Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 23:53
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
HANNAH810 schreef: | zullen we dan samen een GROTE magnetron ontwerpen waar we wel in passen? |
Zoiets noemen ze toch een SAUNA???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 23:52
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik krijg morgen visite en ze moeten bevroren zijn om die taart te maken, dus gevalletje tijd te kort, want hij moet ook nog een nachtje opstijven. Staat nu een cake in de oven. |
Slagroomsoesjestaart??? Heb je een recept paraat??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 9 maart 2012, 23:51
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hannah spot niet!!!!....Ook jij past niet ....IK... een magnetron.... En opvouwen lukt al helemaal niet...en dat weet je... Je raakt een teer punt...niet meer doen |
BROWNIES........ Zeeland toch!!!!! Vandaag maar een SAS-dag, begrijp ik??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 6 maart 2012, 16:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een echte Zeeuw... |
Zeeland....... ligt dat niet vlakbij België, N-Brabant enzo??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 22:52
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
GERRIT084 schreef: | 12 | ????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 5 maart 2012, 19:23
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik zat aan totaal aan iets anders te denken maar dat post ik maar liever niet... |
Nee Frank, heel verstandig, want anders loop je vast een ban op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 4 maart 2012, 20:26
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
Net het boekje "Doe iets!!" van Kevin DeYoung nog weer es gelezen. Luchtig, vlot geschreven boek over het ontdekken van de Wil van God op ons leven. De ondertitel luidt: "Hoe goede keuzes te maken zonder dromen, visioenen, losse Bijbelverzen, woorden inde wolken, open deuren, dobbellstenen en bliksemschichten".
Vlot, eerlijk, recht door zee, niet zweverig, met humor, en vanuit de Bijbel. Aanrader!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 23:34
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik ben daar nog niet zo zeker van, zeeland!! zeker niet wanneer ik me bedenk dat God zelf zegt; doe me je stem toch horen, want je stem is mij zo zoet. al zing je zo vals als een kraai, ben je zo amuzikaal als wat; al zing je een loflied of een klaagzang, een aanklacht desnoods; het is evenwel een vreugde voor Hem je te horen!!
dat is wat God zegt; en dáárom is het waar. |
Helemaal mee eens, Hannah! En die kraai....... die "kraait" óók tot Zijn eer, immers!!
En toch..... doet het me wat, als je die kleine beestjes vol overgave hun lied hoort zingen. Daar wordt je dan gewoon stil van. Heerlijk begin van de dag dus. En ehm.....
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zaterdag 3 maart 2012, 23:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 23:32
Onderwerp: Welke bijbel lezen we?
|
|
|
THOMAS968 schreef: | En sa is it mar krekt. Kreas dien, famke, Myn Pake hie wiis mei dy west.
Thomas ek wol eins. |
Tige dank, Thomas!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 14:01
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Zacht, maar dichtgrijs, hierzo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 08:16
Onderwerp: Ik weet 11 dingen over jullie.!............. ;-)
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | had ik dat veranderd en gezegd dat er 10 dingen waren dan ...... tja |
Ooowww.... nou, dan weet ie nu ook da hie mens'n ben'n die slim genoeg benne om te ontdekken dat de titel van dit topic nie meer klop nie. Hebbie der alsnog een 11e eigenskap bij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 08:14
Onderwerp: stap avond zonder beperking
|
|
|
Is dit nu een uitje naast het uitstapje in Amersfoort wat inmiddels volgeboekt is? Of gaat het over hetzelfde?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 08:09
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Er is vast een reden dat ze dat afgeschaft hebben
100 jaar geleden zou ik thuis gezeten hebben met 13 kinderen,dagelijks bezems binden en de geit melken ........ ik hoef niet zo nodig terug naar die tijd....... |
Mooi was die tijd...... Ik zou dan af en toe één van die bezems pakken, en er op vandoor vliegen, om al die drukte ff te ontwijken. Aardig goedkoper toch, dan wanneer ik vandaag de dag een privejet hiervoor moet huren.....
Laat 1 van die 13 kinderen dan ondertussen ff de geit melken......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 08:04
Onderwerp: Ik weet 11 dingen over jullie.!............. ;-)
|
|
|
Hm....en ik weet er nog eentje over jou..... Door het ontbreken van dat ene getal, weet jij vooralsnog geen 11, maar slechts 10 dingen.....over ons. (aangenomen dat de redenatie bijv. voor mij zou kloppen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 08:02
|
|
|
Rustigaan wakker worden terwijl de vogeltjes dat al lang zijn...... Genieten dus van een vogeltjesconcert.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 23:27
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weerom doe jie dat soh??? Dakkan ok niemand leze??
(moeilijk is dat he om zeeuws te schrijven!!) |
Ach..... we zijn hier inmiddels héél wat Koeterwaals gewend. Daar kan dit ook nog wel bij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 15:01
|
|
|
AARTJE289 schreef: | Zomaar tijdens mailen......geen contact meer. Even teveel mailcontact gehad.
Jammer! |
Idd, jammer!! Hopelijk lukt het jullie het weer op te pakken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 februari 2012, 14:05
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
MARY052 schreef: | Beste mensen,
Morgen loopt mijn abonnement hier af. Voorlopig kom ik niet terug, ben de laatste weken ook niet zo actief geweest. Wens jullie alle goeds toe onder de Zegen van onze Hemelse Vader. Ga met HEM dan ga je goed!
Mary |
Doei Mary, héél veel geluk en Gods Zegen toegewenst voor de toekomst! En wie weet...... nog es tot ziens hierzo!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 februari 2012, 14:36
Onderwerp: welk boek lees jij momenteel?
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Stuur ze ff door als je ze uit hebt???? Veel leesplezier!! |
Hahahahaha, dat zal nog ff duren, maar ik zal er aan denken Eerst verder met Lynn Austin haar Tegen de stroom in....
En jullie??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 11:48
|
|
|
Op planeet Fryslân eveneens een heerlijk zonnetje, en lekker zacht temperatuurtje!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 25 februari 2012, 01:19
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Heey FrankT!!!!
Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Heel veel goede, fijne jaren erbij toegewenst! En voor vandaag een hele fijne verjaar-dag!!
Groetjes, "Steen"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 16:54
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
ERIKA129 schreef: | nee joh dan is het toch kliekies dag bij haar?? Of was het nu uitsmijter dag |
Oh ja, zoiets heb ik ook es gelezen idd. Nou ja, eet smakelijk iig!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 15:35
|
|
|
TINK100 schreef: | the house is mine....... |
Super, Tink!!! Heerlijk voor je!! Al gauw? of moet je nog ff wachten??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 15:24
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Zeeland....Vandaag is het vrijdag he.....je-weet-wel-dag | Visdag???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 15:21
|
|
|
VISSER278 schreef: | De zon is druk bezig met doorkomen op de planeet Zeeland. Het heeft even geduurd maar hij is in aantocht. |
Waar dan???? Het is hier grijs, grauw en triest....... Geen zonnetje te bekennen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 februari 2012, 15:12
Onderwerp: gebed voor Prins Friso en familie
|
|
|
Ernstig hersenletsel prins Friso
INNSBRUCK (ANP) - Prins Friso heeft ernstig hersenletsel opgelopen bij het lawineongeval van vorige week. Zijn hart stond ongeveer 50 minuten lang stil, waardoor zijn hersenen zuurstoftekort hebben opgelopen. Het is niet duidelijk of hij ooit nog bij bewustzijn komt. Herstel duurt maanden en mogelijk jaren. Dat heeft Wolfgang Koller, hoofd van het team van artsen die prins Friso behandelen, vrijdag bekendgemaakt op een persconferentie in het ziekenhuis in Innsbruck.
Artsen hoopten aanvankelijk dat de schade aan de hersenen beperkt zou kunnen blijven door Friso's lage lichaamstemperatuur onder het pak sneeuw en later in het ziekenhuis. Dat bleek niet het geval, aldus Koller.
De medici konden donderdag voor het eerst veilig een MRI-scan uitvoeren. Daaruit bleek de ernstige hersenbeschadiging. De arts zei dat de koninklijke familie nu op zoek kan naar een andere instelling, waar prins Frisoverder kan worden verpleegd.
Niet onverwacht, maar toch wel heftig........ Vooral ook voor zijn gezin, familie, vrienden etc......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 februari 2012, 13:25
|
|
|
Wat is het héérlijk zacht weer buiten!! Zonnetje erbij, bloeiende narcissen, vogeltjes........ het lijkt wel lente!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 23:26
|
|
|
Sjonge, wat een trieste berichten vandaag. Heel veel sterkte voor jullie allemaal!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 22 februari 2012, 14:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | 40 dagen vasten (ik bedoel dan niet eten) zou nefast zijn...het is inderdaad soberen...eigenlijk is vasten meer dan alleen maar minder of soberder eten maar goed aangezien er teveel ant-katholieken zijn is dit geen onderwerp voor deze topic of CM in het algemeen. |
Je hoeft geen Katholiek te zijn, om bekend te zijn met vasten. Ook "Protestanten" kennen zowel vasten als vooral ook "versoberen".
Maar aangezien dit topic over lekker eten gaat....... past dat vast beter in een ander topic
|
|
Naar boven |
|
|