ChristianMatch

Forum

Berichten van HANNAH810
Ga naar pagina Vorige 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 ... 135 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van HANNAH810
Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 mei 2011, 12:52
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk

HENKWAL969 schreef:
ZO stompzinnig is die stelling niet helemaal.
Het is een opmerking die mijn moeder vroeger al maakte toen ik klein was.
Mijn ex-partner was en is een hele mooie vrouw, die steeds ook de aandacht van andere mannen kreeg. Heel vervelend.
Nog vervelender wordt het, wanneer ze hier genoegen in schept. En erop uit is om de aandacht van andere mannen te trekken.

De vraag wordt dan waar de grens van het monogame trekt.
Ben je ook monogaam, als je bewust of onbewust steeds de begerende blik van andere mannen wil trekken?
Bij het kopen van kleren was het altijd de vraag wat andere manner ervan zouden vinden en niet wat ik ervan vond.

dat is een persoonlijke ervaring van jou, henk;
maar dat betekend niet dat elke vrouw zo is!!!
als de buurman vreemd gaat, is het dan reeel als ik zeg dat jij dat dan ook wel zult doen, omdat je toevallig ook een man bent?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: vrijdag 27 mei 2011, 11:06
BerichtOnderwerp: Het Uiterlijk

maar samen met je mooie tafel?
ik vind dit zo'n enorme stompzinnige stelling!!

het gaat er niet om of iemand er al dan niet een beetje uitziet;
het gaat erom of iemand monogaam is.
deze stelling van je klinkt of iedereen met een recht neusje vreemd zou gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: donderdag 26 mei 2011, 09:13
BerichtOnderwerp: christen houding ?

frank haalt een andere tekst aan, maar ik denk dat de wens om dit leven te verlaten wel degelijk speelde; niet vanuit een gevoel van het leven te zwaar vinden, maar wel een verlangen om de eeuwige rust binnen te gaan;
hij zegt immers ook;
ik wenste wel ontbonden, en met Christus te zijn.
daar zit toch een groot stuk verlangen in.

zelf heb ik dat niet; maar ieder mens heeft een eigen karakter;
ik zie nog zoveel op deze aarde, waar ik een steentje aan bij zou willen dragen;
er is nog zoveel te doen; nog zoveel mensen die Hem niet kennen!
zoveel nood; zoveel verdriet; zoveel pijn!

dus ik doe wat mijn hand vind om te doen; en als de Heere Jezus me roept, vertrouw ik erop dat Hij iemand anders de "werkjes" wel over laat nemen.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 25 mei 2011, 20:36
BerichtOnderwerp: opzegging

dat is prachtig; want ik lees hier niets over berisping, dogmatiek en buitensluiting.......... Lachende smiley met blinkend witte tanden
we zijn het eens met elkaar; top!!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 25 mei 2011, 20:13
BerichtOnderwerp: wat heb je gedaan vandaag?

de hele middag met de hoge-druk-spuit in mijn handen gestaan om alle terrassen schoon te spuiten.........(was wel nodig ook!)
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 25 mei 2011, 20:10

DAVID923 schreef:
nee wat in de Bijbel staat, daar gaat het om.

oke; ik probeer het je anders duidelijk te maken;
op jouw manier; met een "lading" bijbelteksten;

(de rest van de lezers van deze plaatsing; even oren dicht en door naar het volgende bericht)

wat ik je dus wil laten zien, david; is dat een liefdevol en een bewogen hart volgens mij meer Gods manier is, om met mensen om te gaan, dan dogmatiek, berisping en buitensluiting.

afijn; jij wilt horen wat er in de bijbel staat, met betrekking tot het "verdedigen" van de Waarheid;

ps 89;2 (bereid te getuigen)
ik zal Uw waarheid met mijn mond bekend maken.

efeze 6;12 (zelf dicht bij God leven)
wij hebben den strijd niet tegen vlees en bloed, ....Daarom neemt aan de gehele wapenrusting Gods.

1 tim 6; 5, 11, 12 (afstand nemen van zondig gedrag, vrucht dragen)
mensen die van de waarheid beroofd zijn, menende, dat de godzaligheid een gewin zij. Wijk af van dezulken......
Maar gij, o mens Gods, vlied deze dingen; en jaag naar gerechtigheid, godzaligheid, geloof, liefde, lijdzaamheid, zachtmoedigheid.
Strijd den goeden strijd des geloofs,.....

2 tim 4; 4 en 5 (dienstbaarheid en nabij God leven, en bereidheid te getuigen)
zullen hun gehoor van de waarheid afwenden, en zullen zich keren tot fabelen. Maar gij, wees wakker in alles, lijd verdrukkingen; doe het werk van een evangelist, maak, dat men van uw dienst ten volle verzekerd zij.

hebreen 11 ; 32 (bereid te getuigen, dienstbaarheid)
Doch gedenkt de vorige dagen, in dewelke, nadat gij verlicht zijt geweest, gij veel strijd des lijdens hebt verdragen.
Ten dele, als gij door smaadheden en verdrukkingen een schouwspel geworden zijt; en ten dele, als gij gemeenschap gehad hebt met degenen, die alzo behandeld werden.

dat is wat mijn bijbel zegt, david.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 25 mei 2011, 18:28

DAVID923 schreef:
ook de bekeerde heeft nog steeds last van slechte gewoontes en het vlees.

ik denk dat je nu een beetje een omslag maakt, david?
we hadden het over je laten leiden door de arlistigheid, emoties en gevoel, en nu heb je het over de overgebleven gewoonten en gevoelens, die nog niet ondergeschikt gemaakt zijn aan God?
wanneer je een wedergeboren christen bent, (om maar even in jouw bewoordingen te blijven;) heb je de Heilige Geest die je laat weten dat je op de verkeerde route zit.
daar kun je uiteraard tegenin leven, maar dan weet je wel degelijk dat je je eigen weg kiest.

DAVID 923 schreef:
en denk je dat gebed alles is hoe zonde en valse leer in de kerk werd aangepakt? vermaning en zelfs uitsluiting (1cor 5) was van toepassing.

nee, ik denk niet dat gebed het enige middel is, wel het éérste dat in mij op zou komen wanneer ik iemand verkeerde keuzes denk te zien maken;

denk jij, david, dat je met dogmatiek, vermaning (in liefde) en uitsluiting ten alle tijde Gods doel bereikt?
ik ben ervan overtuigd dat het het belangrijkste is, om voor het vasthouden van de Waarheid te strijden, die in je eigen hart woont;
met andere woorden; je eigen leventje zo zuiver mogelijk te leven;
dat heeft wellicht honderden malen meer effect op mensen dan om een ander mens te bekritiseren, vermanen en af te wijzen!!

en deze manier van strijden staat beschreven als de wapenrusting.
(waarheid, gerechtigheid, geloof, gebed, de hoop der zaligheid, bereidheid om van Hem te getuigen.)

dat zijn de eerste dingen die God in de bijbel noemt als manier om te strijden tegen de machten der duisternis.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 25 mei 2011, 18:30
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: woensdag 25 mei 2011, 18:06

CHATULIEM619 schreef:
Als een regel al eeuwenoud is, mag deze toch als bekend verondersteld worden? Je kunt er best wel over praten, maar om daar meteen een kerk voor in een kwaad daglicht te stellen vind ik gewoon te ver gaan. Dit had je van tevoren kunnen weten vind ik.

ik denk niet dat het de bedoeling is om een gemeente in een kwaad daglicht te stellen;
we hadden het er over dat er mensen zijn, die het erg pijnlijk vinden wanneer iemand die door suicide om het leven komt niet door een voorganger wordt begraven.
zo pijnlijk, dat zij de keuze maken zich bij een andere gemeente aan te sluiten.

twee heel verschillende dingen, denk ik!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 18:27

DAVID923 schreef:
Zie je hoe egoistisch je het gelijk om de degene centreert die pastoraal zou willen ontvangen ipv de verstrekker? Los even van de theologische juistheid en katholieke theologie, zelf moord is bij hun 1 van de hoofd of doodszonden,e n dan dwing je die man om een hemelvaarts begeleiding en inzegening te doen. Terwijl hij tegen een hogere maatstaaf word gewogen als hij voor de Heer staat door zijn functie.

Uiteindelijk gaat het niet om de mens of hoe we ons zouden moeten/willen voelen, maar God en Zijn Woord.

zou je je bericht voor me kunnen verduidelijken, david?
ik hoop namelijk dat ik je bedoeling verkeerd intepreteer.

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 24 mei 2011, 18:32
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 17:50

HANNAH810 schreef:
tja; dat is een gegeven;
waar de ene mens (eventuele) gebreken in de leer ziet, ziet de ander een hart met overvloed aan betrokkenheid en liefde tot mensen.
ik ben inderdaad meer geneigd om naar die harten vol liefde en betrokkenheid te kijken, dan naar de ideale leerstelling.

DAVID923 schreef:
levensgevaarlijk als emotie en gevoel de maatstaaf word.
of het arglistige hart.

de emotie en het gevoel van het arglistige hart van een onbekeerd mens zijn ook levensgevaaarlijk; en dus zou ik daar zelf ook geen maatstaf van durven maken.
daarom vind ik het ook juist zo mooi om naar een veranderd hart te kijken, dat vol liefde, mededogen en betrokkenheid naar medemensen omziet;
een hart dat Zijn beeld weerspiegelt; waar je de Heere Jezus in terug ziet.

DAVID923 schreef:
Jezus en de apostelen zijn in de Bijbel heel duidelijk dat er voor de waarheid moet worden gestreden.

ja, dat ben ik met je eens; een strijd van gebed; niet door kracht, niet door geweld, maar door de Geest (van zachtmoedigheid)

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 24 mei 2011, 17:53
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 13:02

DAVID923 schreef:
de herder/voorganger/pastoor/priester of dominee worden ook stenger beoordeeld en hebben grote verantwoording.
Dus om dan sociale groepsdruk te gebruiken of chantage (we gaan weg als je het niet doet) vind ik verkeerd.

zie jij het als chantage, wanneer iemand een gemeente verlaat, omdat de benadering van de kerkelijke gemeenschap té pijnlijk is?
een gemeente mag toch voedend en steunend zijn ten opzichte van mensen in nood?
als mensen om deze reden de gemeente verlaten zie ik het zelf meer als het gevolg van de benadering van (de voorganger van) de gemeente.

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 24 mei 2011, 13:04
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 11:21
BerichtOnderwerp: ga je mee op 2 juli? picknick op de hei in ede; evt met bbq

personen die hopen mee te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kinderen van 5, 5, en 6 jaar)

eloy997 , 45 jaar , regio 0346 , bbq
maded321, 46 jaar, regio 0182, bbq (2 kinderen 7en 9 jaar)
kwispel011, 66 jaar, regio 0172, bbq

Laatst aangepast door
HANNAH810
op dinsdag 24 mei 2011, 11:35
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 08:44

DAVID923 schreef:
Nu zeg ik niet dat annette zo evangeliseert, maar noem wat ik zelf zie en ervaar.

tja; dat is een gegeven;
waar de ene mens (eventuele) gebreken in de leer ziet, ziet de ander een hart met overvloed aan betrokkenheid en liefde tot mensen.
ik ben inderdaad meer geneigd om naar die harten vol liefde en betrokkenheid te kijken, dan naar de ideale leerstelling.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 mei 2011, 08:12
BerichtOnderwerp: 150 man/vrouw gezocht voor dennis (en zijn presentatie)

nou, dennis; kom op joh;
gelijk een datum en locatie kiezen en er een beetje werk van maken; anders komt er helemaal niks van terecht!

je krijgt het natuurlijk niet helemáál voorniks, he?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 19:36

DAVID923 schreef:
Pastoraal gezien lastig, maar ik respecteer zijn keuze.

ik heb moeite het te respecteren en ik zal je uitleggen waarom;
in de bijbel staat;
die onrecht doet zal het onrecht dragen dat hij gedaan heeft.

als je de lijn van denken van de pastoor doortrekt, kom je hiermee denk ik in de knel;
de overleden man heeft zijn eigen leven afgesloten, en de familie zit met een enorm verdriet.
omdat de mán deze keuze gemaakt heeft (wat naar verwachting de reden is dat hij niet door de pastoor begraven wordt) dragen de nabestaanden de gevolgen van zijn keuze;
de man zelf merkt er immers niets meer van, maar de familie des te meer.

dat gaat mijns inziens regelrecht in tegen de manier waarop God tegen rechtvaardigheid en pastoraat aankijkt;
hoe moeten deze nabestaanden op deze manier leren leven met hun verdriet?
een begrafenis is belangrijk voor de verwerking van het overlijden van hun man en vader;
deze mensen krijgen er echter nog eens een gevoel van enorme afwijzing bíj om te verwerken!!
voor mij byzonder moeilijk te begrijpen!!
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 19:25

hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kinderen van 5, 5, en 6 jaar)

eloy997 , 45 jaar , regio 0346 , bbq
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 17:00
BerichtOnderwerp: voor oudere ouders

het eerste wat in me opkomt is dat je zoon (van 27 jaar?) een stuk eigen leven wil opbouwen met zijn vriendin, en daar meer ruimte voor nodig heeft.
het lijkt me voor jou inderdaad wel erg wennen, en ik weet dat er meer ouders zijn, die er een traantje bij laten;
maar draai het nu eens om;

hij neemt ruimte om met zijn vriendin verder het leven in te trekken, en ondanks dat het voor jou pijnlijk is, maakt hij wel keuzes!
die kracht heeft hij toch ergens ontvangen, nietwaar?
misschien is het verstandig om hem de ruimte te geven die hij nodig denkt te hebben, en als hij weet dat hij die ruimte krijgt, kan de band tussen jullie even sterk blijven, ondanks dat deze anders zal worden...
er breekt een nieuwe fase in zijn leven aan, en die fase heeft ook invloed op jouw leven.

misschien kun je het topic voor oudere ouders eens opnieuw doorlezen en je eigen situatie ernaast leggen?
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 16:45

DAVID923 schreef:
en niet te vergeten dat de aarde en mens onder een vloek is sonds de zondeval. en de mens van nature nu een vijand van God is. termen als de hel, het kruis en het bloed ook niet vergeten, ja dat is het evangelie.

grutte-peren, david!!!
wat denk je dat annette met kruisiging bedoelt dan???? Zieke smiley

het komt op mij over alsof je je mede-gelovigen examen aan het afnemen bent!! Twijfelende smiley

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 23 mei 2011, 16:46
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:36
BerichtOnderwerp: wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?

WILLEMIJN232 schreef:
Wil je het niet even op het forum melden Hannah? Als de forumgangers het dan niet verder vertellen krijgen we ook geen geroddel......

hahaha; je bent geweldig;
maar ehh.......al krijg je dan geen geroddel;
ik hoop de volgende picknicks weer aanwezig te zijn, en ben bang dat ik dan zélf na afloop onder de blauwe plekken zit!! Geschokte, onthutste smiley
k moet er even over denken of ik wel zo moedig ben, dat ik dat risico durf nemen, hoor!!

volgende picknicks (met optie om te barbequen) zijn overigens geprikt op;

2 juli;
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=2099&lastPage=t#71942

en voor degenen die dat wat snel op elkaar vinden op 30 juli;
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=2100

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 23 mei 2011, 10:41
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:29

hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:28
BerichtOnderwerp: ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?

personen die mee hopen te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken)

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 23 mei 2011, 19:24
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:25

we willen dus op zaterdag 30 juli voor de achtste keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
er zijn mensen die graag de bbq op de picknick plaats aan willen steken; dus je kunt eigen vlees, sausjes en niet te vergeten houtskool!! meenemen. ook voor de barbeque geld; ieder zorgt in principe voor zichzelf.
wil je niet barbequen, dan ben je uiteraard met een broodje kaas net zo welkom als met een barbeque-worstje!!

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:21

ik begreep dat er mensen zijn die elke zes weken een picknick wel een beetje royaal vinden, qua planning;
zelf vind ik het echter erg gezellig; ook wanneer er wat minder mensen komen.
op de volgende picknick-datum hebben alle scholen vakantie, dus zullen er wellicht mensen zijn die dan richting vakantie-bestemming rijden......

vandaar dat ik twee picknick-data tegelijk prik.
ik zou je vriendelijk willen vragen om ook aan te geven, hoe je over de planning denkt.
als je zelf de planning zou organiseren; hoeveel weken zou je dan aanhouden tussen de picknicks?
dat zou ik graag weten; dan weet ik een beetje hoe de groep erover denkt, en dan kan ik daar rekening mee houden.
ook wanneer je deze keer even niet mee denkt te gaan, is je reactie wat betreft de planning welkom!!

er zijn veel mensen die om de andere week de kinderen verzorgen, dus vallen er voor sommigen ook data tussenuit.
nogmaals; ik ben wel benieuwd hoe jullie over de planning denken, dus geef het gelijk even aan bij je reactie als je wilt.

voor nu dus even twee picknicks; voor de enthousiastelingen, en voor de mensen die wel wat langer zonder de hei kunnen........;)
ik weet dat ik een risico neem dat er nu een kleinere groep komt, op beide picknicks, maar via de mail krijg ik ook wel eens tips welke data mensen dan mee zouden kunnen, en ik wil graag iedereen de kans geven op gezelligheid; vandaar de twee data die in de vacantietijd even wat dichter op elkaar vallen.

ook een kleinere groep kan immers gezellig zijn?

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 23 mei 2011, 10:26
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 10:03

deze ronde willen we overwegen om de bbq op de picknick-plaats aan te steken.
omdat niet ieders budget even groot is, neemt iedereen eigen vlees, salades en sausjes mee, en vergeet geen houtskool mee te nemen!!
centraal wordt er dus geen vlees geregeld, en wil je gewoon een broodje eten, dan is dat uiteraard ook gezellig.

ik zou het wel prettig vinden, als je acher je naam even "bbq" wilt typen, zodat we van elkaar enig idee hebben, wie er meedoen met roosteren.
ik wil echter benadrukken, dat ook wanneer je het niet ziet zitten om mee te doen met de barbeque, je net zo welkom bent als wanneer je wel meedoet!!

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 23 mei 2011, 10:04
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 09:59

we willen dus op zaterdag 2 juli voor de zevende keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

het adres van restaurant "juffrouw tok" is
verlengde arnhemse weg 101, in ede

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: maandag 23 mei 2011, 09:51

WILLEMIJN232 schreef:
Maar dan is weer de ham vraag: van wie kreeg deze persoon die?
Er komen steeds meer vragen bij Marylien......pfff Knipoog smiley

ik weet wie er aan de blauwe-plekken-kant van "de libelle" zat tijdens de picknick.......... Geschokte, onthutste smiley

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 23 mei 2011, 09:52
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 20:39
BerichtOnderwerp: Het off-topic topic

ach; er staat immers alleen dat "iemand" deze woorden doormailt, en niet van wie en wat en waarom?
als het goed is weet alleen de zender van wie het bericht afkomstig is, toch?

misschien helpt het hem of haar, een volgende ronde andere woorden te kiezen om de boodschap over te brengen?

ik vind de reactie van willemijn niet ongepast........integendeel eigenlijk.
de woorden die in een mail gestaan hebben, volgens dit bericht; díé vind ik wel verre van vriendelijk klinken moet ik zeggen.

het lijkt er op dat er mensen zijn die denken en vinden overal maar van alles aan berichten te kunnen neerkwakken; of het waar is of niet; dat doet er in sommige gevallen niet eens toe.
dit is niet het enige voorbeeld namelijk, er wordt vaker "anders dan wenselijk" gecommuniceerd.
de ellende is echter; t is zo snel getypt, maar de nasmaak blijft zo lang hangen.

dus ik was eigenlijk positief verrast over hoe willemijn het op had gelost, door wel het bericht te plaatsen, terwijl de schrijver toch anoniem kan blijven.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 22 mei 2011, 20:44
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 20:17

MAJARO438 schreef:

Uploaded with ImageShack.us

t wordt body-check dan, ben ik bang.........
als majaro niet verteld wie ze in z'n hempie zet, en chatuliem er niet was..
tja.........ehhh.......

p.s. mario;
NOG breder????

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 22 mei 2011, 20:20
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 20:08

WILLEMIJN232 schreef:
Komt er nu een quiz voor de niet picknickers welk hoofd er bijhoort? Verraste, verbaasde smiley Een man die de Libelle leest, wie zou dat kunnen zijn?

ik verwacht niet dat majaro dat gaat vertellen, willemijn.....
welke man wil er nu in zn hemd (op de foto) gezet worden, op een wereldwijd leesbaar forum........ Engeltje smiley

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 22 mei 2011, 20:13
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810 (52)

BerichtGeplaatst: zondag 22 mei 2011, 16:27
BerichtOnderwerp: 150 man/vrouw gezocht voor dennis (en zijn presentatie)

dan ben ik niet van de partij; dan ga ik nl op vacantie
maar t kan evenwel een goede datum zijn, natuurlijk......
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van HANNAH810
Ga naar pagina Vorige 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 ... 135 Volgende
Pagina 65 van 135