Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:54
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb het ze wel eens gevraagd, maar ze zitten me dan aan te kijken of ze het horen donderen in keulen..:
ikke? ikkes doet niks... zit naar buiten te kijken... moet je maar geen planten in de vensterbank zetten... |
Wat een stelletje
Geef mij toch maar een hond hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:53
Onderwerp: 23 september
|
|
|
PIETER649 schreef: | we hebben elkaar |
Dat is het allerbeste dat je je kunt wensen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:41
Onderwerp: 23 september
|
|
|
PIETER649 schreef: | das t nadeel voor ons duitsers... wij hebben geen vrienden |
Wat hebben jullie dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:40
Onderwerp: Het weer
|
|
|
HERMAN388 schreef: | 1 Oktober en nog steeds vrolijk weer ivm de verjaardag van mijn zoon |
Gefeliciteerd! Hij treft het maar met zulk weer!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:39
|
|
|
MARISKA601 schreef: | De katten hier vreten ook iedere plant op die maar voor hun neus staan, en een bakje kattengras vinden ze niks hier. |
Maar doen ze dat bij jou omdat ze last van hun maag hebben of vanuit ondeugd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:29
Onderwerp: slapeloosheid
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Het gaat nog wat worden hier Alweer goed geslapen |
toppie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 1 oktober 2011, 10:20
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb je van die sprietplanten staan?? Katten eten gras en bepaalde soorten planten voor hun maag. Weet niet hoe lang je dr nog hebt haal anders even kattengras kost niet veel en ze blijft van je planten af |
Ja, nu je het zegt Honden doen het ook, dus ik had het ook nog zelf kunnen bedenken
Aangezien ze nog wel ff blijft zal ik toch maar voor het kattengras gaan.
Dank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 23:12
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | kHeb het mooie lied al verschillende keren gedraaid... En (ook wonder) mijn middag en avond waren goed.... Ook wel weer een goede terechtwijzing... Ik bedoel in die zin...wat zijn we toch een doe hetzelvers!!!!
We kunnen veel zeggen en zingen met onze mond... Maar als je hart er bij mag wezen...en we wat meer zouden vertrouwen...(en dan kijk ik even naar mezelf!!!) dan mag de uitkomst...VREDE zijn!!! Hoop nu ook vanavond mijn hoofd gerust neer te kunnen leggen... Dank aan lieve mensen...ook hier... Die stuurde God namelijk OOK!!!!! |
Fijn om te lezen dat je goede middag en avond hebt gehad!
Ff een dikke voor jou en voor alle lieve mensen hier!
Ik hoop en bid dat je idd rustig mag slapen
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 30 september 2011, 23:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 22:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Fijne logé heb je dan. Slaapt ie wel goed? |
Haha, ik geloof van wel Maar ze eet m'n planten op, waarom is mij een raadsel
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 30 september 2011, 22:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:51
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Josina. Heel erg mooi. Sjalom. Martin |
Thnx! Zeeland kan die bemoeding wel ff gebruiken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:50
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat maakt het uit.....morgen is mijn woonplaats toch bijna onbereikbaar. De tunnel wordt vanaf vanavond weer maar eens afgesloten. Morgen de kustmarathon in Walcheren , dagjesmensen die nog een keer naar het strand willen , en die moeten allemaal hier via de oude rijksweg. Grote chaos wordt er verwacht op de A58 . Vorige week ook....stond er zaterdags 's morgens om 9 uur al 5 km. file . |
Pfffft, lekker geregeld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | Gaan we zó beginnen? Nou, ik ga morgen wel bbq-en ......ik nodig wel anderen uit. 't is ook nooit goed met jou
Visser, die elke dag geniet van dit weer, alleen zo kort. |
Heb jij ff mazzel dat ik nog geen auto mag rijden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Gooi dan ook een klamboe over je heen |
Nee zeg, met een kat om mij heen? Leuk speelgoed voor haar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 21:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Deal en dan nu weer on-topic he Nog steeds lekker buiten |
Het is echt heerlijk nog buiten Alleen al die muggen hè?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 20:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Je mag wel een keer komen gourmetten hoor als de wind lekker om het huis waait Alleen wij dan he zonder Herman anders kunnen we niet over hem kletsen of het moet gaan stormen |
Je hebt het helemaal goedgemaakt hoor!
Maar doe idd maar zonder de mannen (ik reken Visser en Frank ook maar ff mee)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 20:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | ehhhh BBQ morgen pas he met mn mams dan wordt het zeker mooi en warm |
Grrrr, laat ook maar hoor
Maarre...geniet er maar van met je mams, jullie treffen het maar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 20:46
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Solly je kan niet alles hebben Maar wie zegt dat het niet nog weer mooi wordt?? Overigens was het moeilijk om aan BBQ vlees te komen slagers zijn er niet meer op ingesteld |
Ja mooi weer wordt het nog wel een paar dagen, hou je dan morgen al een nieuwe ronde?
Zorg ik voor het vlees. Deal?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 20:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Twee jaar geleden das vreemd zit pas een jaar op cm Enne met dit mooie weer doe ik de bbq dit keer met mijn mams misschien volgende ronde he |
Valt mij tegen van je hoor Volgende ronde gaat dit jaar vast niet meer lukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 20:22
Onderwerp: Vergeven
|
|
|
CHRIS212 schreef: | Waar kwam die docu? |
Bij de "5e dag" van de EO, Ned. 2
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 20:07
Onderwerp: Vergeven
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik zag gisteren een docu over incest in de Protestanse kerken. Triest, daar zijn we het allemaal over eens. Wat ik nog triester vond is het verhaal van een mw die door een voorganger van een evangeliegemeente misbruikt was....Toen zij daar aangifte van deed vertelde de geloofsgemeenschap: hij heeft vergeving gevraagd en gekregen dus dat moet jij nu ook doen en dan is het klaar.....Maar hij is weer goed voor de Heer jij nog niet als je niet aan vergeving denkt...... Die mevrouw was verbaasd, teleurgesteld en gebroken door dit verhaal...... En eigenlijk is dit wat ik de hele tijd al bedoel te zeggen......wapper niet zo gauw met de term vergeven, het kan veel complexer zijn dan menigeen denkt.......en soms ook niet te realiseren..... |
Heb het ook gezien en het is idd te schokkend voor woorden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 20:05
|
|
|
En wat is het nog heerlijk buiten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 15:54
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dankjwel...voor deze woorden... Ik ben hier ook niet zoveel meer...en zodoende ook niet veel reaktie.. Ik kan het even niet!!! Maar mis nu ook even dat vertrouwen, wat jij me nu na deze woorden weer even laat zien!!! Slapeloosheid??? De laatste tijd is het weer vreselijk. Maar ik kan dan mijn geest(hoofd en denken) niet stilleggen... Een relationeel probleem....soms een sterke eenzaamheid en ook besloten op een verkeerd(???) moment, om te stoppen met roken... Nu denk ik aan het versje inderdaad...
STEL MIJN VERTROUWEN OP DE HEERE MIJN GOD!!! |
http://youtu.be/WKJ5WCtRGwo
http://youtu.be/RhnzoUq0Yd8
Weet dat ik in mijn gebed aan je denk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 15:07
Onderwerp: Is God aanbidden bijbels of niet?
|
|
|
MARISKA601 schreef: | De betekenis van de kleuren
Hieronder proberen we een opsomming te geven over de betekenissen van verschillende kleuren. Hoewel we proberen een zo correct mogelijk overzicht te geven, dient men zich te realiseren dat verschilende kleuren voor verschillende personen een andere betekenis kunnen hebben. Voor het kleurgebruik van de juiste kleuren in bijvoorbeeld een eredienst kunt u zich het beste laten leiden door hetgeen de Heilige Geest u ingeeft.
Rood
- Vergeving, reiniging van zonde - Genezing (bevrijding) - Bescherming - Gods liefde, Jezus offer - Vrede (met God - geestelijk) - Majesteit, Jezus is Koning en hogepriester - Gods beloften - Overwinning, redding - Vuur
Wit
- Reiniging en heiliging - Vergeving - God als alwetende raadgever - Vrede - overgave - Brood (geestelijk en natuurlijk) - Lichaam van Christus - de bruid
Paars/purper
- Jezus offer (onze redding), - Zijn lijden - offer - Macht en autoriteit (koningschap) - Priesterschap, dienstbaarheid
Blauw
- Strijd in de hemelse gewesten - De Heilige Geest, levend water - Kracht (geestelijke)
Groen
- (Nieuw) leven - Belofte - Aanbidding (smaragd) - Herstel - vernieuwing - Hoop - Genezing (lichamelijk en innerlijk (bevrijding) - Genade Hosanna - Vruchtbaarheid Goud
- Heiligheid - Gods aanwezigheid/tegenwoordigheid - Gods voorziening - Loutering/zuivering - Wijst op het komende/nieuwe Jeruzalem - Voorbede - lofprijzing
Zilver
- Gods voorziening (financieel) - Loutering/zuivering - Verlossing - Onze gaven aan Hem - Zijn gaven aan ons (talenten)
Geel
- Vreugde/blijdschap - Jezus als licht der wereld (louter goedheid) - Gods Woord - In het licht brengen - Roeping - Kracht - Wapen in geestelijke strijd - Lofprijzing
Koper/brons
- Kracht - Schuldbelijdenis - Verootmoediging - Bekering - Reiniging - Vergeving
Regenboog
- Verbondsteken - Gods trouw - Gods zorg en beloften voor ons - In Gods nabijheid
Maar waarom men "vlagt" in de kerk is mij niet duidelijk.. In het oude testament word hier en daar gesproken over banieren. (bij overwinning) Exodus 17:15 Jesaja 13:2
Corine Lagwerweij:
Kortom, er gaat kracht vanuit als wij in de geestelijke oorlogsvoering een banier opheffen. Het zet satan – die reeds is overwonnen, maar nog rondgaat als een brullende leeuw – terug op zijn plek. Door te dansen en te vlaggen, zeg je tegen hem: ‘Hier sta ik als kind van God, blijf uit de buurt en verdwijn.’”
(zij is ontwerpster van de vlaggen/banieren) |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:17
Onderwerp: Het off-topic topic
|
|
|
TINK100 schreef: | er is ons geleerd wat we daar aan kunnen doen....maar of je er dan nog blij me bent.... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:12
|
|
|
TINK100 schreef: | jaaaa, dat moet je maar afwachten...maar met mijn jarenlange ervaring als nachtzuster, moet dat vast wel goed komen...slaap lieverds, slaap, daar buiten loopt een schaap......eh....lama.... |
Uuuuh, ben ook zuster hoor...ik spuug net zo hard terug
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 14:07
|
|
|
TINK100 schreef: | en daarna zal ik goed voor jullie zorgen.... |
Oooh, da's lief
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 30 september 2011, 13:31
Onderwerp: Is God aanbidden bijbels of niet?
|
|
|
Heb nog ff een vraag: Ik heb wel eens gezien dat er gebruik gemaakt wordt van vlaggen en dat er o.a. gevlagd wordt tijdens de aanbidding in een dienst.
Klopt dat en wat is de betekenis daarachter?
|
|
Naar boven |
|
|