almere) telt, net als Zuid-Holland, niet eens mee ....
Wat ben ik toch blij met mijn Drentse
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 19 mei 2011, 01:10
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Jij moet de vrouwen van je af slaan, ik hoorde iets anders in de wandelgangen .... vrouwen die heel hard wegliepen omdat je ze te lang wou vasthouden .... Volgens mij is dat toch echt iets anders dan ze van je af moeten slaan
Er gaat niets boven vrouwen uit één van de drie noordelijke provincies, en heb je die, dan gaat er weer niets boven een vrouw uit Drenthe ... Flevoland (Almere) telt, net als Zuid-Holland, niet eens mee ....
Wat ben ik toch blij met mijn Drentse |
Je moet niet alles geloven, soms is de helft nog de helft teveel...Cross. Maar je kunt het ook omdraaien, waarschijnlijk is het verlangen zo groot. Tja, je weet de uitspraak ..waar het hart vol van is ...loopt de mond ven over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 19 mei 2011, 12:07
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Je moet niet alles geloven, soms is de helft nog de helft teveel...Cross. Maar je kunt het ook omdraaien, waarschijnlijk is het verlangen zo groot. Tja, je weet de uitspraak ..waar het hart vol van is ...loopt de mond ven over |
En dan ga jij onder de douche staan en liefdesliedjes zingen zeker ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 19 mei 2011, 12:25
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | En dan ga jij onder de douche staan en liefdesliedjes zingen zeker ... |
Met de gitaar als muzikale omlijsting en mijn zangtalent, zijn we misschien het ideale duo voor alle trouw en feestpartijen in CM verband ontstaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 19 mei 2011, 12:50
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Met de gitaar als muzikale omlijsting en mijn zangtalent, zijn we misschien het ideale duo voor alle trouw en feestpartijen in CM verband ontstaan. |
Dan mag je zaterdag auditie komen doen ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 19 mei 2011, 12:54
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Met de gitaar als muzikale omlijsting en mijn zangtalent, zijn we misschien het ideale duo voor alle trouw en feestpartijen in CM verband ontstaan. |
Ik hoorde onlangs ergens dat Sus gaat meedoen aan iets met Factor en nog wat. Misschien kunnen jullie dan een duo vormen. Een soort van Bonnie en Clyde-duo. Of waren dat geen zangers?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 19 mei 2011, 13:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik hoorde onlangs ergens dat Sus gaat meedoen aan iets met Factor en nog wat. Misschien kunnen jullie dan een duo vormen. Een soort van Bonnie en Clyde-duo. Of waren dat geen zangers? |
Zomaar even een vraagje hoor... Wat heeft dit allemaal nog te maken met mensen die in Almere wonen?
|
|
Naar boven |
|
|