Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 13:11
Onderwerp: Het weer
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Was jij uitgenodigd dan? En dit gaat nog over het weer? |
Ja natuurlijk...zomers weer zonder bbq kan toch niet Maarre...hoe laat word ik verwacht?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 30 september 2011, 13:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 12:46
Onderwerp: Is God aanbidden bijbels of niet?
|
|
|
Ik denk dat iedereen God aanbid op zijn of haar eigen manier. En er is dan ook geen manier aan te wijzen die de enige juiste is.
Heel belangrijk is, is dat iemand zich er goed bij voelt en het voor zichzelf kan verantwoorden naar God toe. Het is iets tussen jou en God. Maar nog belangrijker is dat je het vooral niet opdringt aan een ander.
Wanneer ik naar mijzelf kijk, aanbid ik God op meerdere manieren. Het kan zijn wanneer ik in gesprek ben met God, maar ook muziek speelt hierin voor mij een grote rol. En of het dan Psalmen, Opwekkings- of Taizeliederen zijn maakt voor mij niet uit. God aanbidden voedt mijn relatie met Hem.
Maar dat het aanbidden van God Bijbels is staat voor mij wel vast. Maar naar mijn mening moet aanbidding wel samengaan met dankzegging.
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 30 september 2011, 12:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 10:50
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Dan ga ik bij Erika BBQen lekkuh lekkuh lekkuh |
zouden we Erika kunnen overhalen tot een CM-bbq vanavond?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 09:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het is alweer heerlijk buiten de deur staat alweer open Van mij mag die nazomer nog wel even doorgaan, scheeld ook weer in de stookkosten Morgen de BBQ nog maar een keer tevoorschijn halen |
Mjammie...gelijk heb je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 09:24
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vannacht weer heerlijk mogen slapen ondanks onrust in mijn hoofd, (vandaag weer een sessie) Mocht ik bidden en rustig worden De medicatie werdt gezegend zo voelde het ik mag deze gebruiken om nachtrust te verkrijgen! |
Fijn voor je, het is je gegund!
Sterkte vandaag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 21:13
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik stoor me er ook aan ...
Terwijl ik toch echt wel van een geintje houd, en soms ook heerlijk vind om mee te doen met off-topic reageren. Maar het valt me wel op dat het de laatste dagen behoorlijk off-topic gaat in bepaalde onderwerpen.
Ik slaap nog steeds goed sinds ik (naar aanleiding van de opmerking van Roady) me ook ben gaan afvragen "waar ligt eigenlijk mijn vertrouwen" Mijn longen waren schoon, mijn voorhoofdsholtes waren schoon, geen afwijkingen aan mijn neus, alleen wat te grote "neuszakjes" en toch "benauwd" in ademhalen ... Mijn beslissing daarin was; Heer ik wil volledig op U vertrouwen en leg alles in Uw hand ... sinds die beslissing slaap ik weer goed. |
Gaaf! Fijn voor je!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 21:11
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
VISSER278 schreef: | En dan? |
Kaal?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 21:09
Onderwerp: 9 Oktober Bethel Drachten Bijbelstudie Openbaring deel 8
|
|
|
VISSER278 schreef: | En toch geloof ik dat we er steeds meer mee te maken krijgen. Bij ons op het werk lopen er behoorlijk wat Polen rond. Velen, ik durf gerust te zeggen de meesten, zitten helemaal onder de tatoeages. Bij de één een nog mooiere dan bij de ander. Heb er ook gezien waar je totaal geen wijs uit kan worden. Chinese tekens en zulk soort dingen. Maar deze week was er weer een nieuwe Poolse , en jawel , ook tatoo's . Op haar armen niks anders dan vierkantjes en sterretjes . Als afsluiter een hele rij streepjes , model net zoals een barcode zeg maar . Mét 3 cijfertjes : 666. |
Tjonge...schrok je niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 19:46
Onderwerp: Euthanasie
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Kijk, het ligt voor de hand dat je aandacht er aan besteedt. En verder vind ik wel dat de dienst aangepast zou moeten worden. |
Ben ik met je eens. Juist door er wel gepaste aandacht aan te besteden, haal je het uit de taboesfeer.
Ook al ben ik tegen euthanasie...ik vind wel dat er over gesproken moet kunnen worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 17:50
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Slaap je wel goed? |
Gelukkig wel, Chat!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 17:45
|
|
|
RENATE619 schreef: | Ik moet ook toegeven dat het mij enigzins irriteert. Vooral omdat je in eerste instantie denkt dat er nieuwe reacties zijn. Leuk! Maar als je ze dan gaat lezen gaat het eigenlijk nergens over, of over een heel ander onderwerp. En dan niet 1 reactie... Maar iedereen moet weer reageren op bepaalde onzin. Ondertussen zit ik dan al 5 minuten dingen te lezen die me totaal niet interesseren, op zoek naar een serieuze reactie op het onderwerp. Dus het heeft ook mijn voorkeur om het onderwerp aan te houden. Af en toe een geintje moet kunnen, maar geen pagina's lang. |
Ik geef toe dat ik er idd nogal eens een handje van heb om op iets lollig te reageren, maar dat is dan meestal wel nav een andere bijdrage. Ik kan het dan toch niet laten om daar op in te gaan
Maar ik beloof beterschap en mocht ik mij daar niet aan houden dan hoor ik dat graag. Uiteraard dan wel via de mail
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 12:49
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Jazeker. Het heeft mij onder andere goed gedaan wat dingen te zeggen.
En ook bijvoorbeeld commentaar van bijvoorbeeld Crossroad, over mijn gez... over mijn ex.
Ik kan nu weer op een goede manier eraan terugdenken. En de goede tijden bedenken. de humor, de liefde(die er ook zeker was), het begrip.
Ja, het was allemaal niet zó zwart-wit.
--
Maar ja, het is niet zo bij mij, van ik voel me beter, dus kan ik lekker achterover leunen. Elke dag weer werken aan bijvoorbeeld mijn zelfdiscipline. En andere dingen. Maar ja, ik ben wel al op weg, zeg maar. |
Met vallen en weer opstaan, Shanita, iedere keer weer! Zolang je maar wel weer de goede kant opgaat na het opstaan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 29 september 2011, 06:37
Onderwerp: De jarige van vandaag...
|
|
|
Leanne en Anne,
Beiden van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!
Maak er wat moois van vandaag.
Gods zegen voor de toekomst toegewenst!
José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:43
Onderwerp: einde lidmaatschap
|
|
|
VISSER278 schreef: |
Sja, nú heb je me ineens nodig zeker? |
Ja natuurlijk, wie moet ik anders plagen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:43
|
|
|
VISSER278 schreef: | Daarom zeg ik ook.....ik denk |
Ok, ok, maar waarschijnlijk zul jet het inmiddels wel weten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 22:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Denk dat W-tje er véél meer van af weet |
dat weet je niet, jij weet nl niet datgene dat ik weet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 21:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Krijgen we dát.
Zit ik hier met tranen in m'n ogen na dat ontstellende bericht te hebben gelezen van Frank, zitten er al anderen die het op mij gemunt hebben.
Visser , die er over gaat denken om z'n abo stop te zetten |
Neeeeeeeee, niet jij ook weggaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | neen Herman, Josina lost niets...ik vind het ook niet netjes van haar... |
Wat heb ik nu weer gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:46
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ikke ondertussen volledig op de hoogte dank je Josina |
Vertel het dan ook maar hier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:39
|
|
|
COOTJE711 schreef: | wat ben ik dan weer snel van begrip hè? |
Haha, net wakker zeker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:35
|
|
|
COOTJE711 schreef: | vermoedelijk zijn d'r armen ontploft.... dan gaat typen ook moeilijk... |
Haha, nee hoor, die doen het nog helemaal prima Maar zat stiekem te wachten of dat jullie dat door zouden hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:24
Onderwerp: Lichtje
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik heb de onderdelen uit dit topic maar even aan elkaar geplakt....... en ehhh..........aangevuld............
Soms ,als het donker is in je leven Kom je onverwachts iemand tegen Een lichtje,dat je ergens henen leidt Dat lichtje was er ongemerkt al, al die tijd Dan trekt langzaam het de duisternis weg En je weet; ik ben op de goede weg Je beseft dat er een vriendschap is gegroeid Die als een mooie bloem in je leven bloeit
Door dat licht der vrienschap ontstaat er groei, en zet je onverwacht in bloei. Ik hoef geen luxe gedicht te schrijven, voor zoiets moois is dat niet nodig, en voor de echte liefde die ik voor jou koester, zijn dure woorden overbodig.
maar helaas; je bent hier nu niet en ik denk, in al mijn verdriet; "wat is het nu donker,...en watzie ik alles dof, kom in mn armen mijn lief;.......en ontplof!!"
zij hoorde zijn woorden, in vissen-inkt geschreven en dacht; dit is de ware; dit is de liefde van mijn leven "Ik kom eraan!!!" riep zij met mond en hart haar hartje gloeide, ze voelde zich zo verward!
haar emoties gingen door haar hoop op deze liefde, acuut met haar op de loop! o, dacht ze; Dat lijf vind de weg wel naar mij toe Al weet ik echt niet hoe.... Mijn lichtje wijst hem vást de weg Maar vind hij mij niet; dan heb ik pech.
Hij vond het een leuke manier van reageren en gemakkelijk te verteren Wat hij las, vanuit dit gedicht de weg naar haar toe is al verlicht Schrijven zonder inkt ... al is het digitaal iets moois blinkt ... komt hierop een vervolgverhaal ??
hij schoot onder de doche, en sprong op zijn paard want al zijn liefde had hij al máánden opgespaard was t werkelijk waar; was het zo'n enorm smachten van haar? dan was het al bijna voor elkaar!!
mijn lief, mijn lief, hoor eens wat ik zeg; mijn armen en ik zijn al onderweg, de dynamiet zit in ruime mate in mijn zadeltas ik wilde wel dat ik al bij je was!!
het paard stormde in volle galop langs wegen en dalen, in volle vaart de hoogten op..... om haar te laten stralen......
ieder kon de story dusver volgen, want de gordijnen waren open; maar helaas kon niemand zien hoe de avond verder is verlopen want deze gordijnen gingen zomaar plotsklaps dicht dus ja...........er is (nog) geen slot-acoord aan dit gedicht....
. |
Whahahahaha, hij is goed, Hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wordt al helemaal bang (niet dus) |
Denk dat Marian net zo hard mee doet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:07
|
|
|
Ik geloof dat ie het er toch niet helemaal mee eens is Wat jammer nou
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 19:01
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Ik ben bang dat Visser snel weggaat als Frank vertrokken is. Hij mis zijn goeie maat |
O, bied jij je vrijwillig aan dan? Pas maar op...weet wat je doet
Dames, we hebben er weer iemand bij om te kunnen plagen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op woensdag 28 september 2011, 19:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:56
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Josina, Cootje, Wie moeten we nu dan steeds plagen En het dan weer goed maken Tja dan blijft visser over |
Visseeeeeeeeeer, wacht maar, we komen er aan hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:53
|
|
|
Ja daar zou ik rode wangetjes van krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: woensdag 28 september 2011, 18:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Beste CM-vrienden, het gebeurde in het verleden al enkele malen dat ik eens een tijdje van CM verdween. Ooit bleef ik eens anderhalf jaar weg, dan weer eens vier maanden, een week of 2 weken. Ook nu is er weer…
…zo’n tijd aangebroken dat ik me even met andere zaken wil bezighouden. Noem het herbronning, of rust of wat dan ook. Sommige onder ons weten dat er ook een andere reden is waar ik aandacht aan wil besteden. Deze aandacht wil ik zo zuiver mogelijk houden. Een mooie gebeurtenis heeft tijd nodig om te kunnen groeien en moet ook gevoed worden. Dat vraagt inzet en energie zonder dat het afmattend wordt. Dus daarom dit moment van afwezigheid want: Faber quisque fortunae suae…
Ik wens iedereen nog veel CM-genot en alles wat daar mee samen gaat…
Frank… |
Wéér Latijn...pffft, ik zeg geeeeeeeeeen gedag
|
|
Naar boven |
|
|