Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 02:13
|
|
|
het is een christelijke site en k heb even aan het zoeken geweest,maar vind hier niets over de beurs die nu in utrecht is en die begint in hardenberg. zijn we tegoed voor die dingen? of is dat alleen maar voor refo's?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 08:48
|
|
|
KAT125 schreef: | het is een christelijke site en k heb even aan het zoeken geweest,maar vind hier niets over de beurs die nu in utrecht is en die begint in hardenberg. zijn we tegoed voor die dingen? of is dat alleen maar voor refo's? |
Je bedoelt de Wegwijsbeurs? Via de volgende link, kun je er meer over lezen.
http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&aq=3&oq=wegwijs&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4ACAW_nlNL347NL347&q=wegwijs+2010
'k Ben er nog nooit geweest, maar er zullen wel veel refo's zijn. Als vrouw in een broek, val je daar denk ik wel op. Maar daar heb jij geen last van, Kat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 11:49
|
|
|
nou ik denk asik daar zou lopen dan val ik wel op,want nette kleren heb ik niet dus ik loop daar in mn werk kleding en momenteel ga ik er zo wie zo niet heen want dan moet ik in ene rolstoel zitten en jah daar zie ik mezlef nog niet helemala geschikt in. maar vind het jammer dat er niks is geschreven over dat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 14:59
|
|
|
KAT125 schreef: | Maar vind het jammer dat er niks is geschreven over dat. |
Dat heet nu eigen initiatief, dankzij welke je nu weet dat er aandacht voor is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: woensdag 24 februari 2010, 15:10
|
|
|
HENK710 schreef: | Dat heet nu eigen initiatief, dankzij welke je nu weet dat er aandacht voor is |
dat kan wel zijn alleen ik ben geen goede schrijver,en zeker niet om iets te openen. ik kan veel maar taal en logisch typen ben ik een stuk minder in. ik doe het dan maar op mijn eigen manier en merk dat velen wel wel snappen wat ik bedoel,alleen soms niet willen snappen zowel goed als kwaadschiks.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 11:35
|
|
|
KAT125 schreef: | nou ik denk asik daar zou lopen dan val ik wel op,want nette kleren heb ik niet dus ik loop daar in mn werk kleding en momenteel ga ik er zo wie zo niet heen want dan moet ik in ene rolstoel zitten en jah daar zie ik mezlef nog niet helemala geschikt in. maar vind het jammer dat er niks is geschreven over dat. |
Er is toch wel genoeg over geschreven, Kat Zie de link. Maar je moet wel even zoeken, het komt niet aanwaaien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 13:59
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Er is toch wel genoeg over geschreven, Kat Zie de link. Maar je moet wel even zoeken, het komt niet aanwaaien. |
lieveschat, ik bedoel hier op de site.
------------------------------------------------------------------------------------- voor iedereen vele dingenw orden aangehaald maar zulke dingen hoor je niks over, hoe zit dat nu mensen, voelen wij ons tegeod voor zoiets, of is dat alleen voor refo's? iedereen wel overal een grote mond over,maar heel jammer dat zulke dingen hier op de site nooit worden aangestipt. het moet alleen mooi,leuk,geestig en het liefst zogewoon mogelijk zijn zodat we niet tussen de mensen opvallen. iedereen schreeuwt en moppert hier maar laat dan een zien dat ej een echte christen bent?
of denken we diep in ons hartje van, nee dit nei want dan vallen we op en dan wijzen ze ons na?
ben benieuwd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 16:00
|
|
|
KAT125 schreef: | lieveschat, ik bedoel hier op de site.
------------------------------------------------------------------------------------- voor iedereen vele dingenw orden aangehaald maar zulke dingen hoor je niks over, hoe zit dat nu mensen, voelen wij ons tegeod voor zoiets, of is dat alleen voor refo's? iedereen wel overal een grote mond over,maar heel jammer dat zulke dingen hier op de site nooit worden aangestipt. het moet alleen mooi,leuk,geestig en het liefst zo gewoon mogelijk zijn zodat we niet tussen de mensen opvallen. iedereen schreeuwt en moppert hier maar laat dan een zien dat ej een echte christen bent?
En je bent een echte christen als je naar zo'n beurs gaat?? of denken we diep in ons hartje van, nee dit nei want dan vallen we op en dan wijzen ze ons na?
Wie zijn ze?? ben benieuwd! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 17:01
|
|
|
Zeg ik dat? nee,maar het is refo zoiets, en daar houden de mensen hier de kwaak sanvel over dicht. dat is geen kooltje naar je handje.
en ze is nederland en mede c-m genoten. Nee jij gaat liever een avondje stappen in de kroeg dan naar zo'n beurs.
special for inez: of past zo'n beurs niet in je spirituele gebeuren omdat dan je geest wordt verstoort?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 19:22
|
|
|
KAT125 schreef: | Zeg ik dat? nee,maar het is refo zoiets, en daar houden de mensen hier de kwaak sanvel over dicht. dat is geen kooltje naar je handje.
en ze is nederland en mede c-m genoten. Nee jij gaat liever een avondje stappen in de kroeg dan naar zo'n beurs.
special for inez: of past zo'n beurs niet in je spirituele gebeuren omdat dan je geest wordt verstoort? |
Ik heb geen idee joh! Mijn geest verstoort .. ik begrijp al weer niet wat je bedoeld? Wellicht spreken we elkaars taal niet en geeft dit spraakverwarring op spraakverwarring . En ja, een avondje in de kroeg vind ik wel prima.. jij dan??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KAT125
|
|
Geplaatst: donderdag 25 februari 2010, 19:25
|
|
|
ik draai mijn hand ook niet om voor een avondje in de kroeg,maar wel een gezellig donkerbruin kroegje dan. en de muziek niet al te hard en heerlijke nederlandse klanken.
maar dat wil niet zeggen dat ik daar niet ove rpraat.
je mag wel van me weten dat ik niet reagere in de afdeling gebed en gedichten.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|