Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: vrijdag 27 januari 2012, 18:53
Onderwerp: Strandwandeling met eventuele overnachting.
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb net eens gekeken op de routeplanner en het is zo'n 96 km wat best te doen is maar we zitten wel volop in de spits... |
Frank dat kan voor jou hooguit de eerste 30 km. zijn. Op de A58 vanaf Bergen op Zoom staan nagenoeg nooit file's . Of ze moeten net aan de tunnel bezig zijn maar dar heb ik niks over gelezen. Een schietpartij, oke , dat gebeurt dan ook wel eens maar dat is meestal midden in de nacht. Ook daar sluiten ze de snelweg zelfs voor af. Met als gevolg dat visser deze week voor het eerst in de file heeft gestaan toen ie naar zn werk ging. Maar normaal gesproken geloof ik niet dat jij last van file's zult hebben dus ik zou zeggen .... Frank , geef je eigen ook op . Leuk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 23:00
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Goed plan, wat worden de voorwaarden? |
Sjonge , het lijkt wel of de meiden meer voor de koffie naar Domburg gaan dan voor de ...... uhm , je weet wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 22:51
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Waar zullen we het over hebben Visser... Dat GAT waar jij woont of het MIJNE???
Denk toch dat hier minder gat is dan daar!!!!!!!!!!!!!!! |
Wees eerlijk.....moet ik dan ècht zeggen dat je in zo'n prachtig dorpje woont. Dat ken toch niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 21:52
Onderwerp: Engelse taal op het forum.
|
|
|
MARIO216 schreef: | Iedereen eens flink oefenen:
Dearest creature in creation, Study English pronunciation. I will teach you in my verse Sounds like corpse, corps, horse, and worse. I will keep you, Suzy, busy, Make your head with heat grow dizzy. Tear in eye, your dress will tear. So shall I! Oh hear my prayer. Just compare heart, beard, and heard, Dies and diet, lord and word, Sword and sward, retain and Britain. (Mind the latter, how it’s written.) Now I surely will not plague you With such words as plaque and ague. But be careful how you speak: Say break and steak, but bleak and streak; Cloven, oven, how and low, Script, receipt, show, poem, and toe. Hear me say, devoid of trickery, Daughter, laughter, and Terpsichore, Typhoid, measles, topsails, aisles, Exiles, similes, and reviles; Scholar, vicar, and cigar, Solar, mica, war and far; One, anemone, Balmoral, Kitchen, lichen, laundry, laurel; Gertrude, German, wind and mind, Scene, Melpomene, mankind. Billet does not rhyme with ballet, Bouquet, wallet, mallet, chalet. Blood and flood are not like food, Nor is mould like should and would. Viscous, viscount, load and broad, Toward, to forward, to reward. And your pronunciation’s OK When you correctly say croquet, Rounded, wounded, grieve and sieve, Friend and fiend, alive and live. Ivy, privy, famous; clamour And enamour rhyme with hammer. River, rival, tomb, bomb, comb, Doll and roll and some and home. Stranger does not rhyme with anger, Neither does devour with clangour. Souls but foul, haunt but aunt, Font, front, wont, want, grand, and grant, Shoes, goes, does. Now first say finger, And then singer, ginger, linger, Real, zeal, mauve, gauze, gouge and gauge, Marriage, foliage, mirage, and age. Query does not rhyme with very, Nor does fury sound like bury. Dost, lost, post and doth, cloth, loth. Job, nob, bosom, transom, oath. Though the differences seem little, We say actual but victual. Refer does not rhyme with deafer. Feffer does, and zephyr, heifer. Mint, pint, senate and sedate; Dull, bull, and George ate late. Scenic, Arabic, Pacific, Science, conscience, scientific. Liberty, library, heave and heaven, Rachel, ache, moustache, eleven. We say hallowed, but allowed, People, leopard, towed, but vowed. Mark the differences, moreover, Between mover, cover, clover; Leeches, breeches, wise, precise, Chalice, but police and lice; Camel, constable, unstable, Principle, disciple, label. Petal, panel, and canal, Wait, surprise, plait, promise, pal. Worm and storm, chaise, chaos, chair, Senator, spectator, mayor. Tour, but our and succour, four. Gas, alas, and Arkansas. Sea, idea, Korea, area, Psalm, Maria, but malaria. Youth, south, southern, cleanse and clean. Doctrine, turpentine, marine. Compare alien with Italian, Dandelion and battalion. Sally with ally, yea, ye, Eye, I, ay, aye, whey, and key. Say aver, but ever, fever, Neither, leisure, skein, deceiver. Heron, granary, canary. Crevice and device and aerie. Face, but preface, not efface. Phlegm, phlegmatic, ass, glass, bass. Large, but target, gin, give, verging, Ought, out, joust and scour, scourging. Ear, but earn and wear and tear Do not rhyme with here but ere. Seven is right, but so is even, Hyphen, roughen, nephew Stephen, Monkey, donkey, Turk and jerk, Ask, grasp, wasp, and cork and work. Pronunciation (think of Psyche!) Is a paling stout and spikey? Won’t it make you lose your wits, Writing groats and saying grits? It’s a dark abyss or tunnel: Strewn with stones, stowed, solace, gunwale, Islington and Isle of Wight, Housewife, verdict and indict. Finally, which rhymes with enough, Though, through, plough, or dough, or cough? Hiccough has the sound of cup. My advice is to give up!!! |
Mario, mario , en ik dacht nog zo dat je zoveel van W-tje hield
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 21:47
Onderwerp: Het slechtste moment van vandaag
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ach, ga je toch lekker op de fiets??? |
Zal wel moeten , er komen niet eens bussen in dat gat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 20:35
|
|
|
HANNAH810 schreef: | mochten er nog mensen zijn die (ongeveer) op de route tussen ede en domburg wonen, en benzine kosten willen uitsparen of het gezelliger vinden samen te reizen, er is nog voldoende ruimte in de auto; ik heb nog twee zitplaatsen over;
laat het dan even weten als je wilt? |
Ik woon wèl op de route maar ik ga wel met mn eigen auto . Mochten er zijn die de weg niet meer weten kunnen ze het altijd even bij visser vragen. Even van de snelweg af . Of mochten er zijn die zin hebben in een bak koffie , ook dat kan geregeld worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: donderdag 26 januari 2012, 20:24
Onderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
|
|
|
MARIO216 schreef: | Heb me dinsdag ziek gemeld, maar ondertussen wel ietsje beterder en mijn baas gemaild dat ik maandag weer kom. Maar vandaag was het half tien toen ik mijn bed uit kwam en dat was toch wel een heerlijk gevoel. |
Zo, een avondje uit geweest Mario? Kom op man .... 's avonds een vent dan 's ochtends ook een vent hè
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 22:45
Onderwerp: "Dat vertel ik je later"
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Wat voor werk doe je Kunnen ze beter veranderen in: wat is je minimale bestedingsruimte bv Tussen de 1500€ en de 3000€ per maand. 3000 € .. 6000€ .. .. 6000 € .. . 10.000€ .. .. Dit ook bij de wensen zetten die je verwacht van je e.v.t partner, dit zijn zo,n beetje de belangrijkste zaken die men wil weten. En het belangrijkste is nog steeds, hoe groot is je rugzakje, en dan komt er een hele poos niets. En dan komt pas de liefde een keertje om het hoekje kijken, dus eerst het belangrijkste. En dan pas de e.v.t andere fijne leuke bijkomstig heden, die je e.v.t kan mogen verwachten. De mijne staat er dan nog niet eens tussen, steenrijke vrijgezelle mooie lieve vrijgevige en met een zwakhart dame tussen de 99 en 100 jaar.Das pas eerlijk wat een geneuzel zeg |
En dan de mijne.... kunnen boetes gedeclareerd worden bij CM?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 22:42
|
|
|
MARRY942 schreef: | laat maar kletsen visser....ik lust jouw eh..wat wast ook al weer...scharbotjes....of he..andere moeilijke naam...maar vast wel lekker in ruil voor eh...pfffff aardappelschotel.. zeg nooit nooit he |
Huhhh, waar heb je het nou over?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: dinsdag 24 januari 2012, 20:51
Onderwerp: Wat heb je gedaan vandaag?
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ik vertelde maar gewoon wat zij tegen me zei...anders moet jij maar eens die AH-miep onder handen nemen... |
Ga ik niet doen. Ben teveel afhankelijk van AH- miepjes, -mopjes, - vakkenvullers, - topmannen , en weetik veel wat nog meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 23:22
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ach ja...dat kan jij ook niet helpen, he....blijft wel de vraag natuurlijk: als je er niet geboren bent, maar wel groot geworden, maakt je dat wel een echte Zeeuw? |
Zullen we het dan maar houden op een nepzeeuw?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 23:10
|
|
|
HERMAN388 schreef: | ook schreef iemand over opleiding Ik ken iemand dat op hun profiel schreef dat ze hbo opleiding heeft gehad maar dat bleekt niet zo. Die heeft niet meer dan lbo gedaan. Was die bang dat iemand hem of haar uit zal lachen? |
Sja , zou kunnen Herman . En daarom kom ik er eerlijk voor uit dat ik een zeeuw ben ( niet geboren , wel groot geworden)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 19:28
Onderwerp: fabeltjeskrant
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Daag lieve Cmertjes. Waar waren we gisteren gebleven? O ja, Zoef de Haas spoot in zijn chrysler over de weg om op tijd te komen in het cafeetje in het verre Duitsland. En dat was spannend. De weg leek kronkelig, het was aardedonker en ze wisten niet waar ze uit kwamen. Eindelijk kwamen ze in een stad aan, laat dat nu nog geen Kranenburg wezen, maar Kleve. Achterin de auto klonk het gejammer: zijn we er nog niet, ik moet zo nodig plassen..... Gelukkig wist Garmin hen veilig te manouvreren naar het cafeetje... Daar stonden De Wolf en De Uil al te wachten. Zenuwachtig kwam de Mier op ze af, tuut tuuut tut tuuuut, eindelijk zijn jullie er. Lowieke was al rustig gaan zitten, er was voetbal voor, hij voelde zich al meteen thuis. Met een sigaretje in de hand zat hij de laatste tijd te overdenken. Hij vond mevr. de Ooievaar wel heel vriendelijk te laatste tijd. Elke keer als hij naar zijn postbus ging, lag daar een anoniem briefje in. Dat kon toch niet, wat moest hij met een ooievaar...
Nee, laten we dan gewoon maar smikkelen en smullen, want daar zijn we toch voor??? |
CHAT, wat was het toetje? Stoofperen gekookt in rode wijn ofzo?
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op maandag 23 januari 2012, 19:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: maandag 23 januari 2012, 18:57
|
|
|
De quote werkt nu al niet.
Maar visser 278 hoopt ook te komen. Denk alleen niet dat dat om 18.00 uur gaat lukken maar dat zien we nog wel. 't is niet de afstand maar er zijn nog bazen die wensen dat hun personeel tot 17.00 aanwezig zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 22:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Floshke is nog te jong om naar de nabije provincie te fietsen om een eenzame rat op te halen... |
Bedoel je Zuid_ Holland of Zeeland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 15:57
Onderwerp: ik zoek relatie in buurt ouddorp
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Volgens mij ging dit topic over iets heel anders: Vrouw gezocht in de buurt van Ouddorp.
En dan is Denemarken, België of wat ook toch weer veel te ver......snap dat dan .................. (zo, weer ff on-topic) |
Denemarken ...oke , maar België ... dat valt reuze mee hoor. Zelf woon ik ook bijna in België ( hemelsbreed een km. of 10) en nog niet zo gek lang geleden in Ouddorp geweest. Even de Zeelandbrug over, Brouwersdam over en je bent in Ouddorp.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 15:17
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Brabant....hmmmmh...
Begon Afrika niet onder de Maas?
|
Ligt Ouddorp dan ook in Afrika?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 15:13
Onderwerp: Het weer
|
|
|
Een prachtige , zonnige dag ..... alleen het waait verschrikkelijk hard.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zondag 22 januari 2012, 15:06
Onderwerp: zeilmeisje
|
|
|
PIETER649 schreef: | ze heeft t wel geflikt!
kunnen velen een voorbeeld aan nemen! |
Dat wel , maar waar het om te doen was....een plekje in het Guinness Book of Records.... dat is mislukt.
Aldus de krant : Sinds okt. 2009 accepteeert het Guinness Book of Records echter niet meer dat minderjarigen als recordhouder zeilen de boeken ingaan, omdat de organisatie minderjarigen niet wil aanmoedigen tot riscante recordpogingen. De 17 jarige Brit Michael Perham ging in 2009 als laatste de boeken in als jongste solozeiler om de wereld.
Visser: de krant brengt de leugens in het land
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 23:38
|
|
|
HANNAH810 schreef: | niet als je weet, dat ik in regio 073 woon, en mijn ouders in regio 010
hihi visser; is er iets????? |
Dacht dat jij altijd zo pro-zeeland was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 23:35
Onderwerp: WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS1
|
|
|
HANNAH810 schreef: | en, wat was het visser? bruine-bonen-soep met vis? |
Sorry Hannah , ik kan het Frank niet aandoen om dat hier te vertellen. Een beetje respect voor de medemens noemen ze dat .....geloof ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 22:34
|
|
|
MARRY942 schreef: | Eh....ging dit topic niet eh....over eettips en zo? Dacht ik? offe nie? |
Neeeeeee, je kan het toch nog wel volgen Marry?
WAT ETEN WE VANDAAG VOOR LEKKERS .... oftewel , wat hebben we vandaag gegeten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 22:18
|
|
|
HANNAH810 schreef: | goed plan, frank....... brabant bij zeeland lijkt me niet echt een heel goed plan!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 21:12
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Wat zul je hier nu weer mee bedoelen??? Vlaamse mayo?? |
Ik denk dat ie meer op die .....bouillon doelt , cootje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 19:16
|
|
|
Oja, ik heb enkele beschuitjes gegeten...[/quote]
Ik zal maar niet vertellen wat ik net gegeten heb , want dan krijg je morgen geen hap meer door je keel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 19:09
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als je goed hebt gelezen dan was het die AH-mevrouw die dat zei. En ja, het is spijtig om te zeggen maar de ZH-ers hebben hier niet echt een goede naam...en ook in Antwerpen niet. Het zijn niet mijn woorden, want die ervaring deel ik niet, maar wel van andere mensen. Ik hou echt niet zo van die hokjesmentaliteit. |
Ik vind dat die AH-madam dan eigenlijk voorlichting geeft die ze niet màg geven. Als die arrogante mensen uit ZH bij haar in de winkel komen , moet ze daar alleen maar blij mee zijn.
En nu ga ik eerst een middagslaapje doen
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op zaterdag 21 januari 2012, 19:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 18:59
Onderwerp: Het weer
|
|
|
MARRY942 schreef: | Ik ben een vrouwtje Frank, en die kunnen, in tegenstelling tot mannen, veel dingen tegelijk doen! |
Ja... op de bank zitten, laptoppie bestuderen, borrelnootjes eten, en 6 katten tevreden zien houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 18:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ach, die AH-mevrouw kent me want we plagen elkaar veel en hier komen veel ZH op de campings en die zijn nogal arrogant...dus daarom moest ze er mee lachen dat ik heel per ongeluk drie keer kwam proeven en zei ze daarom dat ik een ZH-er was... |
Kijk Belg , dat vind ik nou weer niet zo netjes van je . Nu MAG je in Holland wonen , en dan ga je de Zuid-Hollanders een beetje uitmaken voor arrogante mensen. Je moest eens weten wie daar allemaal wonen. Ben je toch wel geslaagd voor je inburgeringscursus?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 18:50
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik ben helemaal klaar met huis aan kant te maken. En ik sta in de startblokken om te vertrekken naar het geweldige duitsland. |
Ha , daar zal je niet veel van zien. Het is al pikkedonker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
Geplaatst: zaterdag 21 januari 2012, 18:49
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Kan je nagaan hoeveel ze daar eten in K......!!!!!!!!!!!!!
Wij doen aan dezelfde aktie mee en hebben 8 zegeltjes...... Das amper een halve doos... Wat is het oneerlijk verdeelt in de wereld!!! |
Had je maar meer stoofpeertjes moeten kopen.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|