Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 25 oktober 2010, 12:26
Onderwerp: Niet verlengen
|
|
|
GERT856 schreef: | Raadselachtig, ik denk dat ik toch maar wel verleng eigenlijk gewoon me eigen niet meer voordoen dan ik werkelijk ben. Gewoon me profiel effe aanpassen, de andere opnieuw lezen, alles positief , zien en beleven, alles met een korreltje zout nemen. En vooral dat laatste doet u mee Ja ik verleng |
Verlengen?Kom je mooi te laat mee! Maja,ik kom wel weer.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 22:18
Onderwerp: voorziening
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dat vind ik wel heel makkelijk gezegd. Veel alleenstaande moeders moeten werken (als dat laaggeschoold werk is, verdien je niet veel), om een beetje rond te kunnen komen. Daarnaast dragen ze vaak ook een groot deel van de zorg voor de kinderen. Dat is volgens mij best zwaar. En verder moet je het in deze maatschappij toch zelf redden, de bijstand is zo gul niet (meer).
Zo zullen er ook andere groepen zijn, die moeite hebben om rond te komen. |
Yep,en niet iedereen heeft recht op een uitkering,dat is een misverstand!Bovendien zijn er vele moeders die volledig de zorg voor hun kinderen hebben,financieel en opvoedkundig gezien.Het goochelen met aan de ene kant genoeg verdienen om je gezin te eten te geven én ook nog tijd hebben om je kinderen op te voeden(nu vergeet ik het plezier hebben maar even)is een hele grote zorg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 20:34
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn slechtste moment was toen mijn schoonzusje belde en vertelde dat mijn oudste broer in het ziekenhuis lag met nogal wat ernstige dingen waaronder herseninfarct gevolg epileptieaanvallen en kanker die weer terug gekomen is na 6 jaar |
Och Grace toch............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 24 oktober 2010, 19:38
|
|
|
1(!!!!!!!!!!) rijstrook open op de a1 dus vanaf Almere tot voorbij Amsterdam in de file en voortsukkelen.......zeer slecht aangegeven(hoe moet ik nou weten welke van de 4 banen de wisselstrook is?)tel daarbij op de ketelbrug die altijd open staat als ik er langs moet en de opstopping bij Lemmer en je weet hoe mijn dag was
ps.wat is dat voor gedoe met pasjes bij de afslag Muiderberg???
Genoeg geklaagd,ik heb maar 5 uur hoeven rijden voor 2 koppen koffie dus ik hou mn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 22:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Er is toch iets met je hormonen aan de hand hoor Leanne... Is dat een wederkerig iets??? Of is het de herfst...
Floahke...(Ik niet dus...) |
Lieve Floshke
Alleen tegen mensjes ben ik zo hoor,kom maar lekker op de bank kroelen...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 22:16
|
|
|
RENSKE067 schreef: | mijn gras is bruin |
Jouw slechtste moment van vandaag komt er nu aan.......bukken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 21:30
|
|
|
RENSKE067 schreef: | dat bedoel ik frank maar hoe het komt ik heb geen flauw idee heb ook geen zin om me daar al te veel in te verdiepen misschien is het wel besmettelijk ik probeer het maar te accepteren |
Logisch toch?Wat begrijpen jullie nu niet??? 1+1=3 en gras is blauw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 17:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Natuurlijk mag je je eigen nood klagen daar gaat het toch helemaal niet om? Ik doelde op deze opmerking:"Er zijn natuurlijk genoeg andere mensen die het ook niet breed hebben dus niet alleen alleenstaande moeder......dus ik denk dat een breder gebed dan meer op zijn plaats is...... "
Gaat erom dat er gelukkig ook nog instanties zijn, wat dan ook, die je kunnen en willen helpen....... |
jazeker,is heel mooi,maar niet in elke regio is een voedsel of kledingbank en dan zijn de mensen vaak afhankelijk van de diaconie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 17:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nu ben ik eens benieuwd wat je op het einde van de dag hebt afgemaakt?
Ik stel nu wel al je handelingen in vraag beste Leanne...maar ik herken me ook zo heel erg in jouw doeningen...Lastig hé
Frank |
We zullen in ieder geval lekker eten haha
Ja lastig,ik ben gewoon te druk voor zulke bijzaken maar ooit zal de hal stralen (en begin ik ergens anders opnieuw)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 16:50
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je bent altijd welkom Leanne...zelfs met dat groene spul in je haartjes...maar dan mag je niet -tjes zijn want ik ben erg gevoelig...
Frank (veel te ) |
Van vrouwen word je een echte vent Frank
Ik schiet al lekker op met "behangen".........de keuken is schoon,vloeren schoon en gedweild ........rol behang uitgepakt......gereedschap ligt klaar......ingelogd op cm.......euh......en wat nu?Eerst maar een lekker potje eten koken en daarna het eerste strookje knippen? Als het sauzen en laminaat leggen net zo snel gaat........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 15:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Maar verder gaat toch alles goed met jou Leanne? Geen kwaaltjes ofzo?
Frank |
Frank Frank Frank..........moet ik bij je komen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 15:34
|
|
|
Dat er dankzij mijn eigenwijsheid meer smaragdgroene saus in mn haar zit dan op de muur(nog noppes daaro!) Dat ik vergeten ben aardappels te halen(nog een keer dr door met dit %$#$%weer) Dat er hier in de regio een pedofiel rondrijdt en ik dus mijn kinderen steeds moet begeleiden(hoge boom,bakstenen.......oke.......no comment )
Dat het nu al donker wordt en ik moet nog zooooooooveel doen
(tip:blijf vandaag maar uit mn buurt )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 23 oktober 2010, 15:10
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Daar is een diaconie voor Loes, valse schaamte is toch niet nodig? Wees blij dat die mogelijheid er is, zo kan je het ook bekijken toch? |
Die mogelijkheid is er bij ons niet eens,er wordt al wel jaaaaaaaaren over vergaderd......het in en intrieste is dat de rijkeren in onze gemeente blind zijn voor de armoede en de minderbedeelden gul delen.......soms schaam je je diep voor je medechristenen!
Heel veel sterkte meid,je mag best een beetje trots zijn op jezelf En ja,overal is wel wat maar soms mogen mensen hun eigen nood klagen toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 22 oktober 2010, 16:09
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Hieperdepiep!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd Gauke en Tess!!!!!!(en natuurlijk alle andere jarigen)
Nog vele jaren in gezondheid en geluk dr bij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 13:19
Onderwerp: Renske en Bull.........
|
|
|
RENSKE067 schreef: | en een speciaal bedankje voor leanne die ons overal veilig heen heeft gebracht en dat bijna zonder de weg kwijt te raken
en zo lief was ook haar handtekening te willen zetten als mijn getuige 3x!!!!!! het was een grote eer!
ahhhhh en wel heel schattig dat je om mij moest huilen maar je was blijkbaar niet de enige die in de kerk een traantje heeft gelaten alleen in de kerk? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 21 oktober 2010, 08:23
Onderwerp: ZO LEEG
|
|
|
Lieve Hendrika
Ik heb je gedichten nog eens nagelezen,er klinkt zoveel verdriet,gemis en pijn uit........ik hoop dat je ooit die hand voelt die je troost zal geven zodat je verder kunt gaan terwijl je alle liefde van je ouders mag blijven voelen.Verwerken is niet hetzelfde als vergeten,een stukje pijn mag je houden,dat getuigt van je eeuwige liefde voor ze.Verwerken is het klaarmaken van een stukje van je hart waarin je voor altijd je gevoelens voor ze bewaard. Neem alle tijd die je nodig hebt.Ik wens je heel veel sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 20 oktober 2010, 17:55
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | Wie weet is er wel een CM'er die inkoper is bij een bedrijf die nu geen mega order bij jou gaat plaatsen máár ..........bij jouw concurrent. Die daardoor net de motivatie krijgt om zijn machinepark dusdanig aan te gaan passen en efficiënter te maken, dat de concurrentie wel kan gaan sluiten, omdat die met die veel te dure arbeidskrachten werkt, en daardoor de kostprijs van zijn productie te veel moet baseren op arbeid ipv grondstof |
Marketing is ook een vak! Door op de verkeerde plek te adverteren laat je een verkeerde indruk achter en kunt daardoor waardevolle klanten verliezen,CM is not the place to be voor een aluminium verwerker........je (bedrijfs)naam en je klanten zijn je waardevolste bezit als ondernemer daar ga je zeer voorzichtig mee om!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 19 oktober 2010, 08:24
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
Goeiemorgen!!!!
De zon schijnt(ergens op de wereld) Troost ligt in een klein gebed("help" is genoeg) Ook vandaag mogen we opnieuw beginnen(en als dat niet lukt doe je morgen een nieuwe poging)
Don't grieve for me, for now I'm free! I follow the plan God laid for me. I saw His face, I heard His call, I took His hand and left it all... I could not stay another day, To love, to laugh, to work or play; Tasks left undone must stay that way. And if my parting has left a void, Then fill it with remembered joy. A friendship shared, a laugh, a kiss... Ah yes, these things I, too, shall miss. My life's been full, I've savoured much: Good times, good friends, a loved-one's touch. Perhaps my time seemed all too brief— Don't shorten yours with undue grief. Be not burdened with tears of sorrow, Enjoy the sunshine of the morrow.
Gr."I will choose to smile!" Leanne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 18:17
Onderwerp: Sex voor het huwelijk
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | er staat wat God samenvoegt en er staat niet wat wij op eigen houtje samenvoegen, op onze eigen manier, met onze eigen methodes.... |
Tja,dit zou je ook als uitvlucht uit een slecht huwelijk kunnen gebruiken "blijkbaar was het Gods bedoeling niet dat we samen zouden zijn"........en weet je,ik ben het er nog mee eens ook.Groeien doe je met vallen en opstaan,soms maak je fouten,achteraf is het altijd makkelijk.......
Maar ik blijf er bij dat menselijke inbreng nodig is,zelfs God laat in de Bijbel een menselijke kant zien als het over huwen gaat.Hij stond mannen toe meerdere vrouwen te hebben toen Hij dat nodig achtte en veranderde dat later weer.Niet voor alles wat we doen staat er in de Bijbel een pasklare oplossing,daarom hebben we verstand en geweten gekregen.
Het zou voor veel christenen een oplossing zijn als ze in een dienst de zegen konden vragen zonder het wettelijk huwelijk,dat zou veel maatschappelijke druk schelen.
Nog even toevoeging;ik weet dat het niet mag en we de wet moeten gehoorzamen maar toch...... Burgerlijk Wetboek 1
Artikel 68 BW1 Boek 1 Titel 5 Afdeling 4
Geen godsdienstige plechtigheden zullen mogen plaats hebben, voordat de partijen aan de bedienaar van de eredienst zullen hebben doen blijken, dat het huwelijk ten overstaan van de ambtenaar van de burgerlijke stand is voltrokken
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op maandag 18 oktober 2010, 18:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 16:54
|
|
|
VISSER278 schreef: | Niet alleen snappen, maar ook willen. Wat was het? 25 EURO VOOR 5 MAANDEN toch? Zou goed uitkomen, nu de dure maanden weer aankomen. |
Ja leuk! Ik heb het volle pond betaald..... dus dubbel..... dan kan er nu best een aanbieding af voor cm leden zoals ik
he chris?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 13:01
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Haha. bied maar eens een leuke vent aan , misschien zijn we dan zo vertrokken hier.
Enne hij hoeft niet rijk te zijn ...alsie maar lief is en van dieren houd! En hij moet wel lekker kunnen kussen haha
Leanne gij goat wel verlengen heur, gij heurt hier ook bij de gezellige gangmakers net zoals Renske...ow solly tis Mevrouw Renske geworden. |
De leuke kerels zijn op,had je maar eerder moeten happen
Ik ben nog lang niet weg hoor,heb ik nog geen zin in.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 12:59
|
|
|
RENSKE067 schreef: | tja ik heb een leven naast cm he en ik denk ook niet dat bull het erg leuk vind als ik constant op cm zit daarbij zijn er de laatste tijd al veel mensen weggegaan en is de chatbox niet meer zoals het geweest is helaas er zijn inderdaad een paar mensen die iets teveel aandacht vragen op een negatieve manier vaak en daarmee bedoel ik dus niet een aantal kwebbelende dames die nadrukkelijk aanwezig zijn maar mensen die heel graag het gesprek een bepaalde richting op willen sturen en daardoor een nogal bepalende factor zijn waar ik niet zo op zit te wachten het zijn nl geen onderwerpen waar ik wat mee heb een beetje te hoog gegrepen voor mijn simpele brein en als ik steeds weer weg moet gaan omdat ik de sfeer niet leuk vind heeft het weinig zin om nog te gaan verlengen |
Jij bent nou eenmaal wijzer dan ik Je hebt groot gelijk........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 12:57
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | ik vind dat nogal een uitspraak, wie zegt dat 2 mensen daar niet voor gebeden hebben? Dat ze niet samen een zegen gevraagd hebben over hun relatie? Zolang je niet alles weet van een ander blijf je (ver)oordelen, maar dan is er ook nog de vraag of het wel nodig is dat je alles weet? Is het niet zo dat sommige dingen zo privé zijn dat enige uitleg naar de buitenwereld niet nodig is? Dat de verantwoording over dit soort dingen nog altijd bij die personen liggen en buitenstaanders er eigenlijk geen zak mee te maken hebben? Zou jij er blijer, vrolijker, gelukkiger van worden als samenwonende stellen bij jou kwamen vertellen of ze wel of niet een zegen over hun relatie gevraagd hebben?? Gaat het je aan? Ga uit van het goede in de mens, ga uit van vertrouwen in het geloof én beleving van je naaste!! |
Trek je tenen in Marieke Iedereen gaat uit van zijn eigen ervaringen en praat in zijn eigen straatje(ik ook hoor)Alles weten maakt niet zalig.....we hebben het al druk genoeg met onszelf......
Stukkie Mattheus,niet persoonlijk bedoeld daniella
1 Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt. 2 Want met welk oordeel gij oordeelt, zult gij geoordeeld worden; en met welke mate gij meet, zal u wedergemeten worden.
en
12 Alle dingen dan, die gij wilt, dat u de mensen zouden doen, doet gij hun ook alzo; want dat is de wet en de profeten.
Samenwonen is naar mijn mening geen proefhuwelijk maar een levenskeuze,ik zou liever niet willen samenwonen maar als de kerk mij de huwelijkszegen zou ontzeggen om wat voor reden dan ook of de omstandigheden zijn er niet naar dan heb ik geen probleem met samenwonen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 12:41
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ik heb pas 31 mei om kwart voor 12 verlenging gevraagd mijn abo loopt dus tot 2 november en daarna ben ik dus ook weg |
Mijn abo verloopt over precies een week.......ik ga steeds meer twijfelen of verlengen nog enig nut heeft als iedereen vertrekt........(oke,carien en hannah zijn er nog maar die krijg je zelfs niet weg als je ze geld biedt )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 12:01
|
|
|
DANIELLA263 schreef: | Het gaat om hoe Hij het leven bedoelt heeft. Waarom Hij mannen en vrouwen gemaakt heeft. Om elkaar aan te vullen en één te zijn. Dat is geen vrijblijvende relatie waarin je elkaar uitprobeert maar een commitment. Een verbond met rechten en plichten, een gezin stichten, een veilige thuishaven voor kinderen.
|
Ben ik helemaal met je eens maar de vraag hier is of je voor seks de zegen vanuit de kerk voor nodig hebt of dat de zegen van God genoeg is. Ik vind dat de Bijbel daar niet duidelijk in is en bovendien is een huwelijk tegenwoordig iets heel anders dan in Bijbelse tijden(uithuwelijken,polygamie etc) Helaas hebben veel kerken regeltjes gemaakt waar veel mensen op vastlopen.Ik denk dan bijvoorbeeld aan het boete doen voor de kerkeraad als je wilt trouwen na samenwonen of de geboorte van een kind/zwangerschap.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 09:56
Onderwerp: kerstfeest is dichterbij dan je denkt!
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Helaas wordt deze aankondiging over het hoofd gezien..zie aankondiging grace maandag 18 okt. Ik ga niet in discussie...vindhet wel jammer! Kerstontmoeting wordt dus eh...zie forum....grace regelt het |
Het zijn verschillende data Angel,er is vast belangstelling voor een ontmoeting met de kerst zelf,maak er anders even een eigen onderwerpje van........komt goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 09:54
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Jammer dat je niet gaat verlengen Mary, je bent zo n gezellige vrouw. Ik heb het ook weleens gezegd dat ik niet meer terug zou komen.
Weet je wat zo leuk is, de meesten komen toch weer na een tijdje terug. Ze kunnen de gezelligheid ook niet missen, net zoals ik. |
Er gaan deze maand heel veel leden weg ,ze hebben in mei verlengd,die aanbieding......en die is nu afgelopen....... Het zou fijn zijn als Chris er nog zo'n aanbieding tegenaan zou gooien HINTHINT
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 18 oktober 2010, 00:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Waarom wordt toch steeds dat bed erbij gehaald? Alsof er niets anders is bij te pas komt. Samenwonen is ook een verbintenis aangaan. Het is ook ontstaan uit liefde en respect en vertrouwen. Waarom toch zo halstarig blijven hangen in regeltjes en oude teksten? Als je je beter voelt met het samenwonen waarom zou dat dan niet mogen of kunnen? Het samenwonen heeft net zoals een huwelijk ook een bestaansrecht. Als God ziet dat het goed is, dat het goed gaat tijdens dat samenwonen zal Hij heus niet kwaad of verdrietig zijn. Neen, daar geloof ik echt niet in. Gods zegen heb je altijd als er iets ontsproten is uit wederzijdse liefde en alle andere belangrijke begrippen die bij het leven horen.
Frank |
Mooi gezegd Frank! Dat bed blijft blijkbaar vele frustraties oproepen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 11:07
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Hoe kan dat nou? Je hebt die mixer toch eerst nodig voordat je het gerecht in de oven zet
GrZing! |
Je moet alles eerst voorverwarmen Zing,ovens.....mannen.......alles
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 17 oktober 2010, 02:06
Onderwerp: Wist u datjes
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het is inderdaad wel rustig...het is net of ze al aan het oefenen aan zijn tegen de tijd dat ze niet meer op CM aanwezig zullen zijn
Frank |
Wist u dat ......ik gisteren op een trouwerij was .......daarom niet kon chatten .......vanavond herenbezoek kreeg ........en dus wederom niet kon chatten .........mijn abonnement over een week afloopt .......ik niet ga zeuren en klagen maar er waarschijnlijk toch weer intrap en verleng ......ik nu niet kan slapen
|
|
Naar boven |
|
|