Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 maart 2012, 22:53
|
|
|
Ik weet 11 dingen over jullie.! 1) Je bent dit hier aan het lezen. 2) Je bent een mens. 3) Je kan geen "P" zeggen, zonder je lippen op elkaar te doen. 4) Je bent zo dom dat je het nu geprobeerd heb. 6) Je leest nu snel verder. 7) Je lacht nu en denkt wat ben ik dom =)) . 8) Je hebt niet eens in de gaten dat er geen nr. 5 is. 9) Je hebt net gekeken of er wel echt geen nummer 5 is. 10) Je lacht weer, omdat iedereen het doet. 11) Je zal het delen, alleen maar om anderen te mensen een plezier te doen. HAHAHAHAHA =D =))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 08:04
|
|
|
Hm....en ik weet er nog eentje over jou..... Door het ontbreken van dat ene getal, weet jij vooralsnog geen 11, maar slechts 10 dingen.....over ons. (aangenomen dat de redenatie bijv. voor mij zou kloppen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 08:09
|
|
|
had ik dat veranderd en gezegd dat er 10 dingen waren dan ...... tja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 08:16
|
|
|
HENKEMAN399 schreef: | had ik dat veranderd en gezegd dat er 10 dingen waren dan ...... tja |
Ooowww.... nou, dan weet ie nu ook da hie mens'n ben'n die slim genoeg benne om te ontdekken dat de titel van dit topic nie meer klop nie. Hebbie der alsnog een 11e eigenskap bij!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKEMAN399
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 maart 2012, 10:28
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ooowww.... nou, dan weet ie nu ook da hie mens'n ben'n die slim genoeg benne om te ontdekken dat de titel van dit topic nie meer klop nie. Hebbie der alsnog een 11e eigenskap bij! |
nè... de grap moet maar zo blijven zoals die is
|
|
Naar boven |
|
|