Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:40
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Slecht slapen is mijn slechtste moment van vannacht |
vervelend voor je. hoopje vannacht beter slaapt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:38
|
|
|
JOL252 schreef: | Nieuwe ernstige uitzaaiingen bij mijn broer...
ach ,lieve knuffel voor je
zucht. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 19:30
Onderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Nou kikker pak word moeilijk Een prins ben ik niet na een kus zal ik ook niet veranderen in een prins Kom ook niet op een wit paard. Want ik ben geen sinterklaas Maar een bos bloemen zeker weten wel |
nou vooruit dan maar,bos bloemen is wel leuk,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 19:25
Onderwerp: Mijn gebed vandaag is....
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dat God iedereen kracht geeft dingen te doen die moeten gebeuren.
Dat moeilijkheden, ziekten en andere nare dingen, dat we die kunnen overstijgen en in het nu kunnen leven.
Want ja we leven in een gebroken wereld, dat God ons vandaag kracht geeft voor dingen die we willen en anderen weer moeten doen.
En dat God uitzonderlijk dichtbij mag zijn, bij degene van ons die het het allermoeilijkst hebben en dat sommigen over een tijdje kunnen zeggen tis toch allemaal goed afgelopen.
S. | mooi, bid met je mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 19:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Waar gaat het over |
zoiets als anna die gaat wokken en berend gaat wokken en jij wil vreemd genoeg niet mee wokken, snapp het ook allemaal niet meer inmiddels
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 19:05
|
|
|
ANNA415 schreef: | HIJ WIL WOKKEN!!! |
hmmmm bij nader inzien vind ik eigenlijk dat hij: een draak eerst moet verslaan in kikkerpak moet komen als hij leuk is geef ik hem een kus,maar moet hij wel in een prins veranderen en ik wil die bos bloemen die hij beweert mee te nemen ergens op een topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 17:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dan moet je het wel goed zetten he prachtig enthousiast toverfeeachtiggeverschijning rokend aardig
Zo anders moet Berendjan ook nog gaan puzzelen tssssss hij is beetje ziekjes he en dan zijn mannen sielug dus effe hellepe dan maar |
ha ha,ja zieke mannen en of, of mannen die inteligentie beschikken om zo,n moeilijke puzzel optelossen misschien dat het nu niet meer zo moeilijk is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 15:36
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Van haar..... Je weet wel, 5 letterwoord |
je bedoelt zeker degene met de eerste letters van de woorden; prachtig enthousiast aardig toverfeeachtiggeverschijning rokend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 13:48
Onderwerp: Vergeving
|
|
|
ROADY558 schreef: | Dit zeg je helemaal goed Zoeker. Ik dien de ander van harte te vergeven. Dat woordje "moeten" dat was erg onduidelijk geplaatst, maar toch goed bedoeld van mij. Maar daar was ik al op teruggekomen.
Als ik Jezus zie hangen, dan vervult mijn hart zich in stilte met liefde, liefde die ik zie in het enorme Gebaar van God de Vader. Liefde waaraan ik me wil overgeven. En het is die liefde die maakt dat ik de ander WIL vergeven, als keuze. Die ander heeft namelijk net zo hard de verlossende en genezende genade nodig als ikzelf.
En nogmaals zeg ik erbij: het staat VOLKOMEN LOS van het feit of de relatie met de ander wel of niet in orde zal komen. |
mooi, en ontopic weer met wijze woorden van een man. sommigge mannen zijn ook wijs net zoals sommigge vrouwen en sommigge mannen vergeven en sommigge niet en sommigge mannen geen wijze woorden zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 13:32
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik was van plan om.... Maar bij thuiskomst...werd dat heel anders... Vorige week liet ik me ontvallen dat de voorraadkast EIGENLIJK...wel eens leeg en opgeruimd moest worden... (zoonlief was dat echter niet vergeten...haha...ik wel)
Bij thuiskomst dus ALLES in de kamer uitgestald.....HELP!!!
Maar 2 uur later (nu) ben ik weer reuzeblij dat het gebeurd is.... En nu istie om boodschappen.... Het is toch wel (stiekum) fijn dattie weer thuis is.... |
is toch stiekum ook wel heel leuk dat hij zo lief is en jouw waardeert zo te merken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 13:28
|
|
|
ZOEKER064 schreef: | Je bent een kanjer |
dankje, jij bent een beetje een waaghals, dat je die gedachten op een forum zet waar volgens mij vrouwen overheersen en mannen in de minderheid, het risico dat mensen je woorden verkeerd begrijpen of oppakken kan leiden tot een heel lang topic met hele lange teksten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 13:17
|
|
|
Maar ik vergeef je gedachten erover zoeker, er rekening mee houdend dat we nu allemaal verschillend over sommigge dingen denken
pfff deed me best het niet cynisch of zo te maken, van vergeef het je omdat je niet beter weet, je bent een man dus je intelligentie is misschien wat lager, schijnt het... ik leer het nog wel met glimlach geschreven, he lief bedoeld met wat humor....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 13:12
|
|
|
serieus zoeker een man beter vergeven dan een vrouw, nee denk dat het voor mannen en vrouwen hetzelfde is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 12:54
|
|
|
ZOEKER064 schreef: | Ho ho ho, als ik zeg dat mannen beter zijn in eindeloos drammen is het dan wel goed?
Ja, mannen zijn in het algemeen beter in sommige dingen en vrouwen in andere. In mijn beleving vullen mannen en vrouwen elkaar aan door hun verschillende eigenschappen.
Dit bedoel ik met een ander onderwerp. is off-toppic.
Hmm, terug naar het topic: nu ik er zo over nadenk; misschien is het wel makkelijker voor een man om te vergeven dan voor een vrouw. Ergo, kan een man beter vergeven dan een vrouw.
Dank je voor het opstapje ... |
een man beter vergeven dan een vrouw? met de nadruk maar weer op misschien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 12:48
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | y the way, het schijnt dat wij als mannen hier beter in zijn dan vrouwen , maar dat is een ander topic ...
Als ik dit lees denk ik: ik zeg maar niets.......
Maar mannen beter dan vrouwen???? Dat je er al zo over nadenkt.... |
ha ha, wil hier even het woord schijnt benadrukken, schijnt.... maar is niet zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 1 februari 2013, 09:27
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dank voor alle lieve reacties!
Gelukkig kan ik zeggen dat eindelijk de pijnmedicatie goed aan slaat en dat ik mij dus wel iets beter voel! |
fijn, dat je je iets beter voelt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:24
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Veel pijn en dus weer een beddag. |
oh wat naar, hoop dat morgen de dag weer wat beter voor je is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 22:17
Onderwerp: Het weer
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb ook eens gejut. Ik heb 2 vuile pampers gevonden en een stuk plank van een halve meter... |
ha ha, komt omdat je geen zeeuw bent, wie weet vind je de volgende keer wel een electrische heggeschaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 21:45
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARISKA601 schreef: | het is niet anders... degenen die mij het liefst zien vertrekken die mogen zichzelf wel op de borst kloppen, en zich zelf op een voetstuk plaatsen en voor zich zelf klappen:
KIJK EENS HOE GOED IK BEN |
ik kom gewoon nooit in de chat, dan heb ik daar geen last van en hang op het forum,kan jij ook doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 21:37
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
ik vind het jammer als je je laat weg jagen door een negatieve minderheid, kijk na de lieve mensen hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 21:11
Onderwerp: Redenen voor evangelische kerkverlating.
|
|
|
ZOEKER064 schreef: | De gemeente zit ook in hetzelfde kerkverband (ABC) als de Betheld.
Zoals gezegd een Werkplaats van God. Met gewone mensen, gewone problemen, gewone irritaties. Afgelopen jaren zijn daar ook zeker mensen weggegaan die misschien wel in de lijst van de topic start staan.
Ik kan alleen maar wat doen aan mijn eigen gedrag. Omdat ik er ben is God daar ... want Jezus woont in mij. En waar twee of drie samen zijn in Zijn naam ... |
mooi omschreven, een gemeente een werkplaats van god met gewone mensen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|