Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 mei 2013, 15:07
Onderwerp: Klaagmuur
|
|
|
JOL252 schreef: | |
Wat een schattig kindje!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 mei 2013, 14:43
Onderwerp: kreet van de week
|
|
|
KLUS667 schreef: | Groeien in geloof: ik moet nog veel leren, maar ik moet nog veel meer afleren |
Ja, dat heb ik ook weleens, dat gevoel..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 mei 2013, 13:56
Onderwerp: Date afgezegd
|
|
|
Oke, je bedoelt dat, duidelijk.
Ik dacht, kwetsen als je netjes afzegt en wil verzetten..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 mei 2013, 13:22
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Ja Willemijn....dat kan ook!
en toch is het niet netjes, je kan de andere zo kwetsen! het is voor beidde moeilijk.....de stap voor de eerste ontmoeting.
een tip van een vriendin. als je iemand voor het eerst ontmoet, denk in jezelf ik ga een leuke middag ervan maken. klikt het niet, dan heb je toch een gezellige middag gehad en dan is lang niet zo moeilijk om iemand te ontmoeten. |
Hoezo kwetsen?
Je zegt dan toch netjes af en kan de afspraak verzetten, niets aan de hand toch?
Nee, ik bedoel niet gewoon niet komen opdagen natuurlijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 mei 2013, 13:18
|
|
|
Ik heb weleens gehoord, je hebt ook mensen die gewoon zorgen dat iemand een date niet eens kán afzeggen door gewoon de hele tijd niet bereikbaar te zijn ervoor, dagen ofzo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 mei 2013, 11:37
Onderwerp: Ik voel me nog;).........
|
|
|
[quote=HEIDE936]Even terug naar de leeftijd,en ''de andere'' kijk op alles rond mijn leeftijd.
Vaker speelt er ook bij mij dat,dat ook ik mijn ervaring hebt opgedaan..ook in minder leuke dingen.
Ja en?
Hoe ik dus op dit moment in het leven staat..is denk ik wel wat veel mee kan spelen..
Dat kan , denk ik wat je meemaakt kan je vormen, ook hoe je het zelf toelaat denk ik.
Het lijkt dat ik uit ervaring,nu meer kijkt hier..wat een ander belangrijk vindt en wat niet.
Dat is link, want ja dat luister je niet meer naar wat je zelf wil, je innerlijke stem zeg maar, maar ja, dan ben je, meer gefocust op wat een ander, wie dan ook, kan iedereen zijn, wil, en dan ga je aan jezelf voorbij. Met alle negatieve gevolgen. Denk ik.
En, het is niet eerlijk naar een ander iemand als je niet, meteen vanaf het begin eerlijk ben ik wat jíj denkt en wil, en meer kijkt naar wat een ander wel en niet belangrijk vindt.
Want die ander, die wéét niet dat jij geneigd ben meer te doen wat anderen belangrijk vinden, dus ja die denken dat jij dat doet omdat jijzelf dat echt belangrijk vind, en niet omdat jij dat doet door ervaringen.
Begrijp goed hoe ik dit bedoelt..na.. dus alles wat gebeurd is..
Ja, Ná, dat begreep ik al..
Wanneer ik beschadigd bent..dan kijk ik soms ongewild met andere ogen..
Iedereen kijkt met andere ogen als tie beschadigt is, ja, stapje voor stapje weer in de werkelijkheid.en moet leren soms stap voor stap daar een weg in te gaan vinden. Mij vaak veilig willen voelen..gaat vaak voorop..tegelijkertijd zeg ik;dat mag ook.Veilig voelen is noodzakelijk...en wat bedoel je met 'dat mag ook'?
Wel moet ik kijken of ik de weg voor die ander niet te snel sluiten wilt..wanneer ik door een contact ongemerkt soms ..het verleden naar boven ziet komen...
Of jij een weg, voor de ander, niet te snel, sluiten wilt?, wanneer je door contact ongemerkt verleden naar boven ziet komen.
Ik denk iedereen ziet, ongemerkt, dingen van verleden naar boven komen, bij onderwerpen, wat een ander niet kan weten. Ja, dat kan ff pijnlijk zijn zeker als dat een paar keer na mekaar gebeurt. Weet ik.
Maar ja, als jij een weg wilt sluiten, voor de ander, (niet te snel?), ja, je sluit dan eigenlijk, denk ik een weg voor jezelf af. Kijk, diegene gaat echt wel verder met zijn leven. Daar is heb jij dan echt niet iets voor afgesloten. Daarom bedoel ik, eventueel wel voor jezelf, maar iig niet voor iemand anders snappie?
Ja, en jij kan alleen afwegen...iemand anders kan dat niet doen voor jou.
Dit te voelen..vraagt om geduld en het laten van....
Het voelen dat jij een weg niet(te snel) sluiten wilt vraagt geduld, ja, ok.
En het laten van wat? Deze zin begrijp ik nu niet....misschien later wel.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 27 mei 2013, 18:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 mei 2013, 10:30
|
|
|
NATASCHA642 schreef: | leuk wij reageren en Hein is reeds met de noorderzon vertrokken |
Ja, maar ja, misschien leest hij het wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 mei 2013, 10:28
Onderwerp: Ik wil gewoon even wat kwijt:)...
|
|
|
Bij ons schijnt ook de zon, 15 graden. Het was afgelopen vrijdag hier 6! graden overdag. Wel zonnig.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 27 mei 2013, 10:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 27 mei 2013, 10:08
|
|
|
HEIN732 schreef: | Het is niet zo interessant voor jullie om te vertellen maar misschien herkent iemand dit. Ik heb een superleuke relatie gehad van 4 jaar en ben nu iets langer als een half jaar vrijgezel. Tot nu toe één leuke date gehad. Heb 5 of 6 keer een date afgesproken die op het laatst werd afgezegd door haar. Elke keer verheug je je op de date en op het laatste moment krijg je een slap excuus dat ze niet kan. Hierdoor heb je er onderhand helemaal geen vertrouwen in. Klinkt een beetje depressief ik weet het:P hebben jullie nog tipt ofzo
groetjes,
Hein |
Wie zegt dat dat een slap excuus is? Het kan voor dat meisje wel een goede reden zijn. ???
Misschien had je gewoon kunnen vragen , of je iets kan verzetten? Ik vind het maar raar hoor, mensen die het gelijk persoonlijk opvatten als iemand iets afzegt, wat vaak verzetten is , maar ja men durft dat dan al niet meer te vragen voor een andere datum, omdat men wel weet hoe er al sowieso over afzeggen wordt gedacht.
S. Als mensen gewoon normaal vriendelijk konden afzeggen, en de ontvanger gewoon kon zeggen van dat dat kan oid, en wanneer iemand dan wel denk dat die kan, dan was het allemaal veel makkelijker.
Afzeggen is een soort 'not done', zoiets doe je niet.... Waarom Niet? Een ding wat je niet kan afzeggen is je werk, en verder, kan toch iets zijn wat voor haar wel belangrijk is, maar ze dan bij voorbaat niet eens durft te zeggen, en ze met iets anders komt, omdat ze al kan inschatten, ja, Nederlanders worden nu eenmaal boos al je iets afzegt...of beledigt. Is mijn ervaring, ja, of je moet eerst uitleggen dat je dat weleens doet.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 27 mei 2013, 10:10
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 mei 2013, 20:44
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Groot gelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 26 mei 2013, 17:45
|
|
|
ZEIST (ANP) - Het was even wachten, maar de lente lijkt er uiteindelijk toch te komen. Komende vrijdag, op de laatste dag van de meteorologische lente, is de kans op stabieler lenteweer heel groot, meldde weeronline.nl zondag.
Nederland komt dan meer onder invloed een hogedrukgebied te liggen. De weermodellen laten de buien verdwijnen en er komt meer ruimte voor de zon, aldus het weerbureau.
De wind zit wel in de noordwesthoek, waardoor het niet heel warm wordt. Maar met maxima rond of net onder 20 graden wordt het begin juni warmer dan nu.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 12:02
|
|
|
Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!
Zo Zeeland!
Het waait hard hier, zo.....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 24 mei 2013, 12:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 10:43
|
|
|
Ik ontwaar hier en daar wat lichte stukken en zag net ook wat blauw.
Naar jou sturen, ok, Hier: Bzzzzzzzzzz!
Nog wel 6 graden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 09:08
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
JOL252 schreef: | Monteurtje op bezoek vanwege lekkende boiler, verborgen gebreken te horen die al langer bekend zijn bij de techneut... mag Jol oplossen ... |
O, Meid, wat vervelend!
Ja,....niets aan te doen nu.....misschien heb je een technische collega die kan helpen...
Sterkte! en
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 08:23
|
|
|
JOL252 schreef: | Grijs en miezerig en 6 graden. |
Hier breekt bijna een zonnetje door....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 08:19
Onderwerp: Wisten jullie dat......?
|
|
|
..als je haast hebt, dat je alles en veel sneller maar ook efficiënter doet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 07:12
Onderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
|
|
|
Naaaah, dat valt toch allemaal wel mee?
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 24 mei 2013, 07:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 07:10
Onderwerp: Klaagmuur
|
|
|
lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 24 mei 2013, 06:54
|
|
|
JANS221 schreef: | Een jaar geleden:
23 mei 2012: Tropische 30 graden in zicht Het kan vandaag de eerste tropische dag worden van dit jaar. In het oosten van Nederland is de kans op het bereiken van 30 graden als maximum het grootst.
Jans, heeft het nu koud. |
Hai Jans,
En nu, op dít moment, 6 graden en bewolkt, staat op msn weer voor mijn regio. Maar....ik zie wel, als ik uit me raam kijk, lichte stukken, zelfs stukken die wat op blauw lijken, elke moment blauw kunnen worden.
Ja, wát een verschil he, met een jaartje?
Leuk dat je dat even had opgezocht!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 21:32
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
Dank je, was wel meer soezen
Heerlijk is dat he Nou, ik ga lekker vroeg ff lezen en slapen , ja het lijkt net of het nog heel vroeg is, ja, veel lichter nu buiten dan gisteren omdat de zon weer schijnt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 18:11
Onderwerp: Ledental CM
|
|
|
JANS221 schreef: | Laten we dat maar hopen, Mieke, dat je hier meer last hebt van normverval en het respectloos met elkaar omgaan dan wanneer je elkaar in de ogen kijkt. Ik schrik als ik zie hoe mensen hier met elkaar omgaan, elkaar van alles verwijten, meedoen met roddel(mails) en straattaal bezigen. En dan tussendoor ook de naam van God nog noemen. Ik kan dat moeilijk met elkaar rijmen. Ja, het is al vaker gezegd en ik blijf het ook herhalen: Ik mis ook de discussies en de diepgang op het forum. Er is niet veel daarover meer te lezen en ik mis de discussies die je aanzetten tot nadenken over bepaalde zaken en over je eigen handelen. Er waren genoeg topics die serieus begonnen, maar na verloop van tijd gebruikt werden om te slow-chatten en/of waar niet meer on-topic op gereageerd werd. Als je alleen maar alles kunt beamen van de ander en heftig kunt knikken dat je het er mee eens bent, niet meer doet dan enkele smiley plaatsen, dan ben je snel uitgepraat. Je kunt het dan wel gezellig en fijn vinden en daar is op zich niets mis mee, dat mag ook, maar er zijn nu eenmaal ook mensen die een forum graag willen gebruiken om meningen uit te wisselen, om meningen van anderen te lezen waar ze op kunnen reageren. Als dan elk bestaand of nieuw geopend topic toch op den duur gebruikt wordt om te slow-chatten en off-topic te reageren, en men ook nog zelf wil uitmaken of men daarmee door gaat of niet, dan wordt de ander geen ruimte gegeven en eist men alle ruimte voor zichzelf op. Hier op het forum zullen we het met elkaar moeten doen, wie ik echt in de ogen wil kijken, kan ik gelukkig zelf bepalen. |
JANS221 schreef: | [i]Laten we dat maar hopen, Mieke, dat je hier meer last hebt van normverval en het respectloos met elkaar omgaan dan wanneer je elkaar in de ogen kijkt. Ik schrik als ik zie hoe mensen hier met elkaar omgaan, elkaar van alles verwijten, meedoen met roddel(mails) en straattaal bezigen. En dan tussendoor ook de naam van God nog noemen. Ik kan dat moeilijk met elkaar rijmen. |
Ja, ik zie dat niet zo als jij, laterz meer.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 23 mei 2013, 19:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 18:04
|
|
|
Jans schreef: Quote: | ...maar er zijn nu eenmaal ook mensen die een forum graag willen gebruiken om meningen uit te wisselen, om meningen van anderen te lezen waar ze op kunnen reageren. |
Waarom doen die mensen dat niet als ze vinden dat dat nu niet zo is? : je kan onbeperkt onderwerpen openen, dat is iets wat ik mij al zolang afvraag....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 23 mei 2013, 21:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 17:42
Onderwerp: Zegen? Of vervelend? Of beide?
|
|
|
Uiteindelijk andere helft gevonden, pffffft, ondertussen ook hard gewerkt....
Zegen: hard gewerkt, moe, zo ff uurtje dutje doen :) Mooi weer, blauwe lucht hier!!! Voldaan en vol met vertrouwen op God. Andere helft ook gevonden....:)
Vervelend: eigenlijk niets, ja, de dag duurt te kort, wil nog zoveel doen vandaag :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 16:22
|
|
|
[quote=THOMAS968]Het heeft geen zin de discussie weer op nieuw te starten, denk ik. Nee.. Een groepje binnen CM heeft zich kennelijk vastgebeten en beweegt niet. Thomas, niet voor het een of het ander, ik begrijp deze zin niet, geeft ook niet... Het is prima als men het ondeling gezellig heeft maar daarmee ben je niet de norm voor een ander. Nee, dat niet. Ik blijf van mening dat het beter kan en beter was, vooral inhoudelijker. Ja, dat kan, die mening... En de meeste mensen zitten hier niet voor het forum maar waarderen goede bijdragen wel. Ja, en wat de een een goede bijdrage vindt, bestempelt de ander als onzin. En ik vind dreigtaal of ter verantwoording roepen van andersdenkenden niet nodig. Ik ook niet, zeker niet! Wie aan een sociaal gezelligheidstopic mee wil doen, welnu, CM staat er inmiddels vol mee. Ja, aan de andere kant denk ik: het blijft een ontmoetingen maak/dating forum, dus ja, welke onderwerpen staan vooraan: juist: 'Op 1. Vriendschap en Relaties: Discussieer hier over vriendschap, relaties, het single-zijn, afspraakjes, en alles wat hierbij komt kijken.
Laat dan de mensen die wel wat serieus willen met rust En laat de mensen die het gezellig hebben met rust. en geef ze de ruimte. Ja, die hebben alle ruimte...denk ik. Iedereen kan onderwerpen openen.
Wat de een serieus vindt, vindt de ander niet, wat de een gezellig vindt vindt de ander niet, wat de een diep vindt met niveau, vindt een ander niet...Wat de een belangrijk vindt vindt de ander niet. idd
Mensen hebben nu eenmaal verschillende achtergronden en denkwerelden. Idd. De tijden dat we discussieerden en iemand het idee had om ook een ludiek onzintopic op te starten, ligt ver achter ons. Nou, ik was hier vanaf mei 2010 en zo ludiek vond ik sommige niet, andere weer wel. De problemen op het forum onstaan niet door het niveau van het topic maar door het niveau waarop men met elkaar omgaat. Ja, en als dáár dan ook nog eens meningen over verschillen.... Ik vind het dreigen met slopen van andersdenkenden niet zoals het hoort Ik ook niet! en het heeft een aantal mensen nogal wat stress bezorgd. Voor alle duidelijkheid: mij niet. Mij ook niet(meer), sinds best lang...
Het lijkt misschien dat ik hier dagvullend bezig ben, nou ik typ snel, en ondertussen werk ik hard. Het is, leuk, dat het kan, met andere christenen van gedachten wisselen. Vind ik. Ik vind het electronisch bedreigen van iemand te bespottelijk voor woorden en eigenlijk onbegrijpelijk dat er nog mensen achteraan lopen en zo iemand verdedigen ook. Ja..
Ja, ik vind ook dingen... En verschil van mening mag toch? Een forum is niet om vetes en frustraties van eertijds uit te vechten. Verschil van mening mag...
[color] Los van het effect wat het heeft. Een doodzieke vrouw aanvallen doe je niet, zelfs al zou je gelijk hebben. Ja...dat is ook weer zo Thomas!Dat is geen rationeel beredeneerde mening maar mijn opvatting over goed en kwaad. Maar nogmaals, een herhaling van die discussie hoeft niet. Daar was de terecht door CM verwijderde discussie ook te smakeloos voor.
Ja, ik kan alleen zeggen dat ik zelf dingen heb geleerd wat niet meer en wat wel in het vervolg, meer kan ik nu niet, behalve dat....
Thomas
S.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 23 mei 2013, 16:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 15:38
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Begin er maar niet over, Kabouter. Als je stelt dat er toen gezelligheid was en goede discussie concludeer je geen feit maar maak je ruzie en krijg je eeeeeh de raarste, niet erg vriendelijke opmerkingen over je heen. Er was geen gezelligheid en goede discussie, het is nu veel leuker en de mensen die dat terugwillen zijn ongezellig en maken ruzie. Begreoen? Net als ik niet, dus. En mocht je anders (of uberhaupt) denken: Sommigen hier willen je wel slopen, al maken dit soort electronische helden achter het computerscherm op mij in ieder geval geen enkele indruk. En hoewel ik de grappige ondertoon van je wel aanvoel: ja, ik meen van mezelf te weten over enige wiskundig benul te beschikken, lol. Even serieus: Nieuwe leden is wel degelijk een vorm van vernieuwing en dan is er altijd kans op inzetbaar talent voor CM. Heel veel oud-leden komen zo tegen de donker wordende dagen ook wel terug, maak je geen zorgen. Gisteren 2215 en nu 2195. Dat lijkt een verlies maar het aantal neemt in de loop van de dag altijd weer toe..
Thomas, gaat door zoals hij dat gewend was en vindt het prima als mensen dan gaan nadenken over andere inzichten. |
Ja, en tis ook nog zo: als mensen klagen jaa, het was eerst veel gezelliger, diepgaander, etc. ja...waar zijn die mensen dan gebleven die wegingen en waarom bleven ze dan niet?
Om een enkeling?, nou als het zooo gezellig, diepgaaand enzo is/was, dan loopt iemand dáár niet voor weg.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 23 mei 2013, 21:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 15:35
|
|
|
KABOUTER722 schreef: | vraag is alleen of je de gezelligheid van weleer (2009-2011) er mee terugkrijgt.
kan je rekenen?(reken er maar niet op ) |
Before you Judge make sure you're perfect!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 23 mei 2013, 14:53
Onderwerp: Zegen? Of vervelend? Of beide?
|
|
|
Zegen: de zon is hier gaan schijnen de wind gaan liggen, blauwe stukken lucht.
Vervelend: Ben nog aan het zoeken, heb wel de ene helft, nu de andere nog...
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|