ChristianMatch

Forum

Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 ... 74 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 februari 2010, 09:58
BerichtOnderwerp: Vrijheid van meningsuiting

KAT125 schreef:
het mag niet en als je er over praat dan gebeurt dat ook niet. alleen we moeten alles tolereren en maar aan nemen.

gedeeltelijk verwijderd op verzoek van liesbeth.

Liesbeth, je beknot de vrijheid van meningsuiting wel hoor. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Maar zoals ik jou ken, had je er vast een goede reden voor. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 februari 2010, 09:25
BerichtOnderwerp: De rooie balk deel 2

DANIEL777 schreef:
Bij mij gebeurde het toen de verbindingsapparaatje van de computer te warm werd toen er heel veel mensen gelijktijdig op cm waren

't Is maar 1 keer in het jaar Valentijnsdag, dat scheelt. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 25 februari 2010, 08:55
BerichtOnderwerp: politieke discussies

PIETER649 schreef:
het was Bambi Duiveltje smiley

Lekker Lachende smiley , jammer dat het bijna was. Moet ze volgende keer toch iets gerichter rijden. Knipoog smiley Was het trouwens een hert of een hinde? Clown smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 25 februari 2010, 09:52
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 23:28
BerichtOnderwerp: Welke partij stem je op en waarom?

SUSANNAH475 schreef:
hmmm .... een hekel aan homo's ? Homo's zijn mijns inziens ook mensen en dus naasten ...
Horen zij er niet ook bij ???

Natuurlijk horen homo's er bij! Maar wie zegt dat André Rouvoet ze niet als hun naaste ziet? Wat Pieter beweert, is niet altijd de waarheid hoor. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 23:05

HENK710 schreef:
Of konijn of das of marter of .... Knipoog smiley

Hmm....ik denk vooral vanuit de Veluwe, daar zijn het meestal herten of zwijnen. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 22:56

PIETER649 schreef:
Echt scharrelvlees.... daar moet je zelf op uit, in de bossen met een jachtgeweer. Coole smiley met zonnebril
( hoewel Annette het vorige week ook bijna lukte met haar auto ) Clown smiley

Oei, was het een zwijn of een hert?

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 24 februari 2010, 22:57
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 22:47

PIETER649 schreef:
Nee... bij de CU zijn het n soort 2e soortburgers geloof ik.
Maar goed, apartheid is ook een nederlands woord, en als zuidafrika het heeft afgeschaft, halen we het gewoon terug naar nederland Lachende smiley

Dat is jouw mening, Pieter.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 22:46

HENK710 schreef:
Je mag mensen hoe dan ook als mens blijven accepteren, Kat, al ben je het niet altijd eens met hun gedrag!

Dat vind ik ook! Ik geloof ook echt niet dat Rouvoet een hekel heeft aan homo's. Dat is Pieters zwart-wit interpretatie/mening, waar ik het echt niet mee eens ben. Jammer dat er mensen zijn, die deze mening klakkeloos overnemen. Rouvoet accepteert ze zeker wel als mens, maar is het niet met hun levenswijze eens. Dan kun je niet verwachten, dat hij het emancipatiebeleid gaat voeren.

In juni stem ik op CU, op Rouvoet of op de 1ste vrouw die op de lijst staat.
En in maart stem ik ook op de CU.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 09:05
BerichtOnderwerp: dit vind ik niet leuk meer.

Het gemiste goud van Sven Kramer. Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 08:54
BerichtOnderwerp: onbedoeld christelijk

HENK710 schreef:
Verkeerd stemmen? Als je stemt vanuit het bestuderen van wat de partijen je aanbieden, lijkt het me niet dat je verkeerd zult stemmen, aangezien je toch altijd die partij kiest die het meest past bij jouw ideeën?

Niet stemmen heeft iets in zich van lijdzaam toezien en ondergaan, waar je als burger nu juist op mag komen voor wat jij denkt dat nodig is. Gelukkig krijg je die ruimte wel meer dan enkel bij de verkiezingen. Maar waarom niet ook dan gebruik maken van je recht? Knipoog smiley

Dat ben ik niet met je eens, Henk. Vanuit mijn geloof/visie, kun je zeker wel verkeerd stemmen. Als je stemt op een partij die anti-christelijk is, vind ik het beter om niet te stemmen. Een stem is goed, als je die kunt verantwoorden aan God. Want zijn onze ideeën altijd de juiste? Lijkt mij niet. Ik probeer ze te toetsen aan het Woord van God, wat niet altijd makkelijk is hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 08:48
BerichtOnderwerp: beurs in utrecht - hardenberg

KAT125 schreef:
het is een christelijke site en k heb even aan het zoeken geweest,maar vind hier niets over de beurs die nu in utrecht is en die begint in hardenberg.
zijn we tegoed voor die dingen? of is dat alleen maar voor refo's?

Je bedoelt de Wegwijsbeurs? Via de volgende link, kun je er meer over lezen.

http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&aq=3&oq=wegwijs&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4ACAW_nlNL347NL347&q=wegwijs+2010

'k Ben er nog nooit geweest, maar er zullen wel veel refo's zijn. Als vrouw in een broek, val je daar denk ik wel op. Maar daar heb jij geen last van, Kat! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: woensdag 24 februari 2010, 08:41
BerichtOnderwerp: Stappen in Arnhem vrijdag 19 maart

PIETER649 schreef:
wrom kom jij niet? het percentage malloten in de groep moet drastisch naar beneden Knipoog smiley

Moet ik dit als een compliment zien, Pieter. Knipoog smiley Thanks dan! Kussende smiley Lachende smiley Of denk je; in het land der blinden is eenoog koning. Twijfelende smiley Lachende smiley

Het lijkt me een gezellige club, ben ook wel benieuwd hoe jullie in het echt zijn. Kan alleen maar meevallen hè. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
In dat weekend zijn 2 schoonzussen jarig en ik weet niet wanneer ze hun verjaardag vieren, dus ik beloof nog even niks. Dus: ovb ga ik mee.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 24 februari 2010, 09:06
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 16:23

MARISKA601 schreef:
3 maart mogen we stemmen voor gemeenteraad.
9 juni mogen we stemmen voor de 2de kamer.

we hebben tijd zat om goed over onze stem na te denken.
en tijd zat om alle poltieke partijen af te kraken. Knipoog smiley
zo dat niemand meer weet wat hij of zij moet stemmen.

De beste stuurlui staan vaak aan wal. Mensen kraken graag partijen af, maar weinig mensen gaan de politiek in. Misschien ook goed, om daar eens over na te denken!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 14:46

JILL658 schreef:
Ja als Cross toch rijd Coole smiley met zonnebril Knipoog smiley kan ik ook wel mee ovb............
Jill

En dan zingt Cross ''k heb m'n wagen volgeladen........' Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 12:37
BerichtOnderwerp: beëindiging relatie, scheiding, schuldgevoel, hoe verder?

Fijn, dat jullie zo open en eerlijk over dit onderwerp spreken. Bedankt! Ik heb de uitzending ook gezien. 't Is een onderwerp wat mij niet persoonlijk treft, maar wel iemand die me dierbaar is. Dit helpt mij om haar en anderen beter te begrijpen.

Dat lijkt mij een heel goed boek Cross, ik ga het voor haar bestellen.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op dinsdag 23 februari 2010, 12:39
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 11:56
BerichtOnderwerp: over reageren en gedrag

CROSSROAD317 schreef:
Kussende smiley Kussende smiley op welke manier ?? Kussende smiley Kussende smiley

Eh....................... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 11:54

Carien, ga jij mee? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 11:53

CROSSROAD317 schreef:
Voor jou ook niet Marijan Smiley die vol vragen zit Verliefde smiley Clown smiley (gna gna gna)

Weet je waar jij erg goed in bent, Cross. Twijfelende smiley Om mij de mond te snoeren. Knipoog smiley Ik zeg even niks meer. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 09:02

Gert, ik wens jou ook alle goeds toe in je verder leven!

Verder ben ik het wel met de anderen eens, dat je er zelf ook iets aan moet doen. Voor mijn gevoel zijn je verwachtingen CM en van de ander, veel te hoog. En dan ben je sneller teleurgesteld. De vrouwen staan niet in de rij voor je, net zo min als de mannen dat staan voor de vrouwen. En dat is maar gelukkig ook, want dat zou ook erg vermoeiend zijn. Ook ik heb je profiel gelezen en kan daar heel weinig uithalen over jou als persoon. 't Is nu waarschijnlijk te laat om je een advies te geven, maar je kunt eerst ook genieten van 'gewone' (mail/chat) contacten. Dat is mijn positieve ervaring wel. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 februari 2010, 08:54
BerichtOnderwerp: Zwolle: Speeddate-lokatie gezocht

Het zal vast druk en gezellig worden op deze speeddate, voor m'n gevoel zitten hier nogal wat noorderlingen. Leuk, dat ook aan hun gedacht wordt! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zondag 21 februari 2010, 13:42
BerichtOnderwerp: Risico op stalken na date via internet

KAT125 schreef:
helemaal met deze 2 regels eens!!!

p.s.
ik lees het verhaal ook even op een iets andere manier, en dan denk ik van,jah emancipatie, bestaat dat dan nog wel? en,sommige mensen zeggen ook domweg niets terug en als je dan 2 of 3x iest zegt of mailt dan blazen ze hoog van de toren.

ik doe zelf veel aan online onderzoeken mee om 8er bepaalde dingen te komen. Maar mijn mening daar over is,de velen enigzins,achterbaks zijn opgesteld, of dubbelzijdig zijn, en dan het tegendeel er uithalen.
(wie dit snapt,begrijpt wat ik bedoel)

In dit geval ging het niet om 2 of 3 keer, dus het is niet altijd hoog van de toren blazen. Het komt voor! En als vrouw ben je fysiek toch minder sterk, dan een man. Daarmee zeg ik niet dat mannen niet lastig gevallen kunnen worden, dat zal ook zeker voorkomen. 'k Heb het topic ook niet geopend als aanval op dé man hoor, maar bedoel het meer in z'n algemeenheid. Dus verdedigigen is echt niet nodig! Zowel vrouwen als mannen zullen zich hier schuldig aan maken. Er zijn gelukkig ook vele mannen én vrouwen in wie het niet opkomt.

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zondag 21 februari 2010, 13:46
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 20:48

MARISKA601 schreef:
Een volgend kabinet met CDA en PvdA word nu al een flop.
Of CDA met.... vul maar in.
Of PvdA met... vul maar in.

Als ze nu al niet meer uitkomen met bepaalde zaken, zal het in de toekomst ook niet lukken.
Of ze moeten andere kandidaten als premier neerzetten.
Veel verstand van politiek heb ik verder niet.

Een beetje positiever mag wel hoor, Mariska. Knipoog smiley Ik word er depri van. Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 20:46
BerichtOnderwerp: RODE BALK!!!!!!!!

IMRE695 schreef:
Ik zie alleen een rode balk als mijn abonnement bijna is afgelopen.

Ik heb wel een rood-aanlopende Balkenende gezien... Clown smiley

Is weer eens wat anders. Bos liep trouwens ook behoorlijk rood aan. Lachende smiley Clown smiley

Even terugkomend op de rode balk, toch gek dat de een er wel last van heeft en de ander niet. Dan moet het toch aan de pc liggenSmiley die vol vragen zit Dat lijkt mij, als leek op het gebied van pc's, het meest logische. Of (privé)chat ik te weinig Twijfelende smiley , om er last van te hebben? En roepen op een topic zal het probleem niet oplossen, dus ik zou Chris mailen of naar een computerwinkel gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 12:37

Ik kan me vinden in wat jullie schrijven, Arjan en Thomas. Er zal vast en zeker iets mis zijn met de politieke cultuur. Maar zijn wij niet eigenlijk de politiek, daar zitten gekozen mensen in vanuit het volk. Ik denk dat mensen steeds ontevredener worden en meer willen, soms lijkt het alsof geen partij goed genoeg is. En ergens helemaal voor gaan, zie je steeds minder. En ikke is toch wel heel erg belangrijk. Als ik het maar goed heb, kan de rest me niet zo heel veel schelen. Twijfelende smiley

Ik ben bang dat de PVDA en het CDA hier ook spijt van krijgen, want een socialere regering zal er zeker niet komen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: zaterdag 20 februari 2010, 12:30
BerichtOnderwerp: liefde en opleidingsniveau

MARIO216 schreef:
Soms kun je door levenservaring ook al een bep. niveau halen. En dan kan een bep. opleidingsniveau handig bij zijn.

Dat ben ik helemaal met je eens, misschien moet je ook meer praten over hetzelfde denk/ontwikkelingsniveau. Het opleidingsniveau zegt wel iets, maar dat hoeft niet altijd. Door bepaalde omstandigheden kan het gebeuren, dat iemand geen (afgeronde) opleiding heeft.

Ik vind het wel jammer dat het woord 'standen' is genoemd in dit topic. We leven niet meer in de Middeleeuwen toch? Zit het gevoel van je minder voelen bij een lagere opleiding niet 'tussen de oren'? Jammer, dat zo'n gevoel is ontstaan. Ik heb niet het gevoel dat ik op hoef te kijken tegen bijv. iemand met universiteit, ieder z'n vak. Ik ben blij dat er zulke mensen er zijn, net zoals ik blij ben dat er bijv. goede timmermannen zijn. Ik zou echt niet kunnen, wat zij voor elkaar krijgen. En als iemand hoog van de toren blaast omdat hij/zij een goede opleiding heeft, dan heeft zo iemand een laag EQ. En dat laatste vind ik minstens zo belangrijk.

Tot slot; op ieder potje past een dekseltje. Wel handig, als de deksel goed past. Lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 20 februari 2010, 12:43
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 23:28
BerichtOnderwerp: liefde en opleidingsniveau

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dat er een beetje hypocriet omgegaan wordt met dit onderwerp. Ik ben eerlijk, opleidingsniveau vind ik belangrijk. Maar waarom zou ik me daar schuldig over moeten voelen. Het is nl. niet veroordelend naar anderen toe. Vaak voelt men zich veroordeeld, maar is dat gevoel terecht. Het zegt toch niks over de persoon zelf?

Lijkt me niet nodig, om je daar schuldig over te voelen. Inderdaad, het grootste deel denkt zo. Dat geldt zowel voor de hoger als de minder hoog opgeleide mensen. En de kans op een vriendschappelijke klik (of meer) is groter, als je opleidingsniveau min of meer gelijk is. Dat is mijn ervaring wel!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 21:41
BerichtOnderwerp: Je zou graag een relatie willen. Maar hoe?

PIETER649 schreef:
hij snapt nu ff niks... hij is op vacantie... MET zn vriendin Anneke ( je weet wel, die hij zo vaak knuffelt op forum terwijl ze allang geen lid meer is ) Knipoog smiley Clown smiley

Huh, staat ze niet op CM dan Smiley die vol vragen zit 'k Vind het sowieso al een behoorlijk omslachtige manier van knuffelen, maar ach...ieder z'n pleziertje hoor. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: vrijdag 19 februari 2010, 17:14

INKA401 schreef:
nou?? ... als hij daar in leest dat je daar niets mee heb, Smiley die vol vragen zit dan heeft hij jou profiel toch wél gelezen? Smiley die vol vragen zit

Volgens mij kom ik niet helemaal over bij je. Knipoog smiley Maar als hij leest dat ik liever een mail krijg dan een knipoog, dan is het toch vreemd als hij toch een knipoog stuurt? Smiley die vol vragen zit Hij weet dat ik dan toch niet reageer, dus dan lijkt het mij niet zo zinvol.
Snap je?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 22:22
BerichtOnderwerp: RODE BALK!!!!!!!!

JILL658 schreef:
Na Twaalven is het ook nacht ...............of voor jou niet Coole smiley met zonnebril

Voor mij wel ja, meestal slaap ik dan. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072 (55)

BerichtGeplaatst: donderdag 18 februari 2010, 22:21

Als ik een knipoog krijg, dan weet ik gelijk dat iemand m'n profiel niet gelezen heeft. (Daar staat namelijk in, dat ik er niks mee heb.) En dat zegt mij ook best wel wat! Een profiel vind ik namelijk minstens zo belangrijk, als een 'plaatje'.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Berichten van MARIJAN072
Ga naar pagina Vorige 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 ... 74 Volgende
Pagina 65 van 74