Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 maart 2012, 21:17
Onderwerp: armoede in nederland
|
|
|
XABIA794 schreef: | Als men alleen de focus legt op degene die fouten maken... goed excuus om voor de rest niks meer te doen, altijd redens genoeg... Het zou wel eens bij de verkeerde kunnen komen Als men dat nu ook eens bij de Here legt, dan hoef je niet wakker te liggen of een ander het goed doet of niet, en geef je zelf met een lekker geweten, nog mooier als de gemeente het initiatief neemt, hoef je'r zelf helemaal niet meer van wakker te liggen |
het gaat zeker bij kerken wel om geld wat anderen geven....je kan daar wel een beetje kritisch mee omgaan ........dat is niet mer dan je plicht vind ik.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 maart 2012, 19:28
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Hoe het gaan, van het Christelijke gedachtegoed is, kan je lezen in al de vorige antwoorden. En wat die nood potjes betreft van jullie gemeente, daar zet ik zo mijn vraagtekens bij, niet bij die gemeente, maar bij de gebruikers. Er zit veel kaf onder het koren, ook bij al die Christelijke gemeenten. De sociale dienst, ligt iedereen streng door, maar een Christelijke gemeente zijn door de band genomen ter goeder trouw. Wat je tegenwoordig ook veel hebt, mensen die om economische reden, in ene het licht zien, en zich aansluiten bij zo,n gemeente. En dat is heus niet alleen van deze tijd, dat was ook zo in de jaren 30 van de vorige eeuw, en na de oorlog. De kerken zaten vol, en na de wederopbouw stroomden de kerken aanzienlijk leger. En nu, nu worden ze steeds voller. |
Je hebt helemaal gelijk Gerrit, dit zijn de zgn shoppers.....Bij de ene kerk krijgen ze de vloerbedekking en bij de ander halen ze weer wat anders......Tegenwoordig heb je in mijn stad al een overleg met alle diaconieén om dit aan te pakken........triest maar wel waar......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 maart 2012, 18:29
Onderwerp: Speeddaten 10 maart in Alphen aan den Rijn
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Sjonge, jonge jonge, wat een drama allemaal en dan zeggen ze dat ik altijd loop te mopperen Eerlijk gezegd vraag ik mij een paar dingen af: a) hoeveel van deze klagers ook zijn geweest, b) en of ze het wel goed gelezen hebben. Persoonlijk vind ik het wel een leuk stuk, humorvol en eerlijk, wat had hij dan moeten zetten?! Hij zette neer hoe hij die avond beleeft heeft, hij kon moeilijk neer zetten, hoe jullie, die hoogst waarschijnlijk, niet geweest zijn, die speed gebeuren hadden willen beleven. En had hij ongelijk ik denk van niet, zijn verwachtingen waren waarschijnlijk hoger, en wilde jong. De man met witte stok en rode bandjes, die had waarschijnlijk qua uiterlijk geen verwachtingen. Uiteindelijk stond deze met een jonge schone, en de schrijver met een iets oudere En ook buiten CM om kennen we onze voorkeuren, en benamingen, grijs is wijs en blond is ... |
Kijk wel uit wat je schrijft Gerrit, ik ben blond....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 maart 2012, 04:21
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Ach... waarom deze reactie Mariska? |
Ik vind de reactie van Mariska ook een beetje overtrokken......Ik reageer ook op zo''n verhaal omdat ik tot de categorie behoor waarover geschreven wordt......maar aan de andere kant zie ik de humor ook wel van het verhaal......en het gaat erom hoe je je zelf voelt he? en in hoeverre laat je jezelf kwetsen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 maart 2012, 04:17
|
|
|
JOHANNA992 schreef: | Oke,even genoeg over de Polen.Hoe gaan wij als Christen om met dit probleem.Hoe staan we naast onze broeders en zusters die het minder hebben?Bij ons in de Christen gemeente gaan wij er zo mee om;Via de pc kunnen gemeenteleden die het financieel moeilijk hebben op een lijst invullen wat nodig is in hun gezin.Het gaat dan om levensmiddelen.Andere gemeenteleden tekenen in wat zij kopen.Op de zondag na de dienst staat alles klaar en kan het meegenomen worden.Het is fijn om te ontvangen maar nog mooier om te geven. |
En hoe zit het dan met de privacy van die desbetreffende personen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 27 maart 2012, 20:46
|
|
|
REBEKKA369 schreef: | Ik vind dat je hier wel een punt hebt! Ik vond het eigenlijk wel humorvol geschreven. Het zal heus niet precies zo geweest zijn als degene het vertelde, maar zo heeft hij het wel ervaren.
Dit geeft voor mij wel aan dat het speeddaten niet altijd zin heeft. Kun je nog beter gaan picknicken... Heb je geen extra kosten en kun je praten/kennis maken met wie je ook maar wilt.
Vind sommige reacties idd wat kinderachtig, maar blijkbaar voelt men zich meteen aangevallen of aangesproken. |
Ik zou het ook kinderachtige reacties vinden als ik 31 was...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 16:42
Onderwerp: portering
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dat hoop je september, maar misschien zien we Chat wel eerder bij Radar |
En dan weten we niet eens dat hij het is want hij heeft nog steeds geen internet........en hij zal zich daar niet voorstellen als Chatuliem denk ik....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 15:19
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Willemijn,de man is afgewezen door 6 50-plus dames,je moet er de humor van kunnen zien toch? |
Vast en zeker en hij dacht natuurlijk: mijn wraak zal zoet zijn........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 15:09
Onderwerp: portering
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Je moet enkel uitkijken met ziggo, ze beloven koeien met gouden horens, en als puntje bij paaltje komt, krijg je gewoon een naheffing. Heb ik ook, en ik zit nog steeds bij ziggo, maar als ik de kans en aanbieding krijg ben ik foetsie. Ik zou het hele circus krijgen, van het 3 in 1 pakket, met uitgebreide interactieve tv als ik over zou stappen. En dat alles voor 49,95 plus gratis tv kastje bellen en aansluiten, het was een speciale aanbieding zeiden ze. En inmiddels betaal ik me eigen groen en geel aan extra telefoon kosten, heb de helft minder tv zenders plus een naheffing van 375,75 Dat was voor de aansluiting kosten en mijn kastje interactieve tv, en ik heb getuigen, maar je doet er niets aan. Waarom moest ik betalen? simpel meneer, u viel net buiten de tijd van de aanbieding. Ja, ze waren vrij laat met aansluiten, dat was buiten de beloofde tijd, dus Chat veel succes met je Ziggo |
Was er ook niet zo'n consumentenprogramma op tv met giga veel klachten over Ziggo? Nou Chat, we zien je ergens in september wel weer.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 15:06
|
|
|
IESJE369 schreef: | Voorafgaand aan een uitje lezen we vaak honderden postings. Nieuwsgierig gemaakt wachten we dan de verslagen af. Die komen meestal zeer sporadisch. Ik moet zeggen dat ik dat zelf ook lastig vind. Maar nu schrijft iemand een verslag - vanuit zijn eigen beleving - is het ook weer niet goed. |
jawel hoor, we grappen er toch een beetje over? Niet alles hier zo serieus nemen......hoewel? 50 en al een oud dametje gevonden worden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 15:05
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tja, het is maar hoe je dat ziet, dan, chatuliem; dan was mijn moeder op haar negentiende dus al oud? |
Nou Hannah, ik vond het bovenstaande van Chatuliem wel zo vrouwvriendelijk dat hij om met Femke Halsema te spreken mijn man is.....alleen jammer dat hij niet van yoga houdt.....
En als hij grijs haar niet erg vind zal dat gebit de liefde ook niet stoppen denk ik......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 26 maart 2012, 15:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 12:38
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zolang er geen gebitje op je nachtkastje staat, ben je in mijn ogen niet oud hoor.....Bovendien vrouwen kunnen toch makkelijk hun haar verven? Ik zie dat probleem niet zo. |
Dit is nu echt een mannen opmerking.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 26 maart 2012, 12:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 11:37
|
|
|
Jammer weer dat ik niet op jongere mannen val he?
En ik vind dat hij helemaal geen gelijk heeft.....Of heb ik nu gebrek aan zelfinzicht? ook een optie natuurlijk.....
En Chatuliem, jij bent duidelijk geen vrouw....bij mannen is grijs haar charmant en bij vrouwen ben je gelijk een oud omaatje......dat is toch niet leuk om te horen.....
Willemijn, gelukkig nog blond
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 26 maart 2012, 11:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 10:27
|
|
|
JACONSU210 schreef: | Omdat ik anderhalf jaar geleden lid ben geweest van Christian Match krijg ik nogal eens mailtjes over gelegenheden die zij organiseren. En zo was er Speeddaten in Alphen aan den Rijn. Dat wordt gezellig, dacht ik. Wie weet wie ik daar allemaal tegenkom? Deelname kost € 24,95 en werd in het centrum in de Babtistenkerk georganiseerd. Je hoefde alleen maar een leeftijdscategorie aan te kruisen. Ik koos voor 41-49 jaar. Er was plaats voor 100 deelnemers en dames mochten zich niet meer opgeven. Daar hadden ze er al 50 van. Dames vinden het wel wat. We kregen een naamplaatje en een lijst met de candidaten waar ik mee mocht daten. Vooraf nog aan de koffie en dan zie je dat de mannen toch weer bij de mannen gaan staan en aan volgende tafel alleen maar weer dames. Soort zoekt soort. Ik kreeg 6 candidaten. Een jongeman van achter in de 20, die bij mij aan de tafel stond had er 12. Andere leeftijd, meer candidaten. Voordat we aan tafel gingen werd begonnen met gebed voor een goede afloop....
Ik kreeg dus 6 candidaten en mocht met elk 6 minuten praten. Die 6 minuten zijn zo voorbij. Als ik het niet zo zag zitten met een deelneemster dan begon ik altijd over mijn werktijden. Al jaren zien vrouwen (mijn) nachtdiensten niet zitten. De bedoeling hiervan is dat zij achter mijn naam een 'NEE' invullen. En dat werkt! Van alle dames waar ik die avond mee gesproken kan ik het volgende meedelen: Ze waren allemaal héél vriendelijk en er viel goed mee te praten. Maar ze waren ook allemaal boven de ...50. Daar had ik dus niet om gevraagd. En ze waren allemaal...grijs. Ik had dus het idee met oma's aan het daten te zijn.
Mijn laatste candidate kwam niet opdagen. Ik liep naar de voor ons gereserveerde tafel en wachtte en wachtte tot er opeens een dame aankwam lopen van opnieuw boven de 50. Je zou denken dat er niets anders in de zaal zat. Ik vroeg: Moest u misschien bij deze tafel zijn? Nee hoor zei ze. Ik zeg: Mijn date niet komen opdagen... Ach, zei ze, dat ben ik vanavond al 2x meegemaakt. Nou zullen wij dan even met elkaar praten? Dan vond ze goed. Ze kwam helemaal uit Arnhem. Dus je reist meer dan 100 km om erachter te komen dat .... de voor jou gereserveerde tafelgenoten niet zijn komen opdagen. Het gesprek was net als alle andere gesprekken prettig, maar zonder klik. Opeens betrapte ik mij dat ik jalours begon te worden. Aan een tafel rechtsachter ons zat een beeldschone dame ook te daten. En niet dat ik haar tafelgenoot zijn geluk niet gunge....in tegenstelling, maar de man aan haar tafel liep met een witte stok met 2 rode streepjes. Dus hij had een beeldschone vrouw tegenover zich, zonder dat hij haar kon zien, en ik zat daar de hele avond met grijze omaatjes om me heen. Die ik maar al te goed kon zien. Om moedeloos van te worden. In de pauzes kon ik mij tegoed doen aan een frisje en een hapje. En ook hier mocht je buiten het boekje om daten. Een voor het oog aantrekkelijke dame werd door mij uitgenodigd voor een gesprekje en ze zei nog ja ook. Een gezellig doch inhoudsloos gesprek volgde. Het gaat over het werk, ervaringen met speeddaten enz enz. Maar ze had ook haast en meer oog voor de klok dan voor mij. En zo is er altijd wat... Ik stopte mijn mond nog maar eens vol met plakjes rookworst en nam nog een bitter lemon en zuchtte nog maar eens diep. Maandag zouden we de uitslag krijgen. Welke kandidaten hadden mij met een mmm of een ja beoordeeld? Eenmaal thuis checkte ik al mijn gesprekspartners en wat bleek? Ook degene waar ikzelf spontaan op was afgegaan bleken allemaal midden 50 te zijn. Van sommige had ik het erg leuk gevonden als ze me beter hadden willen leren kennen. Leeftijd zegt niets, het is de uitstraling die telt.
Speeddaten. Je hebt er geen invloed op wie er op je lijst komen te staan. Ik vind niet dat de organisatie zich iets heeft aangetrokken van de categorie die ik wilde. Waren er geen 40ers? Is het z'n geld waard? Ach, je bent uit. maar verder..... Doe ik het nog eens? Dat denk ik wel. Daarvoor was het toch best leuk genoeg. Maar verwachtingen....die kun je maar beter niet hebben.
En s'maandags kwam de uitslag:
Beste JACONSU210,
Zoals beloofd ontvang je hierbij een overzicht van je matches van de ChristianMatch speeddate-avond afgelopen zaterdag. Matches zijn degenen met wie je een gesprekje hebt gehad, en waarbij jullie allebei 'ja' hebben aangekruist, of waarbij een van jullie 'ja' en de ander 'mmm' heeft aangekruist.
Helaas, je hebt geen matches.
We hebben vandaag je abonnement met 1 week verlengd. Als je een verlopen abonnement had, betekent dit dat je vanaf nu weer kunt inloggen op www.christianmatch.nl en kunt mailen met je matches - en met de andere 2100 christelijke singles die actief zijn op ChristianMatch.
We wensen je veel surf- en mailplezier toe.
Met vriendelijke groet,
ChristianMatch
Zo heb ik het ervaren. En jullie? |
Ik lees met grote verbazing je stukje.....wat een vooroordelen zeg! Dus iemand van boven de vijftig is een omaatje met grijze haren? In welke eeuw leef je? Jij denkt met je 49 jaar nog een jonge blom aan de haak te slaan.......misschien jezelf toch eens spiegelen......
Willemijn, wel in jaren maar gevoelsmatig absoluut nog geen oud dametje maar hopelijk binnenkort wel een leuke sportieve oma...... Enne....ik vind grijze haren en een beetje doorleefd hoofd wel charmant staan bij mannen, dan heb je in ieder geval geleefd he?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 26 maart 2012, 10:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 26 maart 2012, 10:21
Onderwerp: Oudejaarsavond
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dit jaar is het zowaar goed gegaan, hoor, thomas!! |
Hoe zou het bij Thomas zelf zijn gegaan????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 maart 2012, 22:48
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Yep,geen kinderbijslag meer maar wel zorgpremie.........vergeet de hogere schoolkosten niet,de studiefinanciering alleen is niet toereikend....... |
Eh, ik weet er alles van.......de laatste is net klaar met haar studie........dus hoe ze bij dat idee komen dat kinderen boven de achttien minder kosten? Mijn ervaring is wat anders......Nu deed ik het met liefde maar dat is wat anders..... met liefde worden collegegelden en kamerhuren niet betaald....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 25 maart 2012, 22:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 maart 2012, 22:40
|
|
|
HELEEN296 schreef: | Dat zou kunnen! Ik mag wel redelijk veel werken wil ik de hele pot van alleenstaande ouder gebruiken! Dat levensonderhoud gewijzigd is naar tot 18 jaar vind ik echt goed. Daarboven kunnen kinderen eigen kost verdienen! Ik merk dat ik met kind boven de 12 jaar al minder moederzorg en meer werktijd overhoud! En als je meer gaat werken en de toeslagen gaan naar beneden, dat is logisch want dan kun je dus ook zelf je geld verdienen en heb je de toeslag niet nodig. Kinderbijslag is leuk. Ik denk dat de gemiddelde Nederlander iets kleiner gaat wonen en weer 1 auto voor de deur krijgt! |
Ik ben het niet helemaal met je eens...Hoeveel kinderen van achttien hebben hun studie al af? Dan beginnen de kosten net.......en ook al werken ze bij dan is het nog een hele kluif als je dat zonder studielening wilt doen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 maart 2012, 22:21
Onderwerp: alleenstaande moeders
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Misschien vat ik die opmerking "gaat hem geen klap aan"verkeerd op. Maar verder gaand in deze discussie, de vraag of je er alleen voor staat heeft toch alles met de vraag: hoe komt het dat je er alleen voor staat? Ikzelf ben nog steeds voortdurend in gesprek met mn ex over mn kids. Eigenlijk vind ik dat heel normaal. Ik heb echter de indruk dat dit een uitzondering is.. |
Misschien ook omdat jij zelf die keuze maakt omdat te doen en daar ook actief aan meewerkt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 maart 2012, 18:02
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Dus dan betrek je hem toch nog steeds bij beslissingen? Als alleenstaande vader die zelf een zoon opgevoed heeft en zeer betrokken is geweest bij de opvoeding bij de dochters vind ik dat je dit wel in een heel eenzijdig daglicht stelt. Toen ik ging scheiden heb ik duidelijk gesteld dat ik de vader van mn kinderen bleef. Waarom heb je dat niet van hem gevraagd? Nu loop je de kans dat je idd alleen voor de opvoeding opdraait. Nog steeds bel ik minstens drie keer in de week naar mn kids als ze bij mn ex zijn. Ze voelen zich hier net zo thuis als bij hun moeder. Mijn eerste en primaire reactie is: volgens mij heb je er zelf ook een keuze in gemaakt om de vader buitenspel te zetten.... |
Sommige vaders maken ook bewust een andere keuze Chatuliem.......dus misschien wat minder primair reageren? En mijn opmerking over alleen beslissen kreeg ik van een gelukkig getrouwde vriendin......die vertelde mij...het is toch wel lekker als je het alleen kan beslissen en geen gebakkelei hebt.....en zo zie je maar weer: het gras is altijd ergens anders groener.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 25 maart 2012, 13:46
|
|
|
ESTHER420 schreef: | mij leek het leuk om dit toppic te openen. Om ervaringen, leuke en minder leuke dingen uit te wisselen en te delen. Voor herkenning en medeleven en voor opbouw en bemoediging.
Zal ik gelijk maar de aftrap geven? Ik ben alleenstaande moeder van 2 geweldige jongens van 5 en bijna 4. Mensen zeggen wel eens: 'dat is zwaar.' Dan zeg ik altijd: 'het is niet zwaar, momenten zijn zwaar.' Het is idd anders dan samen opvoeden, maar ik voel me er in gedragen. Wel mis ik iemand om ook dit deel van mijn leven mee te delen.
Nou jij... |
Het heeft natuurlijk wel als voordeel dat je niet zo hoeft te bakkeleien over de opvoeding maar dat alleen kan beslissen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 24 maart 2012, 14:58
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ach......nu wordt er es naar noorderlingen geluisterd, is het wéér niet goed!! En idd, die combi van picknick en chinees kan prima. Zo blijkt maar weer........ je kunt niet op CM komen, of het gaat over eten!!!
p.s. En toch vind ik het een leuk initiatief van CM! |
Het laat toch ook zien dat CM een veelzijdige site is? Met voor elk wat wils?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 19:35
Onderwerp: Donor week
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dat weet, of wist ik ook wel, maar het gaat mij er om, dat onderlinge hakketakken (tuurlijk zal ik ook wel eens gedaan hebben) Je weet, of denkt te weten, als je de kop leest waar het over gaat, en kijk of lees je alles, dan ben je de kop zo vergeten. En krijg je nodeloze kreten en onderling, gehakketak te lezen, pagina,s lang, zonder dat het onderwerp nog aan bod komt(neuzelen ) geloof ik. Dus bij deze mijn extraatje, vecht het lekker onderling uit, althans in mijn beleving |
het gaat niet om gehakketak of uitvechten......je kan op het forum kritiek op iemand hebben, dat kan en dat mag ook......niets mis mee.....Maar wees dan ook zo fair om daar op te reageren....het is zo makkelijk van alles te schrijven en je daarna stil te houden.......waarom schrijf je het dan vraag ik me af? Een kritisch antwoord kan ook zijn om elkaar te scherpen en je misschien dingen anders te laten zien.......dat is het mooie van een discussie.. hoor en wederhoor heet dat.....en niet alleen je gal spuwen en daarna je mond houden..... Zo, ik heb gezegd en geschreven en ik was off topic......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 14:25
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Waarom: soms heel soms, maar niet altijd, hoewel het soms vaak voorkomt. Soms kan het een stille hint zijn, hij/zij snapt me wel, of als ik het zeg, krijgen we ruzie. Ik snap het wel, en dan is zwijgen echt wel goud waard, een discussie houden is leuk, of kan leuk zijn. Maar soms heel soms, moet men zich eens ergens, bij neerleggen, het is niet altijd leuk, maar anders wordt het zo,n gehakketak. Per slot van rekening ging het over, Donor zijn, en niet over bakkeleien of hakketakken. |
Ik reageerde niet op jou Gerrit......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 14:24
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Nu reageer ik wel..... Want...zo voelde ik het ook Gerrit... Het liep van het een in het ander het had niets meer van doen met het onderwerp... En inderdaad...spreken is zilver, maar in dit geval is zwijgen goud... De weg van de minste weerstand??? Noem het zo...noem het hoe je het wil.... Gelukkig en fijn ...dat JIJ het begreep!!!! |
Dan is het verstandiger om helemaal te zwijgen en ook niets over anderen te suggeren....... Je neemt wel de moeite om over een ander te schrijven maar bent niet thuis voor uitleg......das wel erg gemakkelijk gedacht om dan te zeggen zwijgen is goud.....buiten dat het erg onvolwassen gedrag is...
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 23 maart 2012, 14:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 11:31
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik wist niet dat reageren op iets wat gezegd is verplicht is. |
Ik vind als je op personen reageert met opmerkingen je daarniet mee weg komt door een reactie daarop te negeren....... Niets is verplicht maar het is wel makkelijk om over iemand te spreken en te schrijven en er vervolgens niet op te reageren als diegene om helderheid vraagt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 11:09
|
|
|
Jammer dat als je reageert op een reactie mensen dan niet terug reageren maar wel van alles denken te kunnen schrijven.... Als je een reactie neerzet over iemand en diegene reageert daarop neem dan ook de verantwoordelijkheid voor je schrijfsels.......lijkt mij......maar ja, wie ben ik... Wel makkelijk trouwens.....lekker van alles schrijven en niet terug reageren.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 23 maart 2012, 11:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 maart 2012, 19:59
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
Mijn allermooiste moment vandaag: toen ik mijn backpackende dochter op Schiphol ging halen en zag hoe gelukkig en stralend ze terugkwam....... En uiteraard als moeder blij dat ik haar na een half jaar weer eens kon omhelzen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 22 maart 2012, 19:56
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kijk...hier werd die opmerking geplaatst...dat kon wel...??
We zullen alles moeten zien als een grapje??? Niet TE serieus?? Zoals ik al meer las...er is veel nep... Of ik dan wel??? Nee maar dat heb ik ook nooit beweert...
Ik struikel dagelijks... |
Wat bedoel je nu te zeggen Zeeland......Het is mij niet geheel duidelijk.... Vooral met dat kon wel wat ik schreef?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 21 maart 2012, 18:16
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Je praat best veel maar zegt zo weinig |
Dank je Gerrit, de toon is weer gezet.......
|
|
Naar boven |
|
|